Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Velik in drzen

BMW M6 gran coupe

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Če bi se lahko z lepotcem na fotografijah vozil dlje, bi napisal test. Tako pa sem v tistih nekaj sicer prijetnih dneh uspel dobiti le nekaj občutkov. Zato sledi doživljajski spis.
Velik in drzen
Foto: Gašper Miš
16. 12. 2013 ob 7:12
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

vzbuja pozornost, kjer se pojavi
v kabini je prostor za štiri osebe
zmogljivosti so skoraj v rangu superšportnikov
menjalnik prestavlja bliskovito
nastavljivo podvozje se dobro odreže tudi na slabših podlagah
vrhunska tehnologija poskrbi, da se tudi tako velik avtomobil dobro pelje
motor je odziven in izjemno prožen
za nekatere okuse je avtomobil preveč nastopaški
kljub zunanjim meram v kabini vseeno ni veliko prostora
kljub oznaki M ta model ni izrazito športen, ker je prevelik in pretežek
poraba goriva je velika (v skladu s pričakovanji)
menjalnik malo 'cuka' pri speljevanju
cena gre v nebo
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (21 glasov)
video test BMW M6 gran coupe
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Najprej me je navdušila barva. Mat siva, odlično izgleda ponoči in podnevi, vau. In potem oblika: naj vas ime coupe ne zavede, gre za limuzino s štirimi vrati in zelo nizko streho. Izgleda enostavno... ne vem, kaj naj napišem. Hudo pač. Graciozno in elegantno, agresivno in dinamično, zašiljeno telo se na ogromnih kolesih fenomenalno znajde tako na parkirišču kot na cesti. V smislu pojave, seveda. Sicer gre za konkreten kos pleha. Še za 10 centimetrov je daljši od M5, več kot pet metrov je dolg, malenkost je širši in za slab centimeter nižji, zato izgleda tako elegantno. In kljub temu da je celo za 5 kilogramov težji, ima za 2 desetinki boljši pospešek do 100 kilometrov na uro. Ne vem sicer, zakaj, ker ima menjalnik enaka prestavna razmerja, ampak bo že tako. V 4,2 sekunde se z mesta izstreli do stotice!

In kaj mi je preostalo drugega, kot da to preizkusim? 560 'konjev' pač nimaš vsak dan na razpolago in jasno je, da M6 konkretno potegne. Na povprečno porabo 9,9 litra naj pri BMW-ju kar pozabijo, pri meni je bilo testno povprečje na začetku okoli 14 litrov na 100 km pa sem se res vozil kot po jajcih, ampak saj je logično, če je toliko moči. Navora je v vsakem trenutku po zaslugi dveh turbin toliko, da na večini naših cest sploh ne potegne. V videu se lepo vidi, zakaj... Lučka, ki prikazuje delovanje ESP, stalno utripa in ne pusti, da bi se kolesi zadaj zavrteli v prazno, ker je asfalt na večini domačih cest tako spolzek. No, ko enkrat uspe pridivjati do tretje, je pa itak že presegel avtocestno omejitev. S tovarniško odstranjeno blokado gre sicer tudi 305 km/h.

Res je dober občutek, ko veš, da bo avtomobil bliskovito potegnil v vsakem trenutku. Menjalnik je hiter kot strela, takoj prestavi, moti me edino, da tako dolgo rabi, ko se premikaš na mestu, na primer med parkiranjem, in da malo cuka pri speljevanju, tako kot vsi dvosklopčni menjalniki pač. Zaradi dolge medosne razdalje izjemno stabilno sledi dolgim ovinkom, skoraj nič ga ne zmoti, na kratkih serpentinah pa pač ni doma, je prevelik.

S tem vam lahko tudi lepo razložim, da tole ni ravno športen ampak izjemno hiter in predvsem pozerski avto. Z vsem, kar vidite na posnetkih, stane 200 tisoč evrov, tako da bo precej redek pri nas. Res je dobro narejen, na volanu, s hidravličnim servom, je občutek zelo dober, ampak če avto tehta prazen skoraj dve toni, pomeni, da bodo gume komaj grabile v hitrih ovinkih in da morata biti spredaj diska velika kar 400 milimetrov, da se M6 spodobno ustavi! Če razmišljate o športnem avtu, potem tole nikakor ni za vas, čeprav marsikdo misli, da oznaka M na BMW-ju pomeni malodane dirkalnik. V resnici gre za (pre)velik in (pre)drzen avtomobil, ki glede na velikost ne ponuja niti veliko prostora, niti veliko udobja, niti izjemnih športnih zmogljivosti, je pa njegova pojava tista, ki osupne. In še vedno je značka M tista, ki da vedeti, da je tukaj notri vrhunec tehnologije, ki jo Bavarci v tem trenutku ponujajo. To pa je že lahko vredno svojega denarja.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW M6 gran coupe
vrsta motorja turbobencinski, osemvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 4395
moč v kW (KM) pri vrt./min 412 (560) od 6.000 do 7.000
največji navor v Nm pri vrt./min 680 od 1.500 do 5.750
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5011 x 1899 x 1393
medosna razdalja v mm 2964
prtljažnik v litrih 460
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1950 (535)
največja hitrost v km/h 250/305
pospešek 0-100 km/h v s 4,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 14,0/7,6/9,9
poraba na testu v l/100 km 16,1
cena osnovnega vozila v EUR 90.700
cena testnega vozila v EUR 200.200
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 200.200

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
VEVTVC1CTVdkLTA1X2IuanBlZzEzMTU2NTk1NTk=.jpg
specto pravi:
zmaga. a ni bil ta avto zadaj butnen nekaj?
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
Heroji furajo v pižamah
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nmalej
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |