Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

E-volucija

Mercedes-Benz E 220 CDI avantgarde

Avtor prispevka: Anže Jereb
Začeli so z govoricami in prenovljenim razredom C, nadaljevali s svežim razredom A, na koncu pa skeptike prepričali še z ostalimi prenovami, ki nedvomno nagovarjajo mlajše kupce. Takšen je tudi prenovljeni E.
E-volucija
Foto: Gašper Miš
2. 12. 2013 ob 7:25
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovno je E postal mladostnejši in manj 'zategnjen'
notranjost je pregledna in uporabna
prestavna ročica je nameščena optimalno
umirjeni karakter je prepričljiv
hvalim blaženje in zvočno izolacijo
krmilni mehanizem je komunikativen
motor navduši z varčnostjo in prožnostjo
samodejni žarometi delujejo vrhunsko
zvok štirivaljnika je malce robat
sedeža ponujata premalo opore
ročica brisalnikov zahteva privajanje
sistem za prepoznavo znakov ne deluje optimalno
cena je previsoka
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (14 glasov)
video test mercedes-benz E 220 CDI avantgarde
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V primeru, da gledate katero od premijskih znamk, je jasno, da se z nakupom ne boste ušteli, vsaj ne v tem, da ne bi dobili kakovostno izdelanega in sodobno zasnovanega avtomobila. So pa razlike med predstavniki običajno celo bolj velike kot med bolj plebejskimi znamkami in se posledično lahko uštejete pri posebnih željah, ki so ob plačevanju zajetnih zneskov velikokrat precej specifične.

Mercedes-benz E je na trgu že tako dolgo, da so se njegove vrline dodobra usidrale v prepričanja ljudi in ravno tako vrline najbližjih dveh tekmecev. Že ptički čivkajo, da je Mercedes-Benz predvsem udobno-elegantna znamka, namenjena starejšim in umirjenim voznikom. A prav slovesa znamke za takšne gospode bi se radi pri Mercedes-Benzu znebili.

Rezultat pomlajevanja razreda E so bistveno bolj dinamične linije, saj se je znebil oglatih žarometov in jih zamenjal za bolj zaobljene, v katerih z obliko puščice streljajo led diode, nasploh pa oblika luči poskrbi, da avtomobil deluje manj okorno. Dejansko je celotni sprednji del vizualno nižji in s številnimi režami ter kromiranimi dodatki mladostnejši, nove zadnje luči in zgolj na pogled nižja bočna silhueta pa poskrbijo za modernejši izgled, zato bi avtomobil moral privabiti mlajše. A obenem ostaja dovolj diskreten in eleganten, zaradi česar ne bi smel odgnati bolj konzervativnih kupcev, ne?

Kakorkoli, če vas je oblika prepričala, vam povem, da še vedno med najbolj prepričljivimi vrlinami ostajata udobje in umirjenost. Že sama oblika notranjosti izžareva predvsem eleganco, čeprav je volanski obroč vseh modelov praktično enak tistemu v najbolj športnemu modelu SLS, nasploh celotna oblika armaturne plošče ostaja pregledna, enostavna in elegantna. Kot tudi sedeži, ki so v tem primeru dobri, ne pa odlični. Da se razume, zelo udobni in mehki, a s premalo bočnega oprijema, pri čemer upoštevam, da gre za elegantno limuzino. Hvalim dejstvo, da se je prestavna ročica premaknila desno ob volan, ker je zadeva zelo intuitivna, predvsem pa priročna, na mestu, kjer je prestavna ročica običajno, pa tako ostaja dovolj prostora za odlagališča. Prostora je spredaj, zadaj in v prtljažniku seveda ogromno, konec koncev govorimo o modelu, ki je samo stopničko nižje od famoznega razreda S.

Limuzine kot je mercedes-benz E seveda niso namenjene iskanju desetink med zavoji, zato je podvozje predvsem udobno. Na avtocesti ali na podeželju se boste počutili kot da se sploh ne vozite, ampak dejanko mimo vas hiti okolica, vi pa mirujete. Nadvse udobna in tiha je vožnja, zopet moram pohvaliti, da znajo pri tej znamki umiriti še bolj dinamične voznike. Sam dejansko nisem nikoli čutil potrebe, da bi se vozil zelo hitro, ampak sem raje užival v umirjenem okolju. Posledično mi je uspelo dobiti vse odstotke za ekonomično vožnjo in to brez posebnega truda. A, če vas vseeno zanima, E se ne pelje slabo, občutek na volanu je precej prepričljiv, avtomobil pa glede na svojo velikost presenetljivo agilen. Malce manj od BMW-jeve petice, a ne dosti. Kot paket je nadvse prepričljiv, zato ostaja v tem segmentu eden mojih najljubših predstavnikov. Verjetno predvsem zaradi umirjenega karakterja, ki ga prej omenjena tekmeca enostavno ne znata ponuditi. Pri uporabi notranjosti imam dejansko le eno pripombo, pa še ta je le delno tehtna. Leva obvolanska ročica pri vseh vozilih te znamke gosti smernike, z njo pa obenem upravljamo še brisalnike. Zadeva zahteva precej privajanja, a se nanjo lastniki sigurno navadijo.

Tokratnega testneža je poganjal štirivaljni dizelski agregat s 125 kilovati moči. Če sem čisto pošten, je moči dovolj, ker je karakter precej umirjen in tudi zato, ker je motor dejansko zmogljiv in navorsko radodaren. Edini pomislek imam glede njegovega zvoka, saj pri avtomobilu, ki z nekaterimi dodatki stane preko šestdeset evrskih tisočakov, zvok štirivaljnega dizla v nosu ni najbolj prepričljiv. Zato, pa zgolj le zato, bi priporočil močnejši šestvaljni dizelski agregat. Sicer pa je takšen motor lepo prožen in presenetljivo varčen. Slabi dve toni težak avtomobil premika z lahkoto in ob umirjeni vožnji lahko zahteva celo le nekaj več kot pet litrov, v poprečju pa nekaj več kot šest. Skupaj s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom sta odlično uigran par.

Pripomb tokrat res nimam veliko, ker je takšen E zelo prepričljiv stroj. Bi pa za enak znesek sam izbral raje močnejši motor in boljše sedeže ter opustil nekaj opreme, ki jo je imel tokratni avtomobil. Denimo paket za command online, ki stane več kot 3500 evrov, pa aktivni parkirni asistent za tisočaka, ali paket za ohranjanje smeri za dobra dva. Res je, da bolj avtonomnega avtomobila na testu verjetno še nismo imeli, saj bi ta E znal nekaj časa voziti celo povsem sam, a vsi sistemi ne delujejo optimalno. Sistem za prepoznavo znakov se občasno zmede in prepoznava celo znake, ki jih sploh ni, zato se mi ne zdi uporaben. Nadvse pa priporočam, da izberete inteligentni sistem luči, ker je eden boljših na trgu.

Za paket, ki ga vidite na fotografijah, boste odšteli več kot šestdeset tisočakov, kar seveda ni malo. Zato morajo biti vaše želje in specifike dobro izdelane.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz E 220 CDI BlueEFFICIENCY avantgarde
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) od 3.000 do 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.400 do 2.800
menjalnik samodejni, sedemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4879 x 1854 x 1474
medosna razdalja v mm 2874
prtljažnik v litrih 540
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1735 (565)
največja hitrost v km/h 227
pospešek 0-100 km/h v s 8,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,1/4,4/5,1
poraba na testu v l/100 km 6,9
cena osnovnega vozila v EUR 41.830
cena testnega vozila v EUR 44.720
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 62.917

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 5. 2017
Maj 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
080910  domača premiera - alfa romeo stelvio
11121314  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
1516  domača premiera - honda civic
1718192021  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
222324  domača premiera - toyota prius plug-in in yaris
25262728  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
2930  domača premiera - honda civic grand
3101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 302
renault clio 268
volkswagen golf 242
volkswagen polo 205
renault megane 181

Podatki veljajo za april 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 24.691 novih avtov!

Anketa
Kje se vozite s svojim terencem?
819po cesti, drugod ne smem 818grem, kamor želim 817samo po svoji njivi 816kdo pa rabi terenca?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: peroo
Obvestila
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 4 tedni  | 
Špan Novi kolesarski center pred 1 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 2 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 2 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 2 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 2 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 3 meseci  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 4 meseci  |  Volan
Nissan X-trail Vozil ga bo Đorđe Balašević pred 5 meseci  |  Volan
Goodyear Nasveti za varno vožnjo v zimskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda Novosti za zimo pred 7 meseci  | 
Holden/Opel/GM Astra tudi v Avstraliji in na Novi ... pred 7 meseci  | 
Goodyear S pnevmatikami do optimalnega izkoristka pred 8 meseci  | 
DGR Ljubljana 2016 Dobrodelno druženje gospodov in ... pred 8 meseci  | 
Goodyear Pravilna izbira tovornih pnevmatik pred 8 meseci  |  Iztok Krajnc
Opel 50-letnica centra Rodgau-Dudenhofen pred 9 meseci  | 
Akrapovič Redki izpuhi iz omejene serije pred 9 meseci  | 
Renault sport Boštjan Kline je ambasador hitrosti pred 9 meseci  | 
AVD Oldtimer Grand Prix Opel se je bo udeležil s calibro V6 pred 9 meseci  | 
BASF Z materiali do večjega udobja pred 9 meseci  |