{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Še enostavnejši okretnež

Ford fiesta 1.0 ecoboost powershift titanium

Avtor prispevka: Anže Jereb
Če so še pred dobrim desetletjem samodejni menjalniki razvajali predvsem voznike dražjih in večjih avtomobilov, slednje danes najdemo povsod. Po novem tudi v mali fiesti.
Še enostavnejši okretnež
Foto: Anže Jereb
11. 4. 2014 ob 7:25
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

samodejni menjalnik je dovolj hiter in uglajen
fiesto je zaradi suverene lege vedno užitek peljati
motor je prepričljiv in zelo zmogljiv
poraba goriva je pohvalno majhna
položaj za volanom je odličen
fiesta je lahko odličen mali mestni okretnež
armaturna plošča deluje preživeto
volanski obroč je bil tokrat predebel
ob samodejnem menjalniku je izbira motorja skopa
cena samodejnega menjalnika ni majhna
prostornost ni fiestina vrlina
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (8 glasov)
video test ford fiesta 1 0 ecoboost powershift titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ni tako dolgo nazaj, ko sta prijateljeva starša kupovala novega malčka, pri katerem je bil pogoj samodejni menjalnik, in ugotovila, da večina teh vozil sploh nima možnosti takšne kombinacije. Če preverim danes, je zgodba drugačna, samodejni menjalniki so na voljo pri večini, a običajno le z določenimi motorji in opremami. Mogočih kombinacij je skratka bistveno manj kot pri večjih avtomobilih, torej boste vseeno dokaj omejeni.

Kupcev, ki bi pri tako majhnih avtomobilih želeli samodejni menjalnik, je očitno premalo za širok izbor opcij, a hkrati dovolj, da je tak menjalnik skoraj pri vseh majhnih predstavnikih na voljo. Odslej tudi pri fiesti in z novim litrskim turbobencinarjem. Dejansko Ford v fiesti ponuja samodejni menjalnik le s tem motorjem oziroma z 1,6-litrskim atmosferskim bencinarjem, po katerem pa dandanes ne poseže veliko kupcev, ker je motor starejše zasnove in bistveno manj prepričljiv od novega ecoboosta.

Razlike v primerjavi z ročnim menjalnikom? No, pri porabi se ne pozna kaj dosti, menjalnik je dober in dovolj hiter, celo način sport ima, ki paše fiestinemu karakterju, najbrž pa je čisto nepomemben glede na profil kupcev. Največkrat takšne menjalnike v tem razredu kupujete starejši, ki potrebujete več enostavnosti in lagodja. Samodejni menjalnik ima šest prestav, pri čemer je zadnja dovolj dolga, da na avtocesti motor ni glasen. No, takšna fiesta z opremo titanium vas bo zaradi menjalnika stala dobrega tisočaka in pol več, skupaj torej sedemnajst tisočakov, kar ni malo. Lahko pa seveda izberete manj bogat paket opreme in bo avtomobil cenejši.

Fiesto smo skratka preizkusili že velikokrat, tudi v točno takšni kombinaciji opreme in motorja, zato si več le preberite v ostalih testih. Ta je namenjen predvsem menjalniku, za katerega smo ugotovili, da deluje zelo hitro in tekoče ter prinaša nekaj enostavnosti in udobja, ki ga določeni kupci zahtevate. V tokratnem primeru smo bili presenečeni le nad debelino volanskega obroča, ki je bila prevelika celo za naš okus. Vsekakor pa fiesta s samodejnim menjalnikom ostaja enako zabaven in enako super avtomobilček, pelje se še vedno najbolje med tekmeci, še vedno pa je med najmanj prostornimi in tudi armaturna plošča je že malo za časom. 

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford fiesta 1.0 ecoboost powershift titanium
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 74 (100) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 170 od 1.400 do 4.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3969 x 1722 x 1495
medosna razdalja v mm 2489
prtljažnik v litrih 276
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1122 (433)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 10,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/3,9/4,9
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 13.390
cena testnega vozila v EUR 17.230
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 17.230 

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 1. 2019
Januar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
070809  domača premiera - audi A1 sportback
10111213
14  domača premiera - peugeot 508
151617  domača premiera - renault kadjar
181920
21222324  domača premiera - audi Q3
252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Maticher
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 2 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 2 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 2 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 2 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 2 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 3 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 3 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 3 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 3 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 3 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 3 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 4 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 4 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 4 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 5 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 6 meseci  |