{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Velikost ni vse

Nissan note 1.2 acenta look

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
V naravi potrošnika je, da kupi največ za svoj denar. Logično, večina se mora pošteno potruditi za svojo plačo, zato bo tudi pri nakupu avtomobila še kako preračunljiva in izbrala kar največ centimetrov za evre. Niso pa le centimetri pomembni, kot prepričuje note.
Velikost ni vse
Foto: Gašper Miš
24. 12. 2013 ob 7:18
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

veliko prostora v malem avtomobilu
prijetna in sodobna oblika briše meje med razredi
za 16 centimetrov pomično zadnjo klop bi imel v vsakem avtomobilu
prilagodljiv prtljažni prostor je ob naprej pomaknjeni klopi velik
zadnja bočna vrata se odpirajo pod pravim kotom
zanesljiva lega in dobra vodljivost za enoprostorsko vozilo
pregledna in prijetna grafika merilnikov
dobra povezljivost z mobilnimi napravami
kljub majhnosti vozila prešibek osnovni motor
premajhna posoda za gorivo
volanski obroč je pretanek za povprečne moške roke
zunanji ogledali se zelo hitro umažeta
zadaj ima le bobnaste zavore
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (14 glasov)
video test nissan note 1,2 acenta look
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nissanov mali enoprostornik, zdaj v drugi generaciji, seveda dokazuje, da je lahko tudi majhen avtomobil prostoren. Nimate vsi velike garaže ali zajetnih parkirnih mest, zato so tudi zunanje mere avtomobila še kako pomemben dejavnik pri nakupu. Vseeno pa želite prostorno ter uporabno kabino in tukaj pridejo do izraza tovrstni praktični družinski avtomobili. Jasno, v dolžino jih najhitreje zmanjka, zato se note na primer poslužuje tudi zložljivega sovoznikovega naslonjala, da gre vanj kakšen daljši predmet, predvsem pa je zelo uporabna za kar 16 centimetrov pomična zadnja klop, kar nudijo tudi nekateri drugi konkurenti, ne pa v tolikšni meri.

Kljub zunanji dolžini, ki znaša 410 centimetrov, kar je enako kot pri predhodniku, ponuja prtljažni prostor od le 195 litrov do kar 381 litrov za vašo prtljago. V prvem primeru je zelo veliko prostora za noge potnikov na zadnji klopi, v drugem pa ne in takrat je najbolj uporaben za namestitev kakšnega otroškega sedeža, da je več prostora v prtljažniku. Otroški sedež boste vanj enostavno namestili tudi zaradi zadnjih bočnih vrat, ki se odpirata pod pravim kotom. V višino je od prejšnjega nota celo malenkost nižji, da je na pogled bolj privlačen, vendar se znotraj to zaradi številnih rešitev ne pozna. Notranjost deluje prostorno, čeprav je strop pri različici z zastekljeno streho vseeno malo nižji, zato pa občutek boljši. Po merah tako ni bistveno večji od na primer najbolj popularnega malčka pri nas, clia, zato pa neprimerno bolj prostoren.

Čisto nova generacija nissana note me po drugi strani ni preveč navdušila za volanom. Malo pretanek volanski obroč ima, kar pomeni, da je primeren za kakšne majhne ženske ročice, moškim pa ne bo tako všeč. Nekatere bo še bolj motilo, da se ga da nastavljati samo po višini, kar je že malo za časom. Zame je enostavno postavljen predaleč. Se pa po drugi strani kar dobro sedi, tudi opora za desno voznikovo roko pomaga pri udobju. Nekatere bo motilo, da se nosu vozila sploh ne vidi, čeprav se sedi malenkost višje, kot pri povprečnem avtomobilu, v slabem vremenu pa bo koga jezilo, da se zunanji vzvratni ogledali in okni ob njima zelo hitro umažeta in se zato slabše vidi ob bok vozila in nazaj. Nova grafika merilnikov je lepa in zelo pregledna, če imate vklopljen program eco, so tudi osvetlitev v modrikasti barvi malo spreminja, da veste, kako 'čisto' vozite, zraven pa je še prikazovalnik, ki kaže, kako močno pritiskate na pedal za plin. Gumb za potovalni računalnik je sicer postavljen levo od merilnikov in je enosmeren, kar zna konkurenca tudi bolje narediti, ampak v redu.

Osrednji zaslon je tudi tukaj s 5,8 palca diagonale premajhen, ko želite gledati na kamero pri parkiranju, ali nadzirati navigacijo. Sicer sistem kar dobro deluje, ampak za dobro izkušnjo mora biti zaslon večji. Tisti, ki ga moti trda plastika, ne bo nota niti od blizu pogledal, ampak vseeno lahko pohvalim dokaj kvalitetno izdelavo, ker vsaj pri tem testnem ni bilo zaznati posebnih napak, razen občasnega 'črička' nekje desno v armaturni plošči.

Najmanj od vsega pa me je navdušil motor. Enostavno je prešibek. Dostikrat pravim, da je osnovna različica čisto dovolj, pri tem pa 1,2-litrski trivaljnik z 59 kilovati, to je 80 'konji', premalo odločno pospešuje nota in je pri tem še precej glasen. Sploh na avtocesti komaj dohaja omejitve. Res, da je dizel kar 2.300 evrov dražji, ampak je boljša izbira. Če ste zelo nezahteven voznik in se malo vozite, pa bo tudi tale ok. Porabi dobrih 7 litrov in ima le 41-litrsko posodo za gorivo, tako da res ni za dolge relacije.

Šibek motor še toliko bolj pride do izraza, ker menjalnik lepo deluje, sploh pa podvozje zelo dobro opravlja svoje delo. Sicer je malo bolj glasno in karoserija se nagiba, ampak je note lepo vodljiv in vas ne bo nikoli strah ovinkov. Zavore so pa povprečno zmogljive, zadaj ima bobnaste. Pri tem modelu je Nissan še posebej ponosen na 'varnostni ščit', saj vas note kot edini v razredu opozarja na vozila v mrtvem kotu, na zapuščanje voznega pasu in na ovire za vami, kadar vozite vzvratno. Za slabih 16 tisočakov novi note sploh ne ponuja malo in če bi bilo še malo več 'konjev' pod pokrovom, bi bil top-izbira.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan note 1,2 acenta look
vrsta motorja bencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1198
moč v kW (KM) pri vrt./min 59 (80) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 110 pri 4.000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4100 x 1695 x 1535
medosna razdalja v mm 2600
prtljažnik v litrih 295/381
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1111 (399)
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 13,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/4,0/4,7
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 13.600
cena testnega vozila v EUR 15.680
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 15.880

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nalim
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 tedni  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |