Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Samozavest serijsko

BMW 120d M performance

Avtor prispevka: Anže Jereb
Samozavest je fina reč, ko želi fant ogovoriti kakšno deklino (ali obratno), ko je treba na razgovor za službo, ali pa takrat, ko kupcem ponudiš izdelek, ki je preklemansko drag, a zanj veš, da je odličen.
Samozavest serijsko
Foto: Anže Jereb
15. 1. 2014 ob 7:25
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

vozne lastnosti med 'nešportniki' so najboljše v razredu
položaj za volanom je popoln in intuitiven
samodejni menjalnik je eden najboljših
samodejno prilagajanje snopa luči deluje brez napak
motor je navorsko suveren in prepričljiv
poraba goriva je ugodna
sprednja sedeža sta odlična
M podvozje je vrhunsko
cena je kljub odličnosti enostavno previsoka
preglednost nazaj je zaradi manjših stekel nekoliko slabša
motor bi bil lahko manj glasen
zadaj bo večjim potnikom prostora hitro zmanjkalo
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (19 glasov)
video test BMW 120d M performance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Prve besede zastopnika ob prevzemu več kot 45.000 evrov vrednega BMW-ja 120d M performance so bile: 'Pa postavite ob bok kakšnega tekmeca in naredite primerjavo.' Hja, to vsekakor je samozavest, bi pa dodal, da je lahko, ker je enica zelo prepričljiv avtomobil, v takšni kombinaciji sploh. Sicer pa, za takšen znesek tudi mora biti, ker stane toliko kot dve številki večja serija pet.

Verjetno boste ob pogledu na zadek in napis 120d le zavihali z obrvmi in dejali, da je avtomobil enostavno predrag, ker za podoben znesek lahko volan vrtite tudi v M135i. Sam bi vsekakor izbral tistega, so pa seveda okusi in želje različne in pri BMW-ju pravijo, da se zadnje čase pri njih veliko kupcev raje odloči za več opreme in manj zmogljiv motor, kot pa obratno. Dvolitrski dizelski agregat je tako prava izbira in čeprav na usta ne zmore risati tako širokega nasmeha kot M135i, nikakor ni slab. Manjka mu tisti zvok in pospešek, ki spominja na brco v hrbet, je pa vseeno več kot dovolj zmogljiv. Navora ima veliko, je srednje zvočno uglajen in z njim ste lahko v vsakdanjem prometu presneto hitri. Pa še porabi malo, ne dosti več od šestih litrov.

Ta testna enica torej ni tako draga zaradi motorja pod pokrovom. Dodatna oprema je tista, ki dvigne ceno v višave. Če običajno v testih rad povem, katera oprema se mi zdi smiselna in katera ne, je tokrat zgodba malce drugačna. Dejansko je vsa oprema po svoje zanimiva in uporabna. Nujno potrebna seveda ne, vendar pa z vsemi temi dodatki enica ne zaostaja za dve številki večjo serijo pet. Samodejni osemstopenjski menjalnik je fantastičen in izjemno bliskovit ter uglajen obenem, samodejno prilagajanje dolgega ter kratkega snopa luči deluje brez napak, navigacijska naprava je sicer stvar potreb, je pa vsekakor dobrodošel večji zaslon, zaradi česar armaturna plošča deluje bolj bogato. Kljub vsej opremi seveda enica ni tako prostorsko radodatna kot nekateri njeni bolj plebejski tekmeci, a to niti nikoli ni bil njen namen. Če potrebujete prostornega malčka, poglejte drugam, tukaj je prostornost zgolj v drugem planu.

Tisto kar poleg mondenega in bogatega okolja pri enici še šteje, so vozne lastnosti. Ta avtomobil se zaradi zadnjega pogona in lepo razporejene teže pelje zelo suvereno. Takšna različica sploh, ker je imela trše M podvozje in če slednjega pri tem X1 nisem pohvalil (avtomobil je bil pretrd), ga tokrat lahko. Drugačna osnovna namembnost je pokazala, da je tukaj bolj čvrsto podvozje povsem na mestu. Blaženje in ostale parametre je mogoče spreminjati, a niti v najtršem sport plus ni pretrdo in avtomobil ne poskakuje, kot je to počel X1. Neravnine blaži suvereno, obenem pa deluje neverjetno zanesljivo in z odličnim krmilnim mehanizmom hitro zasvoji. V vožnji sem užival tako zelo, da sem dejansko pomislil na M135, ki se pelje praktično identično, če izvzamem povsem karakterno drugačen motor pod pokrovom.

Takšna enica je torej za tiste, ki si jo lahko privoščite, ker je vseeno nesramno draga, in za tiste, ki imate natančno definirane svoje želje. Za tiste, ki potrebujete majhen avtomobil, ne potrebujete zelo zmogljivega motorja, hočete pa imeti opremo, ki jo sicer ponujajo večji in nadvse prestižno okolje. Oziroma, če poenostavim. Če želite vozniško najbolj suveren majhen avtomobil (športne različice izvzamem), potem je enica s podvozjem M sport idealna kombinacija. Še barva ji je kot ulita.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki bmw 120d
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.750 do 2.750
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4324 x 1765 x 1421
medosna razdalja v mm 2690
prtljažnik v litrih 360
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1440 (455)
največja hitrost v km/h 228
pospešek 0-100 km/h v s 7,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/3,9/4,4
poraba na testu v l/100 km 5,8
cena osnovnega vozila v EUR 22.750
cena testnega vozila v EUR 29.500
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 45.443

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: sovinc
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 8 meseci  |