{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vreden zvenečega imena?

Nissan juke 1.6 DIG-T 4WD CVT nismo

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Križanec? Pa športen? Prav debelo sem pogledal, ko je bil ta avtomobil napovedan. Z njim Nissan v Evropi prvič predstavlja znamko Nismo, ki je tako kot pri Renaultu RS. Ali recimo Volkswagnu GTI. Pa je je vreden?
Vreden zvenečega imena?
Foto: Anže Jereb, Gašper Miš
21. 3. 2014 ob 7:20
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izgled je prava popestritev v morju pločevine
edinstven avtomobil na trgu, nima konkurence
NISMO je zelo ugledna znamka
veliko moči v majhnem avtomobilu
položaj za volanom je odličen
alkantara 'dirkaško' popestri kabino
štirikolesni pogon je dokaj odziven in učinkovit
o pravi športnosti ni ne duha, ne sluha
ni vreden znamenite značke NISMO
brezstopenjski CVT-menjalnik uniči skoraj vse veselje
poraba goriva je velika tudi pri počasni vožnji
nos preveč sili naravnost
za volanom ima voznik občutek, da ves čas vozi na meji oprijema
niti cena ni tista, ki bi bila bistven razlog za nakup
3,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.5 (23 glasov)
video test nissan juke 1.6 DIG-T 4WD nismo
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Po mojem ne, ampak to še ne pomeni, da je slab. Zdaj, ko sem si ga ogledal v živo, se mi zdi bistveno bolj privlačen kot takrat na fotografijah. V bistvu se mu vsi ti dodatki prav podajo in dejansko z usmerniki zraka in poudarjenimi blatniki in pragovi izgleda športno. Ampak pravi športni avtomobili so zame še vedno nizki in lahki, tole je pa nek čuden 'miks'. Kiks?

Spet stvar okusa. Najbolj športna sta po mojem položaj za volanom in postavitev ročice menjalnika. Zelo visoko je in blizu volanskemu obroču, ki ni nastavljiv po globini, da imaš res dober občutek, da si del avta. Tudi sedi se dovolj nizko in podvozje je malenkost bolj trdo, da se visoki juke ne nagiba preveč. Ima pa voznik ves čas občutek, da vozi na meji oprijema, ker je težišče malo višje in medosna razdalja kratka. Kljub temu da ima tale štirikolesni pogon z vektoriranjem navora, se iz ovinka ne bo kar izstrelil, za to pa je kriv menjalnik.

Če hočete štirikolesni pogon, je namreč na voljo samo brezstopenjski menjalnik, ki sicer dobro prenaša navor na kolesa, ko se motor vrti z veliko vrtljaji. Da to doseže, pa traja veliko preveč časa. Ko pohodiš plin, najprej čakaš, da se dvignejo vrtljaji 1,6-litrskega turbobencinskega motorja, šele nato pa začne vleči, ampak ni nobenega športnega občutka, samo glasno je kot pri kakšnem sesalniku za prah. Čeprav hitrost v resnici ni majhna. Tudi ročni način pri polnem plinu s sedmimi prednastavljenimi razmerji ni dosti boljši, ker se zdi, kot da bi sklopka stalno drsela in da gre vsa moč kar v nič. Joj, kako bi bil tukaj super ročni menjalnik! Užitek bi bil dvakrat večji, tako pa je na voljo samo pri tistem s sprednjim pogonom. In pri tistem modelu se prvi kolesi preveč radi vrtita v prazno na zaprtih ovinkih, da bi lahko govoril o pristnih športnih užitkih. Čeprav tudi ta z nosom rad sili naravnost, je različica s sprednjim pogonom in ročnim menjalnikom veliko boljša izbira.

Pa smo spet tam. V bistvu zelo zanimiv in edinstven avto pokvari kup čudnih rešitev in kombinacij, tako da za moje pojme kljub volanu z dirkaško črto na vrhu in sedežem iz alcantare ni nič kaj dirkaški, niti športen, ampak pač en hiter in na pogled precej zanimiv juke z 200 'konji' (10 več). Ki porabi dobrih 10 litrov goriva, če se radi peljete malo bolj hitro in ki stane 28.630 evrov! Seveda imate na voljo tudi cenejša. Na primer tega ali pa tega.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan juke 1.6 DIG-T 4WD CVT nismo
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1618
moč v kW (KM) pri vrt./min 147 (200) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 250 od 2.400 do 4.800
menjalnik samodejni, brezstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4165 x 1770 x 1565
medosna razdalja v mm 2530
prtljažnik v litrih 251
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1430 (416)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 8,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,8/6,0/7,4
poraba na testu v l/100 km 9,7
cena osnovnega vozila v EUR 14.990
cena testnega vozila v EUR 28.630
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 28.630

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Taubi
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 3 dnevi  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 3 dnevi  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 3 dnevi  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 3 dnevi  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 tedni  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 tedni  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
TATIC_REF}/template/javascript/cookie.js">