Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Glasbeno popotovanje

Renault laguna grandtour dCi 175 BVA bose&design

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Od najbogatejše opremljene in seveda najdražje lagune sem med serijsko opremo upravičeno pričakoval še odlični 4control. Ampak ne, tudi če boste za laguno odšteli 35.600 evrov, bo treba še vedno seči v žep in doplačati dodatnih 1.500 evrov za krmiljenje vseh štirih koles.
Glasbeno popotovanje
Foto: Anže Jereb
7. 6. 2011 ob 18:01
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

udobna in sproščujoča vožnja po francoskih standardih
zelo bogata oprema bogatejšega od dveh paketov
prijetni materiali in dobra kakovost izdelave
počutje v kabini je prijetno tudi zaradi velikega strešnega okna
na prtljažnih vratih se lahko šipa odpira ločeno, kar je izredno uporabno
motor je zelo zmogljiv v srednjem območju vrtljajev
4control bi bil lahko že serijski pri tako dragi izvedenki
prtljažnik je glede na karavansko izvedenko premajhen
poraba je velika v primerjavi s konkurenco
odlagalnih mest je ob vozniku enostavno premalo
sedenje je še vedno previsoko, spodaj prisekan volan je včasih neroden
v armaturni plošči je bilo občasno slišati škripanje
3,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (5 glasov)
video test renault laguna grandtour dCi 175 BVA bose&design
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Verjemite mi, splača se. Sicer še ne vemo, kako se zadeva obnese na dolgi rok, ampak prvi občutki med vožnjo so bili zelo dobri. Seveda to ne pomeni, da se ta, ki ga nima, pelje zanič; nasprotno, v primerjavi z nekdanjimi renaulti je vožnja vrhunska. Udobna in po potrebi celo malo dinamična, čeprav bi se karoserija lahko manj nagibala. Glede na mere vas bosta presenetila vodljivost in občutek na volanu, s 4control pa bi bilo vse še boljše.

Pri novi laguni me še vedno motita previsoko sedenje in prisekan volanski obroč. Za visoke voznike je sicer veliko prostora v dolžino, še bolje pa bi bilo, če bi bil sedež že v osnovi nameščen nižje. Volanski obroč moti, kadar ga vrtite na mestu, na primer med hitrim parkiranjem, med samo vožnjo pa niti ne, ker lastniki lagune redko vozijo tako hitro po alpskih serpentinah, da bi ves čas preprijemali volan. S svojimi merami, predvsem tukaj mislim dolžino 4,8 metra, je grandtour zelo konkreten avtomobil. In ravno zato bi pričakoval, da bo prtljažni prostor ponujal kaj več kot le dobrih 500 litrov. Konkurenca je tukaj lahko precej močnejša. Je pa zato prtljažnik zelo uporaben zaradi ločenega odpiranja šipe zadaj, kar ima zelo malo avtomobilov. Stane 290 evrov in nekdo si bo laguno želel že samo zaradi tega. Poleg tega je še krasno obdelan in ima enostaven sistem zlaganja zadnjih sedežev.

Več prostora je tako za potnike v kabini. Spet ne rekordno veliko, je pa počutje dobro in vožnja udobna tudi na daljših poteh. Sploh je prijetno zaradi velikega strešnega okna, ki sicer stane dodaten tisočak. Kljub blagi prenovi je tudi v tej laguni absolutno premalo uporabnih odlagalnih mest ob vozniku, tako da dejansko nimate kam odložiti svojih malenkosti iz žepov. Le pred ročico menjalnika je en manjši pokrit predalček. Ob sicer odličnih materialih in vrhunski izdelavi sem občasno vseeno slišal neko škripanje v armaturki, kar zna kakšnega kupca razjeziti, če ne posluša glasne glasbe. V laguni jo namreč lahko, saj ima zmogljiv radijski sprejemnik z 10 zvočniki Bose, kar je navedeno celo v imenu paketa opreme. Zvok ni na nivoju tistih iz limuzin višjega razreda, je pa zato precej glasen in za cenovni rang dober.

Visoko končno ceno testne lagune narekuje vsa oprema avtomobila, saj ima sledljiva biksenonska žarometa, ki ju morate izbrati, ker sta odlična, oblazinjenje je usnjeno, na krovu je tudi navigacija, ki je za sodobne standarde preveč komplicirana za upravljanje in imam sam v tem primeru veliko raje kakšno zunanjo in bistveno cenejšo enoto. Da gre za vrh ponudbe, seveda označujeta še zmogljiv dizelski motor in menjalnik. Dvolitrski agregat ima 127 kilovatov, porabi pa dobrih 8 litrov na 100 kilometrov. Pri porabi se konkurenca bolje odreže, pri samih zmogljivostih v srednjem območju vrtljajev pa redkokje. Sploh na avtocesti se odlično odreže pri vmesnem pospeševanju. Če želite še samodejni menjalnik, je ta motor tudi edina izbira. Šest stopenj ima, ki se dokaj počasi, zato pa zelo udobno izmenjujejo. Takšna kombinacija se zdi idealna za mešano družinsko in poslovno rabo, kjer voznik ne zahteva preveč dinamike. Uživa pa v dobri glasbi. Če ste se navadili na obliko lagune, ki je s prenovo postala le malo manj nerodna, boste z njo najbolj zadovoljni na dolgih poteh.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault laguna grandtour dCi 175 BVA bose&design
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 127 (173) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 360 pri 2.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski BVA
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4803 x 1811 x 1473
medosna razdalja v mm 2758
prtljažnik v litrih 508/1593
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1595 (512)
največja hitrost v km/h 215
pospešek 0-100 km/h v s 9,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,2/5,3/6,3
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 22.190
cena testnega vozila v EUR 28.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.600

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 14. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
2122  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: FireFigh
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 5 meseci  |