Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Preprosto uporaben

Mitsubishi ASX 1.8 DI-D 2WD invite

Avtor prispevka: Anže Jereb
Križanci so zakon! Vsaj tako lahko sklepam po vse večji popularnosti, kupci jih namreč obožujete. In zato ima seveda svojega predstavnika v tem segmentu že nekaj časa tudi Mitsubishi. ASX se mu reče in sedaj je rahlo prenovljen.
Preprosto uporaben
Foto: Anže Jereb
24. 3. 2014 ob 7:20
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovno je morda zadržan, a simpatičen
cenovno je ASX precej konkurenčen
notranje okolje je uporabno in pregledno
prtljažnik je glede na dolžino vozila zelo prostoren
v praksi se je motor izkazal z živahnostjo in varčnostjo
podvozje dokaj dobro 'pobira' neravnine
celovito gledano je lahkoten za voziti in enostaven za uporabo
zaradi višjega težišča so vozne lastnosti povprečne
notranjost deluje zastarelo, plastika je trda
avtomobil v ničemer ne izstopa, niti ne ponuja kakšne posebne opreme
3,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (13 glasov)
video test mitsubishi ASX 1,8 DI-D 2WD invite
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Segment, v katerem želi ASX odtegniti svoj kos pogače, je precej živahen in nič ne deluje, da se bodo stvari kaj kmalu umirile. To pomeni, da ima na svoji grbi precej zahtevno nalogo in to pomeni tudi, da seveda obstajajo bolj prepričljivi tekmeci. A ASX v rokavu vseeno ima kakšnega aduta ali dva. Če se lotim oblike. Ta je bila simpatična že pred prenovo in dejansko je skoraj identična ostala tudi po njej. Resno, prav po kirurško se boste morali lotiti ogledovanja sprememb, tako malo jih je. Malce drugačna sta oba odbijača in sprednja maska, ki še vedno spominja na gobec morskega psa in zato avto deluje precej atraktivno.

Ampak zunanjost ni bila neatraktivna niti pred prenovo, je pa bila povprečna notranjost. Sedaj ima nekoliko boljše tkanine in spremenjeno obliko volana, to pa je tudi vse. Dejansko je ravno notranjost najmanj prepričljiva in deluje zastarelo, tokratni popravki pa stanja ne popravijo dovolj. Prestavna ročica je na pogled predolga, vrtljivi gumbi pa oblikovno tudi niso posebej zanimivi. Večina tekmecev skratka ponuja bolj simpatične in moderne notranjosti, a zame osebno je v večini primerov pomembna predvsem uporabnost. In ta je tukaj dobra, vse skupaj je pregledno in stikal ni veliko, zato med vožnjo ne boste pozornosti posvečali iskanju določene funkcije. Prostornost? Glede na dolžino vozila kar dobra. Predvsem je uporabnost dobra, kar je pogosto še bolj pomembno.

Že vprejšnjem testu sem omenil, da avtomobil dejansko v ničemer ne izstopa, je pa vseeno simpatičen. Sedi se dokaj visoko in ker gre za križanca, pričakujte tudi, da se pelje nekoliko slabše. ASX grbin na cesti ne blaži slabo in to je pohvalno, vseeno pa ne mara preveč hitre vožnje, kar pokaže s podkrmiljenjem. Z rinjenjem nosu naravnost iz ovinka ven, da boste lažje razumeli. Seveda se bo to zgodilo le ob pretiravanju, zato naj vas ne skrbi, da vas bo tak manever presenetil, ko se boste umirjeno peljali iz trgovine domov. Tega učinka mu niti ne zamerim, ker je značilen za vsa vozila s višjim težiščem in ASX tudi ni dirkalnik, zato z njim ne boste vozili hitro in vas to ne bo posebej motilo.

Prejšnji testni ASX je bil gnan le na sprednji dve kolesi in tokratni je prav tako. Hja, takšnih prodajo največ. Ampak za razliko od prvega, v katerem se je vrtel bencinski motor, tega poganja turbodizelski. Na papirju s svojimi 85 kilovati moči ni prav nič prepričljiv, a v praksi prav prijeten. Več moči ne boste pogrešali, ASX je z njim čisto dovolj živahen, motor ni preglasen in tudi zvezno vleče. Dejansko je celo poskočen, porabi pa le malo na šest litrov, kar je tudi v redu. In motor tudi dobro sodeluje s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ki mi je bil všeč zaradi natančnosti.

Glavni adut tega avtomobila je dejansko cena, ki bo znala premamiti marsikoga. Z dizlom v nosu in srednjo opremo invite stane takšen ASX manj kot 23.000 EUR. Če morate imeti križanca, potem je ta cenovno kar konkurenčen. In od marsikaterega novega predstavnika tudi lahkotnejši v vožnji ter enostavnejši za uporabo, zato si v njem zlahka predstavljam starejši par, ki ne potrebuje številnih novodobnih tehnologij, ampak le višji avtomobil, da bosta vanj lažje vstopila. To so njegovi največji aduti.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi ASX 1.8 DI-D 2WD invite
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1798
moč v kW (KM) pri vrt./min 85 (116) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 300 od 1.750 do 2.250
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4295 x 1770 x 1615
medosna razdalja v mm 2665
prtljažnik v litrih 442
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1420 (640)
največja hitrost v km/h 189
pospešek 0-100 km/h v s 12,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,7/4,8/5,5
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 16.770
cena testnega vozila v EUR 22.360
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.860

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: sovinc
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 8 meseci  |