Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Novim dogodivščinam naproti

Škoda yeti 2.0 TDI 4x4 experience

Avtor prispevka: Miha Dovč
Češka Škoda z yetijem odkriva, za njih, povsem nov svet. Med zadnjimi so se namreč podali v razred vozil za aktivno preživljanje prostega časa. Kljub prvim korakom malčka v svetu SUV-vozil pa se zdi, da to, s čimer so šele začeli, počnejo že dolgo časa. Seveda, prepotrebne izkušnje so namreč prejeli od 'botra' Volkswagna.
Novim dogodivščinam naproti
Foto: Matej Mihinjač
10. 12. 2009 ob 12:19
Komentarjev: 0
škoda yeti 2.0 TDI 4x4 experience
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Po oblikovni plati je yeti najbolj podoben roomsterju. Torej ga odlikujeta nič kaj tipična škatlasta oblika in značilna Škodina maska. S svojo obliko cilja predvsem na mlade in dinamične kupce. Prednja žarometa, ki sta vgrajena v odbijač in delujeta kot meglenki ali svetili, ki osvetljujeta ovinek, misli napeljujeta na očesi mitološke prikazni, ki se je bojda prikazala v čeških Tatrah, vendar nihče popolnoma ne ve, kako izgleda. Zaradi višje nasaditve od tal, oddaljenosti je za 18 centimetrov, se ne bo ustrašil nobenega pločnika, štirikolesni pogon pa bo bolj kot za terenske zmogljivosti skrbel za dober stik s cestiščem tudi v blatu in snegu.

In to je naloga, ki bo po domnevah tudi največ, kar boste od njega zahtevali. Moč se med prednji in zadnji kolesni par prenaša preko sklopke haldex, kar pomeni, da se do 96 odstotkov moči lahko prenese na prednji par ali do 90 odstotkov na zadnjega. Odvisno od razmer na cestišču. Volan vselej lepo sledi ukazom voznika, s svojimi kar majhnimi merami pa je tudi zelo okreten. Podvozje je res malce trše, da lahko kljubuje slabim podlagam. Če se boste odločili za terensko vožnjo, vam bo prav prišel sistem za pomoč pri spuščanju. Le-ta deluje kot motorna zavora in preprečuje, da bi vozilo nenadzorovano pridobivalo na hitrosti. Povsem odveč pa je sistem za samodejno bočno parkiranje, ki bolj kot v malega športnega terenca sodi v limuzine. Sistem deluje odlično in dvigne samozavest za bočno parkiranje na to raven, da bo obisk ozkih ulic in izvedba parkirnega manevra mala malica. Deluje tako, da ko se odločimo bočno parkirati, pritisnemo tipko 'park assist' in vklopimo desni smerokaz. Senzorji na desni strani vozila 'začnejo iskati dovolj veliko luknjo za vaše vozilo' in ko je najden ustrezen prostor, se to tudi prikaže na zaslonu med merilnikoma. Treba je le še prestaviti v vzvratno prestavo in pritiskati na pedali sklopke in plina. Volan se bo namreč sukal sam.

Yeti je eden najbolj uporabnih malih SUVjev. Že skoraj kot kakšen kombi. Čeprav njegov prtljažnik v osnovi meri dobrih 400 litrov, ga je zaradi samostojnih sedežev možno povečati na več načinov, saj je po potrebi vsak tudi hitro odstranljiv. Sedi se v redu, preglednost pa je dobra v vse smeri razen vstran, ker imajo stekla zaradi izgleda kar preveč poudarjene okvirje. Tudi z materiali boste zadovoljni, čeprav upam, da pri ostalih plastika v desnem delu armaturne plošče ne škripa tako moteče kot pri tem.

Yeti je lahko poceni, vendar ne tale. Zaradi najbogatejšega paketa in še nekaj doplačil dodatne opreme vas bo stal več kot 30 tisočakov. Brez parkirne avtomatike, navigacije in usnja pa lahko to ceno še znižate in si ga naredite cenovno bolj dostopnega. Kljub krčenju seznama dodatne opreme vas bodo razvajali ksenonski žarometi, velika panoramska streha, odličen avdiosistem, tempomat, meglenke in še kakšna malenkost. Dvolitrski TDI-agregat s 103 kilovati se zdi idealna izbira za njegovo težo, velikost in namen. Zato tudi poraba okoli sedmih litrov ni pretirana. Ampak kljub temu, da ima najnovejšo tehnologijo s skupnim vodom, ni tako uglajen kot pri nemških bratcih.

Nič hudega, yeti je v bistvu vse, kar smo od novega Škodinega modela pričakovali. S svojo pojavo bo vzbudil veliko pozornosti. Ne bodite presenečeni, če si bo policist na državni meji bolj podrobno ogledoval yetija kot vaš osebni dokument. Je dovolj poseben, da bo za posebne ljudi, in dovolj uporaben, da vam mora biti všeč.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda yeti 2,0 TDI 4x4 experience
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) / 4200
največji navor v Nm pri vrt./min 320 / 1750-2500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4223 x 1793 x 1691
medosna razdalja v mm 2578
prtljažnik v litrih 405-510/1760     
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1545 (545)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 9,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,6/5,2/6,1
poraba na testu v l/100 km 7,7
cena osnovnega vozila v EUR 17.000
cena testnega vozila v EUR 26.363
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 31.503

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: soling
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 1 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 1 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |