{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Uporabna vpadljivost

Volkswagen cross caddy 1.6 TDI

Avtor prispevka: Anže Jereb
Med predstavniki gospodarsko-osebnih vozil se mi zdi, da zna ravno caddy najbolj prepričljivo zabrisati dejstvo, da gre v osnovi za avtomobil, ki je namenjen prevažanju tovora. Zlasti v različici cross, ki je oblikovno atraktivnejša, tokrat tudi barvno bolj domiselna, predvsem pa potniško prijetna in uporabna.
Uporabna vpadljivost
Foto: Gašper Miš
21. 4. 2014 ob 7:25
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

caddy cross deluje robustno in v tej barvi zelo atraktivno
prostora je ogromno, sedi se dobro
notranjost je pregledna in uporabna
robustnejše okolje skrbi, da avtomobil ne bo takoj popraskan
hvalimo številčnost manjših in večjih odlagališč
1,6-litrski TDI je dovolj zmogljiv tudi za dokaj velik avtomobil
vstopanje skozi drsna vrata je enostavno
stekla na drsnih vratih se ne odprejo
atraktiven izgled v tem primeru ni podkrepljen s štirikolesnim pogonom
cena je precej visoka
poraba goriva je povprečna
atraktivna platišča sovražijo brezpotja
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (17 glasov)
video test volkswagen cross caddy 1.6 TDI
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Caddy ni nov avtomobil, vendar vsake toliko dobi kakšen popravek ali novo različico, zaradi katere nas opomni nase. Tokratni cross tako nagovarja tiste, ki v osnovi potrebujete prostorno in robustno vozilo, vendar pa želite, da slednje tudi dobro izgleda. Za avanturiste, pravijo pri Volkswagnu, in dejansko si lahko predstavljam, kako je na strehi ali v prtljažniku tega avtomobila kakšno gorsko kolo, deska, smuči ali kateri od drugih športnih rekvizitov.

Ker gre v osnovi za dostavno vozilo, je njegova velika prednost prostornost. Takšna potniška izvedenka ponuja več kot 900 litrov zelo uporabnega prtljažnega prostora, ki je oglat in vase z lahkoto pogoltne otroške vozičke, kovčke in zgoraj naštete rekvizite, je pa tudi precej robusten, da ga ne boste takoj popraskali. Velika stropna višina pomeni, da je tudi za potnike prostora ogromno, a kaj takšnega zna ponuditi precej tekmecev, nekateri celo stropni tunel z več odlagališči, zato bolj cenim dejstvo, da je okoli voznikovega delovnega prostora veliko uporabnih odlagališč in da je druga vrsta sedežev postavljena višja od prve, kar je precejšnja redkost v razredu, zaradi takšne postavitve pa potniki lažje vidijo naprej.

Nasploh so kupcem tovrstna vozila všeč še zaradi priročnih drsnih vrat in nizkega robu stekel, ki omogočajo, da otroci vidijo več okolice, ob tem pa odkrivam največjo hibo. Na drsnih vratih ni mogoče odpreti stekel. Tisto, kar caddyja nasploh postavlja med najbolj prepričljive predstavnike, je občutek v vožnji. Že sam delovni prostor je na oko skoraj identičen tistemu v touranu, pa čeprav so materiali trši in bolj robustni. Predvsem pa voznik med vožnjo nima občutka, da je za njegovim sedežem tako velik kos avtomobila, obenem se caddy tudi pelje precej čvrsto in z zelo dobrimi povratnimi informacijami preko volanskega obroča. V tem pogledu je nedvomno eden najbolj prepričljivih družinskih dostavnikov, tako rekoč.

Zgolj hiter pogled na spisek najbolj prodajanih segmentov osebnih vozil pokaže, da v zadnjem obdobju kupci najraje posegate po vozilih, ki izgledajo terensko in bolj robustno, pa to dejansko niso.

Tak izgled je večini očitno zelo zanimiv, praktično nihče pa ne potrebuje terenskih sposobnosti, zato takšen cross caddy brezpotij ne mara nič bolj kot katerakoli druga različica. Je namreč gnan le na sprednji kolesni par in v kombinaciji s tem motorjem štirikolesno gnane izvedenke sploh ni na voljo. Je pa! Zaradi plastičnih zaščit in zanimivih aluminijastih platišč cross deluje bolj oddaljen od tal, a ni. Njegovo podvozje je praktično nespremenjeno, le zadnje blažilnike so nastavili tako, da malo lepše požirajo neravnine. Je pa vizualno nedvomno zelo atraktiven avtomobil, zlasti v takšni zeleni barvi izgleda res zanimivo? In barvna tema se tokrat nadaljuje še v notranjosti z zeleno obarvanimi sedeži in tkaninami na vratih. Vse lepo in prav, a če hočete voziti najbolj šminkerskega caddyja, vas bo to stalo okoli tri tisočake, če ga primerjam s podobno opremljeno običajno različico.

1,6-litrski turbodizelski TDI ponuja 75 kilovatov moči, kar je povsem dovolj. Avtomobil resda ni majhen, ampak motor masi in velikosti dobro kljubuje ter je navorsko dovolj suveren, da caddy ne omaga. Pet prestrav ročnega menjalnika je dobro izračunanih, zato tudi glasen ni preveč, le na porabo okoli sedem litrov računajte. Je le velik avtomobil.

Na koncu pridem do cene, tokrat do petindvajsetih tisočakov in to le z dvema dodatkoma pri opremi. Parkirne senzorje priporočamo, vsekakor pa svetujemo, da se odločite tudi za doplačilne biksenonske žaromete, saj svetijo res pohvalno dobro. Vsekakor ni malo, zlasti ker med ostalo opremo ni bilo veliko zanimivih elementov, a toliko cross pač stane. Avanturisti boste že vedeli, zakaj.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen cross caddy 1.6 TDI
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 75 (102) pri 4.400
največji navor v Nm pri vrt./min 250 od 1.500 do 2.500
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4406 x 1794 x 1822
medosna razdalja v mm 2681
prtljažnik v litrih 918
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1648 (616)
največja hitrost v km/h 168
pospešek 0-100 km/h v s 12,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/5,2/5,7
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 14.695
cena testnega vozila v EUR 22.847
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.355

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: marinka
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 1 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 2 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 2 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 2 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 2 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 2 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 5 meseci  |