{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Žlahtne nalepke

Renault clio RS 200 EDC monaco GP

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Renault ima veliko uspehov v moto-športu, sploh Formuli 1. Francozi so bili v zadnjem desetletju dobavitelji pogonskih agregatov kar petim zmagovalnim ekipam, ki so osvojile dirko za veliko nagrado Monaka, zato je clio RS z žlahtnimi nalepkami logična posledica.
Žlahtne nalepke
Foto: Gašper Miš
16. 7. 2014 ob 7:30
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

omejene serije imamo vedno radi, ker povečajo ekskluzivnost
clio RS je eden najbolj vsestranskih majhnih športnih avtomobilov
motor kljub majhnosti navdušuje z močjo
vodljivost in nastavitev podvozja kar vabita k hitri vožnji
dinamična in privlačna oblika novega clia z modelom RS še bolj zaživi
z dodatki Monaco GP izgleda še malo bolj posebno in nastopaško
sprednja usnjena sedeža sta tukaj ogrevana
RS-monitor je odlična igračka za navdušence nad modernimi tehnologijami
motor nima karakterja kot stari, ki si ga moral priganjati, da te je navduševal
zvok bi moral biti še malo bolj izrazit
robotizirani menjalnik je prepočasen in premalo športen za tip vozila
plastika v notranjosti je pod nivojem konkurence, preveč škripa
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (20 glasov)
video test renault clio RS 200 EDC monaco GP
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Že več kot četrt stoletja Renault sodeluje tudi s tamkajšnjim avtomobilskim klubom, ki velja za enega izmed najbolj imenitnih nasploh. In ja, v čast tega sodelovanja so leta 2010 nastali avtomobili, kot so laguna monaco GP, kasneje z isto oznako še megane coupe in megane RS, zadnji pa je clio RS. Gre za omejeno serijo 750 vozil, ki se bodo prodajali v približno dvajsetih državah po svetu. In ja, tudi Francozi se zavedajo, da slovenski trg ljubi clia, zato je monaco GP namenjen še nam. Omejena serija stavi predvsem na videz, zato ne bodite presenečeni, če boste v njem videli kakšno predstavnico nežnejšega spola, kljub temu da imajo navadno rade večje. Avtomobile.

Clio RS je že v osnovi na pogled precej privlačen avtomobil, pri čemer črno-bela kombinacija še bolj izrazi obliko. Sploh posebna platišča s petimi kraki in 18 palci so atraktivna, čeprav so na njih zelo redke Dunlopove pnevmatike 205/45 R18, kar pomeni tudi dosti višje stroške ob menjavi. Ampak Renaultovci so znani po odličnih nastavitvah podvozja in pri tem cliu jih spet lahko pohvalim. V hitrih ovinkih se lepo čuti zadek, da ga imaš ves čas pod nadzorom, in testni je imel še malo trše podvozje cup, ki bi bilo lahko za moje pojme še trše. Sicer kar grdo poskakuje na slabih cestah, vendar bi si sam pri takšnem avtomobilu želel še malo več neposrednosti in nič nepotrebnega nagibanja karoserije. Vseeno pa gre za avtomobil, ki mora biti uporaben vsak dan, ne za dirkalnik, zato kompromisi morajo biti, navdušenci pa si bodo itak sami še dodatno 'sfrizirali' podvozje.

Prav nič dodelav pa po mojem ne potrebuje motor. Iz male prostornine 1,6 litra iztisne konkretnih 147 kilovatov, to je 200 'konjev', ki jih v takšnem malem avtomobilu še kako čutiš. Takoj z mesta je seveda malo neodločen, tako kot vsi s turbino polnjeni motorji, vendar se precej hitro zbudi in potem zvezno potegne vse do omejevalnika, na kar vas opozarja tudi glasen pisk, da je potrebno prestaviti. Prednost takšnega motorja je, da je malenkost lažji, kar pomeni lažji nos in boljšo vodljivost, po drugi strani pa manjšo porabo goriva, ko motor ni obremenjen. Tudi zvok v kabini je prepričljiv, zunaj malo manj, ampak, ko ga primerjam s starim, mu še vedno manjka karakter. Večja prostornina atmosferskega motorja je naredila svoje in zato mu še danes vsi pojemo slavo in smo žalostni, da ga ni več v ponudbi, pa čeprav je, objektivno gledano, novi v praktično vsaki lastnosti boljši. Vidite, kaj naredijo čustva in občutki pri takšnih avtomobilih.

Zato največje navdušence še bolj razočara menjalnik. Tudi tukaj je na voljo le 6-stopenjski robotizirani z dvojno sklopko, ki lepo prestavlja, ne daje pa občutkov kot bi jih v takšni mali raketi ročni. Smisel užitkov v vožnji pri takšnih malih avtomobilih je, da imaš čim več dela, ne pa da vse namesto tebe naredi elektronika. Smešna realnost pa je, da bo z njim na primer večina hitrejša tako pri speljevanju (tudi po zaslugi sistema 'launch control'), kot pri kasnejšem prestavljanju in če sem spet objektiven, je za širši krog kupcev vsekakor dober.

Ravno slednje, ki dajo največ na izgled in dobro počutje, bo zato jezila slaba plastika v kabini, ki je res preveč cenena in kar konkretno škripa, ko se uprete vanjo ali če je cesta zelo slaba. Ampak tako je pri cliu že v osnovi, tukaj ni kaj, so pa zato usnjeni dodatki in šivi zelo lepo izdelani, sprednja sedeža pa sta tudi ogrevana. Posebnost tega modela je še RS-monitor, ki stane 1.000 evrov in meri pospeške do 100, bočne sile, ni da ni... le med dinamično vožnjo jih ne boste imeli časa gledati na v tovrstne namene prenizko postavljenem osrednjem zaslonu, zato omogoča tudi naknadno obdelavo vseh podatkov na domačem računalniku in deljenje dosežkov na socialnih omrežjih. Če boste imeli čas, seveda, clio RS je v osnovi namenjen vožnji, monaco GP pa dodatno še poziranju. S popustom pride takšen, kot je testni, dobrih 24 tisoč evrov s kar nekaj dodatne opreme. Ni malo za majhen športen avtomobil, po drugi strani pa tudi ne veliko, saj gre le za omejeno serijo, ki med poznavalci nekaj pomeni, tudi če so dodelave samo kozmetične.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault clio RS 200 EDC monaco GP
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1618
moč v kW (KM) pri vrt./min 147 (200) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1.750
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4063 x 1732 x 1448
medosna razdalja v mm 2589
prtljažnik v litrih 300
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1204 (507)
največja hitrost v km/h 225
pospešek 0-100 km/h v s 6,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,1/5,1/6,3
poraba na testu v l/100 km 8,1
cena osnovnega vozila v EUR 11.290
cena testnega vozila v EUR 23.590
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.310

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nalim
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 tedni  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |