Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Velikost ni vse

Nissan note 1.2 acenta look

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
V naravi potrošnika je, da kupi največ za svoj denar. Logično, večina se mora pošteno potruditi za svojo plačo, zato bo tudi pri nakupu avtomobila še kako preračunljiva in izbrala kar največ centimetrov za evre. Niso pa le centimetri pomembni, kot prepričuje note.
Velikost ni vse
Foto: Gašper Miš
24. 12. 2013 ob 7:18
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

veliko prostora v malem avtomobilu
prijetna in sodobna oblika briše meje med razredi
za 16 centimetrov pomično zadnjo klop bi imel v vsakem avtomobilu
prilagodljiv prtljažni prostor je ob naprej pomaknjeni klopi velik
zadnja bočna vrata se odpirajo pod pravim kotom
zanesljiva lega in dobra vodljivost za enoprostorsko vozilo
pregledna in prijetna grafika merilnikov
dobra povezljivost z mobilnimi napravami
kljub majhnosti vozila prešibek osnovni motor
premajhna posoda za gorivo
volanski obroč je pretanek za povprečne moške roke
zunanji ogledali se zelo hitro umažeta
zadaj ima le bobnaste zavore
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.7 (13 glasov)
video test nissan note 1,2 acenta look
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nissanov mali enoprostornik, zdaj v drugi generaciji, seveda dokazuje, da je lahko tudi majhen avtomobil prostoren. Nimate vsi velike garaže ali zajetnih parkirnih mest, zato so tudi zunanje mere avtomobila še kako pomemben dejavnik pri nakupu. Vseeno pa želite prostorno ter uporabno kabino in tukaj pridejo do izraza tovrstni praktični družinski avtomobili. Jasno, v dolžino jih najhitreje zmanjka, zato se note na primer poslužuje tudi zložljivega sovoznikovega naslonjala, da gre vanj kakšen daljši predmet, predvsem pa je zelo uporabna za kar 16 centimetrov pomična zadnja klop, kar nudijo tudi nekateri drugi konkurenti, ne pa v tolikšni meri.

Kljub zunanji dolžini, ki znaša 410 centimetrov, kar je enako kot pri predhodniku, ponuja prtljažni prostor od le 195 litrov do kar 381 litrov za vašo prtljago. V prvem primeru je zelo veliko prostora za noge potnikov na zadnji klopi, v drugem pa ne in takrat je najbolj uporaben za namestitev kakšnega otroškega sedeža, da je več prostora v prtljažniku. Otroški sedež boste vanj enostavno namestili tudi zaradi zadnjih bočnih vrat, ki se odpirata pod pravim kotom. V višino je od prejšnjega nota celo malenkost nižji, da je na pogled bolj privlačen, vendar se znotraj to zaradi številnih rešitev ne pozna. Notranjost deluje prostorno, čeprav je strop pri različici z zastekljeno streho vseeno malo nižji, zato pa občutek boljši. Po merah tako ni bistveno večji od na primer najbolj popularnega malčka pri nas, clia, zato pa neprimerno bolj prostoren.

Čisto nova generacija nissana note me po drugi strani ni preveč navdušila za volanom. Malo pretanek volanski obroč ima, kar pomeni, da je primeren za kakšne majhne ženske ročice, moškim pa ne bo tako všeč. Nekatere bo še bolj motilo, da se ga da nastavljati samo po višini, kar je že malo za časom. Zame je enostavno postavljen predaleč. Se pa po drugi strani kar dobro sedi, tudi opora za desno voznikovo roko pomaga pri udobju. Nekatere bo motilo, da se nosu vozila sploh ne vidi, čeprav se sedi malenkost višje, kot pri povprečnem avtomobilu, v slabem vremenu pa bo koga jezilo, da se zunanji vzvratni ogledali in okni ob njima zelo hitro umažeta in se zato slabše vidi ob bok vozila in nazaj. Nova grafika merilnikov je lepa in zelo pregledna, če imate vklopljen program eco, so tudi osvetlitev v modrikasti barvi malo spreminja, da veste, kako 'čisto' vozite, zraven pa je še prikazovalnik, ki kaže, kako močno pritiskate na pedal za plin. Gumb za potovalni računalnik je sicer postavljen levo od merilnikov in je enosmeren, kar zna konkurenca tudi bolje narediti, ampak v redu.

Osrednji zaslon je tudi tukaj s 5,8 palca diagonale premajhen, ko želite gledati na kamero pri parkiranju, ali nadzirati navigacijo. Sicer sistem kar dobro deluje, ampak za dobro izkušnjo mora biti zaslon večji. Tisti, ki ga moti trda plastika, ne bo nota niti od blizu pogledal, ampak vseeno lahko pohvalim dokaj kvalitetno izdelavo, ker vsaj pri tem testnem ni bilo zaznati posebnih napak, razen občasnega 'črička' nekje desno v armaturni plošči.

Najmanj od vsega pa me je navdušil motor. Enostavno je prešibek. Dostikrat pravim, da je osnovna različica čisto dovolj, pri tem pa 1,2-litrski trivaljnik z 59 kilovati, to je 80 'konji', premalo odločno pospešuje nota in je pri tem še precej glasen. Sploh na avtocesti komaj dohaja omejitve. Res, da je dizel kar 2.300 evrov dražji, ampak je boljša izbira. Če ste zelo nezahteven voznik in se malo vozite, pa bo tudi tale ok. Porabi dobrih 7 litrov in ima le 41-litrsko posodo za gorivo, tako da res ni za dolge relacije.

Šibek motor še toliko bolj pride do izraza, ker menjalnik lepo deluje, sploh pa podvozje zelo dobro opravlja svoje delo. Sicer je malo bolj glasno in karoserija se nagiba, ampak je note lepo vodljiv in vas ne bo nikoli strah ovinkov. Zavore so pa povprečno zmogljive, zadaj ima bobnaste. Pri tem modelu je Nissan še posebej ponosen na 'varnostni ščit', saj vas note kot edini v razredu opozarja na vozila v mrtvem kotu, na zapuščanje voznega pasu in na ovire za vami, kadar vozite vzvratno. Za slabih 16 tisočakov novi note sploh ne ponuja malo in če bi bilo še malo več 'konjev' pod pokrovom, bi bil top-izbira.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan note 1,2 acenta look
vrsta motorja bencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1198
moč v kW (KM) pri vrt./min 59 (80) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 110 pri 4.000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4100 x 1695 x 1535
medosna razdalja v mm 2600
prtljažnik v litrih 295/381
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1111 (399)
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 13,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/4,0/4,7
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 13.600
cena testnega vozila v EUR 15.680
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 15.880

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 4. 2017
April 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
0304  domača premiera - volkswagen crafter
050607  domača premiera - mercedes-benz E kupe in karavan
0809  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
10  domača premiera - škoda kodiaq
1112  mednarodna premiera - škoda octavia RS in scout
13  domača premiera - mercedes-benz GLA
14  domača premiera - mitsubishi space star
1516  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
1718  domača premiera - fiat 124 spider
1920  domača premiera - suzuki ignis
212223  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 232
renault clio 226
škoda octavia 207
renault megane 207
volkswagen golf 200

Podatki veljajo za marec 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 18.690 novih avtov!

Anketa
Si se že prijavil na tekmovanje Zeleni volan?
811seveda, da vam pokažem 810ne, ne znam voziti varčno 809bom jutri 808jasno, pridem na vse lokacije!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: roky22
Obvestila
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 2 urami  | 
Špan Novi kolesarski center pred 3 tedni  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 1 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 2 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 2 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 2 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 2 meseci  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 3 meseci  |  Volan
Nissan X-trail Vozil ga bo Đorđe Balašević pred 4 meseci  |  Volan
Goodyear Nasveti za varno vožnjo v zimskih ... pred 5 meseci  | 
Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda Novosti za zimo pred 6 meseci  | 
Holden/Opel/GM Astra tudi v Avstraliji in na Novi ... pred 6 meseci  | 
Goodyear S pnevmatikami do optimalnega izkoristka pred 7 meseci  | 
DGR Ljubljana 2016 Dobrodelno druženje gospodov in ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Pravilna izbira tovornih pnevmatik pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Opel 50-letnica centra Rodgau-Dudenhofen pred 8 meseci  | 
Akrapovič Redki izpuhi iz omejene serije pred 8 meseci  | 
Renault sport Boštjan Kline je ambasador hitrosti pred 8 meseci  | 
AVD Oldtimer Grand Prix Opel se je bo udeležil s calibro V6 pred 8 meseci  | 
BASF Z materiali do večjega udobja pred 9 meseci  |