Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

T-max

Ford tourneo connect 1.6 TDCi titanium

Avtor prispevka: Anže Jereb
V primeru, da ste razvajeni ali pa resnično potrebujete avtomobil z veliko prostora, pokukajte k Fordu, ki je svojo paleto enoprostornikov letos pošteno okrepil.
T-max
Foto: Miha Kokalj
28. 10. 2014 ob 22:55
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

za razliko od ostalih enoprostornikov z dostavniškimi koreninami je oblika privlačna
presenetljivo dobra notranjost, robustni plastiki navkljub
zelo dober položaj za volanom, ki se ga ne naveličate tudi po dolgih vožnjah
zaradi ogromnih stekel je vidljivost odlična, tudi za malčke, ki zato ne bodo tečni
drsna vrata, s katerimi se zelo lahko upravlja
velik, uporaben in robusten prtljažnik, ki se dobro zoperstavlja praskam
integrirani vzdolžni in prečni nosilci na strehi
dober, za večino voznikov tudi dovolj močan motor...
... ki pa se bo tudi hitro izkazal za podhranjenega enkrat na leto, ko v avto nabašemo celotno družino z vso dopustniško kramo
s sedmimi litri zadovoljiva poraba
obliki srednjega dela armaturne plošče se že pošteno poznajo leta
kakšnega odlagališča več se v kabini ne bi branil
spodnjegi del vzvratnih ogledal, ki služi pregledu mrtvega kota, bi lahko bil tudi nastavljiv
čeprav je strešni prečni nosilec zakon, je lahko moteče glasen, zato ga boste morali sneti
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (21 glasov)
video test ford tourneo connect 1.6 TDCi titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V lanskem in letošnjem letu je Ford povsem prenovil svojo paleto lahkih gospodarskih vozil. Prenovil morda niti ni ustrezna beseda, ker je pravzaprav predstavil vse avtomobile v čisto novih generacijah. Najprej lansko leto potniškega kombija tournea custom, letos je nov največji transit, nov je mali enoprostornik tourneo courier in nov je srednje velik ter za družinsko rabo najbolj primeren tourneo connect.

Nekateri mu pravijo kar T-max, ampak tale v videu ni max, ker takšnega connecta lahko dobite tudi v daljši različici grand in kvečjemu tisti bi bil max. Takšen krajši je pravzaprav dolg le 4,4 metra in je tekmec kangooju, caddyju in ostalim predstavnikom. Ampak je od večine boljši, predvsem je bolj prijeten in uporaben, vidi se, da je čisto nov in so pri razvoju stvari pošteno premislili.

Verjetno že sam izgled, mislim, kdo se pa želi voziti v brezobličnih škatlah, kakršni so običajno z dostavniškimi koreninami obogateni enoprostorniki? Če je večina teh dostavnikov malce dolgočasna, tale ni. Že oblika je zelo simpatična ter prepoznavna, potem pa še ta barva in prav takšno priporočam, da malo poživi ceste. In diskretni plastični dodatki okoli luči ter pragov tudi poskrbijo, da je celostna podoba zelo privlačna. No, vsaj meni.

Znotraj sem pričakoval, da se bodo dostavniške korenine vseeno poznale, ker tole je dejansko potniška izvedenka dostavnega transita connect, pa se ne. Seveda je kakšen kos plastike bolj trd, ampak to nikakor ne moti, oziroma je celo priporočljivo, ker so otroci pri povzročnju prask bolj učinkoviti od pilic in je nujno potrebno, da je notranjost vsaj delno odporna na njihove nohte, igrače ter brce. Nasploh je položaj za volanom zelo dober, stekla so velika in se predvsem zajedajo dovolj globoko, zaradi česar tudi manjši otroci lahko vidijo ven, prostora je veliko in uporabnih odlagališč ravno tako. Edina stvar, ki me je zmotila, je osrednji del armaturne plošče, ki je tak, kot pri vseh Fordih zadnja leta, čeprav imajo že novega. Ne bom rekel zastarel, vsekakor pa ne posebej prepričljiv, ampak novega verjetno hranijo za prenovljenega tournea, čez nekaj let.

Uporabnost povečujejo drsna vrata, ki jih hvalim predvsem zaradi lahkotnosti odpiranja in zapiranja. Lahko jih pohvalim še zaradi skrivanja običajnega stekla, ki se spusti povsem dol, v kakšnem caddyju pa ga niti odpreti ni mogoče. Majhnih odlagališč je kar nekaj, lahko bi se kakšen skrival še v sprednjih sedežih in zadnja klop bi bila lahko vzdolžno pomična, potem bi bilo vse skupaj še bolj uporabno. In spodnji del vzvratnih ogledal s tistim dodatnim širokokotnim stekelcem bi bil lahko nastavljiv. Je po svoje zelo dobrodošel, a sam nanj med vožnjo ne vidim, je preveč po kotom.

Prostora vam bo kvečjemu zmanjkalo v prtljažniku in zato ima Ford v ponudbi različico grand, sicer pa je tudi ta kar velik in predvsem uporabno oglat, pa še dovolj robusten, da ne bo takoj popraskan. Malce nejevolje je občasno povzročala le polica, ki je dokaj težka in štorasta in bi jo takoj zamenjal za rolo ter obenem še za zatičke z dodatno mrežo, ki bi jo lahko razpel pod strop. Potem bi zadaj lahko varno naložil še več prtljage, predvsem pa se ne bi s polico ukvarjal vsakič, ko tovor preseže njeno višino.

Pri motorju imam deljeno mnenje. Seveda je takšen najmočnjši dizelski agregat z 92 kilovati moči najbrž še najbolj smotrna izbira. Seveda s tem avtom ne bo nihče vozil hitro in zato bo v večini primerov dovolj zmogljiv. Ampak mu vseeno občasno zmanjka moči, na dopustu smo tournea oborožili še s strešnim kovčkom in kolesom, poleg štirih potnikov pa je bilo v vozilu še kup prtljage in na trenutke, zlasti v kakšen daljši klanec, se je tourneo zapodil z muko. Daleč od tega, da bi od njega zahteval športne vrline, pa je bilo moči vseeno premalo. V bolj običajnih razmerah bo dovolj zmogljiv in v takšnem avtomobilu bi sam izbral prav ta motor. Tudi zaradi porabe goriva, ki je bila manjša od sedmih litrov, kljub zračno precej uporniškem tovoru na strehi. Mimogrede, integrirani vzdolžni in prečni nosilci, ki jih ponuja tourneo connect, so zakon. To bi moral imeti vsak tak družinski avtomobil, ker so tako zelo priročni, vedno pa jih lahko snamete, če jih ne boste potrebovali, saj je z njimi vožnja vseeno malo glasnejša.

Potem pa še cena. Ker je to ford, je ta v mejah normale. Takšen najbolje opremljen in dejansko najbolje motoriziran tourneo connect pride s popustom malo več kot 24.000 evrov. Za povprečno družino morda preveč, ampak je seveda lahko tudi cenejši. Samo potem ne bo imel tako zanimive barve, bogate opreme in prijetnega motorja. Še vedno bo dober, ne bo pa tako kul. In verjemite, če to pride iz mojih ust, je velika pohvala. Te vrste avtomobili mi še zdaleč niso med najljubšimi, kljub temu da imam družino. Bi vedno raje izbral fiesto ST in šel pač na morje nekam, kjer že imajo vso kramo, ki je bila tokrat z nami.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Ford tourneo connect 1.6 TDCi titanium 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1560
moč v kW (KM) pri vrt./min 85 (115) pri 3.600
največji navor v Nm pri vrt./min 270 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4420 x 1840 x 1860
medosna razdalja v mm 2660
prtljažnik v litrih 1029
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1500 (555)
največja hitrost v km/h 160
pospešek 0-100 km/h v s 12,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,6/4,6/4,9
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 22.800
cena testnega vozila v EUR 24.420
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.420

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 13. 12. 2017
December 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04  domača premiera - porsche cayenne
0506  domača premiera - renault clio I feel Slovenia
07080910
1112  mednarodna premiera - dacia duster
1314  domača premiera - škoda karoq
151617
18192021  domača premiera - hyundai N
222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 365
renault clio 347
renault captur 279
škoda octavia 209
renault megane 206

Podatki veljajo za november 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 66.853 novih avtov!

Anketa
Kakšen bo vaš naslednji avtomobil?
864športni 863križanec 862limuzina 861karavan 860zmagovalec testa PRIMA


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bogdan
Obvestila
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 tedni  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 1 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 2 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 4 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 5 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 6 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 6 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 6 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 6 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 6 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 7 meseci  |