Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Polovično delo

Volkswagen polo 1.2 TSI BMT highline

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Na posnetkih vidite novega pola. In nismo se zmotili pri postavitvi, prav vidite. Pri Volkswagnu se svojih prenov ne lotevajo tako očitno kot nekatere druge znamke in morda je to celo bolje, saj svojega dela v tehničnem smislu nikoli ne opravijo polovično.
Polovično delo
Foto: Anže Jereb
1. 10. 2014 ob 9:50
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

nove tehnologije v razredu malčkov
vozne lastnosti so v samem vrhu razreda
zadržana oblika je lahko za marsikoga prednost
vrhunska ergonomija je po meri skoraj vsakega voznika
dober občutek ustvarijo tudi kvalitetni materiali v kabini
celo nekaj prestiža je znotraj zaradi osvetlitve nog spredaj
sedeža ponujata zelo dober bočni oprijem
motor je kljub številčno povprečni moči zelo živahen
poraba je med varčno vožnjo precej majhna
menjalnik je tudi med dinamično vožnjo hiter in natančen
za umirjene voznike pretrdo športno podvozje
nima serijskih dnevnih led luči
manjka še kakšno odlagalno mesto spredaj
motor rahlo 'cuka' pri nizkih vrtljajih, ko ni ogret
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (21 glasov)
video test volkswagen polo 1.2 TSI BMT highline
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kmalu, kar pomeni recimo čez dve leti, bo verjetno že pripeljal čisto nov model, ampak se po preizkusu aktualnega zdi, da ga še dolgo ne bo potreboval, če niste preveč občutljivi glede zunanjosti. Res je tudi, da tisti, ki so ravno kupili starega, potem niso tako jezni, ker niso počakali. Čeprav, če sem čisto pošten, bi bilo bolje, da bi. Zunaj ni sicer skoraj nič novega, malo drugačna sta odbijača in res škoda, da niso dodali še kakšnih serijskih led svetil za dnevne luči, ker jih ima že veliko malčkov v tem segmentu. Baje bodo pri nas na voljo kasneje. Zato pa je znotraj precej nov. Dokaj podoben golfu, bi lahko na hitro rekel, ker ima enak volan in podobno multimedijo.

Ko imaš enkrat v žepu 15 jurjev in se odločaš med novimi avtomobili, se vsak tisočak še kako pozna. Marsikdo me vpraša, zakaj bi dal več za pola, če pa konkurenca stane tudi precej manj. Pa še bistveno bolje izgleda. Če pozabite značko na nosu, je kar nekaj razlogov za, na primer mehka plastika na armaturni plošči, ki daje precej bolj dragocen občutek kot poceni plastika pri tekmecih. Pa odlična ergonomija, res je vse super dobro postavljeno in pregledno. Tam, kjer to potrebujete. Nemci so vse skupaj poštudirali do potankosti in če bi imel še kakšen večji predalček ob vozniku, bi bil že idealen. Poznalo se je tudi, da je imel testni polo najboljši paket opreme highline, ker imata po višini nastavljiva sedeža v tem primeru zelo dober bočni oprijem. In ta vam bo še kako prav prišel, ko se boste hitro preganjali po ovinkih. Polo gre s takšnimi pnevmatikami še kako hitro, pravo veselje ga je tiščati, ker ima tako dobro lego, jasno, 215 45 R17 in športno podvozje sta razloga. Po drugi strani čisto brez veze za tiste, ki ne mislite divjati, ker je takšen polo enostavno pretrd. Ni grozno, ni pa tako udobno, kot je z manjšimi serijskimi platišči, tako da se obvezno zapeljite z njim pred nakupom, če imate možnost, da se ne boste potem jezili, če se vsak dan vozite po slabi cesti v koloni.

Veliko pohval si zasluži še rahlo prenovljen, berite za 5 'konjev' močnejši motor. Sedaj ima 81 kilovatov, to je 110 'konjev', menjalnik pa v tem primeru 6 prestav. Malo je nemiren in rahlo cuka, ko ni ogret, se pa dokaj rad vrti, je odziven in zelo prepričljivo vleče nad 2000 vrtljaji. Za 1,2-litrski motor je precej živahen, kar nekajkrat sem že slišal, da na testnih valjih pokaže večjo moč, kot je zapisana v homologaciji, s čimer ni seveda prav nič narobe, po drugi strani pa je še zelo zmeren pri porabi. Testna je na koncu znašala 6,9 litra, kar ni tako malo, vendar je med varčno vožnjo v povprečju porabil tudi le 5 litrov, kar pa za bencinski motor še zdaleč ni slabo. BMT v imenu sicer pomeni BlueMotion Technologies, pri čemer z nekaj malenkostmi, na čelu s sistemoma start stop in za regeneracijo zavorne energije, privarčuje še kakšen deciliter bencina, v praksi pa bo seveda vse odvisno od vas in prometa. Z veseljem pri tem sodeluje prestavna ročica z mehkimi in natančnimi gibi, ki se ne upira niti malo hitrejšemu prestavljanju, če si voznik zaželi odločneje odpeljati kakšno lepo zaporedje ovinkov.

V skrbi za varnost so vgradili še nov sistem za ugotavljanje utrujenosti voznika, če se odločite za aktivni tempomat, bo polo v mestih znal tudi sam zavirati, če bo zaznal oviro pred sabo, navdušenci nad glasbo boste veseli priključka USB, osvetljenih kozmetičnih ogledal v sprednjih senčnikih tisti, ki morate biti vedno urejeni, osvetljen prostor za noge doda nekaj malega prestiža v mali avto, meni pa se zdijo zelo uporabne še luči, ki z meglenkami posvetijo v ulico, preden zavijete vanjo. Hecno, da je polo kljub svoji starosti in le malenkostnim popravkom spet v samem vrhu razreda. V resnici še zdaleč ni hecno, ampak logično glede na znanje in sredstva, ki jih Nemci vlagajo v razvoj. Celo na naši lestvici TOP 5 je spet v samem vrhu po prodaji novih avtomobilov pri nas. Na novo obliko boste morali še počakati, nove tehnologije pa so že v njem.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen polo 1.2 TSI BMT highline
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1197
moč v kW (KM) pri vrt./min 81 (110) pri 5.000
največji navor v Nm pri vrt./min 175 od 1.500 do 4.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3972 x 1682 x 1462
medosna razdalja v mm 2470
prtljažnik v litrih 280
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1135 (560)
največja hitrost v km/h 196
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,2/4,1/4,9
poraba na testu v l/100 km 6,9
cena osnovnega vozila v EUR 12.218
cena testnega vozila v EUR 16.496
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 17.748

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
gizmo28 pravi:
novi clio precej lepši
(pred 2 leti )
MTI4MC1MZXMtUGF1bC1tb29uLmpwZzE0MjI3NzYzMTc=.jpg
iconaan pravi:
Lep avto in kvaliteten, tudi novega sem že kupil pred leti, ampak cena, to je vsekakor preveč za tako majhen avto. Sedaj vozim C-maxa, ki je cenejši, večji,boljši, vozne lastnosti odlične, poraba ecobosta med 6.5 in 6.6, tudi vzdrževanje je cenejše, torej odločitev.... C-Max!
(pred 3 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 11. 2017
November 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
0607  domača premiera - tiguan allspace
08  domača premiera - hyundai KONA
09  domača premiera - fiat 500L
101112
131415  domača premiera - BMW X3 in 6 gran turismo
16  domača premiera - volvo XC40
171819
2021  mednarodna premiera - mitsubishi eclipse cross
2223242526
27282930  mednarodna premiera - ford transit custom
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 387
renault clio 358
škoda octavia 201
renault megane 173
renault captur 165

Podatki veljajo za oktober 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 60.561 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na zimo?
855toplo se oblečem 854samo pnevmatike zamenjam 853za pregled si vzamem 3 ure 852nikoli ga ne pripravim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Carloss
Obvestila
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 tedni  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 1 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 3 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 4 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 5 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 5 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 5 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 5 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 5 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 6 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 7 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 8 meseci  |