{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Na strani opozicije

Mercedes-Benz E 350 CDI avantgarde

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Vsaka znamka ima avtomobil, ki tvori njen steber prodaje. Pri Mercedes-Benzu je to razred E. In ta se je v svoji zadnji podobi glede na predhodnika postavil na stran opozicije.
Na strani opozicije
Foto: Matej Mihinjač
3. 5. 2010 ob 14:00
Komentarjev: 0
video test mercedes-benz E350 CDI avantgarde
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če je prejšnji s svojim izgledom in lastnostmi deloval bolj dinamično, je ta sedaj bistveno bolj zadržan. Vendar kljub temu markanten in zaželen ter s takšnim dizelskim šestvaljnikom brezkompromisen. Zajetne dimenzije so skrite med velike, a ravne površine. Ostre in povsem umirjene poteze po celotni liniji delujejo zadržano in elegantno. Ključni detajli, ki so skupni vsem generacijam modelov E, kot so dvojne, ampak tokrat oglate luči, krom maska ter obvezen Mercedes-Benzov znak na vrhu nje pa tudi tokrat odlično dopolnjujejo celoto. Niti trendu 'ledic' se niso mogli izogniti in so jih nekam nenavadno, zato pa prepoznavno namestili na robova odbijača in usmerili navzdol. No, zadek, ki je po svoji podobi precej bližje azijskim proizvajalcem, kot pa nemški legendi, jim je tokrat manj uspel.

Notranjost, ki je sicer po stilskih prijemih enakovredna zunanjosti, prinaša vse tisto, kar se od stuttgartske zvezde pričakuje. Vsekakor je vredna vseh pohval, čeprav deluje strogo in resno. Prostornost je vzorna, počutje in udobje tudi. Materiali so, jasno, odlični, izdelava prav tako, voznik pa se lahko pusti razvajati tako udobnim sedežem kot vrhunskemu avdiosistemu. Izjema je le krepko preplitek prtljažnik, ki glede na mere avtomobila tudi ni velik.

Kljub zmogljivemu trilitrskemu dizelskemu agregatu s 170 kilovati je takšen E predvsem uglajeno in udobno vozilo. Vožnja je tako umirjena in tiha, da boste včasih pozabili, da ste v prometu. Motor ne trese in se oglasi le, ko pohodite plin do konca. Tovarna pravi, da se pospeševanje ne ustavi vse do hitrosti 248 km/h. Družbo mu dela samodejni menjalnik s kar sedmimi stopnjami, ki si pusti ukazovati še z ročicama ob volanu. Poraba je na testu znašala zmernih devet do deset litrov. Čeprav se na papirju zdi, da je močnejši od štirivaljnikov (E250 CDI) po zmogljivostih blizu temu, je občutek tisti, ki bo najbolj navdušil morebitne kupce in potrdil njihove domneve, da mora imeti takšen avtomobil vsaj šestavljnik.

Če je vožnja v prvi vrsti udobna, pa še ne pomeni, da ne more biti hitra. S pritiskom na gumb otrdijo blažilniki, pri čemer se karoserija praktično nič ne nagiba. Ovinki postanejo veselje, ker je vodljivost odlična, če upoštevamo mere takšnega E-ja, se pa seveda čuti veliko maso, ki že ob vozniku z nekaj prtljage preseže dve toni. Ob izjemno učinkoviti elektroniki vam ni potrebno skrbeti nad prehitrim zadkom tudi ob polno pohojenem pedalu za plin, vse pa je tu zaradi varnosti, ne zato, da boste prehiteli mularijo v doma predelanih 'kantah'.

Skratka, na stari fronti nič novega, E je še vedno vrhunski in predvsem varen avtomobil, ki navdušuje ljubitelje klasike. In zaradi oblikovne posebnosti mu leta ne bodo šteta tako hitro kot nekaterim drugim avtomobilom.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz E350 CDI avantgarde
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, V-oblike, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2987
moč v kW (KM) pri vrt./min 170 (231) pri 3800
največji navor v Nm pri vrt./min 540 pri 1600-2400
menjalnik samodejni, sedemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4868 x 1854 x 1470
medosna razdalja v mm 2874
prtljažnik v litrih 540
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1825 (525)
največja hitrost v km/h 248
pospešek 0-100 km/h v s 6,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,4/5,8/7,1
poraba na testu v l/100 km 9,6
cena osnovnega vozila v EUR 41.400
cena testnega vozila v EUR 54.360
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 70.900

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 8. 2018
Avgust 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 323
volkswagen polo 273
renault clio 209
renault captur 189
nissan qashqai 188

Podatki veljajo za julij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 47.923 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Rockerka
Obvestila
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 tedni  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 tedni  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 1 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 2 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 2 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 4 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 5 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 5 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 5 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 5 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 6 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 8 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 9 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 10 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 10 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 10 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 10 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 11 meseci  |