Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Žafran

BMW 220d coupe sport line

Avtor prispevka: Anže Jereb
Četudi vam zadnje čase BMW-jeva oštevilčevanja delajo preglavice in vam ni povsem jasno, kam bi določen model vtaknili, pa gotovo veste, da dvojka ni prav velik avtomobil. Manjše številke so od nekdaj namenjene manjšim modelom, večje pa večjim. Enostavno! Lahko pa vas je k razmišljanju in dvomu spodbudila cena tokratnega testnega avtomobila, ki nikakor ni premosorazmerna njegovi velikosti.
Žafran
Foto: Gašper Miš
7. 10. 2014 ob 7:40
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

paket sport line doda zunanjosti dovolj elementov, da podoba deluje športno privlačno
notranjost je sicer BMW-jevsko preprosta, a pregledna in kakovostna
položaj za volanom je ena od stvari, kjer BMW nikoli ne zgreši
osemstopenjski samodejni menjalnik je praktično brezhiben
prostornost in uporabnost kljub kupejevski zasnovi ne trpita
bogata oprema poskrbi za prestižno notranjost
nastavljivo blaženje do določene mere spremeni karakter vozila
sedeža sta izdatno nastavljiva, udobna in lepo objameta hrbet
motor je prožen in več kot zadosti zmogljiv
cena bo zašibila kolena tudi najbolj trdnim
dizelski motor je neugledno glasen
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.5 (20 glasov)
video test BMW 220d coupe sport line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Najprej razčistimo, ker za poimenovanjem oziroma oštevilčevanjem modelov stoji precej enostavna logika, opažam pa, da so dodatne številke v zadnjem času marsikomu dale misliti. Takšna dvojka je pravzaprav kupejevska enica, kot je tudi štirica le v kupejevske linije preoblečena trojka. V bistvu je enostavno, soda števila so namenjena kupejem. Lahko pa tudi malo zakompliciramo in dodamo, da je petica dejansko sedmica, vsaj platforma ima njeno ime, in da tudi kupejevska šestica ni nujno kupejevska, ker ima gran coupe na boku dva para vrat. Ampak, kakorkoli, tole je dvojka in dvojka je majhen avtomobil.

Zato grem najprej k ceni, ki je skorajda groteskna, ker je pri tokratnem testnem avtomobilu udarila preko petdesetih tisočakov. Za avtomobil velikosti golfa, da bo lažje razumljivo. In to je preveč, ne glede na premijski razred, ker za takšen znesek BMW ponuja že dva razreda večjo petico. Ampak to je poleg malce preglasnega motorja pravzaprav edina opazka, ki si jo ta avtomobil prisluži, ker je v vseh ostalih pogledih vrhunski.   

Dvojka je s takšnim dvolitrskim motorjem sicer na voljo že za bistveno bolj humanih 32.600 evrov, kar seveda še vedno ni ponudba stoletja, je pa cena znamki zelo primerna. Dodatnih dvajset tisočakov je tokrat doprinesla dodatna oprema in res ni bilo veliko stvari, ki bi manjkale, prav zaradi tega pa je bila notranjost izjemno bogata. Bogata z uporabnimi in dovršenimi dodatki, denimo z vrhunskim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ki ga hvalimo vedno znova, tako dober je. Pa z veliko navigacijo, z meniji v slovenskem jeziku, in z nastavljivim blaženjem. Med štirimi programi lahko izbirate, če ga boste ob nakupu obkljukali, najnežnejši eco pro ves čas skrbi, da je poraba manjša, naslednja dva programa stopnjo udobja počasi zamenjujeta s športnostjo, zadnji, sport plus pa celo izključi stabilizacijski sistem in dovoljuje obilo vragolij. Ker je pogon zadaj, položaj za volanom perfekten in občutek na njem prav takšen, takšna dvojka kar kliče po zmogljivem bencinskem motorju.

Saj ne, da 184 dizelskih 'konjev' oziroma 135 kilovatov ni dovolj. Več kot dovolj, ampak tisto vrtenje in zvok sem pogrešal. Zvok bencinarja, da se razume, ker takšen dizelski motor vsekakor ni med najtišjimi, na mestu od zunaj s svojim ropotom niti slučajno ne deluje premijsko. Porabi pa dobrih šest litrov, če vas slučajno zanima. Ker poraba ob takšni ceni nikakor ne sme biti pomembna.

Notranjost je sicer presenetljivo prostorna, čeprav je uporabnost v kupejih običajno v drugem planu. Prtljažnik je spodobno velik, prostora na zadnji klopi je dovolj, spredaj pa bosta potnika tako ali tako uživala, ker je okolje prijetno. Takšen sport line pa tudi navzven izgleda bolj strupeno, zato bi mu zmogljiv bencinski motor res sedel.

Sam bi pravzaprav izbral in priporočil precej drugačno različico. Samodejnega menjalnika ne bi vzel, čeprav je vrhunski, dvojka je namreč vozniško užitkarski avtomobil in ročni menjalnik enostavno povečuje povezanost z vozilom. Tudi dragega navigacijskega sistema ne in ostalih pritiklin, celo nastavljivemu blaženju bi se odpovedal, čeprav je po svoje zanimivo. V nobenem programu pa ni avtomobil nesramno trd ali karakterno povsem drugačen, zato bi lahko shajal tudi brez njega, dvojka bi bila vseeno zelo suverena in ne pretrda. In na koncu bi vzel še drug motor, namesto dvolitrskega dizla raje dvolitrskega turbobencinarja z oznako 228i. No, če bi imel na voljo okoli petdeset tisočakov, kolikor stane takšen, bi vzel kar M235i. Od viška glava ne boli, pravijo. To bi bil potem pravi stroj za voznika.

Če pa potrebujete manjši avtomobil, ki odlično izgleda, se zelo dobro pelje in vas bolj prepriča ugodje bogate opreme, potem tudi takšno zverinico lahko le priporočim. Predvsem zato, ker je obenem dvojka dovolj uporabna, da vas ne bo jezila, ko boste sem ter tja imeli nekaj več prostorskih zahtev. 

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 220d coupe sport line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.750 do 2.750
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4432 x 1774 x 1418
medosna razdalja v mm 2690
prtljažnik v litrih 391
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1465 (435)
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 7,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,9/3,8/4,2
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 31.600
cena testnega vozila v EUR 34.584
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 52.698

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |