Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mladostno navihan

Renault captur dCi 90 dynamique energy stop&start

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Vsak zna povedati, zakaj je določen tip avtomobila dober. Karavani imajo veliko prostora, kupeji so za nedeljska preganjanja čez ovinke, križanci pa, hja, za starejše. Pa so res?
Mladostno navihan
Foto: Miha Kokalj
11. 3. 2014 ob 7:35
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

simpatična nastopaška oblika
ugodna cena vstopnega modela
v notranjosti je veliko odlagalnih mest, za kar 27 litrov
v velik predal pred sovoznikom lahko spraviš za 11 litrov stvari
ekonomičen dizelski motor
snemljive sedežne prevleke lahko operete
prevelik volan bi morali nadomestiti z manjšim
utesnjenost na zadnji klopi zaradi padajoče strehe
sistem R-link občasno zmrzne brez razloga
predal pred sovoznikom se odpre najbolje, ko ni sovoznika
kvaliteta plastike v notranjosti bi lahko bila boljša
3,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.5 (24 glasov)
video test renault captur dCi 90 dynamique energy stop&start
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Že res, da je vstopanje in izstopanje precej lažje, saj so bolj oddaljeni od tal, vendar to še zdaleč ne pomeni, da so namenjeni izključno tistim, ki jim poštar konec meseca prinese pokojnino. Nekateri križanci kar izžarevajo mladost in željo po raznolikih voznikih. In takšen je tudi renault captur. 

Čeprav je narejen na osnovi novega renaulta clio, lahko vseeno trdim, da res dobro izgleda in ima zato veliko ambicij. Sploh v črno-oranžni kombinaciji, v kakršno je bil odet testni captur, zelo pritegne, sicer pa si lahko capturja zamislite tudi z belo ali oranžno barvo strehe. Zunaj je še veliko zaščitne in okrasne plastike, zaradi katere deluje kot najbolj zmogljiv terenec daleč naokoli, pa čeprav ima samo pogon na sprednji kolesi. Kljub temu da je renault captur od tal oddaljen kar 20 centimetrov, boste tu in tam zaradi nizkega nosu pošteno popraskali zaščitno plastiko, če boste sploh kdaj zapeljali z asfalta.

Tudi v notranjosti so vidne sledi manjšega brata clia, torej pričakujte veliko plastike in prevelik volan, hkrati pa veliko odlagalnih mest. Za kar 27 litrov jih ima, od tega kar 11 litrov predal pred sovoznikom, kamor lahko spravite tudi večje stvari. A pozor, najbolje se odpre takrat, ko ni nikogar na sovoznikovem sedežu. So pa Renaultove 'glavce' namislile še nekaj pametnega. Prevleke za sedeže se namreč enostavno odstranijo in operejo, če jih kdo umaže. Saj veste, pri majhnih otrocih in otrocih po srcu je vse mogoče. Sicer je tudi na zadnji klopi dosti prostora, vendar daje padajoča streha občutek utesnjenosti. Kljub temu da pri Renaultu pravijo, da zdaj avtomobilom posvečajo še več pozornosti in da so bolj kvalitetno izdelani, sem bil razočaran nad končno izdelavo. Stropna svetilka je namreč kar padala iz svojih nosil, motil pa me je tudi Renaultov R-Link. Sam po sebi je sicer super zadeva, saj združuje vse, kar potrebuješ na poti (navigacijo, glasbo, fotografije, video), vendar mi je nekajkrat popolnoma zmrznila in se ni več odzivala. Edino zdravilo je bil ponovni zagon motorja ali povrnitev tovarniških nastavitev. K sreči je navigacija ves čas normalno delovala. Ker avtomobilisti skušamo prihraniti čim več goriva, bo vsem ekonomičnim voznikom prišel prav tudi sistem o stilu vožnje, kjer lahko dosežete največ 100 točk, čeprav sem se sam že za 80 točk pošteno potrudil.

Na ovinkasti cesti boste hitro ugotovili, da je občutek na volanu slabši in da se captur pri prehitri vožnji nagiba, nos pa ves čas sili naravnost. Lahko bi bil manj podkrmiljen. Za ovinke je bistveno boljši clio.

In kako se pelje? Kar lepo in tudi posledice večje oddaljenosti od tal v primerjavi s cliom se na ravnicah seveda ne bodo poznale. Na ovinkasti cesti pa boste hitro ugotovili, da je občutek na volanu malo slabši in da se captur pri prehitri vožnji nagiba, nos pa ves čas sili naravnost. Lahko bi bil manj podkrmiljen. Za ovinke je pač bistveno boljši clio. Sicer pa je v testnem avtomobilu rjovel dobro znani 1,5-litrski turbodizelski mlinček, ki proizvede 66 kW (90 KM). Sam po sebi je sicer dovolj zmogljiv in 1170 kilogramov težkega križanca premika brez težav, vendar bi sam hotel v takšnem avtomobilu več moči. Je pa 1,5 dCi zaenkrat edini dizel v ponudbi in je pri kombinirani vožnji na testu porabil povprečno 5,1 litra po računalniku, v resnici pa nekaj decilitrov več. Kljub vsemu dober rezultat.

Konec koncev renault captur dokazuje, da je zelo iznajdljiv, moderen in napreden križanec, ki nikakor ni namenjen samo starejšim, pač pa vsem, ki so jim všeč križanci. Prodajne številke kažejo, da je takšnih kupcev čedalje več. Vendar imejte v mislih, da boste za nastopaštvo morali plačati več, kar v primeru capturja z dizelskim motorjem pomeni slabih 16 tisočakov (bencinsko gnani captur še 1.800 EUR manj). Testni je zaradi dodatne opreme stal že kar dobrih 19.000 EUR, kar je sicer veliko, boste pa za ta denar dobili zelo vpadljiv avtomobil, za katerim se bo obračalo veliko glav. Še posebej, če boste izbrali takšnega z zanimivo barvno kombinacijo. Ni za ovinke, za po ravnem in občasno po makadamu bo pa dober.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault captur dCi 90 dynamique energy start&stop
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 220
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4122 x 1778 x 1566
medosna razdalja v mm 2606
prtljažnik v litrih 377
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1170
največja hitrost v km/h 171
pospešek 0-100 km/h v s 13,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,2/3,4/3,7
poraba na testu v l/100 km 5,1
cena osnovnega vozila v EUR 13.890
cena testnega vozila v EUR 18.190
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 19.295

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
knap pravi:
Se popolnoma strinjam z vašimi  ugotovitvami,glede same vožnje in slabe kakovosti plastike v notranjosti in zunanjosti .To dal bi samo to Sam imam bencinarja  TCe z  trivalnim  motorjem pa nisem zadovoljen z porabo goriva ni tisto kar piše v reklamah in knjigi sedaj imam prevoženih 2010 pa sem porabil 215 Litrov goriva  v mešanem ciklu. V knjigi piše od 3,5 L do 6 L.Ostalo pa menda kar izpuhti iz rezervarja.
(pred 3 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |