Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Družinska vloga

Peugeot 807 2,2 HDi FAP premium

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Težko si je predstavljati takšen avtomobil drugače kot v družinski vlogi. Ima namreč vse, kar ena, lahko tudi velika, družina potrebuje. Prostor, veliko opreme in udobja, prilagodljivost ter varnost. In od lani še nov motor, ki ga krasijo vsi najnovejši tehnološki dodatki kot so nov dvojni turbinski polnilnik in filter trdnih delcev.
Družinska vloga
Foto: Matej Mihinjač
16. 1. 2009 ob 18:58
Komentarjev: 0

807 je šele druga generacija večjih enoprostorskih vozil pri Peugeotu a jim pomanjkanja idej in dovršenosti nikakor ne moremo očitati. Sicer je bil ta model lani rahlo osvežen, ker je na trgu že vse od leta 2002, ko sta ga s sorodnima modeloma, tako kot generacijo prej, skupaj razvila francoski koncern PSA in italijanski Fiat. Oblika ni več nič posebnega, zato boste na cesti večinoma neopazni. Ne skriva podrejenosti prostornosti v kabini in ni neprepoznavna, saj z značilnimi lučmi in masko z velikim levom lepo sledi ostalim modelom starejše generacije pri hiši. Ogromne steklene površine pričarajo prijetno vzdušje v notranjosti, zadnje šipe pa so še zatemnjene, da potnikom ne bo prevroče ob močnem soncu. Ti potniki bodo navdušeni nad drsnimi bočnimi vrati v drugi vrsti, ki jih lahko lastnik ključa odpira tudi z gumbki na njem, za ostalo pa poskrbi elektrika.

Prvi pogled v kabino navduši tudi bolj zahtevne potnike, saj so sedeži oblečeni v usnje, del armaturne plošče in obloge vrat pa v alkantaro. Obenem niti izbor ostalih materialov ni slab, saj je plastika dovolj kvalitetna, da upraviči visoko ceno takšnega peugeota, ki se s paketom opreme 'premium' prične pri 35.750 evrih. Le še pri izdelavi bi se lahko malce bolj potrudili in kakšen kos bolj kvalitetno sestavili z ostalimi. Cena je precejšen zalogaj za večino družin, tistim, ki bodo uspele seči tako visoko, pa bo na voljo še zmogljiva klimatska naprava, gretje sedežev in zračne blazine ter zavese, ki segajo tudi do tretje vrste sedežev. 807 ima lahko največ osem sedežev, pri testnem pa je bil prostor zadaj raje namenjen prtljagi. Seveda; po pričakovanjih je prostora tudi v zadku ogromno, obenem pa lahko sedeže poljubno odstranite iz vozila, tako da potem naraste že na slabe tri 'kubike', kar je dovolj tudi za športne navdušence ali občasne obrtnike. La zaščititi morate vse stene, da se ne bodo povsod poznale praske ostrih predmetov.

Voznik se mora malce navaditi na ročico ročne zavore na levi strani in na dokaj položen volanski obroč, vse ostalo pa je praktično nameščeno in pregledno. Do klimatske naprave boste sicer vedno morali seči mimo prestavne ročice, ki je nameščena na sredinsko konzolo, medtem ko je med sedežema velik in praktičen prazen prostor, na sedežih samih pa še naslona za roki. Osebno mi je bil zelo všeč dizajn merilnikov, ki spominja na stare čase. Številke so natisnjene na zunanjo površino, tako da se igla giba pod njimi, ponoči pa pride do izraza tudi prijetna enakomerna osvetlitev. Po drugi strani bi jih raje videl pred voznikom kot na sredini, tako da se pred volanom nahajajo le kontrolne lučke in podatki potovalnega računalnika. Upravljanje s takšnim peugeotom je, če ste vešči velikih dimenzij, vedno sproščeno opravilo. Prva prestava v menjalniku je kratka, da dobro povleče tudi polno obremenjen (ko lahko tehta  več kot 2,5 tone), medtem ko je šesta dolga, da je lahko varčen na avtocestah. Zaradi visokega težišča se karoserija nagiba bolj kot ste vajeni pri limuzinah, vendar je občutek nad nadzorom dovolj dober, da mu boste zaupali. Hrupa ni veliko, predvsem navdušuje velika prožnost motorja, ki pri 1000 vrtljajih v minuti ponuja že 200 Nm navora. Zasluga gre dvema turbinskima polnilnikoma, ki izboljšata odzivnost in učinkovitost tega štirivaljnega agregata. Porabo goriva v mestih hitro predstavlja dvomestna številka (nad 10 litrov), ker masa vozila zahteva svoj davek, medtem ko na umirjenih avtocestnih vožnjah zlahka pade nekje na 8 litrov na 100 kilometrov.

Ob vsem prostoru in uporabnosti, ki ju 807 ponuja, tako tudi stroški po nakupu ne bi smeli biti preveliki, sploh če se v njem res vozi vse, čemur je namenjen. Torej: vsaj pet članov družine, velik šotor, hrana in še kakšno kolo na strehi. Ne skrbite, tudi za psa se bo našel prostor.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 807 2,2 HDi FAP
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2179
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 1750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4727 x 1850 x 1863
medosna razdalja v mm 2823
prtljažnik v litrih 324-2948
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1865 (705)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 10,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,2/6,1/7,2
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 35.750
cena testnega vozila v EUR 35.750
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.750

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 15 urami  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 1 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 3 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 3 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |