{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Tiho, tiho prikaže se

Nissan X-trail 2,0 dCi A/T premium adventure

Avtor prispevka: Miha Dovč
Nissanov X-trail je verjetno eden izmed bolj terenskih SUVjev in takšen z manj atraktivno obliko. Mejaši vam ga ne bodo zavidali in na splošno z njim ne boste v središču pozornosti. Dokler bo parkiran v garaži in ga bo sosed opazoval le čez živo mejo, je slabo zdravilo za komplekse. Ampak se bo vse to spremenilo, ko bo X-trail v elementu. Takrat boste na svojega pohlevnega ljubljenčka ponosni.
Tiho, tiho prikaže se
Foto: Matej Mihinjač
23. 12. 2009 ob 12:05
Komentarjev: 0
test nissan X-trail 2.0 dCi AT premium adventure
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

X-trail je brez dvoma doma na slabših podlagah. Njegovo mehko podvozje bo absorbiralo še tako veliko nepriliko s ceste ali s podlage, ki ji je namenjen. Na splošno je vožnja z njim zelo umerjena in daleč od stresne. Visok položaj sedenja vam daje dober pregled iz vozila, visok pokrov motorja pa podzavestno vliva zaupanje in varnost. V vožnji nikoli ne boste bentili čez cestna podjetja in slabo vzdrževane ceste, luknje bodo namreč čudežno izginile. A ker X-trail zmore več, smo se odpravili dlje. Gozdne poti, ki so videle le traktorje, temu nissanu niso delale nobenih preglavic. Volanski obroč je presenetljivo neposreden in daje dober občutek tudi takrat, ko je le prednje gnan. Kratka medosna razdalja in visoka oddaljenost od tal mu omogočata premagovanje strmih previsov in plezanja čez struge, po katerih je nekoč drla voda v dolino, hkrati pa tudi obračanje, ko se konča pot. S tem si lahko prihranite večkilometrsko vzvratno vožnjo. Pri spustih mu pomaga še sistem za nadzorovano spuščanje, tako da se vam bo zdelo, da manjka le še reduktor. Ampak imajo pri Nissanu za težje podvige tudi bolj resna terenska vozila.

Zaradi samodejnega menjalnika vam agregat ne bo nikoli ugasnil, predvsem takrat ne, ko bi bilo to najmanj treba. Tudi vonja po zažgani sklopki tako ne boste deležni, vsaj delno pa lahko prestave izbirate tudi sami, če ročico pomaknete v levo. Ker je Nissan tovarna z dolgoletno tradicijo izdelovanja terenskih vozil, je pogon pri X-trailu zelo dober. V osnovi je to vozilo gnano le na prvi kolesni par, s čimer bo voznik privarčeval nekaj goriva. Druga stopnja je 'auto', pri katerem sistem zaznava zdrs prednjih koles in po potrebi aktivira še zadnji kolesni par, tretja pa 'lock', s katerim določimo stalno razmerje dodeljenega navora na vsako izmed koles.

Le-ta so velika kar 18 palcev, kot del opreme premium adventure, ki je največ, kar si lahko omislite pri X-trailu. Zraven spada še ozvočenje Bose, navigacija s pokritostjo Slovenije in kamera za pomoč pri vzvratnem parkiranju. Tudi brez tega skoraj tri tisočake cenjenega paketa je X-trail dobro založen. S pametnim ključem, panoramsko streho, ksenonskimi žarometi, dodatnim parom luči v strešnih nosilcih (ki sredi trdne teme naredi dan pred vozilom), ogrevanimi usnjenimi sedeži, povezavo bluetooth, CD-strežnikom za 6 zgoščenk, tempomatom, potovalnim računalnikom in še čim. Pogrešam le parkirna tipala, kajti kamera v slabem vremenu in noči ne pokaže dejanskega stanja za vozilom.

Voznikovo delovno okolje je znano iz drugih Nissanovih vozil. Torej je ergonomija dobra, le stikalo za vklop dodatnih luči v strešnih nosilcih je na preveč odročnem mestu in bo zato verjetno premalokrat uporabljeno. Prostora bo dovolj za pet potnikov in vso pripadajočo prtljago. Prtljažni prostor je velik, pohvalimo deljivo dno, grajo pa si zasluži izdelavni material oziroma njegova gladkost. Dodatno gumijasto pokrivalo bo nuja, če ne želite, da se vam med vožnjo nekaj vozi po prtljažniku. A ker snovalci tega vozila poslušajo obstoječe uporabnike, verjamem, da bo pri naslednji generaciji tudi ta pomanjkljivost odpravljena.

In ravno ta posluh je razlog, da se novi X-trail od starega ne razlikuje bistveno. S tem so obdržali hvaležne obstoječe voznike in si hkrati zagotovili nove. X-trail posledično ni najlepši, je pa izjemno uporaben in praktičen. In to je tisto, kar pri vozilih, ki služijo svojemu namenu, največ šteje.

SSKJ pravi, da je dogodivščina nenavaden, zanimiv in vznemirljiv doživljaj. S tem vozilom, ki se v svojem razredu v bistvu zelo tiho vozi v poplavi modernih SUVjev, je takšnih trenutkov lahko več, le izkoristiti morate vse, kar vam ponuja.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan X-trail 2,0 dCi A/T premium adventure
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1.995
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 2.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4.630 x 1.785 x 1.770
medosna razdalja v mm 2.630
prtljažnik v litrih 479 – 1.773
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.705 (465)
največja hitrost v km/h 181
pospešek 0-100 km/h v s 12,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,5/6,7/8,1
poraba na testu v l/100 km 10,2
cena osnovnega vozila v EUR 25.880
cena testnega vozila v EUR 40.070
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 41.450

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Taubi
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 dnevi  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 dnevi  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 dnevi  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 dnevi  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 5 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 tedni  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 tedni  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
TATIC_REF}/template/javascript/cookie.js">