Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Tiho, tiho prikaže se

Nissan X-trail 2,0 dCi A/T premium adventure

Avtor prispevka: Miha Dovč
Nissanov X-trail je verjetno eden izmed bolj terenskih SUVjev in takšen z manj atraktivno obliko. Mejaši vam ga ne bodo zavidali in na splošno z njim ne boste v središču pozornosti. Dokler bo parkiran v garaži in ga bo sosed opazoval le čez živo mejo, je slabo zdravilo za komplekse. Ampak se bo vse to spremenilo, ko bo X-trail v elementu. Takrat boste na svojega pohlevnega ljubljenčka ponosni.
Tiho, tiho prikaže se
Foto: Matej Mihinjač
23. 12. 2009 ob 12:05
Komentarjev: 0
test nissan X-trail 2.0 dCi AT premium adventure
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

X-trail je brez dvoma doma na slabših podlagah. Njegovo mehko podvozje bo absorbiralo še tako veliko nepriliko s ceste ali s podlage, ki ji je namenjen. Na splošno je vožnja z njim zelo umerjena in daleč od stresne. Visok položaj sedenja vam daje dober pregled iz vozila, visok pokrov motorja pa podzavestno vliva zaupanje in varnost. V vožnji nikoli ne boste bentili čez cestna podjetja in slabo vzdrževane ceste, luknje bodo namreč čudežno izginile. A ker X-trail zmore več, smo se odpravili dlje. Gozdne poti, ki so videle le traktorje, temu nissanu niso delale nobenih preglavic. Volanski obroč je presenetljivo neposreden in daje dober občutek tudi takrat, ko je le prednje gnan. Kratka medosna razdalja in visoka oddaljenost od tal mu omogočata premagovanje strmih previsov in plezanja čez struge, po katerih je nekoč drla voda v dolino, hkrati pa tudi obračanje, ko se konča pot. S tem si lahko prihranite večkilometrsko vzvratno vožnjo. Pri spustih mu pomaga še sistem za nadzorovano spuščanje, tako da se vam bo zdelo, da manjka le še reduktor. Ampak imajo pri Nissanu za težje podvige tudi bolj resna terenska vozila.

Zaradi samodejnega menjalnika vam agregat ne bo nikoli ugasnil, predvsem takrat ne, ko bi bilo to najmanj treba. Tudi vonja po zažgani sklopki tako ne boste deležni, vsaj delno pa lahko prestave izbirate tudi sami, če ročico pomaknete v levo. Ker je Nissan tovarna z dolgoletno tradicijo izdelovanja terenskih vozil, je pogon pri X-trailu zelo dober. V osnovi je to vozilo gnano le na prvi kolesni par, s čimer bo voznik privarčeval nekaj goriva. Druga stopnja je 'auto', pri katerem sistem zaznava zdrs prednjih koles in po potrebi aktivira še zadnji kolesni par, tretja pa 'lock', s katerim določimo stalno razmerje dodeljenega navora na vsako izmed koles.

Le-ta so velika kar 18 palcev, kot del opreme premium adventure, ki je največ, kar si lahko omislite pri X-trailu. Zraven spada še ozvočenje Bose, navigacija s pokritostjo Slovenije in kamera za pomoč pri vzvratnem parkiranju. Tudi brez tega skoraj tri tisočake cenjenega paketa je X-trail dobro založen. S pametnim ključem, panoramsko streho, ksenonskimi žarometi, dodatnim parom luči v strešnih nosilcih (ki sredi trdne teme naredi dan pred vozilom), ogrevanimi usnjenimi sedeži, povezavo bluetooth, CD-strežnikom za 6 zgoščenk, tempomatom, potovalnim računalnikom in še čim. Pogrešam le parkirna tipala, kajti kamera v slabem vremenu in noči ne pokaže dejanskega stanja za vozilom.

Voznikovo delovno okolje je znano iz drugih Nissanovih vozil. Torej je ergonomija dobra, le stikalo za vklop dodatnih luči v strešnih nosilcih je na preveč odročnem mestu in bo zato verjetno premalokrat uporabljeno. Prostora bo dovolj za pet potnikov in vso pripadajočo prtljago. Prtljažni prostor je velik, pohvalimo deljivo dno, grajo pa si zasluži izdelavni material oziroma njegova gladkost. Dodatno gumijasto pokrivalo bo nuja, če ne želite, da se vam med vožnjo nekaj vozi po prtljažniku. A ker snovalci tega vozila poslušajo obstoječe uporabnike, verjamem, da bo pri naslednji generaciji tudi ta pomanjkljivost odpravljena.

In ravno ta posluh je razlog, da se novi X-trail od starega ne razlikuje bistveno. S tem so obdržali hvaležne obstoječe voznike in si hkrati zagotovili nove. X-trail posledično ni najlepši, je pa izjemno uporaben in praktičen. In to je tisto, kar pri vozilih, ki služijo svojemu namenu, največ šteje.

SSKJ pravi, da je dogodivščina nenavaden, zanimiv in vznemirljiv doživljaj. S tem vozilom, ki se v svojem razredu v bistvu zelo tiho vozi v poplavi modernih SUVjev, je takšnih trenutkov lahko več, le izkoristiti morate vse, kar vam ponuja.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan X-trail 2,0 dCi A/T premium adventure
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1.995
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 2.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4.630 x 1.785 x 1.770
medosna razdalja v mm 2.630
prtljažnik v litrih 479 – 1.773
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.705 (465)
največja hitrost v km/h 181
pospešek 0-100 km/h v s 12,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,5/6,7/8,1
poraba na testu v l/100 km 10,2
cena osnovnega vozila v EUR 25.880
cena testnega vozila v EUR 40.070
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 41.450

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 11. 2017
November 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
0607  domača premiera - tiguan allspace
08  domača premiera - hyundai KONA
09  domača premiera - fiat 500L
101112
131415  domača premiera - BMW X3 in 6 gran turismo
16  domača premiera - volvo XC40
171819
2021  mednarodna premiera - mitsubishi eclipse cross
2223242526
27282930  mednarodna premiera - ford transit custom
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 387
renault clio 358
škoda octavia 201
renault megane 173
renault captur 165

Podatki veljajo za oktober 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 60.561 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na zimo?
855toplo se oblečem 854samo pnevmatike zamenjam 853za pregled si vzamem 3 ure 852nikoli ga ne pripravim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Carloss
Obvestila
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 tedni  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 1 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 3 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 4 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 5 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 5 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 5 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 5 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 5 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 6 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 7 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 8 meseci  |