Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Euro-lancer

Mitsubishi lancer sportback 1,8 intense

Avtor prispevka: Miha Dovč
Verjetno obstaja več teorij, zakaj je Mitsubishijev lancer po novem na voljo tudi kot kombilimuzina.
Euro-lancer
Foto: Matej Mihinjač
31. 1. 2010 ob 11:47
Komentarjev: 0
test mitsubishi lancer sportback 1.8 intense
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

A v ožji izbor prideta dve: da bi se še bolj približal evropskim kupcem, ker smo Evropejci zaljubljeni v praktičnost kombilimuzin, in ker ima lancerjev največji konkurent, subaru impreza, po novem tudi zaobljen zadek in s tem vrata več. Peta vrata na zajetnem zadku dajo slutiti, da bo v tem lancerju ogromno prostora v prtljažniku. Kot je ogromen spojler nad njimi. Vendar ne. Ko odprete prtljažna vrata, vas pozdravi natančno 285 litrov. Precej skromna številka za dolžino dobre štiri metre in pol. Vendar ni vse tako kot izgleda na prvi pogled. Prtljažnega roba ni, ker je 'umetno' dno dvignjeno do zgornjega roba odbijača. Pod tem dnom, ki je pravzaprav polica, ki razmeji prtljažnik, se skriva še slabih 60 litrov prostora. Torej smo sedaj že na številki 344. Če želite še več prostora, lahko s potegom dveh ročic (ki ju dosežete, ko stvari nakladate v prtljažnik in ugotovite, da ne boste vsega spravili vanj) povečate še za dobrih tisoč litrov dodatnega in zaradi velike odprtine nadvse uporabnega in lepo obdelanega prtljažnega prostora. Nos je podoben limuzinskemu lancerju, vendar ne običajnemu, temveč tistemu, ki ga krasijo še magične tri črke: EVO. Agresiven pogled jeznega morskega psa.

Povsem ista zgodba kot pri običajni limuzini je v voznikovem kotičku. Maloštevilni gumbi ne povzročajo zmede, saj je takoj jasno, čemu kateri služi. Ker je manj polnila, je več surove, trde in monotone plastike. Za skoraj najbogatejši paket opreme bi pričakovali še kakšen drugačen odtenek, ki bi razbil monotonost. Kljub nežlahtnim materialom pa si sredinska konzola zasluži pohvalo za kvalitetno privijačenje, saj ni ne duha ne sluha o kakšnem stokanju plastike pod pritiski prstov. Če se pod silo prstov slučajno vda kakšen spoj in plastika 'zastoka', pa jo boste zlahka utišali.

Del opreme intense je namreč ozvočenje Rockford Fosgate z devetimi zvočniki, od tega je en nizkotonski na levi strani prtljažnega prostora. Skupaj s še osmimi zvočniki v kabini to znese kar 650 vatov, česar se ne bi sramoval niti hišni kino. Pod integriranim avdiosistemom se nahaja enopodročna samodejna klimatska naprava, pred voznikovimi očmi pa dva merilnika in en majhen zaslon. Merilnika prikazujeta podatke o hitrosti in motornih vrtljajih, na zaslonu pa lahko odčitamo temperaturo hladilne tekočine, nivo goriva in standardne podatke, ki jih prikazuje potovalni računalnik. Vendar je sočasno viden le en podatek, ki se menja v istem zaporedju s pritiskom na gumb INFO na skrajno levem koncu armaturne plošče. Zelo nerodno in zamudno, ima pa vsaj to dobro lastnost, da je velik in ni treba odmikati oči s cestišča, da ugotovite njegovo pozicijo. Sedeža sta bolj udobna kot športna, vendar s povsem dovolj opore v ledvenem delu. Volanski obroč, odet v usnje, dobro sede v dlan, vendar je zopet preskromno nastavljiv. Relacija 'not-ven' mu namreč ni poznana. Tudi na zadnji klopi je dovolj prostora za kolena in glavo, če sta spredaj sedeča daljših spodnjih okončin.

Če je oblika tega lancerja povsem po okusu povprečnega Evropejca, je agregat tokrat povsem običajen atmosferski, bencinski štirivaljnik. Tudi menjalnik je povsem povprečen, saj šteje le pet stopenj. Vendar vama ne bosta odrekla veselja do vožnje. Specifika 'bencinarjev', sploh tega s šestnajstimi ventili, je, da se bolje počutijo v višjih vrtljajih. Dotični se do konca razživi šele nad štirico na merilniku vrtljajev, ko igla pade čez šest, pa ga grobo prekine omejevalnik vrtljajev, čeprav bi se z veseljem še kar vrtel. Zaradi petih stopenj so prestave bolj narazen, kar pomeni, da bo voznik za prehitevanje moral skočiti prestavo, ali bolje, dve nižje. Ko bodo vrtljaji v območju največjega navora, pa bo moči za prehitevanje povsem dovolj. Če se vozilo imenuje lancer, pričakujemo dobro obnašanje tudi med ovinki. In res. Čeprav je vzmetenje nastavljeno bolj na mehko, kolesa odlično sledijo ukazom iz volana, le krmiljeni in gnani na žalost nazaj sporočata premalo informacij o dogajanju pod njimi.

Euro-lancer je dokaz, da avtomobil ne rabi imeti turbine, a vseeno nudi veselje v vožnji. Tudi če ima zanj netipičen zadek, ga bodo EVO-ljubitelji vzeli za svojega. In bitka s Subarujem se nadaljuje.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi lancer sportback 1,8 intense
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1.798
moč v kW (KM) pri vrt./min 105 (143) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 178 pri 4.250
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4.585 x 1.760 x 1.515
medosna razdalja v mm 2.635
prtljažnik v litrih 285 – 1.350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.355 (545)
največja hitrost v km/h 196
pospešek 0-100 km/h v s 10,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,5/6,4/7,9
poraba na testu v l/100 km 9,8
cena osnovnega vozila v EUR 16.490
cena testnega vozila v EUR 21.790
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.240

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: soling
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 1 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 1 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |