Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Baby boom

Peugeot 5008 THP 150 premium

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Čeprav se zdi narava kralja živali prepojena z nasiljem in krvjo, so tudi velike mačke sposobne pokazati še kakšno drugo čustvo kot zgolj agresijo. Levji par svoj naraščaj, za razliko od dvonožnih bitij, ki jih iz varne razdalje opazujemo v svojih džipih, 'dela' z užitkom, tudi po 40-krat na dan.
Baby boom
Foto: Matej Mihinjač
27. 4. 2010 ob 14:00
Komentarjev: 0
video test peugeot 5008 THP 150 premium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Po 110 dneh levinja povije do pet malih levčkov, ki jih je treba potem še nekaj let skrbno negovati. V našem svetu se pri tem odlično znajde novi peugeot 5008 s sedmimi sedeži. Poznavalci boste hitro ugotovili, da je 5008 v tesnem sorodu z manjšim 3008, čeprav opazovalec takoj dobi občutek, da je ta celo bolj skladen na pogled. Dodatek k imenu, monospace, nakaže, da gledamo v enoprostorca, ki je tipično škatlaste oblike. Ker pa bi to lahko zvenelo precej dolgočasno, so ga Francozi v svojem modnem slogu polepšali z nekaj dodatki. Prednji del z usločenima žarometoma in padajočim pokrovom motornega prostora, ki se razteza v veliko vetrobransko steklo, se zdi zasnovan za kar najbolj učinkovito aerodinamičnost, hkrati pa deluje stilsko lep na pogled. Na zadnjem luči svojstvene oblike in modne tehnike dajejo vozilu vizualno podobo, ki izžareva čistost in trdnost. Žal so se odrekli drsnim bočnim vratom, ki bi lahko preprečile marsikatero prasko, ko bi zadaj sedeči levčki na ozkih parkiriščih, brez pomisleka, odpirali vrata kot na domačem dvorišču.

Udobna namestitev za volanom je zelo prijetna, saj vas delovni prostor objame z vseh strani, čeprav je tisti v 3008 na pogled v tem primeru lepši, sedeži pa se zdijo v 5008 nekaj bolj trdi od konkurence. Načrtovalci so očitno želeli posnemati kokpit v lovskem letalu, na kar, poleg stikal in gumbov v stilu Lockheed Martin-ovega F-16 fighting falcon-a, opominja tudi projekcijski prikazovalnik, ki se na zahtevo dvigne iz armature in prikazuje najpomembnejše podatke za varno vožnjo brez odvračanja pogleda s ceste. Veliko steklenih površin potnikom pričara občutek prostornosti in zračnosti, sploh na račun strehe, saj je steklo na njej velikosti postelje. Verjetno bo kdo hudomušno pripomnil, 'če grejo sedeži do konca dol, sploh ne grem več iz avtomobila'. To na noben način ne bi bilo sporno, so pa sedeži nekaj bolj trde narave. Ogromen prtljažnik ne razočara s prilagodljivostjo, zasilna sedeža v njem pa sta le - no, zasilna.

Če je bil agregat THP še nekaj let nazaj povsem netipičen za ta avtomobilski razred, se vendarle dobro izkaže. Navduši s prožnostjo in odzivnostjo in je posledica zmanjševanja porabe goriva.

Turbobencinski motor bi bil nekaj let nazaj v tem razredu povsem 'zgrešena' izbira, ostali očetje bi se vam najverjetneje celo posmehovali, ko bi jim predstavili svojega novega norega levčka med roditeljskim sestankom. Ko pa bi enega izmed njih peljali 'en krog', bi smeh iz šolskih hodnikov kot po ukazu takoj zamrl. Če je bil agregat THP še nekaj let nazaj, kot že rečeno, povsem netipičen za ta avtomobilski razred, se vendarle dobro izkaže. Navduši s prožnostjo in odzivnostjo in je posledica zmanjševanja porabe goriva. Glede na 115 kW in 1535 kg suhe mase ne more biti izrazito varčen, na testu je popil med 9 in 10 litrov, kar je dva litra več od navedene tovarniške porabe, kljub temu pa je pa prijeten sopotnik za tiste, ki še vedno ne marate dizlov.

Podvozje, krmiljenje, celo zavore dopuščajo lepo mero užitkov, kar takšnemu kolosu ne bi prisodili niti največji optimisti. Že odzivnost stopalke za plin in lahkotno vrtenje agregata v višave kar vabi k nekaj bolj dinamični vožnji. Menjalnik ni povsem na nivoju ostalih komponent, ne zaostaja pa prav dosti za njimi. Položaj za volanom tudi ni najbolj ugoden za športen izlet izven mesta, v vseh ostalih pogojih pa navduši. Marsikdo bi si želel bolj informativnega krmiljenja, kar pa so lahko le pobožne želje glede na namembnost vozila. Če potegnem črto, 5008 je odličen družinski sopotnik, dober voznikov prijatelj, nikakor pa nekdo, ki bi z njim obiskoval fitnes center na primer. Mlada levja družina torej v peugeotu 5008, poleg sedmih sedežev za ves podmladek, dobi tudi avtomobil, ki nudi užitke celotni družini. Proizvajalci so očitno zaznali, da prihaja novi 'baby boom', saj vsi po vrsti ponujajo izdelke s sedmimi sedeži. 5008 spada med tiste, ki poleg uporabnosti in kvalitetne izdelave, stavijo tudi na stil.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 5008 THP 150 premium
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na val
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 115 (156) pri 5800
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1400
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4529 x 1837 x 1644
medosna razdalja v mm 2727
prtljažnik v litrih 679
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1535 (515)
največja hitrost v km/h 195
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,6/10,6/7,4
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 18.850
cena testnega vozila v EUR 22.550
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.980

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 6. 2019
Junij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - ford mondeo hibrid karavan
07  domača premiera - toyota camry hybrid
0809
10  domača premiera - peugeot 508 SW
111213  domača premiera - citroën praznuje 100 let
14  domača premiera - digitalno doživetje z BMW
1516
17  domača premiera - Mercedes-Benz V
18  domača premiera - jaguar I-pace
1920  domača premiera - Varno v poletje z AVP
212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 476
škoda octavia 365
dacia sandero 330
fiat 500 315
volkswagen polo 281

Podatki veljajo za maj 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 34.155 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: sila2504
Obvestila
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 tedni  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 tedni  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 1 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 3 meseci  |