Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Na strani opozicije

Mercedes-Benz E 350 CDI avantgarde

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Vsaka znamka ima avtomobil, ki tvori njen steber prodaje. Pri Mercedes-Benzu je to razred E. In ta se je v svoji zadnji podobi glede na predhodnika postavil na stran opozicije.
Na strani opozicije
Foto: Matej Mihinjač
3. 5. 2010 ob 14:00
Komentarjev: 0
video test mercedes-benz E350 CDI avantgarde
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če je prejšnji s svojim izgledom in lastnostmi deloval bolj dinamično, je ta sedaj bistveno bolj zadržan. Vendar kljub temu markanten in zaželen ter s takšnim dizelskim šestvaljnikom brezkompromisen. Zajetne dimenzije so skrite med velike, a ravne površine. Ostre in povsem umirjene poteze po celotni liniji delujejo zadržano in elegantno. Ključni detajli, ki so skupni vsem generacijam modelov E, kot so dvojne, ampak tokrat oglate luči, krom maska ter obvezen Mercedes-Benzov znak na vrhu nje pa tudi tokrat odlično dopolnjujejo celoto. Niti trendu 'ledic' se niso mogli izogniti in so jih nekam nenavadno, zato pa prepoznavno namestili na robova odbijača in usmerili navzdol. No, zadek, ki je po svoji podobi precej bližje azijskim proizvajalcem, kot pa nemški legendi, jim je tokrat manj uspel.

Notranjost, ki je sicer po stilskih prijemih enakovredna zunanjosti, prinaša vse tisto, kar se od stuttgartske zvezde pričakuje. Vsekakor je vredna vseh pohval, čeprav deluje strogo in resno. Prostornost je vzorna, počutje in udobje tudi. Materiali so, jasno, odlični, izdelava prav tako, voznik pa se lahko pusti razvajati tako udobnim sedežem kot vrhunskemu avdiosistemu. Izjema je le krepko preplitek prtljažnik, ki glede na mere avtomobila tudi ni velik.

Kljub zmogljivemu trilitrskemu dizelskemu agregatu s 170 kilovati je takšen E predvsem uglajeno in udobno vozilo. Vožnja je tako umirjena in tiha, da boste včasih pozabili, da ste v prometu. Motor ne trese in se oglasi le, ko pohodite plin do konca. Tovarna pravi, da se pospeševanje ne ustavi vse do hitrosti 248 km/h. Družbo mu dela samodejni menjalnik s kar sedmimi stopnjami, ki si pusti ukazovati še z ročicama ob volanu. Poraba je na testu znašala zmernih devet do deset litrov. Čeprav se na papirju zdi, da je močnejši od štirivaljnikov (E250 CDI) po zmogljivostih blizu temu, je občutek tisti, ki bo najbolj navdušil morebitne kupce in potrdil njihove domneve, da mora imeti takšen avtomobil vsaj šestavljnik.

Če je vožnja v prvi vrsti udobna, pa še ne pomeni, da ne more biti hitra. S pritiskom na gumb otrdijo blažilniki, pri čemer se karoserija praktično nič ne nagiba. Ovinki postanejo veselje, ker je vodljivost odlična, če upoštevamo mere takšnega E-ja, se pa seveda čuti veliko maso, ki že ob vozniku z nekaj prtljage preseže dve toni. Ob izjemno učinkoviti elektroniki vam ni potrebno skrbeti nad prehitrim zadkom tudi ob polno pohojenem pedalu za plin, vse pa je tu zaradi varnosti, ne zato, da boste prehiteli mularijo v doma predelanih 'kantah'.

Skratka, na stari fronti nič novega, E je še vedno vrhunski in predvsem varen avtomobil, ki navdušuje ljubitelje klasike. In zaradi oblikovne posebnosti mu leta ne bodo šteta tako hitro kot nekaterim drugim avtomobilom.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz E350 CDI avantgarde
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, V-oblike, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2987
moč v kW (KM) pri vrt./min 170 (231) pri 3800
največji navor v Nm pri vrt./min 540 pri 1600-2400
menjalnik samodejni, sedemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4868 x 1854 x 1470
medosna razdalja v mm 2874
prtljažnik v litrih 540
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1825 (525)
največja hitrost v km/h 248
pospešek 0-100 km/h v s 6,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,4/5,8/7,1
poraba na testu v l/100 km 9,6
cena osnovnega vozila v EUR 41.400
cena testnega vozila v EUR 54.360
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 70.900

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 29. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |