Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Galski petelin

Peugeot 207 1,6 VTi premium

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Francoski Peugeot svojim avtomobilom daje precej neosebna imena. Sestavljena so zgolj iz številk in mogoče nekaj črk. Vendar vam takoj, ko se usedete v majhnega, srednjega ali velikega levčka, postane jasno, da ste v vozilu z dušo. In nič drugače ni v 207-ki. Je pa zanimivo, da ponosnih nosov francoske avtomobilske industrije ne krasi petelin, zaščitni znak nekdaj galskega ljudstva.
Galski petelin
Foto: Matej Mihinjač
30. 3. 2010 ob 11:24
Komentarjev: 0
test peugeot 207 1.6 VTi premium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Izjava, da 207 nadaljuje delo tam, kjer ga je 206 končal, pravzaprav ni na mestu. V Sloveniji nedavno predstavljen model 206+ temu namreč nasprotuje. Gre za (pre/ob)novo v Sloveniji precej popularne 206-ice, ki naj bi zapolnila vrzel med 107 in 207. 207 je tako samosvoj model, ki zgolj na videz črpa oblikovalske prijeme peugeota 206. Zunanjost je na prvo žogo bolj dovzetna za ženske poglede. S tem ni nič narobe, kaže le, da modno bolj zavedna dekleta prepoznajo lepoto prej, kot modno večinoma neizobraženi moški. 'Lepotne gubice' so letom primerno zrasle, kar je najbolj vidno ravno tam, kjer jih ženske najbolj skrivajo. Na obrazu seveda. Opazno so zrasle luči in satovje na sprednjem odbijaču, stranska linija in zadnji del sta bila deležna le manjših oblikovalskih popravkov. Obraz malega levčka krasi velik emblem kralja živali in široko nasmejana usta, francosko ritko luči v led tehniki in sloka streha, ki vozilu sicer daje za oko precej prijetne mere, zadaj sedečim pa žal krade prostor.

V notranjosti se bohoti plastika, ki je nič kaj stereotipno francosko precej dobro obdelana in od sebe ne daje nobenih nepojasnjenih zvokov. Položaj za volanom si je mogoče odlično nastaviti, sedeži so oprijemljivi in neutrujajoči, pograjati gre edino precej zajeten volan in nenatančno prestavno ročico menjalnika. Zaradi sloke strehe imajo potniki zadaj precej omejen potovalni prostor, ki že tako ni preveč velikodušno odmerjen.

Peugeot si je, podobno kot vsi veliki, svoj imidž ustvaril na dirkališčih. V osemdesetih in devetdesetih letih dvajsetega stoletja so Francozi svojo blatno dominanco uveljavljali z modeloma 205 in kasneje 206, štiri leta zapored so z modeloma 205 in 405 osvojili prestižni reli Dakar, vsem pa so verjetno dobro poznani tudi francoski uspehi na dirki 24 ur Le Mansa, vključno z zadnjo dizelsko zmago njihovega 908 HDi FAP. Bencinski in dizelski uspehi pa žal niso prinesli nobenega posebnega modela, ki bi počastil široko francosko dirkaško znanje. Bolj kot na to so se pri Peugeotu osredotočili na razvoj vsestransko uporabnih avtomobilov, mednje pa umestili tudi kašnega z bolj potentnim motorjem in dovršenim podvozjem. Z lahkoto lahko razumemo, zakaj sta bila modela 205 in 206 tako uspešna tudi tam, kjer ni 'cest'.

Tehnika v testnem 207 je bil razvita v navezi z nemškim BMWjem in deluje naravnost odlično. Motor se zelo rad zavrti v rdeče polje in pri tem daje od sebe prijetno športen zvok. Stopalka za plin je precej odzivna in se odzove še na tako kratek gib, menjalnik je, razen zajetne prestavne ročice, še kar hiter. Krmiljenje je razumljivo nekaj bolj mehko nastavljeno, podvozje pa stereotipno francosko lepo požira neravnine. Po nekaj zavojih gorske ceste še tako 'zadrt' voznik dobi nasmešek na obraz; francoski lev je res lepo vodljiv tudi v najbolj ostrih ovinkih. Zavore sicer ne popuščajo tako zlahka, kljub vsemu pa bi si na trenutke želeli nekaj več zavorne sile. Za športno vožnjo bi prav prišel tudi bolj neposreden volan, z nekaj več informacijami s ceste in tršo nastavitvijo.

207 je torej živahen Francoz, poln karizme in užitkov. Njegova edina prava slabost je pomanjkanje prostora na zadnji klopi in če sem že ravno pikolovski, nekaj višja cena od konkurence, za kar pa se več kot oddolži na kratkem nedeljskem izletu na podeželje. Tako ali tako ga bosta vozila ona in on, pa čeprav bo on to zelo nerad priznal.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 207 1,6 VTi premium
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 6000
največji navor v Nm pri vrt./min 160 pri 4250
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4030 x 1750 x 1470
medosna razdalja v mm 2540
prtljažnik v litrih 270
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1190 (450)
največja hitrost v km/h 194
pospešek 0-100 km/h v s 10,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,3/5,6/7,0
poraba na testu v l/100 km 8,0
cena osnovnega vozila v EUR 9.990
cena testnega vozila v EUR 15.170
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 17.430

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 6. 2017
Junij 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - kia rio
0304  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
05  domača premiera - renault koleos in captur
06  domača premiera - opel insignia grand sport
07  domača premiera - mazda CX-5
08  domača premiera - nissan micra
09  domača premiera - suzuki swift
1011  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
1213  domača premiera - seat ibiza
141516  domača premiera - BMW electric now tour 2017
domača premiera - kia picanto
1718
19202122  domača premiera - opel crossland X
232425
2627  domača premiera -jaguar land rover experience
28  domača premiera - volkswagen arteon
29300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 424
volkswagen golf 333
škoda octavia 286
renault captur 253
volkswagen polo 199

Podatki veljajo za maj 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 31.477 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na dopust?
831ga moram pripravit? 830pregledam tekočine in olje 829vedno vzamem taščinega 828moj me nikoli ne pusti na cedilu


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Jureos
Obvestila
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 2 tedni  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 2 tedni  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 3 tedni  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 1 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 2 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 2 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 3 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 4 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 4 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 4 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 4 meseci  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 5 meseci  |  Volan
Nissan X-trail Vozil ga bo Đorđe Balašević pred 6 meseci  |  Volan
Goodyear Nasveti za varno vožnjo v zimskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda Novosti za zimo pred 8 meseci  | 
Holden/Opel/GM Astra tudi v Avstraliji in na Novi ... pred 8 meseci  | 
Goodyear S pnevmatikami do optimalnega izkoristka pred 9 meseci  | 
DGR Ljubljana 2016 Dobrodelno druženje gospodov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Pravilna izbira tovornih pnevmatik pred 9 meseci  |  Iztok Krajnc