Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Lepa prihodnost

Citroën C3 picasso exclusive HDi 110 FAP airdream

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Citroën C3 picasso. Posebnež med malimi enoprostorčki. Definitivno najbolj ekstravaganten. Tako med konkurenco, kot tudi v domači hiši. Prav zato je zlahka vsakomur všeč. Najprej po prepričljivem dizajnu, potem po prostornosti in nenazadnje tudi po opremljenosti.
Lepa prihodnost
Foto: Matej Mihinjač
1. 4. 2010 ob 11:16
Komentarjev: 0
test citroën C3 picasso exclusive HDi 110 FAP airdream
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ja, duška so si oblikovalci dali pri kreiranju tega avtomobila in so po dejansko posrečenih rešitvah napravili tisto, kar si ni, razen pri sejemskih prototipnih izvedenkah, upal še nihče. No, izraz 'spacebox', ki se na veliko uporablja pri promociji tega malega picassoja, zadane opis avtomobila 'v nulo'. Privlačnost se skriva v igračasti obliki ravnih površin ter oblih vogalov. Avantgardnost prefinjenih detajlov pa dopolnjuje značilen Citroënov francoski šarm. C3 picasso tako izgleda kot najljubši avtomobilček iz lego kock.

Ta igrivost oblikovalskih potez se seveda v polni meri nadaljuje tudi v notranjosti avtomobila. Najbolj 'space' je v kabini, poleg veliko ponujene prostornosti in zračnosti, seveda ogromna armaturna plošča, ki je oblikovana po vzoru kokpitov vesoljskih ladij. Torej: tam daleč spredaj v sredini osrednji zaslon z vsemi potrebnimi merilniki in informacijami, potem široka plošča z navzven izbuljenimi oglatimi šobami za zračenje kabine ter nato v vertikali na žalost standardna PSA-jeva sredinska konzola s preveč razdrobljenimi gumbi in posledično slabo preglednostjo nad komandami. Vse pohvale si zasluži tudi izbira kvalitetnih materialov ter prijetnih barvnih odtenkov, vključno z bogato opremo, ki jih s paketom 'exclusive' ponuja takšen C3 picasso. Všečen je tudi z oranžno nitjo šivan usnjen volanski obroč, ki dobro leži v rokah, a ga na žalost izdaja preveč posredno delovanje krmilnega sistema.

No, obregniti pa se gre v obliko ter dimenzije sedežev. Na žalost je pri tem delu avtomobila dizajnerjem idej o vesoljskih plovilih zmanjkalo, zato so obloge le-teh profilirane povsem konzervativno, hkrati pa so 'ga usekali mimo' tudi s prekratkimi in preozkimi sedišči, kot da se bodo na njih vozili zares samo otroci. Sicer pa C3 picasso s prostornostjo nima težav. Prostora je tako pri nogah kot v ramenskem delu in nad glavo dovolj, da se niti dvometraši tu ne bodo pritoževali. V notranjosti se skriva veliko velikih predalov, predalčkov in odlagalnih mest. Prtljažni prostor z zelo uporabnim dvojnim dnom je zaradi vzdolžno pomične zadnje klopi enostavno povečljiv, zaradi visoke strešne linije in še višje odpirajočih se vrat pa ugaja lahkemu nakladanju večjih predmetov. Ko že govorimo o vratih, moram omeniti tudi hibo avtomobila; na vsa štiri stranska vrata so Citroënovi inženirji pozabili vgraditi omejevalnik hoda, ki drži vrata v določeni poziciji. In zato se vrata vedno že z najmanjšo silo odprejo do konca in se tam ustavijo z neprijetnim pokanjem. Če pa vas pri odpiranju preseneti z nenapovedano pomočjo še vipavska burja, bodo obiski v avtoličarski delavnici postali redni.

Vožnja s tem avtomobilom prija. Zaradi občutka zračnosti in preglednosti; posebej gre pohvaliti ozka A-stebrička, ki sta povsem nemoteča pri pogledu naprej, ter ogromni vzvratni ogledali, ki omogočata zares dobro preglednost avtomobilskih bokov. Potem zaradi uglajeno nastavljenega podvozja, katerega mehkobo kvari le prenizek presek atraktivnih sedemnajstpalčnih pnevmatik. In zaradi kultiviranosti turbodizelskega agregata z 1,6 litra gibne prostornine, ki s svojimi 80 kilovati moči ter 240 Nm navora pri 1750 vrt./min s pomočjo le petstopenjskega menjalnika povsem zadovoljivo opravlja svojo nalogo, pa čeprav postane pri višjih vrtljajih precej glasen in tako v kabini moteč. Živahnost je njegova vrlina, čeprav so zmogljivosti povprečne. Žeja pa niti ne, saj se v povprečju poraba giblje okrog 6,5 litra na 100 km.

Kakorkoli že, citroën C3 picasso je dober izdelek, ki med svojimi konkurenti postavlja nove meje v razredu. Da bi mu kdo vzel primat, se ne gre bati, kot se ne gre bati, da ne bo postal uspešnica. Morebiti ne po prodaji, kajti cenovno prekaša veliko večjih in zmogljivejših avtomobilov, po imenitnosti pa prav gotovo. In prav je tako.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën C3 picasso exclusive HDi 110 FAP airdream
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1560
moč v kW (KM) pri vrt./min 80 (109) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 240 - 260 pri 1750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4080 x 1730 x 1620
medosna razdalja v mm 2540
prtljažnik v litrih 358 – 1505
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1333 (462)
največja hitrost v km/h 183
pospešek 0-100 km/h v s 12,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/4,1/4,9
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 13.040
cena testnega vozila v EUR 20.540
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.340

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 1 dnevi  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 1 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 3 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 3 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |