Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Prostorninski rekorder

Volkswagen golf variant 1.4 TSI BMT comfortline

Avtor prispevka: Anže Jereb
Zadnje leto praktično vsi proizvajalci zganjajo pravo evforijo številk, ko omenjajo prostornine prtljažnikov svojih novih vozil. Ampak izkoriščeni in prostorni prtljažniki sploh niso posebna novost, kvečjemu na novo rojena tržna niša.
Prostorninski rekorder
Foto: Gašper Miš
6. 1. 2014 ob 7:28
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

litrsko prepričljiv prtljažnik je tudi uporaben
polica dvojnega dna se lepo pospravi na nižji položaj
voznik se za volanom takoj počuti domače
armaturna plošča je enostavna in pregledna
hvalim kakovost izdelave
1,4-litrski TSI je varčen in presenetljivo živahen
oprema comfort bo zadovoljila večino
vozne lastnosti so enake tistim v kombilimuzini
cenovno je golf nekje v sredini razreda
karakterno je avtomobil germansko zadržan
manjši zaslon je precej manj prepričljiv od doplačilnega
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.5 (28 glasov)
video test volkswagen golf variant 1.4 TSI BMT comfortline
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Predvsem je hvalisanje o prostornini pomembno pri karavanih, ki so v spodnjem srednjem razredu (golfovem, da bo bolj razumljivo) letos skoraj vsi po vrsti doživeli preporod. Praktično vsak proizvajalec se hvali z najprostornejšim prtljažnikom in obenem zna povedati, da je prtljažnik njihovega avtomobila bolj prostoren od drugega, čeprav številke kažejo drugače. Toyota pri aurisu TS poudarja, da ni upoštevala vseh predalčkov, ker bi sicer tudi prostorninska vrednost njihovega prtljažnika presegla številko 600 in se postavila ob bok golfu. Tako pa trenutno največji prtljažnik ponuja prav slednji, razen če v enačbo vzamem še novo octavio z nekaj litri večjo prostornino, a slednja ni ravno neposredni tekmec. Če berete ta test nekoliko pozneje in je na trgu že novi karavanski civic, ta ponuja kar 624 litrov prtljažnega prostora, kar je še nekoliko več od obeh.

Vendar pa prostorninsko izkoriščeni prtljažniki vseeno niso novost, le kakšnih dvajset let nazaj je potrebno pogledati, pa boste ugotovili, da so takratni avtomobili glede na svoje zunanje mere ponujali neverjetno prostorne prtljažnike. Potem je prišel trend lepo oblikovanih karavanov in prostornina nahrbtnikov je postala postranska stvar, sedaj pa je zopet tu v glavni vlogi. Že prejšnja generacija golfa je ponudila prostoren prtljažnik, a je bil slednji vseeno skoraj sto litrov manjši, pa še precej ljudi je nad obliko takratnega golfa variant vihalo nos.

Napake pri Volkswagnu niso ponovili in zato je novi golf variant lep avtomobil. Seveda nemško zadržan, a na oko vsekakor mnogo prijetnejši od predhodnika, sploh v takšni modri barvi in s kromiranimi letvicami na nosu, ki precej izstopajo. Ko boste med karavani izbirali svojega favorita, pa ne glejte le podatka o sami prostornini, ker je slednji lahko celo le drugotnega pomena. Pogosto so pomembnejše zanke, dodatni predalčki in predelne poličke, ki bodo skrbele, da bo tovor varno tudi ostal na svojem mestu. Preverite še dolžino in višino prtljažnika, pa boste hitro ugotovili, da so nekateri preplitki in prekratki. Golfov nima teh težav, je zelo priročen in poln zanimivih rešitev.

Sicer pa je pri ostalih elementih variant povsem enak kombilimuzinskemu bratu. Razlik v vožnji ni oziroma jih ne boste čutili, ker tudi ta lepo sledi ukazom preko volana in je enako lahkoten. Nič bolj okorno ne deluje, razen morda pri vzvratnem parkiranju, ker je pač daljši, predvsem pa prednost tudi pri karavanu ostaja enostavnost vožnje. Ker običajno dobivamo na teste vedno bogato opremljena vozila, največkrat s paketom opreme highline, sem se tokratnega comfortlinea dejansko razveselil, ker me je zanimalo, koliko manj prepričljiv je. In vam povem, da ne dosti.

Seveda sedeži niso oblečeni v alkantaro in na armaturni plošči ni črno lakiranih okrasnih elementov (in še nekaterih stvari), ampak tudi okolje opreme comfortline je povsem spodobno. Zopet hvalim urejenost in enostavnost armaturne plošče ter kakovostno izdelavo. Testni je imel še nekaj opremskih dodatkov in je bil zelo prepričljiv, dejansko pa bi sam priporočil še nakup večjega zaslona, ker je bolj funkcionalen.

Namesto dizelskega motorja pod pokrovom priporočam tudi takšnega bencinskega s prostornino 1,4 litra, razen če delate res ogromno število kilometrov. Motor je nadvse prepričljiv, neverjetno tih in prožen, svojo varčnost pa je dokazal že večkrat. Že 1,2-litrski TSI daje slutiti, da je moči več, pri za dva decilitra bolj prostornem z 90 kilovati moči pa občutka podhranjenosti praktično ne boste imeli nikoli.

Da je najboljši v segmentu ne bom trdil, je pa vsekakor zelo prepričljiv, a v takšnem paketu in za okoli 21.000 EUR cenovno srednje ugoden. Kaj smo povedali o še dveh tekmecih, pa si lahko ogledate v enajsti oddaji pete sezone. Pa se boste lažje odločili za svojega favorita.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen golf variant 1.4 TSI BMT comfortline
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1395
moč v kW (KM) pri vrt./min 90 (122) pri 5.000
največji navor v Nm pri vrt./min 200 od 1.500 do 4.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4562 x 1799 x 1481
medosna razdalja v mm 2635
prtljažnik v litrih 605
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1329 (531)
največja hitrost v km/h 204
pospešek 0-100 km/h v s 9,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,9/4,4/5,3
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 17.105
cena testnega vozila v EUR 19.161
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.165

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 5. 2018
Maj 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - audi A7
10  mednarodna premiera - volkswagen touareg
11  domača premiera - hyundai i30 N
1213
14151617  domača premiera - mercedes benz A
181920
2122  domača premiera - BMW M5 in i8 roadster
2324252627
282930  domača premiera - 4 milijoni vozil v Revozu
31  domača premiera - nissan leaf
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 401
volkswagen polo 309
volkswagen golf 248
škoda octavia 221
renault captur 201

Podatki veljajo za april 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 26.998 novih avtov!

Anketa
Kdaj se boš prijavil na Rdeči volan?
913Sem najboljši, se ne rabim. 912V Krškem sem že dosegel najboljši čas. 911Ne bom se, ker me je strah. 910Kaj je Rdeči volan?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: monik
Obvestila
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 3 dnevi  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 2 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 2 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 2 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 2 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 2 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 6 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 7 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 7 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 8 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 8 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 9 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 9 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 9 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 10 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 10 meseci  |