Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Obleka ne naredi le človeka

Škoda octavia combi 2.0 TDI DSG elegance

Avtor prispevka: Anže Jereb
Prva testna octavia aktualne generacije je bila precej borno opremljena in osnovno motorizirana. In če se spomnite, sem rekel, da izgleda dokaj žalostno, pa bi lahko izgledala zelo dobro. Recimo takole.
Obleka ne naredi le človeka
Foto: Gašper Miš
13. 8. 2014 ob 20:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

vsaka generacija octavie deluje bolj mondeno in privlačno
razkoraka kakovosti med Škodo in Volkswagnom skorajda ni
prostornost je od nekdaj vrlina octavie, za tovor in za potnike
podloga prtljažnika z eno robustno in eno elegantno stranjo je odlična ideja
doplačljivi žarometi so vredni dodatnega posega v denarnico
z bogato opremo je octavia sila prepričljiva
dvolitrski dizel je povprečno tih in dovolj zmogljiv
cena takšne octavie je že visoka
Škoda vseeno nima renomeja kot Volkswagen, nekaterim bo pomembno
menjalnik DSG pri speljevanju cuka
germanska dovršenost vseeno rezultira kot dolgočasnost
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (25 glasov)
video test škoda octavia combi 2,0 TDI DSG elegance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Na fotografijah je octavia combi, torej karavan, in tokratna je pravo nasprotje tisti prvi, ki smo jo imeli na testu, ker je založena z opremo in stane natanko dvakrat toliko. Najbrž po nobeni od obeh ne bo poseglo veliko kupcev in se bo večina odločila za zlato cenovno sredino, saj navsezadnje Škoda med kupci velja za racionalnejšo izbiro in mora biti cenejša od bratranca z logotipom VW na sprednji maski. A takole opremljena vsekakor deluje zelo bogato.

Če dam na stran dejstvo, da je karakterno ta avtomobil povsem suhoparen, ker je pač germansko dodelan in vse štima, ampak mi v njem srce ne zaigra, lahko povem, da je vseeno zelo prepričljiv. Prtljažnika je toliko, da bi lahko odprl selitveni servis in me tudi ne bi skrbelo, da bo avtomobil takoj popraskan, ker je elegantna podloga v bistvu lahko zelo robustna. Samo obrniti jo je treba na drugo stran in je. Zelo dobra ideja. Za zadnjimi sedeži oziroma pred prvimi je prostora dovolj, da bi otroci lahko delali prevale, če ste slučajno mislili, da so ogromen prtljažnik dobili na račun utesnjenosti potnikov.

Ker ima tokratna octavia combi med opremo skoraj vse, kar je sploh na voljo, notranjost deluje zelo bogato. Z usnjem na sedežih, s samodejnim menjalnikom DSG, z velikim zaslonom na dotik in pa dejansko z nasploh lepo pospravljeno in barvno zanimivo armaturno ploščo. Dva pomisleka imam vseeno. Zaslon je v mrzlem jutru malce protestiral in je moje dotike ignoriral, je pa lahko to samo napaka testnega avtomobila. Dvomim pa, da bi se odločil za ta sistem z izbiro voznega profila. Octavia se pelje precej suvereno, ampak vseeno naravnano k udobju in tile programi samo obstoječe stanje malo prevetrijo. Pri sportu recimo vrtenje volana postane pretežko in menjalnik ves čas drži vrtljaje visoko, kot da bi bil v kakšnem dirkalniku, eco pa je pravo nasprotje. Ob ponovnem zagonu tempomata potrebuje pol ure, da pospeši nazaj za tistih 20 km/h. Ker je pač 'eko', zato sem se ves čas vozil v programu normal in se mi je zdelo še najboljše. Zato tega sistema sam ne bi naročil.

Kaj vam bo še všeč? Najbrž panoramsko steklo, ker je res veliko in to bo všeč tudi otrokom, ko bodo zijali ven, lahko je super tudi za zganjanje romantike. Sam bi izbral tudi menjalnik DSG, čeprav pri speljevanju ali prestavljanju v vzvratno prav nadležno cukne. Je pa sicer hiter in deluje vrhunsko. Izbral bi še doplačljive žaromete, ker svetijo odlično. Se pa seveda vse to pozna pri ceni, a sam bi vsekakor manj pogrešal panoramsko streho, kot takšne luči.

Če se boste vozili veliko, priporočam tudi dvolitrskega TDI-ja, ker s 110 kilovati moči skrbi za prijetne zmogljivosti, porabi okoli šest litrov in je lepo prožen. Dejansko je celoten avtomobil zelo prijeten, malce bolj diskreten in umirjen. V primeru, da delate malo manj kilometrov, recimo manj kot 20.000 letno, pa vsekakor priporočam katerega od TSI-jev. Pravzaprav bi sam v vsakem primeru raje izbral bencinski motor, kljub nekoliko večji porabi goriva.

Se pa ob teh škodah vedno vprašam, zakaj bi sploh kupil volkswagna ali audija. Octavia je namreč odlično sestavljena, materiali so kakovostni in na voljo je cel kup opreme, če jo želite. Prav nič ji ne manjka, res pa je, da se 'škoda' ne sliši tako dobro kot 'volkswagen'. Sploh med Slovenci ne...

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda octavia combi 2,0 TDI DSG elegance
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.750 do 3.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4659 x 1814 x 1465
medosna razdalja v mm 2686
prtljažnik v litrih 610
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1292 (645)
največja hitrost v km/h 213
pospešek 0-100 km/h v s 8,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/4,1/4,5
poraba na testu v l/100 km 6,2
cena osnovnega vozila v EUR 16.181
cena testnega vozila v EUR 25.030
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 34.044

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 6. 2019
Junij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - ford mondeo hibrid karavan
07  domača premiera - toyota camry hybrid
0809
10  domača premiera - peugeot 508 SW
111213  domača premiera - citroën praznuje 100 let
14  domača premiera - digitalno doživetje z BMW
1516
17  domača premiera - Mercedes-Benz V
18  domača premiera - jaguar I-pace
1920  domača premiera - Varno v poletje z AVP
212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 476
škoda octavia 365
dacia sandero 330
fiat 500 315
volkswagen polo 281

Podatki veljajo za maj 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 34.155 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ciklon
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 dnevi  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 tedni  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 tedni  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 tedni  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 1 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 2 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 2 meseci  |