Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Darth Vader

Opel astra OPC

Avtor prispevka: Anže Jereb
Črnega hudobneža iz Vojne zvezd gotovo poznate. Ne pravim, da je astra OPC kakorkoli podobna nagobčniku, ki ga nosi omenjeni negativec, imata pa podoben zvok. Če Darth ne govori, ampak bolj hrešči, pa OPC-jka ne brni, temveč piha.
Darth Vader
Foto: Anže Jereb
5. 11. 2013 ob 7:25
Komentarjev: 6

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

če želite biti opazni, je astra OPC prava izbira
doplačljiva sedeža sta vrhunska in ju priporočamo
navora in moči je resnično dovolj
mehanska zapora uspešno preprečuje podkrmiljenje
zvok motorja privlači
občutek za volanom je zanesljiv
cena je absolutno previsoka
avtomobil na trenutke deluje okorno
poraba goriva ugasne še tako širok nasmeh
po pritisku stopalke za plin je preveč zamika
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (33 glasov)
video test opel astra OPC
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Astra OPC! Avtomobil, o katerem se zadnje leto govori na veliko. Je dober? Je podkrmiljen kot prejšnja generacija? So pri Oplu nori s tolikšno konjenico na sprednjih kolesih? Vse to in še več zanima novinarje po svetu in seveda tudi potencialne kupce. Kratki odgovori bi bili lahko da, ne in morda. Ampak raje zadevo razložim malo bolj podrobno...

Za začetek vam povem, da sem imel precej strahospoštovanja pred tem avtomobilom, da ne rečem ravno nezanimanja. Avtomobil me je pred prvo vožnjo še kako zanimal, se pa nisem mogel znebiti nadležnega priokusa, ki mi ga je pustila prejšnja generacija astre OPC, pri kateri se mi je zdelo, da je Oplu uspelo narediti najbolj podkrmiljen avtomobil na svetu. Če bi se trudili, jim ne bi smelo uspeti izdelati avtomobila, ki z nosom rine naravnost proti jarku vsakič, ko voznik samo pomisli, da pritisnil stopalko za plin. Čisto podivjano in nevozno. Za Američane očitno. Nova astra OPC pa je še bistveno močnejša in ponuja kar 280 'konjev', kar je skoraj rekord med serijskimi vozili s sprednjim pogonom, le focus RS jih ponuja še nekaj več. Ampak Ford velja za vrhunskega strokovnjaka v voznih lastnostih, Opel pa za strokovnjaka pri izdelavi vozil za starejše in umirjene. Torej astra z 280 konji? Hm, kaj pa vem...

Ampak izgleda čisto prehudo, da bi se ji lahko uprl. V takšni modri barvi sploh, ko kar poka od moči, razganja jo kot pitbula. Je lepa in agresivna obenem in tukaj lahko Oplu le čestitam. Dvojni spojler na zadku, ogromna platišča, napisi OPC in izpuh, ki so ga verjetno vzeli iz kakšnega industrijskega sesalnika, ter je dovolj velik, da bi posrkal manjšega otroka, če ravno ne bi pihalo iz njega ven. Izgledu pritisnem čisto petico. Potem je na vrsti notranjost, ki pa me pusti bistveno bolj hladnega. Črnina vsenaokoli pripomore k športnemu pridihu, je pa vse enako kot v čisto običajni astri, kakršno vozi naš Jure. No, skoraj vse, v bistvu sta le sedeža drugačna. Ta dva, ki ju vidite, sta doplačilna in z eno besedo vrhunska. Ju priporočam, ker sta nastavljiva v sto in eno smer, dovolj udobna, obenem pa lepo objameta hrbet. Le hlajenje jima manjka, ker boste pri hitrejši vožnji hitro čutili, kako vam kapljice potu polzijo po hrbtu navzdol. In kaj dela elektronska ročna zavora v takšnem avtomobilu? Nesmiselno.

Torej, kakšen je OPC Vader v vožnji? Skoraj perfekten, lahko rečem. Skoraj. Dejansko me pri motorju in zmogljivostih moti le neodzivnost po pritisku stopalke za plin. Res je, da ima ta avtomobil konkretno konjenico pod pokrovom, je pa zamik vklopa turbine preveč občutiti in tukaj sta megane RS in focus ST bolj prepričljiva. Ko tisti zamik, ki običajno traja delček sekunde, mine, se Darth zadere kot jezni bik in potegne dovolj, da bodo manj vajenim oči skoraj izstopile iz jamic. Konkretno zalima v sedež, kot se za 280 konjev tudi spodobi. Bi rekel, da bolj silovito od prej omenjenih tekmecev. Tudi navora je dovolj, da bi ga še domov lahko nekaj odpeljali s prikolico. Le tisti zamik mi je moteč.

Potem pa same vozne lastnosti. Logično je, da se nekaj navora prenese na volan, ker je moči zelo veliko. Ampak ni prehudo, podobno kot pri focusu ST, če ste ga že peljali. O rinjenju nosu iz zavoja naravnost ven pa ni ne duha ne sluha. Mehanska zapora diferenciala deluje perfektno in avtomobil sledi zavoju kot morski pes deskarju. O enaki genski zasnovi s prejšnjo generacijo ni sledu. Astra je hudo prepričljiva in pravo orožje tudi za kakšno stezo, kjer zna pokazati svoje zobe. Tudi volan je lepo obtežen in precej neposreden. Je pa avtomobil trd, to je treba vedeti. To ni golf GTI, ki ga bo tudi kakšna mladenka povsem enostavno krotila. Astra OPC je trda, brutalna in v osnovi tudi malo bolj naporna. Ne preveč, a vseeno to ni avtomobil za parkiranje po mestu. Ga je tudi škoda za tja.

Kako se astra OPC znajde med tekmeci? Če želite takšen avtomobil zato, da se boste sem ter tja odpeljali tudi na stezo in vas ne moti, da je trd kot rolka, potem vzemite megana RS. Če bi imeli radi malce hitrejši avtomobil, ki mora biti vseeno dovolj udoben, potem sta alternativi dve, golf GTI ali pa focus ST. Za vse vmes je takšna astra OPC. Srednje trda, prav nič diskretna in na stezi verjetno podobno hitra kot megane. In zabavna.

Nekaj pomislekov pa imam vseeno. Poraba goriva je precej hecna. Ali pa žalostna. Po umirjenih nekaj sto prevoženih avtocestnih kilometrih je znašala devet litrov, po uri snemanja pa je narasla na 13. V povprečju se boste z manj kot enajstimi litri sila težko vozili, to pa ni malo. Več kot porabijo tekmeci. Potem pa je tu še cena. Osnovna astra OPC stane nekaj evrov manj od 32 tisočakov, kar je dobrih pet tisočakov več od golfa GTI, dobrih sedem več od focusa ST in približno toliko tudi od megana RS. Ta na fotografijah z dodatki stane več kot 38.000 EUR. Preveč! Dodajte še sedem tisočakov, pa boste dobili BMW-ja 135i M, ob katerem pa se vam bo odprl povsem novi svet. 

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel astra OPC
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 206 (280) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 2.500 do 4.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4466 x 1840 x 1482
medosna razdalja v mm 2695
prtljažnik v litrih 380
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1550 (480)
največja hitrost v km/h 252
pospešek 0-100 km/h v s 6,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,8/6,5/8,1
poraba na testu v l/100 km 12,3
cena osnovnega vozila v EUR 17.720
cena testnega vozila v EUR 31.730
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 38.189

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
gizmo28 pravi:
megane RS ga povozi
(pred 2 leti )
VmF1eGhhbGwtSW5zaWduaWEtV2FsbHBhcGVyLmpwZzE0MDQ5MDU3NzI=.jpg
wtf pravi:
Igor pomiri živce saj vidiš, da ta opel astra opc je bolj zmoglivejša,lepša pa novejša kot ta audi a4...un se samo lahko skrije pred oplon:Dmacmarko prav maš moj foter ma tud insignio samo 2011 letnik pa še nič ni popravlat dall...samo olje je parkrat zamenjal,gume pa za druga skoro nwm več kaj to je vse se mi zdi :D kvaliteta nemška je opel !! Hehe
(pred 2 leti )
MCwsMTQwMDc5Nl80LDAwLmpwZzEzOTg3MDk3NjA=.jpg
MacMarko pravi:
Igor da ti povem tvoj audi se skrije pred to zverino ;) verjemi tudi sam imam audija A4 2012 letnik in sploh ni tako udoben kot ta :D priporočam (gre 3x bolj, bolj udoben od audija, lepši in kar je najbolj pomembno kvalitetnejši!) svoj avto sem imel že 4 krat na popravilu vsakič mi je servis odnesel MIN 1300?... foter ima opel insignio (2009) prevoženih 300K in druga ni menjal kot (olje, bremzne ploščice, gume itd...)  
(pred 3 leti )
Ni slike
igor pravi:
Zaradi neprimerne vsebine je bil komentar odstranjen.
(pred 3 leti )
Q2l0cm9lbi1EUzQtUmFjaW5nLWNvbmNlcHQtMS5qcGcxMzcxNTM5MzIw.jpg
skos pravi:
tip se je razjezil :)
(pred 3 leti )
Ni slike
igor pravi:
samo to povem pa grem!! prav rad bi dobil v roke to vozilo. pa ne da bi divjal z njim, sploh ne. Rad bise zaeplajl z njim enih 5000 kilomterov, pa da vidim če je to za kaj ali ni. bencin plačam sam!! ker sem vedno bol prepričan, da ta vozila nimajo za burek. pa poglejmo, zanima me kako deluje ta moč pozimi v snegu v klanc in zaprt zavoj, kako brisalci delujejo ali vse šklopota, kako so stopalke nastavljene?? vrjetno zelo neugodno!!!! ze skoraj trdim oziroma sem prepričan da pridem iz mb na korčulo v istem času ali pa mogoče malo kasneje z navadnim audijem a6 2.o tdi 177 konj. mogoče z malo sreče pa še hitreje. pač v zadnjih letih se je popolnoma izgubil vsa point osebnih vozil. ZAKAJ PA NE TESTIRATE AUDI A4 2.0 TDI 120 KONJ?????
(pred 3 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 6. 2017
Junij 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - kia rio
0304  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
05  domača premiera - renault koleos in captur
06  domača premiera - opel insignia grand sport
07  domača premiera - mazda CX-5
08  domača premiera - nissan micra
09  domača premiera - suzuki swift
1011  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
1213  domača premiera - seat ibiza
141516  domača premiera - BMW electric now tour 2017
domača premiera - kia picanto
1718
19202122  domača premiera - opel crossland X
232425
2627  domača premiera -jaguar land rover experience
28  domača premiera - volkswagen arteon
29300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 424
volkswagen golf 333
škoda octavia 286
renault captur 253
volkswagen polo 199

Podatki veljajo za maj 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 31.477 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na dopust?
831ga moram pripravit? 830pregledam tekočine in olje 829vedno vzamem taščinega 828moj me nikoli ne pusti na cedilu


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Jureos
Obvestila
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 2 tedni  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 2 tedni  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 3 tedni  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 1 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 2 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 2 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 3 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 4 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 4 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 4 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 4 meseci  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 5 meseci  |  Volan
Nissan X-trail Vozil ga bo Đorđe Balašević pred 6 meseci  |  Volan
Goodyear Nasveti za varno vožnjo v zimskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda Novosti za zimo pred 8 meseci  | 
Holden/Opel/GM Astra tudi v Avstraliji in na Novi ... pred 8 meseci  | 
Goodyear S pnevmatikami do optimalnega izkoristka pred 9 meseci  | 
DGR Ljubljana 2016 Dobrodelno druženje gospodov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Pravilna izbira tovornih pnevmatik pred 9 meseci  |  Iztok Krajnc