{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Omejena simpatičnost

Fiat qubo trekking 1.3 multijet

Avtor prispevka: Anže Jereb
Skoraj vsak avtomobil že na daleč sporoča, komu je najbolj namenjen. Enoprostornik družini, kabriolet uživaču in dostavnik obrtniku. Včasih pa se najde kakšen, ki je malo trši oreh. Recimo takšen fiat qubo trekking.
Omejena simpatičnost
Foto: Anže Jereb
18. 4. 2014 ob 9:50
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

qubo je že sam po sebi dokaj simpatičen, takšen trekking še bolj
drsna vrata so v segmentu redkost, a dobrodošla
prtljažnik je kratek, a vsaj oglat in uporaben
qubo je zelo trd in posledično zelo zanimiv v vožnji
položaj za volanom je dober, naslon na vratih uporaben
za družinsko vozilo je vsekakor premajhen
oglata oblika skrbi za odlično preglednost
podvozje je za večino uporabnikov pretrdo
motor je obupno glasen, celo neprijeten
trekking je le oznaka, ki ne prinaša štirikolesnega pogona
s 17.000 evri je cena precej zajetna
višje voznike bo plastika pod volanom žulila v goleni
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (7 glasov)
video test fiat qubo trekking 1.3 multijet
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Naj spomnim, da je qubo v osnovi majhen dostavnik, eden od trojčkov qubo, nemo in bipper. Vendar gre za precej majhno vozilo, zato si ga v dostavniških vodah predstavljam le za kakšno hitro pošto ali kaj podobnega, za povprečnega obrtnika bo namreč hitro premajhen. Tokratni je sicer potniški in pri Fiatu pravijo, da gre dejansko za družinski avtomobil, ampak, tudi tukaj se lahko zatakne.

Qubo je prostorsko odlično izkoriščen, o tem ni dvoma. Prtljažnik je oglat in zelo visok, je pa kratek, kar je logično, saj je kratek celoten avtomobil. Zato vsak otroški voziček ne gre vanj in pogosto se vam bo zgodilo, da vam vsa ta višina ne bo kaj dosti pomagala. Enaka zgodba je pri prostoru za potnike, tega je sicer dovolj, daleč največ odvečnega prostora pa je nad glavami potnikov, kjer nam slednji nič ne koristi. Ima pa vseeno qubo dve prednosti pred običajnimi osebnimi avtomobili in obe igrata na družinsko noto. Prva so drsna vrata, ki so prava redkost segmenta in nadvse priročna, druga pa nizko zajedajoča se stekla, ki skrbijo, da bodo tudi najmanjši otroci enostavno videli ven.

Takšen qubo z opremo trekking deluje terensko, a ni niti to, saj gre le za paket vizualnih dodatkov, pogon pa je speljan le k sprednjemu paru koles. Sicer ima ESP še poseben 'terenski' program, ki dopušča nekaj več zdrsa, zato takšen qubo nekoliko lažje prepleza kakšen spozek klanec, a terenskih vrlin od njega vseeno ne pričakujte, se zna vseeno hitro zatakniti, zlasti, če pnevmatike ne bodo najboljše.

Je pa qubo zelo zabaven v vožnji. Ker je kratek in visok, mora biti trd, da se varno pelje. In zato tudi je trd, kakšne neravnine prav nesramno prežveči in potnike fino preruka, marsikomu zna biti celo pretrd, je pa posledično precej zabaven. Da gre za vozilo z drugačnimi osnovnimi potrebami in ne s prinašanjem nasmeha na usta, bi rekli le zaradi višjega položaja sedenja. Sicer pa je občutek odličen, volan je izdatno nastavljiv, sedež tudi. Konec koncev niti krmilni mehanizem ne nudi enormnih količin podatkov o dogajanju pod kolesi, predvsem zaradi čvrstega blaženja, pa je vseeno relativno enostavno ugotoviti, koliko je še oprijema. No, pa smo zašli, saj ne gre za dirkalnik ... Potniško je qubo torej precej trd, a nasploh prijeten in dovolj prostoren.

Testnega trekkinga je poganjal 1,3-litrski turbodizelski motor JTD. Je dovolj zmogljiv, saj gre za precej majhen avtomobil in tudi poraba goriva je s šestimi litri dokaj majhna. Nas pa je s svojim robustnim traktorskim zvokom opomnil, da gre po zasnovi že za precej star motor, saj tako glasnega že dolgo nismo slišali. In to je dejansko njegova največja hiba in obenem največja hiba vozila. Zato priporočamo, da izberete drug pogonski agregat.

Sicer pa, četudi je qubo omejeno uporaben dostavnik, omejeno uporaben družinski avtomobil in malček z zelo omejenimi terenskimi vrlinami, vseeno ni napačen. Precej simpatičen in nastopaški je, a obenem dovolj uporaben, da bi ga družine lahko vzele v ožji izbor. Če vam le cena ne bo previsoka, saj s to opremo in takšnim motorjem stane okoli 17.000 EUR. Vendar pa pri Fiatu trenutno ponujajo skoraj 3.500 EUR popusta, zaradi česar je cena že zelo spodobna.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki fiat qubo trekking 1,3 multijet 16v 95
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1248
moč v kW (KM) pri vrt./min 70 (95) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 190 pri 1.500
menjalnik ročni, petstopenjskix
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3970 x 1716 x 1803
medosna razdalja v mm 2513
prtljažnik v litrih 400
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1275
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 15,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/3,8/4,3
poraba na testu v l/100 km 6,3
cena osnovnega vozila v EUR 12.190
cena testnega vozila v EUR 16.570
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 17.210

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 dnevi  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 dnevi  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 dnevi  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 dnevi  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 2 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 5 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  |