Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Obleka ne naredi le človeka

Škoda octavia combi 2.0 TDI DSG elegance

Avtor prispevka: Anže Jereb
Prva testna octavia aktualne generacije je bila precej borno opremljena in osnovno motorizirana. In če se spomnite, sem rekel, da izgleda dokaj žalostno, pa bi lahko izgledala zelo dobro. Recimo takole.
Obleka ne naredi le človeka
Foto: Gašper Miš
13. 8. 2014 ob 20:35
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

vsaka generacija octavie deluje bolj mondeno in privlačno
razkoraka kakovosti med Škodo in Volkswagnom skorajda ni
prostornost je od nekdaj vrlina octavie, za tovor in za potnike
podloga prtljažnika z eno robustno in eno elegantno stranjo je odlična ideja
doplačljivi žarometi so vredni dodatnega posega v denarnico
z bogato opremo je octavia sila prepričljiva
dvolitrski dizel je povprečno tih in dovolj zmogljiv
cena takšne octavie je že visoka
Škoda vseeno nima renomeja kot Volkswagen, nekaterim bo pomembno
menjalnik DSG pri speljevanju cuka
germanska dovršenost vseeno rezultira kot dolgočasnost
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (24 glasov)
video test škoda octavia combi 2,0 TDI DSG elegance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Na fotografijah je octavia combi, torej karavan, in tokratna je pravo nasprotje tisti prvi, ki smo jo imeli na testu, ker je založena z opremo in stane natanko dvakrat toliko. Najbrž po nobeni od obeh ne bo poseglo veliko kupcev in se bo večina odločila za zlato cenovno sredino, saj navsezadnje Škoda med kupci velja za racionalnejšo izbiro in mora biti cenejša od bratranca z logotipom VW na sprednji maski. A takole opremljena vsekakor deluje zelo bogato.

Če dam na stran dejstvo, da je karakterno ta avtomobil povsem suhoparen, ker je pač germansko dodelan in vse štima, ampak mi v njem srce ne zaigra, lahko povem, da je vseeno zelo prepričljiv. Prtljažnika je toliko, da bi lahko odprl selitveni servis in me tudi ne bi skrbelo, da bo avtomobil takoj popraskan, ker je elegantna podloga v bistvu lahko zelo robustna. Samo obrniti jo je treba na drugo stran in je. Zelo dobra ideja. Za zadnjimi sedeži oziroma pred prvimi je prostora dovolj, da bi otroci lahko delali prevale, če ste slučajno mislili, da so ogromen prtljažnik dobili na račun utesnjenosti potnikov.

Ker ima tokratna octavia combi med opremo skoraj vse, kar je sploh na voljo, notranjost deluje zelo bogato. Z usnjem na sedežih, s samodejnim menjalnikom DSG, z velikim zaslonom na dotik in pa dejansko z nasploh lepo pospravljeno in barvno zanimivo armaturno ploščo. Dva pomisleka imam vseeno. Zaslon je v mrzlem jutru malce protestiral in je moje dotike ignoriral, je pa lahko to samo napaka testnega avtomobila. Dvomim pa, da bi se odločil za ta sistem z izbiro voznega profila. Octavia se pelje precej suvereno, ampak vseeno naravnano k udobju in tile programi samo obstoječe stanje malo prevetrijo. Pri sportu recimo vrtenje volana postane pretežko in menjalnik ves čas drži vrtljaje visoko, kot da bi bil v kakšnem dirkalniku, eco pa je pravo nasprotje. Ob ponovnem zagonu tempomata potrebuje pol ure, da pospeši nazaj za tistih 20 km/h. Ker je pač 'eko', zato sem se ves čas vozil v programu normal in se mi je zdelo še najboljše. Zato tega sistema sam ne bi naročil.

Kaj vam bo še všeč? Najbrž panoramsko steklo, ker je res veliko in to bo všeč tudi otrokom, ko bodo zijali ven, lahko je super tudi za zganjanje romantike. Sam bi izbral tudi menjalnik DSG, čeprav pri speljevanju ali prestavljanju v vzvratno prav nadležno cukne. Je pa sicer hiter in deluje vrhunsko. Izbral bi še doplačljive žaromete, ker svetijo odlično. Se pa seveda vse to pozna pri ceni, a sam bi vsekakor manj pogrešal panoramsko streho, kot takšne luči.

Če se boste vozili veliko, priporočam tudi dvolitrskega TDI-ja, ker s 110 kilovati moči skrbi za prijetne zmogljivosti, porabi okoli šest litrov in je lepo prožen. Dejansko je celoten avtomobil zelo prijeten, malce bolj diskreten in umirjen. V primeru, da delate malo manj kilometrov, recimo manj kot 20.000 letno, pa vsekakor priporočam katerega od TSI-jev. Pravzaprav bi sam v vsakem primeru raje izbral bencinski motor, kljub nekoliko večji porabi goriva.

Se pa ob teh škodah vedno vprašam, zakaj bi sploh kupil volkswagna ali audija. Octavia je namreč odlično sestavljena, materiali so kakovostni in na voljo je cel kup opreme, če jo želite. Prav nič ji ne manjka, res pa je, da se 'škoda' ne sliši tako dobro kot 'volkswagen'. Sploh med Slovenci ne...

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda octavia combi 2,0 TDI DSG elegance
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.750 do 3.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4659 x 1814 x 1465
medosna razdalja v mm 2686
prtljažnik v litrih 610
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1292 (645)
največja hitrost v km/h 213
pospešek 0-100 km/h v s 8,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/4,1/4,5
poraba na testu v l/100 km 6,2
cena osnovnega vozila v EUR 16.181
cena testnega vozila v EUR 25.030
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 34.044

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 21 urami  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 1 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 3 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 3 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |