{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Trofeja veselja

Renault megane R.S. 275 trophy

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Če bi samo brali opremo neznanega avtomobila in bi se vam oči posebej zaiskrile ob komponentah, kot so vzmetenje Öhlins, gume Michelin pilot sport cup, platišča Speedline Turini, sedeži Recaro in izpušni sistem Akrapovič bi pomislili na - dirkalnik, seveda! No, pa je samo renault megane RS trophy.
Trofeja veselja
Foto: Anže Jereb
10. 10. 2014 ob 7:20
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

verjetno še vedno najboljši serijski športen avtomobil s sprednjim pogonom
oprijem je enostavno fantastičen
posebna serija povečuje ekskluzivnost
na njem je tudi slovenski izdelek - izpuh Akrapovič
občutek na volanu je vrhunski
motor razganja od moči, ko se enkrat zavrti in turbina prebudi
menjalnik je hiter in dovolj natančen za športno vožnjo
za nekatere je prednost, da je dovolj tih, ko je to potrebno
športna sedeža spredaj imata odličen bočni oprijem
RS je zasnovan na modelu megane, ampak deluje kot poseben model
turbomotor je malo prešibek v spodnjih vrtljajih
zavore bi bile lahko še bolj zmogljive
vmesnik in zaslon v notranjosti sta že rahlo zastarela
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (33 glasov)
video test renault megane R.S. 275 trophy
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Šest let in vmesne osvežitve so za njim pa se avtomobil na pogled ne zdi prav nič zastarel. Nasprotno, res je atraktiven, seveda, pomaga tudi barva, ampak trophy ima še ekstra nalepke, ki sicer delujejo malo ceneno, in ima številko 3. Sicer le testni, ostali imajo druge, pomeni pa, da je 3. po vrsti v posebni seriji. Verjetno to pomeni tudi, da je tipični pozerski avto, ampak megane RS skriva še bistveno več.

V Livignu, kjer smo posneli del prispevka, je pritegnil kar nekaj firbcev, torej je atraktiven. In če vas kdo ne opazi takoj, lahko mladostniško razigrano na mestu malo pohodite stopalko za plin pa bo. Čeprav nadležno glasen ni. Prav nasprotno, večini mularije se bo zdel pretih, ampak to so stroge omejitve homologacije, ki jih morajo velike avtomobilske znamke še kako spoštovati. Druga zgodba je odprta cesta. Tam je takšen megane seveda doma in tam podivja! Zvok, ki se širi od zadaj, postane rezek, agresiven, iz izpuha pa poka, ko zavirate z motorjem. Veselje ga je priganjati, čeprav to veselje traja le do 5.500 vrtljajev. Hja, pri turbomotorju je tako, da pri nizkih vrtljajih slabo potegne in ga malo zamori kakšen res počasen ovinek, potem pa zbezlja do rdečega polja, ko je treba zelo hitro prestavljati v nižjih prestavah. Seveda je fino, da je veliko dela za volanom, da prideš prepoten na cilj. K sreči je menjalnik tukaj bistveno bolj natančen kot pri vseh ostalih renaultih, ves čas sem prestavljal, tudi če ni bilo treba, ker je enostavno zabavno. Ko speljujete in se vozite čisto počasi, pa slišite vsako menjavo; obožujem, da slišim zobnike.

Šasija cup je tukaj serijska, z njo pride spredaj mehanska zapora diferenciala, tako da se moč ne izgublja z vrtenjem kolesa v prazno. Je pa tako, da morate volan konkretno držati, da vam ne pobegne po svoje. Občutek na njem je za spredaj gnan avto fantastičen, za volanski obroč v alkantari pa bi rabil rokavice, ker mi je že malo drsel po veselju na izjemnih alpskih prelazih. Ja, roke se potijo, čelo tudi. Dobrih 200 kilovatov ima mašina v nosu, 275 'konjev' obljubljajo, ker so še malo navili motor, da ne bo isti kot v običajnem RS-u. Nekaj prirastka gre na račun boljšega in lažjega serijskega Akrapovičevega izpuha iz titana in če ste lastnik običajnega RS-a pa ga želite nadgraditi, svetujem verzijo iz serije evolution, ki je zvočno še precej bogatejša kot ta.

Najbolj me preseneča, kako noro se nos potopi v ovinek, res redko drsi naravnost. Enostavno priletite v ovinek, malo zavirate, zavijete in veste, da bo šlo. Ko sem se vrtoglavo spuščal z dobrih 2.300 metrov visokega Flüelapassa v Švici, sem edino pomanjkljivost našel v zavorah. Prehitro se pregrejejo. Saj se pri vseh avtomobilih ob takšni vožnji, ampak v bistvu so zavore edine, ki pravijo 'dovolj je'. In če bi bila kakšna opcija, da na seznamu dodatne opreme lahko izberem še boljše, bi bila to prva izbira. Tako kot Öhlinsovo vzmetenje, ki ga ta model ni imel in je zato s popustom stal 'samo' slabih 34 jurjev. V bistvu je veliko denarja za megana, ampak malo za tako zmogljiv avto. Če sem čisto pošten, nanj sploh ne gledam kot na megana, ampak na en čisto poseben model, ki si ga Renault lahko šteje v čast, tako dober je.

Še vedno pa je to v osnovi megane s tremi vrati, kar pomeni dokaj prostorno kabino in kar kvalitetno sestavljeno kabino, čeprav pogrešam še kakšen odlagalni prostor več, da bi imel kam odložiti drobnarije. Zato pa je položaj za volanom točno takšen, kot mora biti, in ja, v njem se boste večinoma vozili sami, ker vas bo imel sovoznik, še bolj pogosto, sovoznica, za norca. Lahko ga vozite vsak dan, ampak če niste pravi navdušenec, vas bosta prehitro motila trdo vzmetenje in fino profiliran sedež. S porabo goriva boste tudi shajali; na dolgi relaciji je lepo padla pod 9, z nekaj dinamike na prelazih pa se je ustalila pri 12 litrih na 100 kilometrov,  kar je povsem v skladu s pričakovanji.

Megane RS trophy je res posebnež, najbolj 'hardcore' med takšnimi športnimi kombilimuzinami in to je dobro vedeti, ker bo večini voznikov, recimo vajenih klasičnega Renaultovega udobja, še kako trd. In točno takšen mora biti! Lahko bi brez večjih zadržkov rekel, da je še vedno najboljši spredaj gnan športni avto. Vse deluje igračkasto in resno hkrati. Ko ga dobite v roke, imate občutek, da ste gospodar ceste.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault megane R.S. 275 trophy
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 201 (275) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 360 pri 3.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4320 x 1848 x 1422
medosna razdalja v mm 2646
prtljažnik v litrih 344
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1376 (459)
največja hitrost v km/h 255
pospešek 0-100 km/h v s 6,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,8/6,2/7,5
poraba na testu v l/100 km 11,5
cena osnovnega vozila v EUR 15.900
cena testnega vozila v EUR 33.690
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 33.690

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
gizmo28 pravi:
sam sem imel priliko sprobati tega megana in povem vam, nor avto.
(pred 3 leti )
MDYxMDIwMTI1OTcuanBnMTM4MzY0MTU1OA==.jpg
euro pravi:
Sam kič.
(pred 3 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 9. 2018
September 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - toyota aygo
070809
1011  domača premiera - citroën berlingo
1213  domača premiera - volvo V60
141516
17  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
18  domača premiera - hyundai i20
19  domača premiera - honda CR-V
20  domača premiera - ford focus
212223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 60 minut
2425  domača premiera - peugeot rifter
2627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 426
renault clio 257
renault megane 170
volkswagen polo 164
volkswagen golf 153

Podatki veljajo za avgust 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 53.559 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: boris40
Obvestila
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 tedni  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 tedni  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 tedni  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 1 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 2 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 3 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 3 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 4 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 6 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 6 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 6 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 6 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 6 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 6 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 8 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 9 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 10 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 11 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 11 meseci  |