Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Družinske zdrahe

Kia carens 1.7 CRDi LX family

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Družinska uporabnost se najlepše odraža v avtomobilih z enoprostorsko zasnovo. Poglejte na primer novo kio carens. Na zunanjih merah z dobrimi štirimi metri in pol dolžine skriva ogromno prostora za celo familijo.
Družinske zdrahe
Foto: Miha Kokalj
15. 9. 2014 ob 7:40
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prostorna notranjost je zelo uporabna
sedeže v drugi vrsti lahko posamezno pomikate in jim nastavljate naklon
kljub sedmim sedežem ponuja dovolj velik prtljažnik
armaturna plošča je ergonomsko dovršena
dizelski motor je dovolj zmogljiv za velikost avtomobila
dolga garancijska doba, če avtomobil servisirate na predpisanih servisih
občutek na volanu bi bil lahko boljši
motor postane razmeroma glasen pri srednjih vrtljajih
podvozje je za odtenek premalo udobno in preglasno
zvočna zatesnitev kabine ni tako dobra kot pri konkurenci
gumbi na volanskem obroču niso osvetljeni
osrednji zaslon je premajhen
cena ni tako nizka, kot bi si želeli pri korejskem avtomobilu
3,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
2.8 (14 glasov)
video test kia carens 1.7 CRDi LX family
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Celo babico in dedka lahko vzamete s sabo na kakšen izlet, če ne vozite s sabo še vozička in dvignete zasilna stola zadaj. Ja, sta zasilna, se pa lepo zložita v dno prtljažnika in potem nastane v njem 536 litrov prostora, kar je že konkretno, v bistvu v vrhu razreda! Če odstranite rolo, ga je seveda še precej več. Morda še bolj navduši, da je vsak sedež po svoje nastavljiv in zložljiv. Vsakega lahko pomikate naprej-nazaj in jim nastavljate naklon, jih zložite za več prostora, pač, vse, kar pričakujete od takšnega namenskega avtomobila. Verjetno si v glavi že predstavljate, kako vozite svoje otroke in kramo, brez da bi se prej stokrat skregali s partnerjem, kaj vse smete vzeti s seboj? Če bi imel carens še drsna vrata, bi bil tole že skoraj popoln družinski avtomobil.

Poudarjam družinski, ker je tukaj zelo očitno, da pri razvoju niso imeli v mislih samo voznika, ampak vse potnike. Najprej pogrešam boljši občutek na volanu. Kljub temu da lahko z gumbom na volanskem obroču nastavite tri stopnje upornosti servoojačevalnika, pri nobeni ni dovolj natančen in informativen. Tudi menjalniku manjka več natančnosti pri prestavljanju, sploh hitrega menjavanja prestav ne mara, ima pa šest prestav, torej bo prijeten na avtocestnih vožnjah. Položaj za voznika je sicer v redu, lepo se vse nastavlja, sam bi edino raje videl večji osrednji zaslon, da bi lažje pritiskal nanj med vožnjo. Čeprav je občutljiv na dotik, boste morali dobro pogledati, kaj pritiskate, kar ni najbolj varno, večji pa je na voljo le z navigacijsko napravo in seveda doplačilom tisoč evrov. In gumbi na volanu niso osvetljeni, zato boste ponoči na pamet pritiskali na njih, dokler se ne navadite.

Pretežno plastična notranjost je dobro izdelana in nikakor ne izgleda ceneno kot v kiah nekoč. Oblikovanje je sicer zadržano, podobno kot tudi zunanjost ni posebej vpadljiva, je pa zato všečna in z ogromnimi lučmi, ki imajo tudi led svetila za podnevi, ki so jih pred leti Korejci pograbili in zdaj vgrajujejo v vsa svoja vozila. V tem cenovnem rangu je bolj pomembno, da je avtomobil enostaven za uporabo in karseda pregleden, saj za volanom velikokrat sedijo tudi voznice.

Podvozje kljub čvrstemu blaženju ni namenjeno hitri vožnji, med pretiravanjem pri vožnji v ovinek nos kar očitno sili naravnost, zato boste s carensom vozili umirjeno, da vam ne pobegnejo vsi potniki ven. Tudi motor je v istem umirjenem duhu: 1,7 litra ima in 85 kilovatov, torej 115 'konjev'. Všeč mi je, da ima zelo široko območje največjega navora in dobro vleče že od 1300 vrtljajev naprej, ni mi pa všeč, da postane malo bolj glasen pri okoli 2500 vrtljajih, kar boste slišali na avtocesti blizu največje omejitve hitrosti. Če greste hitreje, postane spet bolj miren, itak pa ga potem preglasi še veter okoli karoserije. Poraba je na testu znašal 6,6 litra, kar je sicer nekje na zgornji meji še sprejemljivega za takšen tip vozila.

Cena? Testni 26.750 evrov, če ne rabite zadnjih sedežev, pa 800 manj. V bistvu ni poceni, se pozna, da je tole postal malo bolj konkreten avtomobil, ima pa še 7 let garancije, če avto servisirate na pooblaščenem servisu, kar tudi nekaj šteje. Sam bi si želel še malo več odločnosti med vožnjo, s čimer se lahko pohvali večina evropske konkurence, kar se tiče uporabnosti, pa je marsikje celo pred njo. Torej dobro opravljeno delo s strani Kie, ki je začela svoje delo ceniti tudi v ceniku.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki kia carens 1.7 CRDi LX family
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1685
moč v kW (KM) pri vrt./min 85 (116) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 260 od 1.250 do 2.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4525 x 1805 x 1605
medosna razdalja v mm 2750
prtljažnik v litrih 105/536/1650
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1581 (659)
največja hitrost v km/h 181
pospešek 0-100 km/h v s 12,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,1/4,3/4,9
poraba na testu v l/100 km 6,6
cena osnovnega vozila v EUR 24.750
cena testnega vozila v EUR 26.750
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.750

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rkuplenk
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 1 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 1 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |