Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

V službi družine

Dacia logan MCV 1,6 16V laureate

Avtor prispevka: Miha Dovč
Romunska Dacia ni sinonim za prestižen avtomobil. To niti ne želi biti, saj prihaja iz dežele z nizkim prihodkom na prebivalca, s poceni delovno silo. Za boljši zaslužek se je zato potrebno podati na drugi konec Evrope. Za njihove evropske migracije so zato najbolj primerni kombiji in logani MCV.
V službi družine
Foto: Matej Mihinjač
12. 4. 2010 ob 11:07
Komentarjev: 0
test dacia logan MCV 1.6 16V laureate
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če bi bili Romuni količkaj patrioti, bi za svoja transevropska popotovanja izbrali domač produkt in posredno pomagali domačemu gospodarstvu. Le-temu pa je krepko pomagal francoski Renault, ko je pred 11 leti kupil to znamko in vanjo vložil precej denarja. Logično posledica tega je, da so v vsa Daciina vozila vgrajene preverjene 'tehnikalije' Renaulta. Največji privrženci te romunske znamke pa bodo prišli do zaključka, da je tehnika Renaulta 'testni poligon' za znamko Dacia.

Ker Dacia s tehnologijo 'caplja' za Renaultom, je v njihove avtomobile vgrajena preverjena, vendar ne najmodernejša tehnika. O turbobencinskih agregatih in robotiziranih menjalnikih z dvema sklopkama tu še nekaj časa ne bo govora. 16-ventilska tehnika je bržkone največ, kar trenutno ponuja bencinski agregat. In prav ta se je sukal v dotičnen loganu MCV.

Čeprav vlada sveto prepričanje, da v družinsko vozilo, kamor spada karavanski logan, spada turbodizelski agregat, se 'bencinar' tu odlično izkaže. V hladnejših dneh hitro doseže delovno temperaturo, zato topel zrak hitreje zapolni prostor. Z ugodnejšo ceno pri nakupu in cenejšim vzdrževanjem je prijaznejši za velikokrat močno okrnjen družinski proračun, le ob avtocestnih vožnjah se bo zaradi (pre)kratke pete (zadnje) prestave vrtel s štirimi tisočaki, kar bo botrovalo k bolj pogostemu ustavljanju na bencinskih postajališčih. 77 kilovatov moči je za sto prevoženih kilometrov v povprečju zahtevalo 9 litrov neosvinčenega.

Ker Romunija (očitno) nima dobrih cest, je temu loganu primerno nastavljeno tudi vzmetenje. Blažilniki imajo za 2 centimetra daljši hod za še bolj dovzetno pobiranje cestnih anomalij, zato je vožnja presenetljivo udobna in prizanesljiva do potnikov tudi na slabših podlagah. A vzmetenje ni premehko, saj je zaradi nosilnosti več kot 550 kilogramov pripravljeno na pomik karoserije k tlom. Če novodobnim Renaultom očitamo pomanjkanje pristnosti pri volanskem servu, je pri daciji le-ta očitno še stare šole, saj daje boljši občutek na volanu.

V navezi z dolgo medosno razdaljo je logan dobro vodljiv tudi pri bolj dinamični vožnji in daje zanesljiv občutek, kljub odsotnosti elektronskih pomagal. Pri vsakodnevni vožnji ga zatorej ne potrebujete, v imenu družine pa le doplačajte zanj. Zaradi kratkih previsov in prednjega pogona ima MCV nekaj težav le s trakcijo, kar boste opazili na drsečih podlagah.

Z opremljenostjo logan MCV ni pretirano radodaren, kljub temu da smo preizkušali najbolj opremljeno (in posledično najdražjo) izvedenko. Ročna klima, ABS, dve zračni blazini, potovalni računalnik in ključ z daljincem. Izgled armaturke vas bo spomnil na prve generacije méganov, ki so se po naših cestah vozili že, ko je Renault 'snubil' Dacio. Dodatna oprema, ki jo ima le redki njegov konkurent, pa se skriva v prtljažniku. Tam sta nameščena še dva dodatna sedeža, ki sta, kljub svoji zasilnosti, presenetljivo udobna, vendar malce težje dostopna. Ko nista v uporabi, prtljažniku zasedeta kar nekaj prostora, v plus jima pa štejemo, da se ju da odstraniti.

Največji razlog, zakaj logana MCV kupiti, je v njegovi ceni. Z vso opremo vas bo stal dobrih 13 tisočakov, kar je bistveno ceneje od primerljivih vozil. Ko so finance omejene in na obzorju hitro povečanje družine, vam pa tako ali tako ne ostane nič drugega.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki dacia logan MCV 1,6 16V laureate
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 77 (105) pri 5750
največji navor v Nm pri vrt./min 148 pri 3750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4473 x 1740 x 1636
medosna razdalja v mm 2905
prtljažnik v litrih 700 – 2350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1225 (555)
največja hitrost v km/h 12,1
pospešek 0-100 km/h v s 174
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,8/6,3/7,5
poraba na testu v l/100 km 8,9
cena osnovnega vozila v EUR 8.400
cena testnega vozila v EUR 12.120
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 13.420

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 2. 2019
Februar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314  domača premiera - toyota RAV4
15  domača premiera - BMW xDrive
domača premiera - mercedes-benz B
1617
18  domača premiera - fiat 500X
192021222324
25262728010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: petravic
Obvestila
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 1 tedni  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 3 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 3 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 3 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 4 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 4 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 5 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 5 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 5 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 6 meseci  |