Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Galski petelin

Peugeot 207 1,6 VTi premium

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Francoski Peugeot svojim avtomobilom daje precej neosebna imena. Sestavljena so zgolj iz številk in mogoče nekaj črk. Vendar vam takoj, ko se usedete v majhnega, srednjega ali velikega levčka, postane jasno, da ste v vozilu z dušo. In nič drugače ni v 207-ki. Je pa zanimivo, da ponosnih nosov francoske avtomobilske industrije ne krasi petelin, zaščitni znak nekdaj galskega ljudstva.
Galski petelin
Foto: Matej Mihinjač
30. 3. 2010 ob 11:24
Komentarjev: 0
test peugeot 207 1.6 VTi premium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Izjava, da 207 nadaljuje delo tam, kjer ga je 206 končal, pravzaprav ni na mestu. V Sloveniji nedavno predstavljen model 206+ temu namreč nasprotuje. Gre za (pre/ob)novo v Sloveniji precej popularne 206-ice, ki naj bi zapolnila vrzel med 107 in 207. 207 je tako samosvoj model, ki zgolj na videz črpa oblikovalske prijeme peugeota 206. Zunanjost je na prvo žogo bolj dovzetna za ženske poglede. S tem ni nič narobe, kaže le, da modno bolj zavedna dekleta prepoznajo lepoto prej, kot modno večinoma neizobraženi moški. 'Lepotne gubice' so letom primerno zrasle, kar je najbolj vidno ravno tam, kjer jih ženske najbolj skrivajo. Na obrazu seveda. Opazno so zrasle luči in satovje na sprednjem odbijaču, stranska linija in zadnji del sta bila deležna le manjših oblikovalskih popravkov. Obraz malega levčka krasi velik emblem kralja živali in široko nasmejana usta, francosko ritko luči v led tehniki in sloka streha, ki vozilu sicer daje za oko precej prijetne mere, zadaj sedečim pa žal krade prostor.

V notranjosti se bohoti plastika, ki je nič kaj stereotipno francosko precej dobro obdelana in od sebe ne daje nobenih nepojasnjenih zvokov. Položaj za volanom si je mogoče odlično nastaviti, sedeži so oprijemljivi in neutrujajoči, pograjati gre edino precej zajeten volan in nenatančno prestavno ročico menjalnika. Zaradi sloke strehe imajo potniki zadaj precej omejen potovalni prostor, ki že tako ni preveč velikodušno odmerjen.

Peugeot si je, podobno kot vsi veliki, svoj imidž ustvaril na dirkališčih. V osemdesetih in devetdesetih letih dvajsetega stoletja so Francozi svojo blatno dominanco uveljavljali z modeloma 205 in kasneje 206, štiri leta zapored so z modeloma 205 in 405 osvojili prestižni reli Dakar, vsem pa so verjetno dobro poznani tudi francoski uspehi na dirki 24 ur Le Mansa, vključno z zadnjo dizelsko zmago njihovega 908 HDi FAP. Bencinski in dizelski uspehi pa žal niso prinesli nobenega posebnega modela, ki bi počastil široko francosko dirkaško znanje. Bolj kot na to so se pri Peugeotu osredotočili na razvoj vsestransko uporabnih avtomobilov, mednje pa umestili tudi kašnega z bolj potentnim motorjem in dovršenim podvozjem. Z lahkoto lahko razumemo, zakaj sta bila modela 205 in 206 tako uspešna tudi tam, kjer ni 'cest'.

Tehnika v testnem 207 je bil razvita v navezi z nemškim BMWjem in deluje naravnost odlično. Motor se zelo rad zavrti v rdeče polje in pri tem daje od sebe prijetno športen zvok. Stopalka za plin je precej odzivna in se odzove še na tako kratek gib, menjalnik je, razen zajetne prestavne ročice, še kar hiter. Krmiljenje je razumljivo nekaj bolj mehko nastavljeno, podvozje pa stereotipno francosko lepo požira neravnine. Po nekaj zavojih gorske ceste še tako 'zadrt' voznik dobi nasmešek na obraz; francoski lev je res lepo vodljiv tudi v najbolj ostrih ovinkih. Zavore sicer ne popuščajo tako zlahka, kljub vsemu pa bi si na trenutke želeli nekaj več zavorne sile. Za športno vožnjo bi prav prišel tudi bolj neposreden volan, z nekaj več informacijami s ceste in tršo nastavitvijo.

207 je torej živahen Francoz, poln karizme in užitkov. Njegova edina prava slabost je pomanjkanje prostora na zadnji klopi in če sem že ravno pikolovski, nekaj višja cena od konkurence, za kar pa se več kot oddolži na kratkem nedeljskem izletu na podeželje. Tako ali tako ga bosta vozila ona in on, pa čeprav bo on to zelo nerad priznal.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 207 1,6 VTi premium
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 6000
največji navor v Nm pri vrt./min 160 pri 4250
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4030 x 1750 x 1470
medosna razdalja v mm 2540
prtljažnik v litrih 270
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1190 (450)
največja hitrost v km/h 194
pospešek 0-100 km/h v s 10,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,3/5,6/7,0
poraba na testu v l/100 km 8,0
cena osnovnega vozila v EUR 9.990
cena testnega vozila v EUR 15.170
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 17.430

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 1. 2017
Januar 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101  Oddaja Volan
Ob: 18:20 Trajanje: 40 minut
Novoletna izdaja.
02030405060708
0910  domača premiera - BMW 5
1112131415
161718  domača premiera - maserati levante
19202122
232425  mednarodna premiera - nissan micra
mednarodna premiera - mazda MX-5 RF
26272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 272
hyundai tucson 170
volkswagen golf 169
škoda octavia 113
renault megane 109

Podatki veljajo za december 2016

Letos je bilo v SLO prodanih 63.674 novih avtov!

Anketa
Kako pa vi vozite, ko zunaj sneži?
777imam 4x4 in se ničesar ne bojim 776grem peš 775počasi se daleč pride 774niti ne razmišljam o tem 773kot vedno


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rossi86
Obvestila
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 2 tedni  |  Volan
Nissan X-trail Vozil ga bo Đorđe Balašević pred 1 meseci  |  Volan
Goodyear Nasveti za varno vožnjo v zimskih ... pred 2 meseci  | 
Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda Novosti za zimo pred 3 meseci  | 
Holden/Opel/GM Astra tudi v Avstraliji in na Novi ... pred 3 meseci  | 
Goodyear S pnevmatikami do optimalnega izkoristka pred 3 meseci  | 
DGR Ljubljana 2016 Dobrodelno druženje gospodov in ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Pravilna izbira tovornih pnevmatik pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Opel 50-letnica centra Rodgau-Dudenhofen pred 5 meseci  | 
Akrapovič Redki izpuhi iz omejene serije pred 5 meseci  | 
Renault sport Boštjan Kline je ambasador hitrosti pred 5 meseci  | 
AVD Oldtimer Grand Prix Opel se je bo udeležil s calibro V6 pred 5 meseci  | 
BASF Z materiali do večjega udobja pred 5 meseci  | 
Opel adam Na prvem mestu poročila J.D. Power pred 5 meseci  | 
Fulda ecoforce 2+/ecocontrol 2+ Novi tovorni pnevmatiki pred 6 meseci  | 
Goodyear Rainer Zietlow postavil nov svetovni ... pred 6 meseci  | 
Peter Podlunšek Racing Letalski dan z ekstremnimi loopingi pred 6 meseci  | 
Goodyear V Sloveniji predstavili futuristična ... pred 7 meseci  | 
BMW Slovenija med vodilne v zeleni ... pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2016 Renault talisman pred 7 meseci  |