Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dolgoročna zveza

Toyota avensis wagon 2.2 D-CAT sol

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Večina avtomobilskih proizvajalcev svoje avtomobile, poleg štiri- in petvratnih izvedb, ponuja tudi kot karavane. Če sem pred časom štirivratnemu avensisu očital slabo premišljeno zunanjo podobo, ki deluje kot ustvarjena izpod rok zakoncev v ločitvenem postopku, se moram pri karavanu ugrizniti v jezik. Japonskim oblikovalcem je uspelo ustvariti zelo skladen kup pločevine.
Dolgoročna zveza
Foto: Matej Mihinjač
17. 5. 2010 ob 14:00
Komentarjev: 0
video test toyota avensis wagon 2,2 D-CAT sol
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Iz določenih zornih kotov sicer deluje precej zajetno, kljub vsemu pa je lepo vidna dinamična linija, ki iz sprednjih luči poteka preko bokov in se zaključi na zadku. Novinec prav nič ne spominja na dolgočasno obliko svojega predhodnika. Pravzaprav pri Toyoti noben model ne spominja več na škatlaste oblike iz preteklosti. Novodobni samuraji, poleg na razum, uspešno trkajo tudi na mišico v prsnem košu. Zadnje luči so izdelane v moderni led tehniki, cesto pa bi lahko razsvetljevala danes v tem razredu domala standardna ksenonska tehnika, sploh glede na nekaj višjo ceno od bližnje konkurence. Pohvaliti velja sloko, na prvi pogled kupejevsko strešno linijo, ki pa zadaj sedečim omejuje prostor nad glavami.

Z limuzinsko sestro sta si še najbolj podobni v notranjosti. Sicer tukaj ni zaznati nič novega, desna voznikova noga še vedno neprijetno drgne ob armaturo, japonska plastika precej poka, odlagalnih mest je malo, uporabniški vmesnik pa ponuja zgolj osnovne nastavitve. Prostora je, predvsem zadaj, več, čeprav bi si ravno tam želeli nekaj daljše in bolj udobne sedalne površine. Prednji sedeži so tako v limuzini kot tudi v karavanu dovolj udobni in odlično nastavljivi, voznik in volan se lepo rokujeta. Prtljažni prostor ponudi med 543 in 1609 litri prostornine ter nizko nakladalno površino, zelo pa razočara nizek prostor, ki je na voljo, saj je ravno to navadno največja prednost karavanov, ki je v tem primeru pri konkurenci skoraj 10 centimetrov višji. Mešane občutke pusti tudi pri prevozu težjega tovora, saj dovoljena obremenitev znaša za karavana namreč le 490 kg.

2,2-litrski motor ima oznako D-CAT, kar pomeni kup tehnologij za zmanjševanje ogljikovih in dušikovih oksidov ter sajastih delcev. Pa še nobenega dodatnega vzdrževanja ne rabi. Vse to se lepo bere, žal pa takšen avensis ne porabi le 6,6 litra kot obljublja tovarna, ampak dobrih 8. Vendar sta 110-kilovatni agregat in 6-stopenjska avtomatika odlično uigran par. Sploh menjalnika ne gre prehvaliti; v športnem načinu in s pomočjo obvolanskih vzvodov deluje tako hitro, da bi avto z lahko zapeljali po dirkališču. Motor pospešuje zvezno in se izkaže na odprtih cestah z več voznimi pasovi. Nekaj manj užitkov ponudi na običajnih cestah, predvsem zaradi krmiljenja, ki daje umetno-soliden občutek, zato mu ne gre zaupati 100-odstotno, in podvozja, ki je za razliko od limuzinske sestre boljše nastavljeno tudi za ovinkasto cesto z nekaj luknjami, kljub vsemu pa se karoserija v hitrih ovinkih precej nagiba. Motor, sploh mrzel, težko vžge in je tudi precej glasen. Poleg menjalnika in motorja moram pohvaliti še zavore, ki odlično grabijo ne glede na zunanje razmere in tudi po več močnih zaviranjih.

Za avensisa v celem težko najdem slabe besede. Gre za zanesljivega delovnega konja, ki pa marsikje ne ponudi toliko kot konkurenca. V oči najbolj bode, poleg zasoljene cene in na nekaterih mestih ceneni materiali, predvsem slabo izkoriščen prtljažnik. Če za trenutek odmislim pomanjkanje temperamenta in visoko ceno ter se spomnim odličnega motorja in še boljšega menjalnika pa je hitro jasno, da to ni avtomobil za postavljanje, ampak dolgoletno brezskrbno razmerje.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki toyota avensis wagon 2,2 D-CAT sol
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2231
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 3600
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 2000-2800
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4795 x 1810 x 1480
medosna razdalja v mm 2700
prtljažnik v litrih 543 – 1609
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1560 (490)
največja hitrost v km/h 205
pospešek 0-100 km/h v s 9,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,4/5,5/6,6
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 26.000
cena testnega vozila v EUR 33.300
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.580

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |