Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Koliko mu manjka do popolnosti?

Volkswagen golf GTI DSG performance

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Veste, kateri avtomobil se pogosto omenja kot eden najbolj dovršenih na svetu? Ja, tudi porsche, ampak, če govorimo o takšnih za vsak dan, je to na večini seznamov golf. GTI. Da ga tudi pritisnete, ko si zaželite.
Koliko mu manjka do popolnosti?
Foto: Gašper Miš
30. 11. 2013 ob 9:05
Komentarjev: 4

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

že sama oznaka GTI je legendarna
izgled lepo popestri sicer dokaj dolgočasno obliko golfa
odlična golfova osnova pomeni prijetno kabino in dobro ergonomijo
motor je ravno prav močan za sprednji pogon
zapora diferenciala dela čudeže, trakcija je vrhunska
vodljivost in občutek na volanu sta v vrhu razreda
lega na cesti je nevtralna kot Švica
poraba goriva je ob zmerni vožnji ugodna
menjalnik DSG prestavlja bliskovito
blaženje je na določenih slabih cestah enostavno pretrdo
DSG cuka pri speljevanju
spodaj prisekan volan ni dober za dinamično vožnjo
zavore bi bile lahko še bolj zmogljive
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.7 (46 glasov)
video test volkswagen golf GTI DSG performance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

In v tem avtu si to dostikrat zaželite. Golf je odlična osnova za izdelavo takšnega vsestranskega cestnega avtomobila, ker je ravno prav velik in ker ima Volkswagen res dobro ekipo inženirjev, ki vedo, kako ustvariti pravo ravnotežje vsega brez pretiravanja pri navijanju moči. GTI-ja boste sicer hoteli imeti zaradi številnih razlogov. Veliko jih je reklo, da je lep. Meni sicer nič posebnega, golf s svojim nerazburljivim oblikovanjem pač. Spredaj ima tisto rdečo črto, da ga sploh prepoznate kot posebno različico. Testni je imel še malo večja platišča pa seveda znački GTI. Nič drugega. Znotraj so drugačne samo prevleke na sedežih. Sicer za moj okus zelo privlačne, takšen lep retro stil jih krasi, so pa tudi takšni, ki jim poklon prvi generaciji ni všeč. Volan je fin, z majhnim srednjim delom in super sede v roke. Nekatere bo spet zmotilo, da je spodaj prisekan, ker golf GTI pač ni dirkalnik s super neposrednim volanom in se obroč ne sme nenadzorovano zavrteti, večkrat pa znamke poudarjajo, da je zato lažje sesti na sprednji sedež. Na tiste z močnejšo postavo je treba vse bolj misliti pri ustvarjanju avtomobilov, da.

GTI razvaja tudi z zvokom. Precej je tih, ko to želite, čeprav je zvok vseeno malo bolj globok in lepo brbota med običajno vožnjo. Ko ga pohodite, pa postane športno rezek. Dovolj agresiven, da vam dvigne dlake in si želite še. Ampak; skoraj nič več ne poka med prestavljanjem, kot je stari! Škoda, tisto nam je bilo vsem zelo všeč. Je ustvarjalo še bolj dirkaški občutek. Napol dirkaški občutek s prestavnima ušesoma ob volanu in hitrim prestavljanjem pričara tudi menjalnik, ko želite iz motorja iztisniti kar največ. Čeprav se včasih malo zmede, ko je hitro zaporedje zaviranj in pospeševanj na polno, je zelo poslušen, sploh v športnem programu. V tem primeru je tudi užitek pozabiti na prestavno ročico, čeprav bi jo sam še vedno raje imel. Še bolj pristen občutek je, ko imaš več dela za volanom. In DSG mi ni všeč, ker čisto vedno cuka pri speljevanju, sploh v kombinaciji z izklapljanjem motorja ob mirovanju, tako da se navadite vedno pritisniti stopalko za plin malo preden speljete, da robotizirana sklopka lepše popusti.

Še ena stvar je tukaj zelo pomembna: izbira pravega modela. Jaz pravim, absolutno verzija performance, ki je dobrih tisoč evrov dražja. Pa ne samo zato, da bo spredaj na zavorah pisalo GTI in ker ima dodatnih 10 'konjev', ampak zato, ker ima malo večje zavorne kolute, čeprav me same zavore še vedno niso navdušile, ker so se med dinamično vožnjo z večkratnim močnim zaviranjem kar hitro pričele pregrevati, in predvsem, ker ima zaporo diferenciala. Gre za elektronsko nadzorovano zaporo, ki lahko do 100 odstotkov navora prenese na posamezno kolo. Takšen golf je le spredaj gnan avtomobil, zato je zelo pomembno, kako se ta moč prenaša na podlago in moram reči, da je tukaj to vrhunsko. Volan malo trga iz rok, kolo se skoraj ne zavrti v prazno in avto vleče iz ovinka kot podivjan. Res, super! Tukaj lahko Volkswagnu samo čestitam, ker je to navadno največja hiba močnejših spredaj gnanih avtomobilov.

Ni mi pa jasno, kaj so naredili s podvozjem. Če je cesta lepa, je vse super. Avto se drži kot prilepljen, tudi občutek je na volanu fenomenalen. Ko nastanejo majhne luknje, jih presenetljivo lepo blaži. Ko zapeljete čez kakšno konkretno luknjo pa tako nabije in poči, da sem se v času testa večkrat ustavil in šel pogledat, če je kolo še gor. Ali pa vsaj pnevmatika predrta. Verjetno je bil v pnevmatikah malo prevelik tlak, ker sem se potem še enkrat peljal z istim avtomobilom in je bilo malo boljše, za zelo slabe ceste takšen golf GTI performance pač ni. Če imate srečo in so ceste ok, pa je tole res krasen avtomobil za vsak dan, ker je tukaj sedenje za volanom praktično enako kot pri ostalih golfih. To pomeni enostavno vstopanje ter izstopanje in ker ima motor dvojni karakter, se lahko povsem lepo vozite s porabo med 7 in 8 litrov na 100 km, če ga priganjate, in takrat boste res hitri, pa ne bo bistveno večja od 12 do 13 litrov.

Še cena osnovnega se mi ne zdi visoka, 26.600 evrov stane, oziroma 27.700 različica performance, ker boste pač morali izbrali boljšega. Testni model, ki je imel skoraj vse s seznama doplačil, čeprav ne vem, kje so pozabili tempomat, je stal dobrih 37 tisoč. To je preveč, osnovni z dodatkom ali dvema bo čisto dovolj.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen golf 2.0 TSI DSG GTI performance
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1984
moč v kW (KM) pri vrt./min 169 (230) pri 4.700
največji navor v Nm pri vrt./min 350 od 1.500 do 4.600
menjalnik robotiziran samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4268 x 1790 x 1442
medosna razdalja v mm 2631
prtljažnik v litrih 380
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1402 (405)
največja hitrost v km/h 248
pospešek 0-100 km/h v s 6,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,1/5,4/6,4
poraba na testu v l/100 km 10,8
cena osnovnega vozila v EUR 15.709
cena testnega vozila v EUR 30.498
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 37.248

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MTIzNjA3MF80ODc0MjAyMTQ2ODY4NjJfMzEzODE1NTBfbi5qcGcxMzg0MTg2NDQy.jpg
djuro25 pravi:
sem vozil pri kia kmag v btc-ju  in lahko tudi sam gres na testno voznjo tako da imam tudi slike ki sem jih naredil in da nebo pomote da si izmisljujem stvari da sem res vozil ta avto
(pred 4 leti )
Ni slike
ian pravi:
brutaleeen !!!
(pred 4 leti )
Ni slike
igor pravi:
replika djuro. sicer ne vem če si jo vozil, bi se pa strinjal s teboj. v tem razredu taka cena?! plus to da ga ZIHER zakantaš kam.
(pred 4 leti )
MTIzNjA3MF80ODc0MjAyMTQ2ODY4NjJfMzEzODE1NTBfbi5qcGcxMzg0MTg2NDQy.jpg
djuro25 pravi:
me je kia gt line bolj navdusila kot golf gti
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 28. 5. 2018
Maj 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - audi A7
10  mednarodna premiera - volkswagen touareg
11  domača premiera - hyundai i30 N
1213
14151617  domača premiera - mercedes benz A
181920
2122  domača premiera - BMW M5 in i8 roadster
2324252627
282930  domača premiera - 4 milijoni vozil v Revozu
31  domača premiera - nissan leaf
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 401
volkswagen polo 309
volkswagen golf 248
škoda octavia 221
renault captur 201

Podatki veljajo za april 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 26.998 novih avtov!

Anketa
Kdaj se boš prijavil na Rdeči volan?
913Sem najboljši, se ne rabim. 912V Krškem sem že dosegel najboljši čas. 911Ne bom se, ker me je strah. 910Kaj je Rdeči volan?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: monik
Obvestila
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 tedni  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 2 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 2 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 3 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 3 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 3 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 6 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 6 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 7 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 7 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 8 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 8 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 9 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 9 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 9 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 10 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 10 meseci  |