Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Na strani opozicije

Mercedes-Benz E 350 CDI avantgarde

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Vsaka znamka ima avtomobil, ki tvori njen steber prodaje. Pri Mercedes-Benzu je to razred E. In ta se je v svoji zadnji podobi glede na predhodnika postavil na stran opozicije.
Na strani opozicije
Foto: Matej Mihinjač
3. 5. 2010 ob 14:00
Komentarjev: 0
video test mercedes-benz E350 CDI avantgarde
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če je prejšnji s svojim izgledom in lastnostmi deloval bolj dinamično, je ta sedaj bistveno bolj zadržan. Vendar kljub temu markanten in zaželen ter s takšnim dizelskim šestvaljnikom brezkompromisen. Zajetne dimenzije so skrite med velike, a ravne površine. Ostre in povsem umirjene poteze po celotni liniji delujejo zadržano in elegantno. Ključni detajli, ki so skupni vsem generacijam modelov E, kot so dvojne, ampak tokrat oglate luči, krom maska ter obvezen Mercedes-Benzov znak na vrhu nje pa tudi tokrat odlično dopolnjujejo celoto. Niti trendu 'ledic' se niso mogli izogniti in so jih nekam nenavadno, zato pa prepoznavno namestili na robova odbijača in usmerili navzdol. No, zadek, ki je po svoji podobi precej bližje azijskim proizvajalcem, kot pa nemški legendi, jim je tokrat manj uspel.

Notranjost, ki je sicer po stilskih prijemih enakovredna zunanjosti, prinaša vse tisto, kar se od stuttgartske zvezde pričakuje. Vsekakor je vredna vseh pohval, čeprav deluje strogo in resno. Prostornost je vzorna, počutje in udobje tudi. Materiali so, jasno, odlični, izdelava prav tako, voznik pa se lahko pusti razvajati tako udobnim sedežem kot vrhunskemu avdiosistemu. Izjema je le krepko preplitek prtljažnik, ki glede na mere avtomobila tudi ni velik.

Kljub zmogljivemu trilitrskemu dizelskemu agregatu s 170 kilovati je takšen E predvsem uglajeno in udobno vozilo. Vožnja je tako umirjena in tiha, da boste včasih pozabili, da ste v prometu. Motor ne trese in se oglasi le, ko pohodite plin do konca. Tovarna pravi, da se pospeševanje ne ustavi vse do hitrosti 248 km/h. Družbo mu dela samodejni menjalnik s kar sedmimi stopnjami, ki si pusti ukazovati še z ročicama ob volanu. Poraba je na testu znašala zmernih devet do deset litrov. Čeprav se na papirju zdi, da je močnejši od štirivaljnikov (E250 CDI) po zmogljivostih blizu temu, je občutek tisti, ki bo najbolj navdušil morebitne kupce in potrdil njihove domneve, da mora imeti takšen avtomobil vsaj šestavljnik.

Če je vožnja v prvi vrsti udobna, pa še ne pomeni, da ne more biti hitra. S pritiskom na gumb otrdijo blažilniki, pri čemer se karoserija praktično nič ne nagiba. Ovinki postanejo veselje, ker je vodljivost odlična, če upoštevamo mere takšnega E-ja, se pa seveda čuti veliko maso, ki že ob vozniku z nekaj prtljage preseže dve toni. Ob izjemno učinkoviti elektroniki vam ni potrebno skrbeti nad prehitrim zadkom tudi ob polno pohojenem pedalu za plin, vse pa je tu zaradi varnosti, ne zato, da boste prehiteli mularijo v doma predelanih 'kantah'.

Skratka, na stari fronti nič novega, E je še vedno vrhunski in predvsem varen avtomobil, ki navdušuje ljubitelje klasike. In zaradi oblikovne posebnosti mu leta ne bodo šteta tako hitro kot nekaterim drugim avtomobilom.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz E350 CDI avantgarde
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, V-oblike, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2987
moč v kW (KM) pri vrt./min 170 (231) pri 3800
največji navor v Nm pri vrt./min 540 pri 1600-2400
menjalnik samodejni, sedemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4868 x 1854 x 1470
medosna razdalja v mm 2874
prtljažnik v litrih 540
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1825 (525)
največja hitrost v km/h 248
pospešek 0-100 km/h v s 6,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,4/5,8/7,1
poraba na testu v l/100 km 9,6
cena osnovnega vozila v EUR 41.400
cena testnega vozila v EUR 54.360
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 70.900

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 3. 2019
Marec 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728010203
0405060708  domača premiera - honda CR-V hibrid
0910
11  domača premiera - mazda3
1213  domača premiera - hyundai i30 fastback N
14151617
18192021222324
25262728  domača premiera - seat tarraco
293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
Kaj mislite, da je najboljša rešitev za črne točke v križiščih?
938Krožišča, jasno. 937Semaforji. 936Višji ležeči policaji. 935Ne vozim, kjer so črne točke.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: vale.46
Obvestila
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 4 dnevi  | 
Ford Nov poskus dostave paketov pred 4 dnevi  | 
Volkswagen 22 milijonov e-avtomobilov v desetih ... pred 4 dnevi  | 
Ford & LEGO Ford mustang iz kock pred 1 tedni  | 
Ford focus Sedeži pomagajo odpraviti boleč hrbet pred 1 tedni  | 
DS Automobiles Zasedajo vodilno mesto pred 1 tedni  | 
Peugeot Elektrifikacija in nov slogan pred 3 tedni  | 
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 1 meseci  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 4 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 4 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 4 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 4 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 4 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 5 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 5 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 5 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 5 meseci  |