Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dovolj vsega

Nissan murano 3.5 V6 premium

Avtor prispevka: Miha Dovč
Predstavljajte si, da imate dovolj denarja na računu, lepo hišo, ljubečo partnerico ali partnerja, pridne otroke in ubogljivega psa, v garaži pa avto, ki vam ga zavidajo sosedi.
Dovolj vsega
Foto: Matej Mihinjač
26. 11. 2009 ob 13:00
Komentarjev: 0
test nissan murano 3.5 V6 premium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če bi avtomobili imeli samozavest, bi se tako počutil nissan murano. Kljub temu, da je samozavest občutek, ki ga poznamo samo živa bitja, pa še to ne vsa, bi za murana lahko rekli, da je samozavesten. Kromirana maska, ki se raztegne v biksenonska žarometa, kromirane kljuke vrat, visoka odbijač in motorni pokrov, 18 palcev velika platišča in zadaj dve zajetni izpušni cevi na vsakem skrajnem delu vozila. Če je prednji del ostal samosvoj in je evolucija predhodnika, za zadek ne moremo trditi tako, saj preveč spominja na 'dve številki' manjšega qashqaija+2.

Ko odpremo vrata, nas najprej preseneti visoko nameščen sedež, ki predvsem pripadnicam nežnejšega spola vliva nek občutek varnosti, moškim, torej voznikom, pa vzvišen pogled nad ostalimi 'plehnatimi' udeleženci v prometu. Naslednja stvar, ki pade v oči, so materiali visoke kakovosti in temu primerna končna obdelava. Mehko usnje, gumirana plastika, aluminij ter čvrsti spoji, ki ne izdajo, na kakšni podlagi se vozi murano. Ko pritisnemo tipko za zagon vozila, se volanski obroč in sedež postavita v isto lego, kot smo ju pustili, preden smo izstopili iz vozila; za izstop se namreč sedež pomakne nazaj, volan pa dvigne v skrajno lego. Obenem se oglasi še šestvaljnik s prelepim napevom. A o tem malo kasneje.

Da je murano bolje založen z opremo kot Murko z bizarnimi zgodbicami, ni potrebno posebej poudarjati. Precej manj bi bilo naštevanja, česa avtomobil nima, a bi lahko imel. Pa vseeno. Za lažje parkiranje in manevriranje sta v pomoč dve kameri. Ena je nameščena v prtljažnih vratih, druga v desnem ogledalu. Za lažjo orientacijo, kam je murano namenjen, pa so na osrednjem zaslonu, kjer spremljamo dogajanje za vozilom in ob vozilu, še barvne črte, ki glede na položaj volana rišejo smer gibanja. In tu bi rad poudaril odsotnost edine stvari, ki bi jo murano res potreboval, parkirna tipala. Električno pomična panoramska streha vas bo mogoče napeljala k temu, da za svoboden občutek in prepih nad glavo ni potreben motor ali kabriolet. In podobno bo vrhunsko ozvočenje z enajstimi zvočniki preglasilo še tako glasne sopotnike, ko se vam jih ne bo dalo poslušati. Da boste dobro videli in bili videni, skrbi ksenonska tehnologija svetil, gretje zadnjih sedežev za premražene potnike zadaj, električno dvižna naslonjala zadnjih sedežev, da se ne bo treba sklanjati v vozilo, električna dvižna prtljažna vrata pa, da ženi mimoidoči ne bodo gledali pod krilo, ko se bo stegovala do prtljažnih vrat. Zadnji dve funkciji sta namreč na voljo tudi izza volana.

Murano je namenjen le petim potnikom. Čeprav nekatera vozila tega razreda ponujajo še dva zasilna sedeža več, so se pri Nissanu na račun udobja odpovedali tretji sedežni vrsti. Sedenje zadaj je torej prav tako gosposko in udobno kot spredaj, predvsem zaradi možnosti nastavitve hrbtnega dela sedežev. Tudi prostora za noge je dovolj. Nekoliko manj pa ga je v prtljažnem prostoru. V osnovi je tam dobrih 400 litrov brezhibno obdelanega prostora z ravnim dnom. Dvojno dno in podiranje sedežev pa to številko povečata za več kot sto odstotkov.

Vozne lastnosti so primerne križancu med potovalnikom in terencem. Udobno podvozje sicer prestreže vse neprijetnosti s cestišča, vendar velika masa in visoko težišče terjata svoj davek. Ko udobnemu vzmetenju uide kakšna luknja, se cela karoserija neudobno zaziba. Volanski mehanizem je zelo posreden in glede na to da je murano v osnovi le prednje gnan, bi si želeli več komunikacije na volanu o dogajanju izpod koles. Ker se najpogosteje giblje na asfaltu, mu le prednje gnani kolesi le koristita pri zniževanju porabe, ko začneta izgubljati oprijem, pa na pomoč priskočita še zadnji dve. Pred zahtevnejšim vzponom ali speljevanjem lahko razmerje tudi zaklenete. Zaradi svoje višine je murano dobro pregleden, le nazaj zaradi 'kupejevskega' zadnjega stebrička malo manj.

Bistvo murana je tri in pol litra veliko srce s šestimi valji v obliki črke V. Enak agregat, le v tistem avtomobilu z več moči, je svoje delo opravljal v športniku 350Z. Moči je s 188 kilovati več kot dovolj. Dovolj nazoren podatek za to je kratek čas, ki preteče, da murano doseže stotico. Drugi del pogonskega sklopa pa tvori brezstopenjski menjalnik CVT s šestimi umetnimi prestavami. Kombinacija se je izkazala za posrečeno, le ob polnem pospeševanju, ko igla merilnika vrtljajev kaže šest in pol tisočakov, je sicer lepega zvoka lahko hitro dovolj. Mogoče boste pomislili tudi na to, kako si arabski šejki manejo roke, ko bencin brizga proti šestim valjem. Poraba je pričakovana za 'konje', ki jih je treba nahraniti, obenem pa tudi malenkostna glede na prodajno ceno, izgubo vrednosti, stroške zavarovanja...

Murano je ostal tisto, kar smo od njega pričakovali. Z moderno obliko, dovolj moči in zvrhano mero dodatne opreme za sicer navidezno veliko denarja, a ko uvidite, kaj vse ponuja, je cena celo razumna. Če ste še vedno v dvomih, se uzrite h konkurenci. Tam EURov ni nikoli dovolj.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan murano 3,5 V6 premium
vrsta motorja bencinski, šestvaljni, V-oblike, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 3.498
moč v kW (KM) pri vrt./min 188 (256) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 334 pri 4.400
menjalnik brezstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4.835 x 1.885 x 1.730
medosna razdalja v mm 2.825
prtljažnik v litrih 402 – 838
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.920 (460)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 8,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 14,9/8,6/10,9
poraba na testu v l/100 km 14,5
cena osnovnega vozila v EUR 49.990
cena testnega vozila v EUR 53.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 54.150

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 7. 2018
Julij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 394
volkswagen polo 353
volkswagen golf 328
fiat 500 325
renault captur 310

Podatki veljajo za junij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 41.677 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: uros.ufo
Obvestila
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 11 urami  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 1 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 1 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 2 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 4 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 4 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 4 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 4 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 4 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 6 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 7 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 8 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 9 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 9 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 11 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 11 meseci  |