{* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nova era

Volkswagen passat CC 1.8 TSI

Avtor prispevka: Miha Dovč
Kdo ima pri Volkswagnu zasluge za to, da se je passat CC znašel na avtomobilskem trgu? Tisti, ki jih ima, naj nadaljuje svoje delo. Zlobni jeziki, ki so opletali, da je Volkswagen za dolgočasne, predvidljive ljudi brez domišljije in okusa, se lahko sedaj zavežejo. Passat CC je lep.
Nova era
Foto: Matej Mihinjač
22. 11. 2008 ob 20:00
Komentarjev: 0

V živo še bistveno bolj kot na fotografijah. Prvi del je veliko prestižnejši kot pri običajnem passatu. Agresivnejši in predvsem elegantnejši 'nos' spominja na zastavonošo phaetona. Bočna linija je nizka, z nizkimi stranskimi stekli se dviguje do B-stebrička, nato pa se že začne spuščati proti zadku vozila. Na zadku nas pričakata dva para okroglih svetil. Pri Volkswagnu so passata CC poimenovali 'Comfort Coupe'. Da ne gre za pravega kupeja, je seveda jasno zaradi odvečnega para vrat za B-stebričkom. Diplomatsko se lahko izgovorim, da karoserijsko spada v isti razred kot Mercedes-Benzov CLS, vendar ga do tja loči še marsikaj, ne le podvojena cena.

Notranjost je prestižna nad pričakovanji. Kvalitetni materiali od plastike do aluminija. Pri Volkswagnu se očitno poslavlja tudi tradicionalna modra osvetlitev merilnikov in sredinske konzole, saj le-ti po novem sijejo v beli barvi na črni podlagi, igle merilnikov pa so rdeče. Novejša so tudi stikala klimatske naprave ter avdiosistem, ki mu po novem ukazujemo kar na zaslonu, občutljivem na dotik. Sedeži so odeti v blago, usnja pri Volkswagnu za to ceno res še nismo vajeni. Voznikovemu pri nastavitvah trdote hrbtnega dela, naslona in višine pomagajo elektromotorčki, medtem ko je oddaljenost od volana, torej osnovna nastavitev, še vedno ročna. Hecno. Zadaj vozeča (passat CC lahko sprejme le do 4 potnike) se definitivno ne bosta pritoževala nad odmerjenim prostorom za noge, bo pa glava potnika sklonjena, če je le-ta višji od 185 centimetrov. Oblika vozila tu pač terja svoj davek. Prtljažnega prostora je za 532 precej plitvih a dolgih litrov. Za prevoz daljših predmetov (smuči) pa se deljivo podreta zadnja sedeža.

Za pogon skrbi vedno znova pohvaljeni bencinski štirivaljnik, kateremu pri dihanju pomaga turbinski polnilnik. Iz 1,8 litra iztisne 160 'konjičev' ter 250 Nm navora, ki so na voljo že skoraj od prostega teka dalje. Največja odlika tega agregata je elastičnost, saj omogoča lenarjenje s prestavno ročico, obenem pa tudi hitra odzivnost in veselje do vrtenja v visoke vrtljaje. Poraba lahko hitro pade pod 7 litrov, ob izkoriščanju vse moči, ki je na voljo, pa doseže tudi dvakratnik te številke. V povprečju se zlahka zadovolji z 10 litri.

V vožnji passat CC blesti. Največji del zaslug za to gre prilagodljivemu podvozju, ki ima tri stopnje: comfort, sport in vmesno normal. Razlika med skrajnima stopnjama je občutna, saj poleg tršega podvozja 'tabletko viagre' dobi tudi progresiven servo. Zaradi aerodinamične oblike, dobre zvočne izolacije in kultiviranega agregata hrup poseže v kokpit, ko so avtocestne hitrosti na nedovoljeni strani.

Prvič sem v tem avtomobilu preskusil tudi sistem 'Lane Assist', ki nezbranim voznikom omogoča, da ostanejo na svojem voznem pasu. V praksi sistem deluje tako, da se vklopi nekje nad hitrostjo 70 km/h, ko senzorji zaznavajo črte na levi in desni strani vozila. Če vozilo začne nekontrolirano zapuščati svoj vozni pas, sistem obrne volan in vozilo usmeri na sredino pasu. Vendar se izklopi, če voznik po približno 10 sekundah ne vzame vajeti v svoje roke. Pred izklopom na to opozori s piskom. Sistem bi bil mogoče še učinkovitejši, če bi vozniku stresel sedež ali pocukal varnostni pas, vendar deluje odlično, če so talne oznake dobro vidne. Časi se spreminjajo. Tudi passat ni več dolgočasen avtomobil. Snovalcem je uspel veliki met, le pri izbiri imena jim je očitno zmanjkalo domišljije. Ampak ta mali greh se jim zlahka oprosti, sploh, če bodo tako tudi nadaljevali v svoji novi eri.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen passat CC 1,8 TSI
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, turbo, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1.798
moč v kW (KM) pri vrt./min 118 (160) pri 5.000
največji navor v Nm pri vrt./min 250 pri 1.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4.799 x 1.855 x 1.417
medosna razdalja v mm 2.711
prtljažnik v litrih 532
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.430 (490)
največja hitrost v km/h 222
pospešek 0-100 km/h v s 8,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,4/6,0/7,6
poraba na testu v l/100 km 10,3
cena osnovnega vozila v EUR /
cena testnega vozila v EUR 29.161
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR /

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 11. 2018
November 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
05060708091011  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
121314  domača premiera - hyundai santa fe
15  domača premiera - BMW X5
16  domača premiera - mitsubishi outlander PHEV
1718  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1920  domača premiera - kia ceed SW
2122  domača premiera - ford courier
23  domača premiera - mercedes-benz GLE
2425  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
26272829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 301
renault clio 291
fiat 500 248
volkswagen polo 244
volkswagen golf 180

Podatki veljajo za oktober 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 64.000 novih avtov!

Anketa
Kdaj boste zamenjali letne pnevmatike z zimskimi?
925Nikoli, imam celoletne. 924Ne še, je še pretoplo. 923Sem že naročen, ne maram gneče. 922Gume je treba zamenjat?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: roxo156
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 1 dnevi  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 tedni  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 tedni  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 tedni  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 tedni  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 tedni  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 tedni  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 tedni  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 tedni  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 tedni  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 tedni  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 1 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |