Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kaj ti bo 4WD, če imaš CR-V

Honda CR-V 1.6 i-DTEC elegance

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ob prvem testu trenutne generacije honde CR-V sem omenil, da je odlična, a se bo nanjo spomnila le peščica kupcev. Morda jih bo nekaj več sedaj, ko je dobila še cenejšo in šibkejšo različico.
Kaj ti bo 4WD, če imaš CR-V
Foto: Anže Jereb
17. 3. 2015 ob 8:45
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

manjši moči navkljub je ta 1,6-litrski motor trenutno eden najboljših dizlov na trgu...
... ki je bistveno bolj prožen od starejšega in močnejšega prednika
pospešuje zelo zvezno tudi pri najnižjih vrtljajih
štirikolesnega pogona praktično ne potrebujete, razen če boste vlekli počitniško prikolico
s šestimi litri spodobna poraba
vrhunski, verjetno eden najboljših menjalnikov na trgu
dober položaj za volanom, s prestavno ročico tik ob volanu
pregledna in kakovostna armaturna plošča
mehka obloga, kjer se koleno sreča s sredinsko konzolo
ogromni vzvratni ogledali
manjša masa avta botruje okretnosti med vožnjo ...
vendar se blažilniki zaradi tega ne posedejo dovolj in je udobja manj
kabina bi lahko bila malce bolj elegantno oblikovana
oprema elegance zna biti za marsikoga premalo
če avto res dolgo gledaš, postane predvsem zadaj čudno oblikovan
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.5 (29 glasov)
video test honda CR-V 1.6 i-DTEC elegance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zadnji test honde CR-V je pokazal, da gre za odličen vsestranski avtomobil, ki se suvereno in udobno pelje na urejenih podlagah, kjer se tako ali tako najpogosteje nahaja, zmore pa se spopasti tudi s kakšnim makadamom ali drugače manj oprijemljivo podlago. V prejšnjem primeru je šlo za najbolje opremljeno različico z 2,2-litrskim tubodizelskim motorjem pod pokrovom in s štirikolesnim pogonom. Super avtomobil, takrat me je motilo le, da ima samodejni menjalnik zgolj pet prestav in da motor porabi več kot osem litrov goriva za vsakih 100 prevoženih kilometrov.

Sedaj je pred vami alternativa, ki porabi okoli dva litra manj in ima pogon speljan le k sprednjima kolesoma, z opremo elegance pa je kar 13.000 EUR cenejša. Preden zavihate z nosom, češ, da terenski avtomobil pa štirikolesni pogon vsekakor mora imeti, vam povem, da pri mnogih znamkah polovico prodanih križancev predstavljajo dvokolesno gnane različice. CR-V na fotografijah ima tudi šibkejši motor, nov 1,6-litrski agregat, ki je na voljo le v kombinaciji s sprednjim pogonom, ponuja pa 88 kilovatov moči. Pohvalili smo ga že v civicu in čeprav ima v večjem in težjem CR-V-ju težje delo, vseeno trdim, da gre za enega najboljših štirivaljnih dizlov na trgu. Tudi v tem avtomobilu je namreč zelo prepričljiv.

Moči je dovolj, da ne boste imeli občutka podhranjenosti, predvsem zato ne, ker ta motor bistveno bolj zvezno vleče že od najnižjih vrtljajev, pri katerih je občutno bolj prožen od starejšega in močnejšega agregata. Obenem je na testu povprečno porabil le šest litrov, kar je občutna razlika s prejšnjim, v samih zmogljivostih pa ni tako očitna. Takšna poraba je za liter večja od civicove, a še vedno pohvalno majhna.

Če mi je šel v prejšnjem testu malce na živce le petstopenjski samodejni menjalnik - predvsem zaradi predolgih razmerij, zaradi katerih se prožnost izgubi - pa je šeststopenjski ročni v tem primeru vrhunski izdelek. Hodi so natančni in lahkotni, ta menjalnik je eden najboljših na trgu. In spet lahko dodam, da je položaj za volanom res dober, z ročico tik ob vozniku, armaturna plošča je sicer dokaj enostavna, a pregledna in kakovostna, hvalim še veliki vzvratni ogledali.

Je pa CR-V s tem motorjem od prejšnjega lažji za kar 116 kilogramov, kar je dobro in slabo. Dobro, ker je nekoliko okretnejši in lahkotnejši, med vožnjo prav nič ne opominja, da je avtomobil velik in to mi je všeč. Slabo pa, ker se mi zdi, da niso prav nič spreminjali nastavitev blažilnikov, zato nekatere grbine požre manj elegantno, se mi zdi, da so sedaj, ko so manj obremenjeni z maso vozila, pretrdi in se včasih ne posedejo dovolj. Ni neudoben avtomobil, se pa razlika pozna.

Vprašati se morate dvoje. Najprej, če je oprema elegance dovolj. Zame dejansko je, ker ne pogrešam dosti stvari. Mogoče boljše sedeže, ki jih je imel executive, čeprav tudi slednji niso slabi, in biksenonska žarometa. To pa je to, za občutno nižjo ceno bi brez težav živel tudi brez slednjega.

Predvsem pa se vprašajte še, če potrebujete štirikolesni pogon. Recimo, če boste vlekli kakšno počitniško prikolico, za resen teren pa raje izberite subaruja. Če štirikolesnega pogona ne potrebujete, je tole idealni CR-V. Dovolj poceni, zelo prostoren, dobro opremljen in odlično se pelje. Meni osebno takšen celo bolje izgleda, ker ima dodatne pragove in ostale lepotne dodatke.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda CR-V 1.6 i-DTEC elegance
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1597
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 300 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4570 x 1820 x 1685
medosna razdalja v mm 2630
prtljažnik v litrih 589
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1541 (559)
največja hitrost v km/h 182
pospešek 0-100 km/h v s 11,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,8/4,3/4,5
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 20.900
cena testnega vozila v EUR 26.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 28.245

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 21 urami  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 1 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 3 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 3 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |