Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Golf na steroidih

Seat leon 1.8 TSI SC FR

Avtor prispevka: Anže Jereb
Kolebate med golfom 1,4 TSI in med močnejšim GTI-jem, pa se vam prvi zdi prešibak, drugi pa predrag in preveč zmogljiv? Rešitev je preprosta. Vzemite leona FR s 132-kilovatnim motorjem. Obljubljamo, da boste navdušeni.
Golf na steroidih
Foto: Gašper Miš
3. 2. 2014 ob 7:25
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovno se nam leon zdi ravno prav drzen
doplačljivi led žarometi svetijo odlično
lega je zanesljiva, povratnih informacij veliko
motor je zelo prepričljiv in malo porabi
voznikovo okolje je zgledno urejeno
španski karakter v tej barvi zaživi
menjalnik je veselje uporabljati
prestavna razmerja so za odtenek predolga
ob manj bogati opremi je notranjost malce pusta
vzvratna ogledala so dokaj majhna
kot v golfu velik zaslon na dotik ni na voljo
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (28 glasov)
video test seat leon SC FR 1.8 TSI
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Seat leon FR je avtomobil, ob katerem bo marsikateri Slovenec le zavihal z nosom in šel kupit golfa. Med nami namreč velja prepričanje, da je le Volkswagen tisto pravo, poleg znamke Audi seveda, ostalo pa ne. Verjetno si je Seat kriv sam, ker nekako ne najde pravega načina za nagovarjanje kupcev, a vedeti je treba, da je leon pravzaprav le golf v drugačni obleki. Tokrat celo v bistveno bolj zanimivi in zanimivi obleki.

Takšen leon ni manj prepričljiv in zna navdušiti na številnih področjih, testni predvsem z motorjem in zanesljivo lego na cesti. Ta 1,8-litrski agregat je vrhunski, konkretno potegne, porabi okoli osem litrov, tudi zvok ima simpatičen. Karakterno ga lahko primerjam z motorjem 1,4 TSI, ki je umirjen in normalno uporaben ter prav nič naporen. Ta je popolnoma enak, le več moči ponuja, zato je vselej prepričljiv. Za moj okus so prve štiri prestave sicer malo preveč razvlečene, v četrti gre leon FR več kot 210 km/h, ampak je prav zaradi tega lahko pohvalno varčen. Predvsem pa ga ni potrebno posebej priganjati, pa suvereno potegne.

V takšni turkizno modri barvi tudi izgleda nastopaško, agresivnejši izgled pa podkrepi s suverenimi voznimi lastnostmi. Je bistveno mehkejši od golfa GTI, pri katerem nas je preveč pretresalo, obenem pa deluje za odtenek bolj čvrst od navadnega golfa oziroma leona. Če si boste zaželeli hitrejše vožnje, vam bo ustregel brez težav in brez posebnega nagibanja, predvsem pa hvalim količino povratnih informacij, ki jih ponudi volan. Prav zaradi tega je užitek lahko zelo velik. Super kompromis skratka, za umirjeno ženo in malce zahtevnejšega moža.

Trivratni SC zaradi le enega para vrat izgubi pri uporabnosti

Tudi nasploh je avtomobil čisto na nivoju golfa. Sam sicer trivratnega ne bi izbral, ker to vseeno ni malček za mestne dogodivščine, ampak z dvema paroma vrat dejansko lahko celo družinski avtomobil. Večina družin je danes prostorsko zahtevnejših, a v primeru, da imate enega oziroma dva otroka, lahko služi kot družinski avtomobil. Prostora za potnike je dovolj, prtljažnik pa bo tudi zmogel zadostiti večini zahtev.

Že Matej je v tem prvem testu novega leona povedal, da se pelje kot golf in je enako kakovostno izdelan. Nekaj razlik so morali narediti, zato je tukaj armaturna plošča oblikovno malce manj prepričljiva, ampak v kombinaciji z bogatejšo opremo ni dolgočasna, sredinski zaslon je malo manjši kot v golfu in ravno slednjega še najbolj pogrešamo. Čeprav cenovna razlika v primerjavi z golfom ni velika, takšen FR ponuja zelo prepričljiv agregat, kakršnega v golfu sploh ni, obenem pa ponuja tudi vrhunske žaromete v led tehniki, kakršnih golf prav tako nima in jih nadvse priporočam, ker so vredne vsakega evra.

Za 25.000 se mi tako leon FR SC zdi zelo prepričljiv paket. Sleeper, bi rekli Američani, če ne bi bil v tako kričeči barvi. Avtomobil, ki izgleda čisto neobičajno, a zmore precej športnih vrlin. Recimo mu športnik v civilni preobleki.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki seat leon 1.8 TSI SC FR
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1798
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 6.200
največji navor v Nm pri vrt./min 250 pri 1.500
menjalnik ročni, šestststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4228 x 1810 x 1446
medosna razdalja v mm 2599
prtljažnik v litrih 380
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1350 (470)
največja hitrost v km/h 224
pospešek 0-100 km/h v s 7,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,1/5,0/5,7
poraba na testu v l/100 km 8,4
cena osnovnega vozila v EUR 13.790
cena testnega vozila v EUR 21.905
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.002

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 5. 2018
Maj 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - audi A7
10  mednarodna premiera - volkswagen touareg
11  domača premiera - hyundai i30 N
1213
14151617  domača premiera - mercedes benz A
181920
2122  domača premiera - BMW M5 in i8 roadster
2324252627
282930  domača premiera - 4 milijoni vozil v Revozu
31  domača premiera - nissan leaf
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 401
volkswagen polo 309
volkswagen golf 248
škoda octavia 221
renault captur 201

Podatki veljajo za april 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 26.998 novih avtov!

Anketa
Kdaj se boš prijavil na Rdeči volan?
913Sem najboljši, se ne rabim. 912V Krškem sem že dosegel najboljši čas. 911Ne bom se, ker me je strah. 910Kaj je Rdeči volan?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: monik
Obvestila
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 3 dnevi  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 2 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 2 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 2 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 2 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 2 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 6 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 7 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 7 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 8 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 8 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 9 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 9 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 9 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 10 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 10 meseci  |