{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Športni geni na dizelsko gorivo

Mitsubishi lancer 2,0 DI-D instyle

Avtor prispevka: Miha Dovč
Mitsubishi se že vrsto let uspešno udejstvuje v motošportu. Medtem ko je pajero znan po svojih uspehih na vzdržljivostnih dirkah, je lancer znan iz svetovnega prvenstva v reliju. EVO v zadnji izdaji buri domišljijo mladeničev, ki so ravno opravili izpit, kot tudi starih in izkušenih voznikov. Ta lancer nima zmogljivosti EVOta, ima pa definitivno njegove gene.
Športni geni na dizelsko gorivo
Foto: Matej Mihinjač
8. 9. 2009 ob 16:26
Komentarjev: 0
test mitsubishi lancer 2.0 DI-D instyle
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če odmislimo agresiven spojler na zadku, je ta lancer z najbogatejšim paketom opreme instyle eno lepših in po izgledu bolj agresivnih vozil. Če je sportback uporabnejši, je lancer v svoji prvinski izvedbi definitivno lepši kos pločevine. Če je zadek pri kombilimuzinski izvedenki že kar bahaško postavljaški, je ta kljub limuzinski zasnovi lep in prav nič dolgočasen. Da ta lancer še bolj spominja na EVA, so mu nataknili 18-palčna polnila za kolesa in mu spustili pragove. Nos je zašiljen kot pri morskem psu ali lovskem reaktivcu in agresivno zre v asfaltni svet.

Če so 'agresijo' z veliko žlico jemali za zunanjost, jo je za notranjost zmanjkalo. Klimatska naprava je samodejna, vendar z le enim temperaturnim območjem, pa še za to so na voljo trije vrtljivi gumbi. Njena muha je bila, da včasih deluje po svoje in da težko nastavite pravilno temperaturo, saj včasih piha mrzel zrak v noge, topel pa v glavo. Nad komandami klimatske naprave se nahaja barvni LCD-zaslon občutljiv na dotik. Preko njega ukazujemo avdiosistemu, navigaciji in modrozobi povezavi z mobilnikom. Poleg CD-medijev nanj lahko priklopimo zunanjo napravo. Nič neobičajnega, vendar pa se v drobovju te naprave skriva še 30 GB velik trdi disk, na katerega lahko shranimo toliko skladb, da bo prej konec servisnega intervala preden se bo odvrtela zadnja skladba z džuboksa. Z močjo 650 W, ki je seštevek moči vseh devetih zvočnikov, nameščenih v vozilu, boste lahko uživali v glasnem in tudi kvalitetnem zvoku akustika Rockford Fosgate.

Razen usnjenega oblazinjena je najpogostejši gradnik notranjosti črna plastika. K sreči LCD-zaslon razbije to monotonost, vendar bi se lahko Japonci odločili še za kakšen odlitek aluminija ali vsaj njemu podobne plastike. Voznikovo okolje je zaradi majhnega števila gumbov pusto a pregledno. Do idealnega mu zmanjka že kronično pomanjkanje globinskega pomika volanskega obroča pri vseh dosedanjih Mitsubishijevih avtomobilih, ki smo jih dobili na preizkus. Prostora na zadnji klopi je identično enako kot v sportbacku, torej dovolj, v prtljažniku ga je celo več, vendar je zaradi manjše odprtine manj uporaben in zaradi več razgaljene pločevine slabše obdelan. Predvsem pa nima nadvse uporabnega dvojnega dna in nakladalni rob je precej neroden. Se pa v levem kotu še vedno bohoti ogromen nizkotonec, ki bo plasiral masažne sunke v hrbtenice potnikov vozila.

Motor, ki so si ga pri Mitsubishiju sposodili od nemškega Volkswagna, je še stare šole, ki deluje po principu črpalka-šoba. Zaradi slabše izolacije ne more prikriti svojega porekla. Kljub malenkost manjši moči od bencinskega štirivaljnika so zmogljivosti tega lancerja boljše. Če je do tisočice in pol precej zaspan, se nad to številko vrtljajev zbudi in vleče do štirice. Zaradi dobre vleke ni treba pogosto posegati po prestavni ročici, a ker pri Mitsubishiju znajo sestaviti menjalnik, ki gladko teče, je poseganje po prestavni ročici bolj zaradi veselja kot zaradi potrebe. Kljub priganjanju je porabil manj kot osem litrov na sto prevoženih kilometrov oziroma slaba dva litra manj kot po moči primerljiv hišni bencinar.

V ovinkih se tudi ta lancer dobro znajde, vendar zaradi teže dizelskega agregata nos prej začne uhajati iz začrtane smeri, vodljivost pa je slabša tudi zaradi manj enakomernega naraščanja moči. Za ovinke je boljši bencinar, za odprte ceste turbodizel. Kljub 'nepravemu' agregatu je ta lancer športen na izgled in je vseeno lahko športen med ovinki. Za malenkost manj kot še enkrat višjo ceno pa si lahko omislite dvolitrskega bencinsko gnanega s turbino in več kot 100 % več moči in 100 % več gnanimi kolesi.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Mitsubishi lancer 2,0 DI-D instyle
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1.998
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 310 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4.570 x 1.760 x 1.490
medosna razdalja v mm 2.635
prtljažnik v litrih 400
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.425 (495)
največja hitrost v km/h 207
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,2/4,9/6,1
poraba na testu v l/100 km 7,7
cena osnovnega vozila v EUR 16.490
cena testnega vozila v EUR 26.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 27.440

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 9. 2018
September 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - toyota aygo
070809
1011  domača premiera - citroën berlingo
1213  domača premiera - volvo V60
141516
17  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
18  domača premiera - hyundai i20
19  domača premiera - honda CR-V
20  domača premiera - ford focus
212223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 60 minut
2425  domača premiera - peugeot rifter
2627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 426
renault clio 257
renault megane 170
volkswagen polo 164
volkswagen golf 153

Podatki veljajo za avgust 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 53.559 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: jeanpuc
Obvestila
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 tedni  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 tedni  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 tedni  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 2 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 3 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 3 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 4 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 6 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 6 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 6 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 7 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 7 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 8 meseci  | 
Ford Povezovanje ugotovitev pri zdravljenju ... pred 10 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 10 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 10 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 11 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 11 meseci  |