{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Novim dogodivščinam naproti

Škoda yeti 2.0 TDI 4x4 experience

Avtor prispevka: Miha Dovč
Češka Škoda z yetijem odkriva, za njih, povsem nov svet. Med zadnjimi so se namreč podali v razred vozil za aktivno preživljanje prostega časa. Kljub prvim korakom malčka v svetu SUV-vozil pa se zdi, da to, s čimer so šele začeli, počnejo že dolgo časa. Seveda, prepotrebne izkušnje so namreč prejeli od 'botra' Volkswagna.
Novim dogodivščinam naproti
Foto: Matej Mihinjač
10. 12. 2009 ob 12:19
Komentarjev: 0
škoda yeti 2.0 TDI 4x4 experience
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Po oblikovni plati je yeti najbolj podoben roomsterju. Torej ga odlikujeta nič kaj tipična škatlasta oblika in značilna Škodina maska. S svojo obliko cilja predvsem na mlade in dinamične kupce. Prednja žarometa, ki sta vgrajena v odbijač in delujeta kot meglenki ali svetili, ki osvetljujeta ovinek, misli napeljujeta na očesi mitološke prikazni, ki se je bojda prikazala v čeških Tatrah, vendar nihče popolnoma ne ve, kako izgleda. Zaradi višje nasaditve od tal, oddaljenosti je za 18 centimetrov, se ne bo ustrašil nobenega pločnika, štirikolesni pogon pa bo bolj kot za terenske zmogljivosti skrbel za dober stik s cestiščem tudi v blatu in snegu.

In to je naloga, ki bo po domnevah tudi največ, kar boste od njega zahtevali. Moč se med prednji in zadnji kolesni par prenaša preko sklopke haldex, kar pomeni, da se do 96 odstotkov moči lahko prenese na prednji par ali do 90 odstotkov na zadnjega. Odvisno od razmer na cestišču. Volan vselej lepo sledi ukazom voznika, s svojimi kar majhnimi merami pa je tudi zelo okreten. Podvozje je res malce trše, da lahko kljubuje slabim podlagam. Če se boste odločili za terensko vožnjo, vam bo prav prišel sistem za pomoč pri spuščanju. Le-ta deluje kot motorna zavora in preprečuje, da bi vozilo nenadzorovano pridobivalo na hitrosti. Povsem odveč pa je sistem za samodejno bočno parkiranje, ki bolj kot v malega športnega terenca sodi v limuzine. Sistem deluje odlično in dvigne samozavest za bočno parkiranje na to raven, da bo obisk ozkih ulic in izvedba parkirnega manevra mala malica. Deluje tako, da ko se odločimo bočno parkirati, pritisnemo tipko 'park assist' in vklopimo desni smerokaz. Senzorji na desni strani vozila 'začnejo iskati dovolj veliko luknjo za vaše vozilo' in ko je najden ustrezen prostor, se to tudi prikaže na zaslonu med merilnikoma. Treba je le še prestaviti v vzvratno prestavo in pritiskati na pedali sklopke in plina. Volan se bo namreč sukal sam.

Yeti je eden najbolj uporabnih malih SUVjev. Že skoraj kot kakšen kombi. Čeprav njegov prtljažnik v osnovi meri dobrih 400 litrov, ga je zaradi samostojnih sedežev možno povečati na več načinov, saj je po potrebi vsak tudi hitro odstranljiv. Sedi se v redu, preglednost pa je dobra v vse smeri razen vstran, ker imajo stekla zaradi izgleda kar preveč poudarjene okvirje. Tudi z materiali boste zadovoljni, čeprav upam, da pri ostalih plastika v desnem delu armaturne plošče ne škripa tako moteče kot pri tem.

Yeti je lahko poceni, vendar ne tale. Zaradi najbogatejšega paketa in še nekaj doplačil dodatne opreme vas bo stal več kot 30 tisočakov. Brez parkirne avtomatike, navigacije in usnja pa lahko to ceno še znižate in si ga naredite cenovno bolj dostopnega. Kljub krčenju seznama dodatne opreme vas bodo razvajali ksenonski žarometi, velika panoramska streha, odličen avdiosistem, tempomat, meglenke in še kakšna malenkost. Dvolitrski TDI-agregat s 103 kilovati se zdi idealna izbira za njegovo težo, velikost in namen. Zato tudi poraba okoli sedmih litrov ni pretirana. Ampak kljub temu, da ima najnovejšo tehnologijo s skupnim vodom, ni tako uglajen kot pri nemških bratcih.

Nič hudega, yeti je v bistvu vse, kar smo od novega Škodinega modela pričakovali. S svojo pojavo bo vzbudil veliko pozornosti. Ne bodite presenečeni, če si bo policist na državni meji bolj podrobno ogledoval yetija kot vaš osebni dokument. Je dovolj poseben, da bo za posebne ljudi, in dovolj uporaben, da vam mora biti všeč.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda yeti 2,0 TDI 4x4 experience
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) / 4200
največji navor v Nm pri vrt./min 320 / 1750-2500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4223 x 1793 x 1691
medosna razdalja v mm 2578
prtljažnik v litrih 405-510/1760     
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1545 (545)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 9,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,6/5,2/6,1
poraba na testu v l/100 km 7,7
cena osnovnega vozila v EUR 17.000
cena testnega vozila v EUR 26.363
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 31.503

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 dnevi  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 dnevi  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 dnevi  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 dnevi  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 2 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  |