Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Omejena simpatičnost

Fiat qubo trekking 1.3 multijet

Avtor prispevka: Anže Jereb
Skoraj vsak avtomobil že na daleč sporoča, komu je najbolj namenjen. Enoprostornik družini, kabriolet uživaču in dostavnik obrtniku. Včasih pa se najde kakšen, ki je malo trši oreh. Recimo takšen fiat qubo trekking.
Omejena simpatičnost
Foto: Anže Jereb
18. 4. 2014 ob 9:50
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

qubo je že sam po sebi dokaj simpatičen, takšen trekking še bolj
drsna vrata so v segmentu redkost, a dobrodošla
prtljažnik je kratek, a vsaj oglat in uporaben
qubo je zelo trd in posledično zelo zanimiv v vožnji
položaj za volanom je dober, naslon na vratih uporaben
za družinsko vozilo je vsekakor premajhen
oglata oblika skrbi za odlično preglednost
podvozje je za večino uporabnikov pretrdo
motor je obupno glasen, celo neprijeten
trekking je le oznaka, ki ne prinaša štirikolesnega pogona
s 17.000 evri je cena precej zajetna
višje voznike bo plastika pod volanom žulila v goleni
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (7 glasov)
video test fiat qubo trekking 1.3 multijet
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Naj spomnim, da je qubo v osnovi majhen dostavnik, eden od trojčkov qubo, nemo in bipper. Vendar gre za precej majhno vozilo, zato si ga v dostavniških vodah predstavljam le za kakšno hitro pošto ali kaj podobnega, za povprečnega obrtnika bo namreč hitro premajhen. Tokratni je sicer potniški in pri Fiatu pravijo, da gre dejansko za družinski avtomobil, ampak, tudi tukaj se lahko zatakne.

Qubo je prostorsko odlično izkoriščen, o tem ni dvoma. Prtljažnik je oglat in zelo visok, je pa kratek, kar je logično, saj je kratek celoten avtomobil. Zato vsak otroški voziček ne gre vanj in pogosto se vam bo zgodilo, da vam vsa ta višina ne bo kaj dosti pomagala. Enaka zgodba je pri prostoru za potnike, tega je sicer dovolj, daleč največ odvečnega prostora pa je nad glavami potnikov, kjer nam slednji nič ne koristi. Ima pa vseeno qubo dve prednosti pred običajnimi osebnimi avtomobili in obe igrata na družinsko noto. Prva so drsna vrata, ki so prava redkost segmenta in nadvse priročna, druga pa nizko zajedajoča se stekla, ki skrbijo, da bodo tudi najmanjši otroci enostavno videli ven.

Takšen qubo z opremo trekking deluje terensko, a ni niti to, saj gre le za paket vizualnih dodatkov, pogon pa je speljan le k sprednjemu paru koles. Sicer ima ESP še poseben 'terenski' program, ki dopušča nekaj več zdrsa, zato takšen qubo nekoliko lažje prepleza kakšen spozek klanec, a terenskih vrlin od njega vseeno ne pričakujte, se zna vseeno hitro zatakniti, zlasti, če pnevmatike ne bodo najboljše.

Je pa qubo zelo zabaven v vožnji. Ker je kratek in visok, mora biti trd, da se varno pelje. In zato tudi je trd, kakšne neravnine prav nesramno prežveči in potnike fino preruka, marsikomu zna biti celo pretrd, je pa posledično precej zabaven. Da gre za vozilo z drugačnimi osnovnimi potrebami in ne s prinašanjem nasmeha na usta, bi rekli le zaradi višjega položaja sedenja. Sicer pa je občutek odličen, volan je izdatno nastavljiv, sedež tudi. Konec koncev niti krmilni mehanizem ne nudi enormnih količin podatkov o dogajanju pod kolesi, predvsem zaradi čvrstega blaženja, pa je vseeno relativno enostavno ugotoviti, koliko je še oprijema. No, pa smo zašli, saj ne gre za dirkalnik ... Potniško je qubo torej precej trd, a nasploh prijeten in dovolj prostoren.

Testnega trekkinga je poganjal 1,3-litrski turbodizelski motor JTD. Je dovolj zmogljiv, saj gre za precej majhen avtomobil in tudi poraba goriva je s šestimi litri dokaj majhna. Nas pa je s svojim robustnim traktorskim zvokom opomnil, da gre po zasnovi že za precej star motor, saj tako glasnega že dolgo nismo slišali. In to je dejansko njegova največja hiba in obenem največja hiba vozila. Zato priporočamo, da izberete drug pogonski agregat.

Sicer pa, četudi je qubo omejeno uporaben dostavnik, omejeno uporaben družinski avtomobil in malček z zelo omejenimi terenskimi vrlinami, vseeno ni napačen. Precej simpatičen in nastopaški je, a obenem dovolj uporaben, da bi ga družine lahko vzele v ožji izbor. Če vam le cena ne bo previsoka, saj s to opremo in takšnim motorjem stane okoli 17.000 EUR. Vendar pa pri Fiatu trenutno ponujajo skoraj 3.500 EUR popusta, zaradi česar je cena že zelo spodobna.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki fiat qubo trekking 1,3 multijet 16v 95
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1248
moč v kW (KM) pri vrt./min 70 (95) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 190 pri 1.500
menjalnik ročni, petstopenjskix
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3970 x 1716 x 1803
medosna razdalja v mm 2513
prtljažnik v litrih 400
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1275
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 15,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/3,8/4,3
poraba na testu v l/100 km 6,3
cena osnovnega vozila v EUR 12.190
cena testnega vozila v EUR 16.570
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 17.210

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 4. 2017
April 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
0304  domača premiera - volkswagen crafter
050607  domača premiera - mercedes-benz E kupe in karavan
0809  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
10  domača premiera - škoda kodiaq
1112  mednarodna premiera - škoda octavia RS in scout
13  domača premiera - mercedes-benz GLA
14  domača premiera - mitsubishi space star
1516  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
1718  domača premiera - fiat 124 spider
1920  domača premiera - suzuki ignis
212223  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 232
renault clio 226
škoda octavia 207
renault megane 207
volkswagen golf 200

Podatki veljajo za marec 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 18.690 novih avtov!

Anketa
Si se že prijavil na tekmovanje Zeleni volan?
811seveda, da vam pokažem 810ne, ne znam voziti varčno 809bom jutri 808jasno, pridem na vse lokacije!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: roky22
Obvestila
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 14 urami  | 
Špan Novi kolesarski center pred 3 tedni  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 1 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 2 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 2 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 2 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 2 meseci  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 3 meseci  |  Volan
Nissan X-trail Vozil ga bo Đorđe Balašević pred 4 meseci  |  Volan
Goodyear Nasveti za varno vožnjo v zimskih ... pred 5 meseci  | 
Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda Novosti za zimo pred 6 meseci  | 
Holden/Opel/GM Astra tudi v Avstraliji in na Novi ... pred 6 meseci  | 
Goodyear S pnevmatikami do optimalnega izkoristka pred 7 meseci  | 
DGR Ljubljana 2016 Dobrodelno druženje gospodov in ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Pravilna izbira tovornih pnevmatik pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Opel 50-letnica centra Rodgau-Dudenhofen pred 8 meseci  | 
Akrapovič Redki izpuhi iz omejene serije pred 8 meseci  | 
Renault sport Boštjan Kline je ambasador hitrosti pred 8 meseci  | 
AVD Oldtimer Grand Prix Opel se je bo udeležil s calibro V6 pred 8 meseci  | 
BASF Z materiali do večjega udobja pred 9 meseci  |