Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mladostno navihan

Renault captur dCi 90 dynamique energy stop&start

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Vsak zna povedati, zakaj je določen tip avtomobila dober. Karavani imajo veliko prostora, kupeji so za nedeljska preganjanja čez ovinke, križanci pa, hja, za starejše. Pa so res?
Mladostno navihan
Foto: Miha Kokalj
11. 3. 2014 ob 7:35
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

simpatična nastopaška oblika
ugodna cena vstopnega modela
v notranjosti je veliko odlagalnih mest, za kar 27 litrov
v velik predal pred sovoznikom lahko spraviš za 11 litrov stvari
ekonomičen dizelski motor
snemljive sedežne prevleke lahko operete
prevelik volan bi morali nadomestiti z manjšim
utesnjenost na zadnji klopi zaradi padajoče strehe
sistem R-link občasno zmrzne brez razloga
predal pred sovoznikom se odpre najbolje, ko ni sovoznika
kvaliteta plastike v notranjosti bi lahko bila boljša
3,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.5 (24 glasov)
video test renault captur dCi 90 dynamique energy stop&start
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Že res, da je vstopanje in izstopanje precej lažje, saj so bolj oddaljeni od tal, vendar to še zdaleč ne pomeni, da so namenjeni izključno tistim, ki jim poštar konec meseca prinese pokojnino. Nekateri križanci kar izžarevajo mladost in željo po raznolikih voznikih. In takšen je tudi renault captur. 

Čeprav je narejen na osnovi novega renaulta clio, lahko vseeno trdim, da res dobro izgleda in ima zato veliko ambicij. Sploh v črno-oranžni kombinaciji, v kakršno je bil odet testni captur, zelo pritegne, sicer pa si lahko capturja zamislite tudi z belo ali oranžno barvo strehe. Zunaj je še veliko zaščitne in okrasne plastike, zaradi katere deluje kot najbolj zmogljiv terenec daleč naokoli, pa čeprav ima samo pogon na sprednji kolesi. Kljub temu da je renault captur od tal oddaljen kar 20 centimetrov, boste tu in tam zaradi nizkega nosu pošteno popraskali zaščitno plastiko, če boste sploh kdaj zapeljali z asfalta.

Tudi v notranjosti so vidne sledi manjšega brata clia, torej pričakujte veliko plastike in prevelik volan, hkrati pa veliko odlagalnih mest. Za kar 27 litrov jih ima, od tega kar 11 litrov predal pred sovoznikom, kamor lahko spravite tudi večje stvari. A pozor, najbolje se odpre takrat, ko ni nikogar na sovoznikovem sedežu. So pa Renaultove 'glavce' namislile še nekaj pametnega. Prevleke za sedeže se namreč enostavno odstranijo in operejo, če jih kdo umaže. Saj veste, pri majhnih otrocih in otrocih po srcu je vse mogoče. Sicer je tudi na zadnji klopi dosti prostora, vendar daje padajoča streha občutek utesnjenosti. Kljub temu da pri Renaultu pravijo, da zdaj avtomobilom posvečajo še več pozornosti in da so bolj kvalitetno izdelani, sem bil razočaran nad končno izdelavo. Stropna svetilka je namreč kar padala iz svojih nosil, motil pa me je tudi Renaultov R-Link. Sam po sebi je sicer super zadeva, saj združuje vse, kar potrebuješ na poti (navigacijo, glasbo, fotografije, video), vendar mi je nekajkrat popolnoma zmrznila in se ni več odzivala. Edino zdravilo je bil ponovni zagon motorja ali povrnitev tovarniških nastavitev. K sreči je navigacija ves čas normalno delovala. Ker avtomobilisti skušamo prihraniti čim več goriva, bo vsem ekonomičnim voznikom prišel prav tudi sistem o stilu vožnje, kjer lahko dosežete največ 100 točk, čeprav sem se sam že za 80 točk pošteno potrudil.

Na ovinkasti cesti boste hitro ugotovili, da je občutek na volanu slabši in da se captur pri prehitri vožnji nagiba, nos pa ves čas sili naravnost. Lahko bi bil manj podkrmiljen. Za ovinke je bistveno boljši clio.

In kako se pelje? Kar lepo in tudi posledice večje oddaljenosti od tal v primerjavi s cliom se na ravnicah seveda ne bodo poznale. Na ovinkasti cesti pa boste hitro ugotovili, da je občutek na volanu malo slabši in da se captur pri prehitri vožnji nagiba, nos pa ves čas sili naravnost. Lahko bi bil manj podkrmiljen. Za ovinke je pač bistveno boljši clio. Sicer pa je v testnem avtomobilu rjovel dobro znani 1,5-litrski turbodizelski mlinček, ki proizvede 66 kW (90 KM). Sam po sebi je sicer dovolj zmogljiv in 1170 kilogramov težkega križanca premika brez težav, vendar bi sam hotel v takšnem avtomobilu več moči. Je pa 1,5 dCi zaenkrat edini dizel v ponudbi in je pri kombinirani vožnji na testu porabil povprečno 5,1 litra po računalniku, v resnici pa nekaj decilitrov več. Kljub vsemu dober rezultat.

Konec koncev renault captur dokazuje, da je zelo iznajdljiv, moderen in napreden križanec, ki nikakor ni namenjen samo starejšim, pač pa vsem, ki so jim všeč križanci. Prodajne številke kažejo, da je takšnih kupcev čedalje več. Vendar imejte v mislih, da boste za nastopaštvo morali plačati več, kar v primeru capturja z dizelskim motorjem pomeni slabih 16 tisočakov (bencinsko gnani captur še 1.800 EUR manj). Testni je zaradi dodatne opreme stal že kar dobrih 19.000 EUR, kar je sicer veliko, boste pa za ta denar dobili zelo vpadljiv avtomobil, za katerim se bo obračalo veliko glav. Še posebej, če boste izbrali takšnega z zanimivo barvno kombinacijo. Ni za ovinke, za po ravnem in občasno po makadamu bo pa dober.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault captur dCi 90 dynamique energy start&stop
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 220
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4122 x 1778 x 1566
medosna razdalja v mm 2606
prtljažnik v litrih 377
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1170
največja hitrost v km/h 171
pospešek 0-100 km/h v s 13,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,2/3,4/3,7
poraba na testu v l/100 km 5,1
cena osnovnega vozila v EUR 13.890
cena testnega vozila v EUR 18.190
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 19.295

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
knap pravi:
Se popolnoma strinjam z vašimi  ugotovitvami,glede same vožnje in slabe kakovosti plastike v notranjosti in zunanjosti .To dal bi samo to Sam imam bencinarja  TCe z  trivalnim  motorjem pa nisem zadovoljen z porabo goriva ni tisto kar piše v reklamah in knjigi sedaj imam prevoženih 2010 pa sem porabil 215 Litrov goriva  v mešanem ciklu. V knjigi piše od 3,5 L do 6 L.Ostalo pa menda kar izpuhti iz rezervarja.
(pred 3 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 6. 2017
Junij 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - kia rio
0304  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
05  domača premiera - renault koleos in captur
06  domača premiera - opel insignia grand sport
07  domača premiera - mazda CX-5
08  domača premiera - nissan micra
09  domača premiera - suzuki swift
1011  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
1213  domača premiera - seat ibiza
141516  domača premiera - BMW electric now tour 2017
domača premiera - kia picanto
1718
19202122  domača premiera - opel crossland X
232425
2627  domača premiera -jaguar land rover experience
2829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 424
volkswagen golf 333
škoda octavia 286
renault captur 253
volkswagen polo 199

Podatki veljajo za maj 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 31.477 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na dopust?
831ga moram pripravit? 830pregledam tekočine in olje 829vedno vzamem taščinega 828moj me nikoli ne pusti na cedilu


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Karl
Obvestila
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 2 tedni  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 2 tedni  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 3 tedni  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 tedni  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 tedni  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 1 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 2 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 3 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 4 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 4 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 4 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 4 meseci  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 5 meseci  |  Volan
Nissan X-trail Vozil ga bo Đorđe Balašević pred 6 meseci  |  Volan
Goodyear Nasveti za varno vožnjo v zimskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda Novosti za zimo pred 8 meseci  | 
Holden/Opel/GM Astra tudi v Avstraliji in na Novi ... pred 8 meseci  | 
Goodyear S pnevmatikami do optimalnega izkoristka pred 9 meseci  | 
DGR Ljubljana 2016 Dobrodelno druženje gospodov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Pravilna izbira tovornih pnevmatik pred 9 meseci  |  Iztok Krajnc