Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zgoraj brez pozimi?

Audi A3 cabrio 1,8 T ambition

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Res je že malce pozno za kabriolet pa vseeno; v takšnem audiju vam tudi sedaj ne bo prav nič hudega. Kljub temu, da je sedaj že eden redkih, ki ima platneno streho, je ta odlično izolirana, zato ga lahko uporabljate prav vse letne čase. In takšen audi, ki s svojim prestižnim imidžem pri Slovencih vselej naleti na odobravanje, ni prav nič poceni, zato ga bodo, žal, spet vozili le redki.
Zgoraj brez pozimi?
Foto: Matej Mihinjač
19. 12. 2008 ob 19:18
Komentarjev: 0

Pravim žal, ker je audi A3 cabrio privlačen na pogled in odličen majhen avtomobil, ki se ga mladi nikakor ne bi branili. Obliko povzema po prenovljenem običajnem A3 s tremi vrati, kar boste opazili na maski in lučeh, ki so lahko spredaj, če doplačate, okrašene še z LED-tehniko. Od strani morda izgleda malce hecno z zaprto streho, ker je potem zadek izredno kratek, medtem ko z zloženo platneno streho v črni barvi pride do izraza eleganca kljub le dobrih 4,2 metra dolžine. Za zadnjima potnikoma, takšen audi je namreč registriran za štiri, se bleščita loka, ki skrbita za varnost ob prevračanju vozila, kupci pa bodo veseli posebnega zlaganja strehe v obliki črke Z, ki ne jemlje prostora prtljažniku. Slednjega lahko celo malo povečate z zlaganjem klopi, dostop vanj pa je zaradi majhne odprtine zelo neroden. No, za tisto počitniško kramo bo že, ostalo pa boste verjetno raje vozili kar na sedežih, če tam ne bo sopotnikov. Najbolj navdušujoča lastnost tega avtomobila je gotovo sama hitrost zlaganja strehe. Zaprete ali odprete jo namreč v le devetih sekundah, za nameček pa celo do hitrosti 30 km/h. Hkrati velja pohvaliti odlično zatesnjenost, da ne bo toliko hrupa med avtocestnimi vožnjami, in fino končno obdelavo tudi na notranji strani. Je pa pri testnem vozilu večino časa škripala nosilna struktura strehe, kar pomeni, da je nekdo pred mano mogoče preizkušal, kako hitro se lahko pelje z napol odprto. Znotraj vas ne more nič presenetiti, kar audijev vajeni vozniki cenijo, ostali pa niti ne, ker je cabrio praktično isti kot običajni A3. Pomeni, da bosta nekatere voznike žulili prečki ob kolenih, da je bolj malo mest za odlaganje drobnarij, da ima radijska naprava novo obliko in fin zvok in da vetrna zaščita odlično opravlja svoje delo, ko jo lahko uporabljate. Kljub temu da potnika zadaj lahko preživita kakšno krajšo pot, je avto v osnovi primeren za dva, ki uživata na odličnih sedežih in ki za spremembo dobro podpirata tudi ramena.

Zelo lahkotno je prvo kar pride na misel, ko sedete za volan tega audija in speljete. Mehak servo, ročica menjalnika in tih motor stečejo kot po maslu. Kar preveč, saj kasneje malo manjka občutek na volanu, motor nima prav nič športnega zvoka, poleg tega pa se še karoserija stresa zaradi pomanjkanja trde strehe, kar je itak pričakovano. Lahko se peljete hitro, vendar nekih športnih užitkov ob tem ne boste doživljali. Nos v ovinkih rad sili naravnost, ob polno pohojenem plinu pa mora kolesi spredaj miriti še elektronika, ker se radi zavrtita v prazno. Športno torej ne, malce bolj dinamično pa le. Zasluga gre odličnemu bencinskemu štirivaljnemu motorju, ki se v takšnemu avtomobilu odlično znajde. Kljub temu da mu pri dihanju pomaga turbina, vleče že vse od nizkih vrtljajev in se rad zavrti, svoje delo opravlja svilnato gladko ter ponuja še konkretno zalogo moči, tako da z mesta lepo pospeši in doseže kar konkretno končno hitrost 217 km/h. Še lepše, vozniku ponuja dva karakterja: če bo zahteven, lahko agregat da veliko od sebe in za to zahteva dobrih deset litrov na sto kilometrov, sicer pa, tudi zaradi tehnologije neposrednega vbrizga goriva v valje, lahko ob upoštevanju omejitev na odprti cesti pričakujete okoli šest- ter na avtocesti nekaj čez sedemlitrsko porabo. Odlično vsem voznikovim potrebam služi še dobro nameščena ročica šeststopenjskega menjalnika, pri katerem hvalim mehkost gibov, navdušil pa bi me le še z malce več natančnosti.

Zgoraj brez pozimi? Mislil sem bolj na avto, ki je 'lahko' zgoraj brez. Z odprto streho, če ste primerno oblečeni, seveda tudi, ko je mrzlo, gre, bolj pa bo morebitne kupce navdušilo dejstvo, da ne potrebujejo nujno še enega avtomobila pri hiši, če poleti uživajo v vožnji brez strehe in poleg njih večinoma sedi le en potnik ali potnica. Audi kaže, kako je lahko tudi njihov trenutno najmanjši avtomobil privlačen in uživaški ter da za svoje domislice zahteva kar lepo vsoto evrov. Po drugi strani pa se s tem modelom odmika še od trenutnih 'trendovskih' kabriolet-kupejev s trdimi strehami, kar je lahko za nekatere še posebej 'in'!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi A3 cabrio 1,8 T
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1798
moč v kW (KM) pri vrt./min 118 (160) pri 5000-6200
največji navor v Nm pri vrt./min 250 pri 1500-4200
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4238 x 1765 x 1424
medosna razdalja v mm 2578
prtljažnik v litrih 260-674
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1425 (500)
največja hitrost v km/h 217
pospešek 0-100 km/h v s 8,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,0/5,7/7,3
poraba na testu v l/100 km 8,6
cena osnovnega vozila v EUR /
cena testnega vozila v EUR /
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 32.824

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 5. 2018
Maj 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - audi A7
10  mednarodna premiera - volkswagen touareg
11  domača premiera - hyundai i30 N
1213
14151617  domača premiera - mercedes benz A
181920
2122  domača premiera - BMW M5 in i8 roadster
2324252627
282930  domača premiera - 4 milijoni vozil v Revozu
31  domača premiera - nissan leaf
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 401
volkswagen polo 309
volkswagen golf 248
škoda octavia 221
renault captur 201

Podatki veljajo za april 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 26.998 novih avtov!

Anketa
Kdaj se boš prijavil na Rdeči volan?
913Sem najboljši, se ne rabim. 912V Krškem sem že dosegel najboljši čas. 911Ne bom se, ker me je strah. 910Kaj je Rdeči volan?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: monik
Obvestila
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 6 dnevi  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 2 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 2 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 2 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 2 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 2 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 6 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 6 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 7 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 7 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 8 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 8 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 9 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 9 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 9 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 10 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 10 meseci  |