Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Primarnost elegantne sorte

Mercedes-Benz E 250 CDI elegance

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Mercedes-benzov razred E se je v svoji zadnji podobi glede na predhodnika postavil na stran opozicije. Če je predhodnik s svojim izgledom in lastnostmi z lahkoto veljal za precej dinamično limuzino, to sedaj ni več povsem tako. Novi E je logično nadaljevanje oblikovalskih in tehničnih zgodb modelov C, GL in GLK, ki so s svojo drugačnostjo od prejšnjih hišnih modelov nase pritegnili precej pozornosti in seveda kupcev.
Primarnost elegantne sorte
Foto: Matej Mihinjač
4. 3. 2010 ob 11:00
Komentarjev: 0
test mercedes-benz E250 CDI elegance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Vendar ostaja pri zadnjem E-ju uspešnost zgodbe še nepopisan list. Zajetne dimenzije, skrite med velike, a ravne površine ter ostre in povsem umirjene poteze, po celotni liniji uprizarjajo silhueto zdravih proporcev. Ključni detajli, kateri so skupni vsem generacijam modelov E, kot so dvojne, tokrat oglate luči, krom maska ter obvezen Mercedesov kipec na vrhu nje, tudi tokrat odlično dopolnjujejo všečno, usklajeno celoto. No, pripomniti pa velja, da bo vsaj evropskim okusom malce negotovosti ali godrnjanja vlil zadek, ki je po svoji podobi precej bližje azijskim proizvajalcem, kot pa nemški legendi. Ampak tudi tega se gre kaj kmalu privaditi.

Notranjost, ki je sicer po stilskih prijemih enakovredna zunanjosti, prinaša vse tisto, kar se od Stuttgartske zvezde pričakuje, in je vsekakor vredna vseh pohval. Prostornost je vzorna, počutje in udobje tudi. Izjema je le krepko preplitek in s svojim dostopom krepko premajhen prtljažnik glede na velikost avtomobila. Oprema elegance, s katero je opremljen testni E, je povsem klasične sorte in prinaša poleg že pregovorno vrhunske končne izdelave tudi osvežitve pri izbiri barvnih odtenkov, ter v redni ponudbi najfinejše materiale. Namesto antracitnega, volansko usnje ter gornji del armaturne plošče krasi kakavovo rjavi odtenek, porasti javorjev les okrasnih letvic je imenitno pristen, aluminij brušenega leska na gumbih in obrobah prezračevalnih šob je 'pravi', usnje bež oblazinjenja prvovrstno, ostali detajli pa so fini in napravljeni zares temeljito. No, ena takih finih stvari je vsekakor zlato sevajoča osvetlitev vseh spodnjih robov okrasnih letvic, ki delajo potniški prostor še bolj salonsko topel in domač.

Spisek serijske opreme je dolg, še daljši je spisek dodatne, ki vključuje poleg prej naštetih dobrin tudi odličen avdiosistem s telefonom bluetooth in navigacijo, bočni zračni varnostni blazini na zadnji klopi, gretje prednjih sedežev, tempomat, vrečo za drobnarije v prtljažniku, sistem za lahko podiranje zadnje klopi in še nekaj ostalih malenkosti, saj ti, v tem segmentu 'nujni' dodatki, podražijo avtomobil, ki v osnovi stane dobrih sedeminštirideset in pol tisočakov na kar štiriinšestdeset.

Motorizacija testnega E-ja je podrejena okoljski prijaznosti. 2,2-litrski štirivaljni dizel z oznako 250 CDI in pripisom Blue efficiency, gre s spoštovanjem Euro5 norm na roko naravi, s svojimi 150 kilovati moči in kar 500 Nm navora pa je pisan na kožo dinamičnejšim voznikom. Zmogljivosti le-tega so, ko želimo, vsekakor prepričljive; pospešek 7,7 sekunde od 0 do 100 km/h ter 240 km/h končne hitrosti je dober rezultat. Poraba pa pri normalni vožnji z dobrimi šestimi litri na 100 prevoženih kilometrov dokaj zmerna. Odločnost jo zna dvigniti nad devet. Seveda k temu rezultatu pripomore tudi petstopenjski samodejni menjalnik, ki sicer deluje zelo uglajeno, vendar je ob konkretnejših podvigih prevečkrat neposlušen in voznika odvrača od priganjanja. Zato pa se bo vsem potnikom za takšne majhne opazke E oddolžil z mirno in gosposko vožnjo, odlično vodljivostjo, izredno tihostjo, tudi pri visokih hitrostih, ter posledično zadovoljstvom, ki ga E-jev kupec vsekakor želi imeti.

Konec koncev, če bi iskali po ponudbi E-jevih modelov, bi z lahkoto ugotovili, da je v dosedanji skoraj popolni verigi modelov manjkal avtomobil, pripravljen kupcem na takšen način. Da bo osvajal ljubitelje klasike. Ja, in takšen jih nedvomno bo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes–benz E250 CDI bluefficiency elegance
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 150 (204) pri 4200
največji navor v Nm pri vrt./min 500 pri 1600 – 1800
menjalnik samodejni, petstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4868 x 1854 x 1470
medosna razdalja v mm 2874
prtljažnik v litrih 540
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1735 (545)
največja hitrost v km/h 239
pospešek 0-100 km/h v s 7,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,3/5,0/6,2
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 41.400
cena testnega vozila v EUR 47.610
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 64.122

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 5. 2019
Maj 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809  domača premiera - renault twingo
101112
1314  mednarodna premiera - toyota supra
domača premiera - Volkswagen električna mobilnost
15  domača premiera - kia proceed
1617  domača premiera mercedes-benz CLA
1819
2021  domača premiera - škoda scala
222324  domača premiera - Hyundai serija N
2526
2728  mednarodna premiera - mitsubishi ASX
domača premiera - lexus UX
2930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: snikrs
Obvestila
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 dnevi  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 dnevi  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 dnevi  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 tedni  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 tedni  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 tedni  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 tedni  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 tedni  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 tedni  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 tedni  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 2 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 2 meseci  | 
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 2 meseci  | 
Ford Nov poskus dostave paketov pred 2 meseci  | 
Volkswagen 22 milijonov e-avtomobilov v desetih ... pred 2 meseci  |