Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Električni tuning

Mercedes-benz E 300 bluetec hybrid

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Povsod trobijo, da je prišel čas elektrike, še prej obdobje hibridnih avtomobilov. Jasno, preboj je odvisen od ponudbe in cene in na začetku ni težko biti pionir. Mercedes-Benz je na primer s svojim hibridnim E prvi v segmentu, ki ima dizelski motor.
Električni tuning
Foto: Gašper Miš
25. 6. 2014 ob 7:25
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prvi dizelski hibrid v segmentu poslovnih limuzin
osnovna cena, berite, razlika v primerjavi z E250 CDI sploh ni velika
v mestih je lahko poraba zelo majhna
po zaslugi elektrike tiho manevriranje na parkiriščih
uporaben prostor v kabini in prtljažniku je ostal skoraj nedotaknjen
odločno speljevanje z električnim motorjem
samodejni menjalnik je klasičen, kar pomeni prijetno in dokaj tiho vožnjo
vožnja ostaja udobna in prijetna
kvaliteta plastike na določenih delih ni na nivoju vozila kot celote in škripa
dizelski motor je glasen
premajhen doseg zgolj na elektriko
zelo majhna razlika v porabi (razen v mestih) verjetno ne upraviči doplačila
premajhen osrednji zaslon
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (17 glasov)
video test mercedes-benz E300 bluetec hybrid
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

To pa pomeni, da imajo poslovneži zdaj odlično alternativo, sploh tisti, ki se ne želijo na sestanke voziti v kakšnem priusu. E je na cestah že 5 let in čeprav je bil pred kratkim konkretno osvežen, kar lahko vidite v tem testu, je večino hibridne tehnologije povzel od prejšnjega modela, ki se je ravno tako imenoval E300 bluetec hybrid. Naj vas ime ne zavede, tudi tukaj je enak motor kot pri E250, torej 2,1-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki proizvede 150 kW (204 KM) in 500 Nm navora. Do tukaj torej vse po starem, razlika pa nastane med njim in menjalnikom.

Tja so namreč stlačili majhen elektromotor, ki meri samo 65 milimetrov in so ga zato lahko stlačili kar pod pokrov motorja. V isti prostor so namestili še baterije, ki tako ne jemljejo prostora v prtljažniku, čeprav je ta vseeno za 35 litrov manjši. Mali motor doda še svojih 20 kW in debelih 250 Nm navora. V praksi je tako: če želite, lahko samo na elektriko speljete, ampak zelo počasi in ko igla na merilniku doseže max, kar pomeni, da elektromotor daje od sebe vseh 20 kW, se lepo vklopi še dizelski motor. To je malo nad 30 km na uro. Torej vam je lahko takoj jasno, da boste varčevali pri mestni vožnji, kdor se vozi samo po avtocesti, verjetno ne bo prišparal niti deci goriva, čeprav je hibrid celo malenkost bolj aerodinamičen kot običajen model. Na testu nam je ob mešani vožnji povprečno rabil okoli 7 litrov, na relacijski pa 5,7.

Tudi tukaj je pogon na zadnji kolesi, menjalnik pa ni kakšen brezstopenjski CVT ali kaj podobno glasnega, ampak klasičen samodejni s 7 stopnjami, ki je top-zadeva. Nima več pretvornika navora ampak sklopko, ki lahko v celoti odklopi motor od pogona, tako da hibridni E pelje samo na elektriko tudi pri večjih hitrostih, če potrebuje malo moči. Navor se pri hibridih načeloma ne sešteva, ker imata motorja različna režima delovanja, vseeno pa ga imata v primeru E-ja skupaj 590 Nm, kar pomeni super pospešek z mesta in potem 7,5 sekunde do 100.

Za volanom boste hibrida spoznali samo po posebnem merilniku, ki kaže aktivno moč elektromotorja, prostora na zadnji klopi pa je toliko kot prej. Pelje se lepo, mogoče le malenkost manj lahkotno kot recimo E250 CDI in od tega je samo za 1.500 evrov dražji pa dobite tukaj še serijska lepša platišča, ki so vredna 500 evrov. Torej tisočak več za malo manjšo porabo v mestih? Kdor ima sestanke v mestnih središčih, se mu mogoče celo splača. Manj ga bo veselilo, da na nekaterih delih na armaturni plošči med vožnjo škripa plastika in da je sam dizelski motor dokaj glasen, kar še posebej pride do izraza, ker je vožnja tako tiha v električnem režimu. Tudi osrednji zaslon na vrhu sredinske konzole bi bil lahko večji, sploh, ker je tu konkurenca kar v precejšnji prednosti. Po drugi strani pa prav nobena znamka ne ponuja takšnega vozila v tem segmentu in celo s ceno dobrih 52.500 evrov, kolikor stane osnovni model, je zelo zanimiv avtomobil. Le rekordno majhne porabe ne pričakujte.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz E300 bluetec hybrid
vrsta motorja turbodizelski in električni, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 170 (231) pri 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 590 pri 1.800
menjalnik samodejni, sedemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4879 x 1854 x 1474
medosna razdalja v mm 2874
prtljažnik v litrih 505
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1845 (585)
največja hitrost v km/h 242
pospešek 0-100 km/h v s 7,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,2
poraba na testu v l/100 km 7,0
cena osnovnega vozila v EUR 42.100
cena testnega vozila v EUR 52.550
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 52.550

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 8. 2018
Avgust 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
2728  domača premiera - audi A6
2930  domača premiera - hyundai tucson
310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 323
volkswagen polo 273
renault clio 209
renault captur 189
nissan qashqai 188

Podatki veljajo za julij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 47.923 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Slatki
Obvestila
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 tedni  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 1 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 2 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 2 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 3 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 5 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 5 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 5 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 5 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 5 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 7 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 8 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 9 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 10 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 10 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 11 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 11 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 1 leti  |