Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Športni geni na dizelsko gorivo

Mitsubishi lancer 2,0 DI-D instyle

Avtor prispevka: Miha Dovč
Mitsubishi se že vrsto let uspešno udejstvuje v motošportu. Medtem ko je pajero znan po svojih uspehih na vzdržljivostnih dirkah, je lancer znan iz svetovnega prvenstva v reliju. EVO v zadnji izdaji buri domišljijo mladeničev, ki so ravno opravili izpit, kot tudi starih in izkušenih voznikov. Ta lancer nima zmogljivosti EVOta, ima pa definitivno njegove gene.
Športni geni na dizelsko gorivo
Foto: Matej Mihinjač
8. 9. 2009 ob 16:26
Komentarjev: 0
test mitsubishi lancer 2.0 DI-D instyle
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če odmislimo agresiven spojler na zadku, je ta lancer z najbogatejšim paketom opreme instyle eno lepših in po izgledu bolj agresivnih vozil. Če je sportback uporabnejši, je lancer v svoji prvinski izvedbi definitivno lepši kos pločevine. Če je zadek pri kombilimuzinski izvedenki že kar bahaško postavljaški, je ta kljub limuzinski zasnovi lep in prav nič dolgočasen. Da ta lancer še bolj spominja na EVA, so mu nataknili 18-palčna polnila za kolesa in mu spustili pragove. Nos je zašiljen kot pri morskem psu ali lovskem reaktivcu in agresivno zre v asfaltni svet.

Če so 'agresijo' z veliko žlico jemali za zunanjost, jo je za notranjost zmanjkalo. Klimatska naprava je samodejna, vendar z le enim temperaturnim območjem, pa še za to so na voljo trije vrtljivi gumbi. Njena muha je bila, da včasih deluje po svoje in da težko nastavite pravilno temperaturo, saj včasih piha mrzel zrak v noge, topel pa v glavo. Nad komandami klimatske naprave se nahaja barvni LCD-zaslon občutljiv na dotik. Preko njega ukazujemo avdiosistemu, navigaciji in modrozobi povezavi z mobilnikom. Poleg CD-medijev nanj lahko priklopimo zunanjo napravo. Nič neobičajnega, vendar pa se v drobovju te naprave skriva še 30 GB velik trdi disk, na katerega lahko shranimo toliko skladb, da bo prej konec servisnega intervala preden se bo odvrtela zadnja skladba z džuboksa. Z močjo 650 W, ki je seštevek moči vseh devetih zvočnikov, nameščenih v vozilu, boste lahko uživali v glasnem in tudi kvalitetnem zvoku akustika Rockford Fosgate.

Razen usnjenega oblazinjena je najpogostejši gradnik notranjosti črna plastika. K sreči LCD-zaslon razbije to monotonost, vendar bi se lahko Japonci odločili še za kakšen odlitek aluminija ali vsaj njemu podobne plastike. Voznikovo okolje je zaradi majhnega števila gumbov pusto a pregledno. Do idealnega mu zmanjka že kronično pomanjkanje globinskega pomika volanskega obroča pri vseh dosedanjih Mitsubishijevih avtomobilih, ki smo jih dobili na preizkus. Prostora na zadnji klopi je identično enako kot v sportbacku, torej dovolj, v prtljažniku ga je celo več, vendar je zaradi manjše odprtine manj uporaben in zaradi več razgaljene pločevine slabše obdelan. Predvsem pa nima nadvse uporabnega dvojnega dna in nakladalni rob je precej neroden. Se pa v levem kotu še vedno bohoti ogromen nizkotonec, ki bo plasiral masažne sunke v hrbtenice potnikov vozila.

Motor, ki so si ga pri Mitsubishiju sposodili od nemškega Volkswagna, je še stare šole, ki deluje po principu črpalka-šoba. Zaradi slabše izolacije ne more prikriti svojega porekla. Kljub malenkost manjši moči od bencinskega štirivaljnika so zmogljivosti tega lancerja boljše. Če je do tisočice in pol precej zaspan, se nad to številko vrtljajev zbudi in vleče do štirice. Zaradi dobre vleke ni treba pogosto posegati po prestavni ročici, a ker pri Mitsubishiju znajo sestaviti menjalnik, ki gladko teče, je poseganje po prestavni ročici bolj zaradi veselja kot zaradi potrebe. Kljub priganjanju je porabil manj kot osem litrov na sto prevoženih kilometrov oziroma slaba dva litra manj kot po moči primerljiv hišni bencinar.

V ovinkih se tudi ta lancer dobro znajde, vendar zaradi teže dizelskega agregata nos prej začne uhajati iz začrtane smeri, vodljivost pa je slabša tudi zaradi manj enakomernega naraščanja moči. Za ovinke je boljši bencinar, za odprte ceste turbodizel. Kljub 'nepravemu' agregatu je ta lancer športen na izgled in je vseeno lahko športen med ovinki. Za malenkost manj kot še enkrat višjo ceno pa si lahko omislite dvolitrskega bencinsko gnanega s turbino in več kot 100 % več moči in 100 % več gnanimi kolesi.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Mitsubishi lancer 2,0 DI-D instyle
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1.998
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 310 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4.570 x 1.760 x 1.490
medosna razdalja v mm 2.635
prtljažnik v litrih 400
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.425 (495)
največja hitrost v km/h 207
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,2/4,9/6,1
poraba na testu v l/100 km 7,7
cena osnovnega vozila v EUR 16.490
cena testnega vozila v EUR 26.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 27.440

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 31. 10. 2020
Oktober 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293001020304
050607  domača premiera - citroën C3
08  mednarodna premiera - ford transit
091011
121314  domača premiera - volkswagen ID.3
15161718
19202122232425
26272829303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 243
škoda octavia 226
volkswagen golf 120
renault captur 115
peugeot 2008 111

Podatki veljajo za september 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 43.232 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 dnevi  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 2 dnevi  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 tedni  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 tedni  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 2 tedni  | 
carVertical Najbolj zanesljive znamke po mnenju ... pred 2 tedni  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 3 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 1 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 1 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 2 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 3 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 3 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 5 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 5 meseci  |