Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Baby boom

Peugeot 5008 THP 150 premium

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Čeprav se zdi narava kralja živali prepojena z nasiljem in krvjo, so tudi velike mačke sposobne pokazati še kakšno drugo čustvo kot zgolj agresijo. Levji par svoj naraščaj, za razliko od dvonožnih bitij, ki jih iz varne razdalje opazujemo v svojih džipih, 'dela' z užitkom, tudi po 40-krat na dan.
Baby boom
Foto: Matej Mihinjač
27. 4. 2010 ob 14:00
Komentarjev: 0
video test peugeot 5008 THP 150 premium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Po 110 dneh levinja povije do pet malih levčkov, ki jih je treba potem še nekaj let skrbno negovati. V našem svetu se pri tem odlično znajde novi peugeot 5008 s sedmimi sedeži. Poznavalci boste hitro ugotovili, da je 5008 v tesnem sorodu z manjšim 3008, čeprav opazovalec takoj dobi občutek, da je ta celo bolj skladen na pogled. Dodatek k imenu, monospace, nakaže, da gledamo v enoprostorca, ki je tipično škatlaste oblike. Ker pa bi to lahko zvenelo precej dolgočasno, so ga Francozi v svojem modnem slogu polepšali z nekaj dodatki. Prednji del z usločenima žarometoma in padajočim pokrovom motornega prostora, ki se razteza v veliko vetrobransko steklo, se zdi zasnovan za kar najbolj učinkovito aerodinamičnost, hkrati pa deluje stilsko lep na pogled. Na zadnjem luči svojstvene oblike in modne tehnike dajejo vozilu vizualno podobo, ki izžareva čistost in trdnost. Žal so se odrekli drsnim bočnim vratom, ki bi lahko preprečile marsikatero prasko, ko bi zadaj sedeči levčki na ozkih parkiriščih, brez pomisleka, odpirali vrata kot na domačem dvorišču.

Udobna namestitev za volanom je zelo prijetna, saj vas delovni prostor objame z vseh strani, čeprav je tisti v 3008 na pogled v tem primeru lepši, sedeži pa se zdijo v 5008 nekaj bolj trdi od konkurence. Načrtovalci so očitno želeli posnemati kokpit v lovskem letalu, na kar, poleg stikal in gumbov v stilu Lockheed Martin-ovega F-16 fighting falcon-a, opominja tudi projekcijski prikazovalnik, ki se na zahtevo dvigne iz armature in prikazuje najpomembnejše podatke za varno vožnjo brez odvračanja pogleda s ceste. Veliko steklenih površin potnikom pričara občutek prostornosti in zračnosti, sploh na račun strehe, saj je steklo na njej velikosti postelje. Verjetno bo kdo hudomušno pripomnil, 'če grejo sedeži do konca dol, sploh ne grem več iz avtomobila'. To na noben način ne bi bilo sporno, so pa sedeži nekaj bolj trde narave. Ogromen prtljažnik ne razočara s prilagodljivostjo, zasilna sedeža v njem pa sta le - no, zasilna.

Če je bil agregat THP še nekaj let nazaj povsem netipičen za ta avtomobilski razred, se vendarle dobro izkaže. Navduši s prožnostjo in odzivnostjo in je posledica zmanjševanja porabe goriva.

Turbobencinski motor bi bil nekaj let nazaj v tem razredu povsem 'zgrešena' izbira, ostali očetje bi se vam najverjetneje celo posmehovali, ko bi jim predstavili svojega novega norega levčka med roditeljskim sestankom. Ko pa bi enega izmed njih peljali 'en krog', bi smeh iz šolskih hodnikov kot po ukazu takoj zamrl. Če je bil agregat THP še nekaj let nazaj, kot že rečeno, povsem netipičen za ta avtomobilski razred, se vendarle dobro izkaže. Navduši s prožnostjo in odzivnostjo in je posledica zmanjševanja porabe goriva. Glede na 115 kW in 1535 kg suhe mase ne more biti izrazito varčen, na testu je popil med 9 in 10 litrov, kar je dva litra več od navedene tovarniške porabe, kljub temu pa je pa prijeten sopotnik za tiste, ki še vedno ne marate dizlov.

Podvozje, krmiljenje, celo zavore dopuščajo lepo mero užitkov, kar takšnemu kolosu ne bi prisodili niti največji optimisti. Že odzivnost stopalke za plin in lahkotno vrtenje agregata v višave kar vabi k nekaj bolj dinamični vožnji. Menjalnik ni povsem na nivoju ostalih komponent, ne zaostaja pa prav dosti za njimi. Položaj za volanom tudi ni najbolj ugoden za športen izlet izven mesta, v vseh ostalih pogojih pa navduši. Marsikdo bi si želel bolj informativnega krmiljenja, kar pa so lahko le pobožne želje glede na namembnost vozila. Če potegnem črto, 5008 je odličen družinski sopotnik, dober voznikov prijatelj, nikakor pa nekdo, ki bi z njim obiskoval fitnes center na primer. Mlada levja družina torej v peugeotu 5008, poleg sedmih sedežev za ves podmladek, dobi tudi avtomobil, ki nudi užitke celotni družini. Proizvajalci so očitno zaznali, da prihaja novi 'baby boom', saj vsi po vrsti ponujajo izdelke s sedmimi sedeži. 5008 spada med tiste, ki poleg uporabnosti in kvalitetne izdelave, stavijo tudi na stil.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 5008 THP 150 premium
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na val
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 115 (156) pri 5800
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1400
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4529 x 1837 x 1644
medosna razdalja v mm 2727
prtljažnik v litrih 679
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1535 (515)
največja hitrost v km/h 195
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,6/10,6/7,4
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 18.850
cena testnega vozila v EUR 22.550
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.980

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
2324252627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault megane 240
volkswagen golf 209
škoda octavia 172
renault captur 143
renault clio 142

Podatki veljajo za avgust 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 48.834 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 4 dnevi  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 tedni  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 tedni  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |