Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vreden zvenečega imena?

Nissan juke 1.6 DIG-T 4WD CVT nismo

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Križanec? Pa športen? Prav debelo sem pogledal, ko je bil ta avtomobil napovedan. Z njim Nissan v Evropi prvič predstavlja znamko Nismo, ki je tako kot pri Renaultu RS. Ali recimo Volkswagnu GTI. Pa je je vreden?
Vreden zvenečega imena?
Foto: Anže Jereb, Gašper Miš
21. 3. 2014 ob 7:20
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izgled je prava popestritev v morju pločevine
edinstven avtomobil na trgu, nima konkurence
NISMO je zelo ugledna znamka
veliko moči v majhnem avtomobilu
položaj za volanom je odličen
alkantara 'dirkaško' popestri kabino
štirikolesni pogon je dokaj odziven in učinkovit
o pravi športnosti ni ne duha, ne sluha
ni vreden znamenite značke NISMO
brezstopenjski CVT-menjalnik uniči skoraj vse veselje
poraba goriva je velika tudi pri počasni vožnji
nos preveč sili naravnost
za volanom ima voznik občutek, da ves čas vozi na meji oprijema
niti cena ni tista, ki bi bila bistven razlog za nakup
3,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.5 (22 glasov)
video test nissan juke 1.6 DIG-T 4WD nismo
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Po mojem ne, ampak to še ne pomeni, da je slab. Zdaj, ko sem si ga ogledal v živo, se mi zdi bistveno bolj privlačen kot takrat na fotografijah. V bistvu se mu vsi ti dodatki prav podajo in dejansko z usmerniki zraka in poudarjenimi blatniki in pragovi izgleda športno. Ampak pravi športni avtomobili so zame še vedno nizki in lahki, tole je pa nek čuden 'miks'. Kiks?

Spet stvar okusa. Najbolj športna sta po mojem položaj za volanom in postavitev ročice menjalnika. Zelo visoko je in blizu volanskemu obroču, ki ni nastavljiv po globini, da imaš res dober občutek, da si del avta. Tudi sedi se dovolj nizko in podvozje je malenkost bolj trdo, da se visoki juke ne nagiba preveč. Ima pa voznik ves čas občutek, da vozi na meji oprijema, ker je težišče malo višje in medosna razdalja kratka. Kljub temu da ima tale štirikolesni pogon z vektoriranjem navora, se iz ovinka ne bo kar izstrelil, za to pa je kriv menjalnik.

Če hočete štirikolesni pogon, je namreč na voljo samo brezstopenjski menjalnik, ki sicer dobro prenaša navor na kolesa, ko se motor vrti z veliko vrtljaji. Da to doseže, pa traja veliko preveč časa. Ko pohodiš plin, najprej čakaš, da se dvignejo vrtljaji 1,6-litrskega turbobencinskega motorja, šele nato pa začne vleči, ampak ni nobenega športnega občutka, samo glasno je kot pri kakšnem sesalniku za prah. Čeprav hitrost v resnici ni majhna. Tudi ročni način pri polnem plinu s sedmimi prednastavljenimi razmerji ni dosti boljši, ker se zdi, kot da bi sklopka stalno drsela in da gre vsa moč kar v nič. Joj, kako bi bil tukaj super ročni menjalnik! Užitek bi bil dvakrat večji, tako pa je na voljo samo pri tistem s sprednjim pogonom. In pri tistem modelu se prvi kolesi preveč radi vrtita v prazno na zaprtih ovinkih, da bi lahko govoril o pristnih športnih užitkih. Čeprav tudi ta z nosom rad sili naravnost, je različica s sprednjim pogonom in ročnim menjalnikom veliko boljša izbira.

Pa smo spet tam. V bistvu zelo zanimiv in edinstven avto pokvari kup čudnih rešitev in kombinacij, tako da za moje pojme kljub volanu z dirkaško črto na vrhu in sedežem iz alcantare ni nič kaj dirkaški, niti športen, ampak pač en hiter in na pogled precej zanimiv juke z 200 'konji' (10 več). Ki porabi dobrih 10 litrov goriva, če se radi peljete malo bolj hitro in ki stane 28.630 evrov! Seveda imate na voljo tudi cenejša. Na primer tega ali pa tega.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan juke 1.6 DIG-T 4WD CVT nismo
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1618
moč v kW (KM) pri vrt./min 147 (200) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 250 od 2.400 do 4.800
menjalnik samodejni, brezstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4165 x 1770 x 1565
medosna razdalja v mm 2530
prtljažnik v litrih 251
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1430 (416)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 8,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,8/6,0/7,4
poraba na testu v l/100 km 9,7
cena osnovnega vozila v EUR 14.990
cena testnega vozila v EUR 28.630
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 28.630

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 11. 2017
November 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
0607  domača premiera - tiguan allspace
08  domača premiera - hyundai KONA
09  domača premiera - fiat 500L
101112
131415  domača premiera - BMW X3 in 6 gran turismo
16  domača premiera - volvo XC40
171819
2021  mednarodna premiera - mitsubishi eclipse cross
2223242526
27282930  mednarodna premiera - ford transit custom
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 387
renault clio 358
škoda octavia 201
renault megane 173
renault captur 165

Podatki veljajo za oktober 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 60.561 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na zimo?
855toplo se oblečem 854samo pnevmatike zamenjam 853za pregled si vzamem 3 ure 852nikoli ga ne pripravim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Carloss
Obvestila
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 tedni  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 1 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 3 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 4 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 5 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 5 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 5 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 5 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 5 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 6 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 7 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 8 meseci  |