Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Koreja lahko

Ssangyong korando 2.0 e-XDi AWD comfort

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Če je nekaj neznano, še ne pomeni, da ni vredno pozornosti. Korejski SsangYong pri nas sicer ni čisto nepoznan, gre pa za pravo eksotiko v zadnjih letih, ker praktično niso imeli modela, ki bi pritegnil.
Koreja lahko
Foto: Miha Kokalj
24. 9. 2014 ob 14:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

svežina med ponudbo SUV-jev je lahko zanimiva
takšne cene ob popustu ne doseže noben konkurent
oblika je zadržana, a vseeno prijetna na pogled
notranjost je dovolj prostorna, tudi prtljažnik
druga vrsta ima nastavljiv naklon sedežev
ima tudi štirikolesni pogon, ki se pusti 'zakleniti'
petletna garancija
Ssangyong nima posebnega ugleda, zato avto hitro izgublja vrednost
občutek na volanu je premalo informativen
karoserija se za malenkost preveč nagiba
podvozje je preglasno in premalo udobno blaži neravnine
ročica menjalnika se ob hitrejšem prestavljanju zatika
motor je premalo zmogljiv v spodnjih vrtljajih
sedeža spredaj imata premalo bočne opore
3,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.1 (17 glasov)
video test ssangyong korando 2.0 e-XDi AWD comfort
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kot vedno, problem je bil v denarju, Ssangyong so Indijci rešili po bankrotu, zdaj pa s polno paro naprej. In morda se vse skupaj popravi že s korandom, ki ima vse, kar imajo uspešnice v popularnem SUV-segmentu, vse skupaj po precej ugodni ceni. Če samo naštevam: dvolitrski dizelski motor, kljukica. Štirikolesni pogon, kljukica. Samodejna klimatska naprava, jasno. Potem USB-priključek, bluetooth, tempomat, parkirni senzorji, ogrevana sprednja sedeža, 17-palčna lahka platišča, popularne led-luči, zatemnjena stekla ... vse kljukica. Pa niti to še ni vse. Z obveznim popustom, brez katerega danes ne prodaš avtomobila, in 5-letno garancijo stane 24 jurjev. Pa najdite enak paket za manj denarja. Ne bo lahko.

Tudi takšnemu avtomobilu je potrebno pogledati pod pločevino, morda še toliko bolj. Prostora je veliko, to je takoj jasno. Tudi na zadnji klopi, ki ima celo po naklonu nastavljiv hrbtni del, kar pomeni, da bodo kakšne dolge vožnje udobnejše. Obenem se klop lepo zloži in ustvari skoraj čisto ravno površino za prevoz večjih predmetov. Materiali so ceneni, to je jasno, ampak izdelava niti ni tako slaba. Plastika zaškripa, če pritisnete nanjo, med vožnjo pa načeloma ne boste slišali čričkov. Da je vse skupaj malo lepše na pogled, so dodali celo zanimivo imitacijo lesa ter veliko svetlečih elementov. Tudi razporeditev stikal in predalčkov je v redu, osrednji zaslon na vrhu armaturne plošče pa je precej majhen in ni občutljiv na dotik. Položaj za volanom Korejci tudi že obvladajo, vse je tako, kot mora biti, prav vsi pa se slabo odrežejo pri občutku na njem. Med vožnjo je vse preveč odsotno, premalo je upora na volanu, premehko in preveč spužvasto deluje. Nekaterim je všeč ta mehkoba, ampak če zgolj občutek primerjam s konkurenco, je v korandu dosti slabše.

Tudi lega na cesti je kljub pretrdemu in preglasnemu blaženju premalo odločna, želel bi si manj nagibanja karoserije in sedežev z malo več bočnega oprijema znotraj, imajo pa dobro ledveno oporo, kar je fino za dolge poti. Motor je verjetno idealen za takšen avto; dvolitrski dizel z okoli 110 kilovati, torej slabimi 150 'konji', povprečna poraba pa je dobrih 7 litrov. Moti sklopka, ki nekam čudno popušča in je korando zato med speljevanji dostikrat cukal, prav nič ne pomaga niti to, da je motor precej len pri spodnjih vrtljajih, dobro potegne šele pri 2000. Tukaj se vidi, da bo treba še vložiti energijo, berite denar, da bo tako dobro, kot pri konkurenci. Menjalnik ima 6 prestav, ročica je dobro postavljena, ampak se pri hitrem prestavljanju zatika, štirikolesni pogon je pa enostaven, nadzorovan elektronsko. Ko je potrebno, se moč prenese še na zadnji kolesi, če je kriza, pa lahko tudi zaklenete razmerje pol naprej, pol nazaj, ampak ne pričakujte, da vas bo izkopal iz nezvoženega blata ali snega. Gre za enostavno vozilo SUV-segmenta, v katerem kupci ne potrebujejo izrazitejših terenskih zmogljivosti, zato se v tej vlogi kar dobro znajde.

Priznam, glede na prejšnje modele je zadnji korando svetlobna leta naprej in upam, da bo naslednji še boljši. Aktualnemu še malo zmanjka pri voznih lastnostih, če odmislim ugled znamke. Korea can do, Koreja zmore, to pomeni korando, in če so uspeli svoj razvoj sami pripeljati tako daleč in po takšni ceni, ni dvoma, da lahko.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ssangyong korando 2,0 e-XDi AWD comfort
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 360 od 1.500 do 2.800
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4410 x 1830 x 1710
medosna razdalja v mm 2650
prtljažnik v litrih 404
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1727
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 9,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,6/5,4/6,2
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 23.990
cena testnega vozila v EUR 26.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 23.990

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 5. 2018
Maj 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - audi A7
10  mednarodna premiera - volkswagen touareg
11  domača premiera - hyundai i30 N
1213
14151617  domača premiera - mercedes benz A
181920
2122  domača premiera - BMW M5 in i8 roadster
2324252627
282930  domača premiera - 4 milijoni vozil v Revozu
31  domača premiera - nissan leaf
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 401
volkswagen polo 309
volkswagen golf 248
škoda octavia 221
renault captur 201

Podatki veljajo za april 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 26.998 novih avtov!

Anketa
Kdaj se boš prijavil na Rdeči volan?
913Sem najboljši, se ne rabim. 912V Krškem sem že dosegel najboljši čas. 911Ne bom se, ker me je strah. 910Kaj je Rdeči volan?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: monik
Obvestila
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 6 dnevi  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 2 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 2 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 2 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 2 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 2 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 6 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 6 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 7 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 7 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 8 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 8 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 9 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 9 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 9 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 10 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 10 meseci  |