Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Jumbo jet

Renault grand scénic dCi 150 BVA privilege

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Odkar je domišljijo Kremenčkovih prvič razburil graciozen nebeški ples ptic, si je človek želel poleteti. To pobožno željo samo še bolj podžigajo legendarna pisana dela in tista iz velikega platna, med katerimi zagotovo najbolj izstopa stripovski junak Superman. Renaultov grand scénic, tudi s pomočjo energijske pijače, še ne zna leteti, dan, ko bo to mogoče, pa se vseeno ne zdi daleč.
Jumbo jet
Foto: Matej Mihinjač
13. 5. 2010 ob 14:34
Komentarjev: 0
video test renault grand scénic dCi 150 BVA privilege
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Vsi med nami, ki smo uživali ob norčijah Toma in Jerryja, se do solz nasmejali Stripyju in občudovali leteče Jetsonse, bi si z lahkoto rekli zadnja risana generacija. Slednji so s svojim letečim avtom marsikaterega mladeniča pospremili v sladke sanje z željo po ravno takšnem avtomobilu.

Dragi potniki, pripnite si varnostne pasove, poleteli bomo. Tako nekako pa bi lahko voznik Renaultovega grand scénica nagovoril svoje sopotnike; konec koncev slednji ponudi prostor kar sedmim osebam in vožnjo, ki je udobna, da se zdi, kot da res letite. Ne spominja pa samo število sedežev na čarterski let v tople kraje, tudi privzdignjena kabina v mirovanju nekoliko spominja na vsem dobro znani jumbo jet. Šolski otroci ga bodo videli kot osivelega dedka, ki ima vedno v žepu kakšen sladkorček, starši pa kot uglajenega in zanesljivega partnerja.

Notranjost je, tako kot zunanjost, nekaj posebnega. Težko najdemo eno samo ostro linijo, zdi se, kot da celotna kompozicija plava na vodi. Težko ji tudi očitamo kakšno večjo napako. Par sedežev v tretji vrsti je resda namenjen samo manjšim med nami. Če ugasnete radio, izklopite celoten sistem, z navigacijo vred, volanski obroč pa z desnim robom nekoliko zakrije sredinsko nameščene merilnike. Sicer je notranjost dobro obdelana, plastika ne poka in materiali so prijetni na otip.

110 kW lepo vleče skozi celoten delovni razpon, stopalka za plin je odzivna, samodejni menjalnik pa je precej počasen in tudi s tem opominja na naravo tega scénica. Z nafto agregat ni ravno racionalen; na testu smo beležili porabo, ki je bila za slaba dva litra večja od deklarirane. Od podvozja med ovinki ne gre pričakovati veliko dinamike, čeprav ga, tako kot zavor, nikakor ne gre grajati. Brezpredmetno je zato modrovati, kako komponente niso športne, saj bi vsi, ki bi od njega pričakovali kaj več kot zgolj udoben potovalnik, zgrešili bistvo tega avtomobila. To, za kar je bil ustvarjen, seveda opravlja z odliko. Razrito cesto požira z veseljem, potnike obenem razvaja z udobjem in kvalitetno notranjostjo, voznik pa nikoli ne dobi občutka, da sedi v 'kolosu', saj je krmiljenje, sploh pri parkiranju, zelo lahkotno, tako da tudi natrpane mestne ulice nikakor ne smejo biti problem. Res je, da ob zasedeni večini sedežev in polnemu prtljažniku agregatu zmanjka nekaj moči, kljub temu pa je je dovolj za večino povprečnih voznikov.

Takle 'jumbo jet' ni poceni, stane najmanj 26.940 evrov. Za takšno ceno resda dobite odličen avtomobil, kljub vsemu pa nakupa na vrat na nos ne priporočam. Konec koncev je tretja vrsta sedežev uporabna največ 5, morda 6 let, kasneje so otroci že preveliki, pa še prtljažnik je nesramno majhen. Smiselno se zato zdi pogledati še za 'navadnim' grand scénicom, brez tretje vrste sedežev, ki je cenejši in seveda povsem enako dober.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault grand scénic dCi 150 privilege
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 3750
največji navor v Nm pri vrt./min 360 pri 2000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4560 x 1845 x 1620
medosna razdalja v mm 2770
prtljažnik v litrih 564
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1647 (630)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 10,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,0/5,9/7,0
poraba na testu v l/100 km 9,2
cena osnovnega vozila v EUR 17.100
cena testnega vozila v EUR 26.940
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 30.620

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 11. 2017
November 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
0607  domača premiera - tiguan allspace
08  domača premiera - hyundai KONA
09  domača premiera - fiat 500L
101112
131415  domača premiera - BMW X3 in 6 gran turismo
16  domača premiera - volvo XC40
171819
2021  mednarodna premiera - mitsubishi eclipse cross
2223242526
27282930  mednarodna premiera - ford transit custom
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 387
renault clio 358
škoda octavia 201
renault megane 173
renault captur 165

Podatki veljajo za oktober 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 60.561 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na zimo?
855toplo se oblečem 854samo pnevmatike zamenjam 853za pregled si vzamem 3 ure 852nikoli ga ne pripravim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Carloss
Obvestila
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 tedni  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 1 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 3 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 4 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 5 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 5 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 5 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 5 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 5 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 6 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 7 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 8 meseci  |