Novim dogodivščinam naproti
Škoda yeti 2.0 TDI 4x4 experience


Po oblikovni plati je yeti najbolj podoben roomsterju. Torej ga odlikujeta nič kaj tipična škatlasta oblika in značilna Škodina maska. S svojo obliko cilja predvsem na mlade in dinamične kupce. Prednja žarometa, ki sta vgrajena v odbijač in delujeta kot meglenki ali svetili, ki osvetljujeta ovinek, misli napeljujeta na očesi mitološke prikazni, ki se je bojda prikazala v čeških Tatrah, vendar nihče popolnoma ne ve, kako izgleda. Zaradi višje nasaditve od tal, oddaljenosti je za 18 centimetrov, se ne bo ustrašil nobenega pločnika, štirikolesni pogon pa bo bolj kot za terenske zmogljivosti skrbel za dober stik s cestiščem tudi v blatu in snegu.
In to je naloga, ki bo po domnevah tudi največ, kar boste od njega zahtevali. Moč se med prednji in zadnji kolesni par prenaša preko sklopke haldex, kar pomeni, da se do 96 odstotkov moči lahko prenese na prednji par ali do 90 odstotkov na zadnjega. Odvisno od razmer na cestišču. Volan vselej lepo sledi ukazom voznika, s svojimi kar majhnimi merami pa je tudi zelo okreten. Podvozje je res malce trše, da lahko kljubuje slabim podlagam. Če se boste odločili za terensko vožnjo, vam bo prav prišel sistem za pomoč pri spuščanju. Le-ta deluje kot motorna zavora in preprečuje, da bi vozilo nenadzorovano pridobivalo na hitrosti. Povsem odveč pa je sistem za samodejno bočno parkiranje, ki bolj kot v malega športnega terenca sodi v limuzine. Sistem deluje odlično in dvigne samozavest za bočno parkiranje na to raven, da bo obisk ozkih ulic in izvedba parkirnega manevra mala malica. Deluje tako, da ko se odločimo bočno parkirati, pritisnemo tipko 'park assist' in vklopimo desni smerokaz. Senzorji na desni strani vozila 'začnejo iskati dovolj veliko luknjo za vaše vozilo' in ko je najden ustrezen prostor, se to tudi prikaže na zaslonu med merilnikoma. Treba je le še prestaviti v vzvratno prestavo in pritiskati na pedali sklopke in plina. Volan se bo namreč sukal sam.
Yeti je eden najbolj uporabnih malih SUVjev. Že skoraj kot kakšen kombi. Čeprav njegov prtljažnik v osnovi meri dobrih 400 litrov, ga je zaradi samostojnih sedežev možno povečati na več načinov, saj je po potrebi vsak tudi hitro odstranljiv. Sedi se v redu, preglednost pa je dobra v vse smeri razen vstran, ker imajo stekla zaradi izgleda kar preveč poudarjene okvirje. Tudi z materiali boste zadovoljni, čeprav upam, da pri ostalih plastika v desnem delu armaturne plošče ne škripa tako moteče kot pri tem.
Yeti je lahko poceni, vendar ne tale. Zaradi najbogatejšega paketa in še nekaj doplačil dodatne opreme vas bo stal več kot 30 tisočakov. Brez parkirne avtomatike, navigacije in usnja pa lahko to ceno še znižate in si ga naredite cenovno bolj dostopnega. Kljub krčenju seznama dodatne opreme vas bodo razvajali ksenonski žarometi, velika panoramska streha, odličen avdiosistem, tempomat, meglenke in še kakšna malenkost. Dvolitrski TDI-agregat s 103 kilovati se zdi idealna izbira za njegovo težo, velikost in namen. Zato tudi poraba okoli sedmih litrov ni pretirana. Ampak kljub temu, da ima najnovejšo tehnologijo s skupnim vodom, ni tako uglajen kot pri nemških bratcih.
Nič hudega, yeti je v bistvu vse, kar smo od novega Škodinega modela pričakovali. S svojo pojavo bo vzbudil veliko pozornosti. Ne bodite presenečeni, če si bo policist na državni meji bolj podrobno ogledoval yetija kot vaš osebni dokument. Je dovolj poseben, da bo za posebne ljudi, in dovolj uporaben, da vam mora biti všeč.
tehnični podatki | škoda yeti 2,0 TDI 4x4 experience |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1968 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 103 (140) / 4200 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 320 / 1750-2500 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4223 x 1793 x 1691 |
medosna razdalja v mm | 2578 |
prtljažnik v litrih | 405-510/1760 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1545 (545) |
največja hitrost v km/h | 190 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,6/5,2/6,1 |
poraba na testu v l/100 km | 7,7 |
cena osnovnega vozila v EUR | 17.000 |
cena testnega vozila v EUR | 26.363 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 31.503 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 domača premiera - ford transit custom in tourneo custom | 05 domača premiera - BMW X2 | 06 | 07 | 08 |
09 domača premiera - citroën C4 cactus | 10 | 11 | 12 | 13 domača premiera - porsche driving experience | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 domača premiera - ford ecosport | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 domača premiera - ford trucks | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
renault clio | 334 |
volkswagen polo | 319 |
volkswagen golf | 316 |
škoda octavia | 264 |
renault megane | 234 |
Podatki veljajo za marec 2018
Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!














