Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Novim dogodivščinam naproti

Škoda yeti 2.0 TDI 4x4 experience

Avtor prispevka: Miha Dovč
Češka Škoda z yetijem odkriva, za njih, povsem nov svet. Med zadnjimi so se namreč podali v razred vozil za aktivno preživljanje prostega časa. Kljub prvim korakom malčka v svetu SUV-vozil pa se zdi, da to, s čimer so šele začeli, počnejo že dolgo časa. Seveda, prepotrebne izkušnje so namreč prejeli od 'botra' Volkswagna.
Novim dogodivščinam naproti
Foto: Matej Mihinjač
10. 12. 2009 ob 12:19
Komentarjev: 0
škoda yeti 2.0 TDI 4x4 experience
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Po oblikovni plati je yeti najbolj podoben roomsterju. Torej ga odlikujeta nič kaj tipična škatlasta oblika in značilna Škodina maska. S svojo obliko cilja predvsem na mlade in dinamične kupce. Prednja žarometa, ki sta vgrajena v odbijač in delujeta kot meglenki ali svetili, ki osvetljujeta ovinek, misli napeljujeta na očesi mitološke prikazni, ki se je bojda prikazala v čeških Tatrah, vendar nihče popolnoma ne ve, kako izgleda. Zaradi višje nasaditve od tal, oddaljenosti je za 18 centimetrov, se ne bo ustrašil nobenega pločnika, štirikolesni pogon pa bo bolj kot za terenske zmogljivosti skrbel za dober stik s cestiščem tudi v blatu in snegu.

In to je naloga, ki bo po domnevah tudi največ, kar boste od njega zahtevali. Moč se med prednji in zadnji kolesni par prenaša preko sklopke haldex, kar pomeni, da se do 96 odstotkov moči lahko prenese na prednji par ali do 90 odstotkov na zadnjega. Odvisno od razmer na cestišču. Volan vselej lepo sledi ukazom voznika, s svojimi kar majhnimi merami pa je tudi zelo okreten. Podvozje je res malce trše, da lahko kljubuje slabim podlagam. Če se boste odločili za terensko vožnjo, vam bo prav prišel sistem za pomoč pri spuščanju. Le-ta deluje kot motorna zavora in preprečuje, da bi vozilo nenadzorovano pridobivalo na hitrosti. Povsem odveč pa je sistem za samodejno bočno parkiranje, ki bolj kot v malega športnega terenca sodi v limuzine. Sistem deluje odlično in dvigne samozavest za bočno parkiranje na to raven, da bo obisk ozkih ulic in izvedba parkirnega manevra mala malica. Deluje tako, da ko se odločimo bočno parkirati, pritisnemo tipko 'park assist' in vklopimo desni smerokaz. Senzorji na desni strani vozila 'začnejo iskati dovolj veliko luknjo za vaše vozilo' in ko je najden ustrezen prostor, se to tudi prikaže na zaslonu med merilnikoma. Treba je le še prestaviti v vzvratno prestavo in pritiskati na pedali sklopke in plina. Volan se bo namreč sukal sam.

Yeti je eden najbolj uporabnih malih SUVjev. Že skoraj kot kakšen kombi. Čeprav njegov prtljažnik v osnovi meri dobrih 400 litrov, ga je zaradi samostojnih sedežev možno povečati na več načinov, saj je po potrebi vsak tudi hitro odstranljiv. Sedi se v redu, preglednost pa je dobra v vse smeri razen vstran, ker imajo stekla zaradi izgleda kar preveč poudarjene okvirje. Tudi z materiali boste zadovoljni, čeprav upam, da pri ostalih plastika v desnem delu armaturne plošče ne škripa tako moteče kot pri tem.

Yeti je lahko poceni, vendar ne tale. Zaradi najbogatejšega paketa in še nekaj doplačil dodatne opreme vas bo stal več kot 30 tisočakov. Brez parkirne avtomatike, navigacije in usnja pa lahko to ceno še znižate in si ga naredite cenovno bolj dostopnega. Kljub krčenju seznama dodatne opreme vas bodo razvajali ksenonski žarometi, velika panoramska streha, odličen avdiosistem, tempomat, meglenke in še kakšna malenkost. Dvolitrski TDI-agregat s 103 kilovati se zdi idealna izbira za njegovo težo, velikost in namen. Zato tudi poraba okoli sedmih litrov ni pretirana. Ampak kljub temu, da ima najnovejšo tehnologijo s skupnim vodom, ni tako uglajen kot pri nemških bratcih.

Nič hudega, yeti je v bistvu vse, kar smo od novega Škodinega modela pričakovali. S svojo pojavo bo vzbudil veliko pozornosti. Ne bodite presenečeni, če si bo policist na državni meji bolj podrobno ogledoval yetija kot vaš osebni dokument. Je dovolj poseben, da bo za posebne ljudi, in dovolj uporaben, da vam mora biti všeč.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda yeti 2,0 TDI 4x4 experience
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) / 4200
največji navor v Nm pri vrt./min 320 / 1750-2500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4223 x 1793 x 1691
medosna razdalja v mm 2578
prtljažnik v litrih 405-510/1760     
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1545 (545)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 9,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,6/5,2/6,1
poraba na testu v l/100 km 7,7
cena osnovnega vozila v EUR 17.000
cena testnega vozila v EUR 26.363
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 31.503

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 15 urami  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 1 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 3 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 3 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |