Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Starševski kompromis

Volkswagen golf plus 2.0 TDI comfortline

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Predvsem ženske se večjih konfekcijskih številk bojijo kot hudič križa. Kljub temu se še najdejo samaritani, ki mislijo tudi na nas moške in naše potrebe.
Starševski kompromis
Foto: Matej Mitruševski
19. 11. 2009 ob 14:00
Komentarjev: 0
test volkswagen golf plus 2.0 TDI comfortline
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Pri VW razumejo oba spola, zato potomca svojega ljudskega vozila ponujajo kar v treh različnih konfekcijah: majhni, večji in največji. Vsi, ki potrebujejo prostor, ne bi pa radi za to 'vlekli trebuha noter', se bodo odločili za golfa plus, ki veliko prostora ponuja na 'žepni' način. Nemci so znani kot konzervativni oblikovalci in temu slovesu se niso izneverili niti pri golfu srednje konfekcije. Plus tako ostaja avtomobil za vse, ki jim je všeč višji položaj sedenja, večja prostornost, ne želijo pa si dodatnih težav s parkiranjem. Da plus izgleda večji od svojega najmanjšega brata, je zgolj optična prevara. Njegove mere so praktično enake, je le osem centimetrov višji in 2,8 cm širši. Kljub skoraj enakim meram ga boste že na daleč spoznali po višji strehi in, predvsem v pravi barvni kombinaciji, precej elegantnemu videzu. Ne glede na barvno izbiro pa je golf plus eden izmed tistih, ki bi ga umetnik nedvomno z lahkoto narisal zgolj z eno potezo čopiča, ker v ničemer posebej ne izstopa.

Če si golf plusa ni 'zaslužil' zunaj, ga nedvomno dobi za notranjost. Kot že rečeno, ima skoraj enake zunanje mere kot njegov bolj klasičen manjši brat, zato pa ponuja precej več prostora. Dovolj je velik, da bo k nedeljski maši pripeljal celotno družino, z babico vred. In če se boste odločili še za nedeljski piknik, gre v prtljažnik, poleg hrane in nekaj zložljivih sedežev, zagotovo tudi otroški tricikel ali kakšen par rolerjev. Spredaj se odlično sedi, sedeži so medeno lepljivi in udobni kot mehka ovčja koža, zadaj pa bi si proti zaspanim nogam želeli nekaj daljšo sedalno površino. Žal si Nemci ne zaslužijo samih plusov. Kot smo od njih že vajeni, za notranjost svojih avtomobilov najraje izberejo plastiko. Pri uporabi in obdelavi tega materiala so sicer skrbni in natančni, zato tudi nepojasnjenih 'čričkov' ne boste iskali, kljub temu pa se bo marsikomu zdela notranjost pusta, če ne celo ledeno hladna. Očitno je pri Germanih uporabnost še vedno pred oblikovanjem.

Plus svojega imena ni dobil zato, ker bi bil večji, ampak zato, ker ponuja več prostora od svojega najmanjšega brata. Zunanje mere tako ostajajo skromne, ponudba prostora pa se lahko kosa z nekaj 'višjimi' znamkami. Z naštetim bodo zadovoljne predvsem mamice, 'fotre' bodo verjetno bolj zanimali motor, poraba in vodljivost. Ponavadi je tako, da so nas pri 18 letih bolj kot ne zanimali moč motorja in pospeški, z leti pa odkrijemo tudi pomen majhne porabe za družinski proračun. Testirani dvolitrski turbodizelski agregat ponuja nekaj iz obeh svetov. 81 kilovatov več kot zadostuje, da se vsakemu očetu nariše nasmeh na obraz, ko gre iskat sina na hokejski trening ali hčerko na plesne vaje in si privošči malo hitrejšo vožnjo. In verjetno pa ga na tako kratke razdalje tudi ne bo motil dokaj glasen motor, ki kljub sodobni tehniki vbrizga goriva preko skupnega voda ni toliko tišji, kot smo pričakovali.

Zato pa se zelo dobro obnese pri porabi goriva. Petstopenjski menjalnik je tako dobro preračunan, da v povezavi z motorjem, ki 250 Nm navora ponuja že od 1500 vrtljajev v minuti naprej, omogoča smešno majhno porabo. Potrebe po šesti prestavi praktično ni, razen če ste nepoboljšljivi hitrostni odvisnež. Po navedbah proizvajalca naj bi poraba ob normalni uporabi znašala 5,1 litra dizelskega goriva na 100 prevoženih kilometrov, kar je precej realna številka. Vozne lastnosti ostajajo na nivoju preostale Volkswagnove palete vozil. Kupec lahko pričakuje le najboljše. Že golf plus prve generacije je ponujal dobre vozne lastnosti, tako da nova generacija tu ni potrebovala bistvenih sprememb. Nagibanja v ovinkih je malo, višji položaj sedenja pa daje občutek večje varnosti in preglednosti.

Otroci s svojim prihodom v naša življenja spremenijo marsikaj, zagotovo pa sta najbolj od vseh na udaru prav mlada starša. Če sta včeraj do neke mere še bila entiteta vsak zase, se to praktično preko noči spremeni. Potrebno je sprejeti veliko kompromisov, ki niso vedno lahko dosegljivi. Vsaj pri prevoznem sredstvu to ne bo več tako težko. Plus ponuja mladim družinam preverjeno nemško kvaliteto, veliko prostora in sprejemljivo ceno. Moški del bo navdušen nad tehniko, mlade mamice pa nad veliko prostora in lahkim parkiranjem. Odličen kompromis torej. Mogoče še opozorilo za moški del. Obstaja velika nevarnost, da si bo vaša nežnejša polovica zaželela še kakšnega več. Potomca namreč…

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen golf plus 2,0 TDI comfortline
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 81 kW (110 KM) pri 6000
največji navor v Nm pri vrt./min 250 Nm pri 1500-2500 vrt./min
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4204 x 1759 x 1592
medosna razdalja v mm 2578
prtljažnik v litrih 505
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1474 (621)
največja hitrost v km/h 189
pospešek 0-100 km/h v s 11,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/4,4/5,1
poraba na testu v l/100 km 5,5
cena osnovnega vozila v EUR 19.263
cena testnega vozila v EUR 21.494
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.494

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: sovinc
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 8 meseci  |