Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Uporabna vpadljivost

Volkswagen cross caddy 1.6 TDI

Avtor prispevka: Anže Jereb
Med predstavniki gospodarsko-osebnih vozil se mi zdi, da zna ravno caddy najbolj prepričljivo zabrisati dejstvo, da gre v osnovi za avtomobil, ki je namenjen prevažanju tovora. Zlasti v različici cross, ki je oblikovno atraktivnejša, tokrat tudi barvno bolj domiselna, predvsem pa potniško prijetna in uporabna.
Uporabna vpadljivost
Foto: Gašper Miš
21. 4. 2014 ob 7:25
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

caddy cross deluje robustno in v tej barvi zelo atraktivno
prostora je ogromno, sedi se dobro
notranjost je pregledna in uporabna
robustnejše okolje skrbi, da avtomobil ne bo takoj popraskan
hvalimo številčnost manjših in večjih odlagališč
1,6-litrski TDI je dovolj zmogljiv tudi za dokaj velik avtomobil
vstopanje skozi drsna vrata je enostavno
stekla na drsnih vratih se ne odprejo
atraktiven izgled v tem primeru ni podkrepljen s štirikolesnim pogonom
cena je precej visoka
poraba goriva je povprečna
atraktivna platišča sovražijo brezpotja
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (17 glasov)
video test volkswagen cross caddy 1.6 TDI
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Caddy ni nov avtomobil, vendar vsake toliko dobi kakšen popravek ali novo različico, zaradi katere nas opomni nase. Tokratni cross tako nagovarja tiste, ki v osnovi potrebujete prostorno in robustno vozilo, vendar pa želite, da slednje tudi dobro izgleda. Za avanturiste, pravijo pri Volkswagnu, in dejansko si lahko predstavljam, kako je na strehi ali v prtljažniku tega avtomobila kakšno gorsko kolo, deska, smuči ali kateri od drugih športnih rekvizitov.

Ker gre v osnovi za dostavno vozilo, je njegova velika prednost prostornost. Takšna potniška izvedenka ponuja več kot 900 litrov zelo uporabnega prtljažnega prostora, ki je oglat in vase z lahkoto pogoltne otroške vozičke, kovčke in zgoraj naštete rekvizite, je pa tudi precej robusten, da ga ne boste takoj popraskali. Velika stropna višina pomeni, da je tudi za potnike prostora ogromno, a kaj takšnega zna ponuditi precej tekmecev, nekateri celo stropni tunel z več odlagališči, zato bolj cenim dejstvo, da je okoli voznikovega delovnega prostora veliko uporabnih odlagališč in da je druga vrsta sedežev postavljena višja od prve, kar je precejšnja redkost v razredu, zaradi takšne postavitve pa potniki lažje vidijo naprej.

Nasploh so kupcem tovrstna vozila všeč še zaradi priročnih drsnih vrat in nizkega robu stekel, ki omogočajo, da otroci vidijo več okolice, ob tem pa odkrivam največjo hibo. Na drsnih vratih ni mogoče odpreti stekel. Tisto, kar caddyja nasploh postavlja med najbolj prepričljive predstavnike, je občutek v vožnji. Že sam delovni prostor je na oko skoraj identičen tistemu v touranu, pa čeprav so materiali trši in bolj robustni. Predvsem pa voznik med vožnjo nima občutka, da je za njegovim sedežem tako velik kos avtomobila, obenem se caddy tudi pelje precej čvrsto in z zelo dobrimi povratnimi informacijami preko volanskega obroča. V tem pogledu je nedvomno eden najbolj prepričljivih družinskih dostavnikov, tako rekoč.

Zgolj hiter pogled na spisek najbolj prodajanih segmentov osebnih vozil pokaže, da v zadnjem obdobju kupci najraje posegate po vozilih, ki izgledajo terensko in bolj robustno, pa to dejansko niso.

Tak izgled je večini očitno zelo zanimiv, praktično nihče pa ne potrebuje terenskih sposobnosti, zato takšen cross caddy brezpotij ne mara nič bolj kot katerakoli druga različica. Je namreč gnan le na sprednji kolesni par in v kombinaciji s tem motorjem štirikolesno gnane izvedenke sploh ni na voljo. Je pa! Zaradi plastičnih zaščit in zanimivih aluminijastih platišč cross deluje bolj oddaljen od tal, a ni. Njegovo podvozje je praktično nespremenjeno, le zadnje blažilnike so nastavili tako, da malo lepše požirajo neravnine. Je pa vizualno nedvomno zelo atraktiven avtomobil, zlasti v takšni zeleni barvi izgleda res zanimivo? In barvna tema se tokrat nadaljuje še v notranjosti z zeleno obarvanimi sedeži in tkaninami na vratih. Vse lepo in prav, a če hočete voziti najbolj šminkerskega caddyja, vas bo to stalo okoli tri tisočake, če ga primerjam s podobno opremljeno običajno različico.

1,6-litrski turbodizelski TDI ponuja 75 kilovatov moči, kar je povsem dovolj. Avtomobil resda ni majhen, ampak motor masi in velikosti dobro kljubuje ter je navorsko dovolj suveren, da caddy ne omaga. Pet prestrav ročnega menjalnika je dobro izračunanih, zato tudi glasen ni preveč, le na porabo okoli sedem litrov računajte. Je le velik avtomobil.

Na koncu pridem do cene, tokrat do petindvajsetih tisočakov in to le z dvema dodatkoma pri opremi. Parkirne senzorje priporočamo, vsekakor pa svetujemo, da se odločite tudi za doplačilne biksenonske žaromete, saj svetijo res pohvalno dobro. Vsekakor ni malo, zlasti ker med ostalo opremo ni bilo veliko zanimivih elementov, a toliko cross pač stane. Avanturisti boste že vedeli, zakaj.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen cross caddy 1.6 TDI
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 75 (102) pri 4.400
največji navor v Nm pri vrt./min 250 od 1.500 do 2.500
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4406 x 1794 x 1822
medosna razdalja v mm 2681
prtljažnik v litrih 918
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1648 (616)
največja hitrost v km/h 168
pospešek 0-100 km/h v s 12,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/5,2/5,7
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 14.695
cena testnega vozila v EUR 22.847
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.355

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 2 dnevi  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 1 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |