{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Še enostavnejši okretnež

Ford fiesta 1.0 ecoboost powershift titanium

Avtor prispevka: Anže Jereb
Če so še pred dobrim desetletjem samodejni menjalniki razvajali predvsem voznike dražjih in večjih avtomobilov, slednje danes najdemo povsod. Po novem tudi v mali fiesti.
Še enostavnejši okretnež
Foto: Anže Jereb
11. 4. 2014 ob 7:25
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

samodejni menjalnik je dovolj hiter in uglajen
fiesto je zaradi suverene lege vedno užitek peljati
motor je prepričljiv in zelo zmogljiv
poraba goriva je pohvalno majhna
položaj za volanom je odličen
fiesta je lahko odličen mali mestni okretnež
armaturna plošča deluje preživeto
volanski obroč je bil tokrat predebel
ob samodejnem menjalniku je izbira motorja skopa
cena samodejnega menjalnika ni majhna
prostornost ni fiestina vrlina
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (8 glasov)
video test ford fiesta 1 0 ecoboost powershift titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ni tako dolgo nazaj, ko sta prijateljeva starša kupovala novega malčka, pri katerem je bil pogoj samodejni menjalnik, in ugotovila, da večina teh vozil sploh nima možnosti takšne kombinacije. Če preverim danes, je zgodba drugačna, samodejni menjalniki so na voljo pri večini, a običajno le z določenimi motorji in opremami. Mogočih kombinacij je skratka bistveno manj kot pri večjih avtomobilih, torej boste vseeno dokaj omejeni.

Kupcev, ki bi pri tako majhnih avtomobilih želeli samodejni menjalnik, je očitno premalo za širok izbor opcij, a hkrati dovolj, da je tak menjalnik skoraj pri vseh majhnih predstavnikih na voljo. Odslej tudi pri fiesti in z novim litrskim turbobencinarjem. Dejansko Ford v fiesti ponuja samodejni menjalnik le s tem motorjem oziroma z 1,6-litrskim atmosferskim bencinarjem, po katerem pa dandanes ne poseže veliko kupcev, ker je motor starejše zasnove in bistveno manj prepričljiv od novega ecoboosta.

Razlike v primerjavi z ročnim menjalnikom? No, pri porabi se ne pozna kaj dosti, menjalnik je dober in dovolj hiter, celo način sport ima, ki paše fiestinemu karakterju, najbrž pa je čisto nepomemben glede na profil kupcev. Največkrat takšne menjalnike v tem razredu kupujete starejši, ki potrebujete več enostavnosti in lagodja. Samodejni menjalnik ima šest prestav, pri čemer je zadnja dovolj dolga, da na avtocesti motor ni glasen. No, takšna fiesta z opremo titanium vas bo zaradi menjalnika stala dobrega tisočaka in pol več, skupaj torej sedemnajst tisočakov, kar ni malo. Lahko pa seveda izberete manj bogat paket opreme in bo avtomobil cenejši.

Fiesto smo skratka preizkusili že velikokrat, tudi v točno takšni kombinaciji opreme in motorja, zato si več le preberite v ostalih testih. Ta je namenjen predvsem menjalniku, za katerega smo ugotovili, da deluje zelo hitro in tekoče ter prinaša nekaj enostavnosti in udobja, ki ga določeni kupci zahtevate. V tokratnem primeru smo bili presenečeni le nad debelino volanskega obroča, ki je bila prevelika celo za naš okus. Vsekakor pa fiesta s samodejnim menjalnikom ostaja enako zabaven in enako super avtomobilček, pelje se še vedno najbolje med tekmeci, še vedno pa je med najmanj prostornimi in tudi armaturna plošča je že malo za časom. 

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford fiesta 1.0 ecoboost powershift titanium
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 74 (100) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 170 od 1.400 do 4.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3969 x 1722 x 1495
medosna razdalja v mm 2489
prtljažnik v litrih 276
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1122 (433)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 10,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/3,9/4,9
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 13.390
cena testnega vozila v EUR 17.230
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 17.230 

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 8. 2018
Avgust 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
2728  domača premiera - audi A6
2930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 323
volkswagen polo 273
renault clio 209
renault captur 189
nissan qashqai 188

Podatki veljajo za julij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 47.923 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Rockerka
Obvestila
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 tedni  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 tedni  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 1 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 2 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 3 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 5 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 5 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 5 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 5 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 5 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 6 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 8 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 9 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 10 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 10 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 10 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 10 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 1 leti  |