Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Koreja lahko

Ssangyong korando 2.0 e-XDi AWD comfort

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Če je nekaj neznano, še ne pomeni, da ni vredno pozornosti. Korejski SsangYong pri nas sicer ni čisto nepoznan, gre pa za pravo eksotiko v zadnjih letih, ker praktično niso imeli modela, ki bi pritegnil.
Koreja lahko
Foto: Miha Kokalj
24. 9. 2014 ob 14:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

svežina med ponudbo SUV-jev je lahko zanimiva
takšne cene ob popustu ne doseže noben konkurent
oblika je zadržana, a vseeno prijetna na pogled
notranjost je dovolj prostorna, tudi prtljažnik
druga vrsta ima nastavljiv naklon sedežev
ima tudi štirikolesni pogon, ki se pusti 'zakleniti'
petletna garancija
Ssangyong nima posebnega ugleda, zato avto hitro izgublja vrednost
občutek na volanu je premalo informativen
karoserija se za malenkost preveč nagiba
podvozje je preglasno in premalo udobno blaži neravnine
ročica menjalnika se ob hitrejšem prestavljanju zatika
motor je premalo zmogljiv v spodnjih vrtljajih
sedeža spredaj imata premalo bočne opore
3,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.1 (19 glasov)
video test ssangyong korando 2.0 e-XDi AWD comfort
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kot vedno, problem je bil v denarju, Ssangyong so Indijci rešili po bankrotu, zdaj pa s polno paro naprej. In morda se vse skupaj popravi že s korandom, ki ima vse, kar imajo uspešnice v popularnem SUV-segmentu, vse skupaj po precej ugodni ceni. Če samo naštevam: dvolitrski dizelski motor, kljukica. Štirikolesni pogon, kljukica. Samodejna klimatska naprava, jasno. Potem USB-priključek, bluetooth, tempomat, parkirni senzorji, ogrevana sprednja sedeža, 17-palčna lahka platišča, popularne led-luči, zatemnjena stekla ... vse kljukica. Pa niti to še ni vse. Z obveznim popustom, brez katerega danes ne prodaš avtomobila, in 5-letno garancijo stane 24 jurjev. Pa najdite enak paket za manj denarja. Ne bo lahko.

Tudi takšnemu avtomobilu je potrebno pogledati pod pločevino, morda še toliko bolj. Prostora je veliko, to je takoj jasno. Tudi na zadnji klopi, ki ima celo po naklonu nastavljiv hrbtni del, kar pomeni, da bodo kakšne dolge vožnje udobnejše. Obenem se klop lepo zloži in ustvari skoraj čisto ravno površino za prevoz večjih predmetov. Materiali so ceneni, to je jasno, ampak izdelava niti ni tako slaba. Plastika zaškripa, če pritisnete nanjo, med vožnjo pa načeloma ne boste slišali čričkov. Da je vse skupaj malo lepše na pogled, so dodali celo zanimivo imitacijo lesa ter veliko svetlečih elementov. Tudi razporeditev stikal in predalčkov je v redu, osrednji zaslon na vrhu armaturne plošče pa je precej majhen in ni občutljiv na dotik. Položaj za volanom Korejci tudi že obvladajo, vse je tako, kot mora biti, prav vsi pa se slabo odrežejo pri občutku na njem. Med vožnjo je vse preveč odsotno, premalo je upora na volanu, premehko in preveč spužvasto deluje. Nekaterim je všeč ta mehkoba, ampak če zgolj občutek primerjam s konkurenco, je v korandu dosti slabše.

Tudi lega na cesti je kljub pretrdemu in preglasnemu blaženju premalo odločna, želel bi si manj nagibanja karoserije in sedežev z malo več bočnega oprijema znotraj, imajo pa dobro ledveno oporo, kar je fino za dolge poti. Motor je verjetno idealen za takšen avto; dvolitrski dizel z okoli 110 kilovati, torej slabimi 150 'konji', povprečna poraba pa je dobrih 7 litrov. Moti sklopka, ki nekam čudno popušča in je korando zato med speljevanji dostikrat cukal, prav nič ne pomaga niti to, da je motor precej len pri spodnjih vrtljajih, dobro potegne šele pri 2000. Tukaj se vidi, da bo treba še vložiti energijo, berite denar, da bo tako dobro, kot pri konkurenci. Menjalnik ima 6 prestav, ročica je dobro postavljena, ampak se pri hitrem prestavljanju zatika, štirikolesni pogon je pa enostaven, nadzorovan elektronsko. Ko je potrebno, se moč prenese še na zadnji kolesi, če je kriza, pa lahko tudi zaklenete razmerje pol naprej, pol nazaj, ampak ne pričakujte, da vas bo izkopal iz nezvoženega blata ali snega. Gre za enostavno vozilo SUV-segmenta, v katerem kupci ne potrebujejo izrazitejših terenskih zmogljivosti, zato se v tej vlogi kar dobro znajde.

Priznam, glede na prejšnje modele je zadnji korando svetlobna leta naprej in upam, da bo naslednji še boljši. Aktualnemu še malo zmanjka pri voznih lastnostih, če odmislim ugled znamke. Korea can do, Koreja zmore, to pomeni korando, in če so uspeli svoj razvoj sami pripeljati tako daleč in po takšni ceni, ni dvoma, da lahko.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ssangyong korando 2,0 e-XDi AWD comfort
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 360 od 1.500 do 2.800
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4410 x 1830 x 1710
medosna razdalja v mm 2650
prtljažnik v litrih 404
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1727
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 9,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,6/5,4/6,2
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 23.990
cena testnega vozila v EUR 26.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 23.990

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 6. 2019
Junij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - ford mondeo hibrid karavan
07  domača premiera - toyota camry hybrid
0809
10  domača premiera - peugeot 508 SW
111213  domača premiera - citroën praznuje 100 let
14  domača premiera - digitalno doživetje z BMW
1516
17  domača premiera - Mercedes-Benz V
18  domača premiera - jaguar I-pace
1920  domača premiera - Varno v poletje z AVP
212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 476
škoda octavia 365
dacia sandero 330
fiat 500 315
volkswagen polo 281

Podatki veljajo za maj 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 34.155 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: sila2504
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 6 dnevi  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 tedni  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 1 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 2 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 2 meseci  |