{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Metro

Renault captur energy dCi 90 helly hansen

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Pod kožo smo vsi enaki in marsikdo s tem očitno ni preveč zadovoljen. Kar poglejte okoli sebe pa povejte, če vidite dva enako oblečena človeka. Zdaj pa poglejte še enkrat pa povejte, če vidite dva enaka avtomobila. Grem stavit, da je drugi odgovor 'itak'.
Metro
Foto: Gašper Miš
2. 4. 2015 ob 13:40
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

nastopaška oblika pritegne mnoge poglede
veliko odlagalnih mest v notranjosti za raznorazne drobnarije
dizelski motor še vedno navdušuje z ekonomičnostjo
377-litrski prtljažnik postreže še z uporabnim dvojnim dnom
posodobljeni sistem R-link ne zmrzuje več brez razloga
dokaj udobno blaženje na slabših cestah
sistem extended grip pomaga pri speljevanju na spolzkem
velik sovoznikov predal je najbolj uporaben, ko ni sovoznika
za nišno različico capturja boste morali globoko pogledati v denarnico
nizka streha na zadnji klopi povzroča utesnjenost
neosvetljeni gumbi na prevelikem volanskem obroču
serijska napaka sprednjega odbijača, ki pada iz ležišča
pri kvaliteti izdelave in materialov ni razlike med vstopnim in najboljšim modelom
3,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.2 (29 glasov)
video test dacia duster 1,6 16V ambiance 4x2
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tukaj pridejo na vrsto posebne izvedenke, kot je Renaultov captur helly hansen! Captur že v osnovi izgleda dovolj atraktivno, ampak jih je na cestah veliko, zato mora biti še malo bolj poseben. To pomeni tudi drag, ampak razlika je opazna takoj in pridne španske ročice, ki capturja izdelujejo, so tako bolj nagrajene, kot s kupovanjem le vstopnih modelov za dobrih 14 tisočakov.

Rdeče-črna barvna kombinacija zunanjosti je marsikomu všeč. Bi rekel kar večini in verjetno je od vseh capturjev požel največ zanimanja doslej. Sicer s strani malo starejše populacije, pa vendar. Vseeno pa ne morem mimo stvari, ki me moti že od prvega testnega capturja: odbijač na sprednji levi strani ob vožnji po slabši podlagi skoči iz nosila. Podobno se je dogajalo tudi pri enem od prejšnjih in sem mislil, da je to hiba testnega vozila, očitno pa je serijska napaka, pri kateri se nekateri prodajalci kar sami znajdejo in jo po svoje popravijo, čeprav jo bo moral čimprej tudi sam Renault.

Rdeče-črna kombinacija se nadaljuje v notranjosti, kjer so sedeži z več bočne opore še kako dobrodošli. V bistvu se na njih precej bolje sedi, se pa prevlek zaradi kombinacije usnja ne da sneti in oprati, tako da hranjenje in živahne aktivnosti brez pregrinjala v avtomobilu odpadejo. Pohvalim lahko še sistem R-link z navigacijo, ki so ga očitno posodobili po tem, ko so slišali, kako tarnam nad zmrzovanjem. Tokrat je sistem deloval popolnoma brez težav, le meniji včasih kričijo po lektoriranju. Plastična notranjost se razen boljših sedežev praktično ne razlikuje od cenejših bratov. No, na volanu je namesto cenejše okrasne plastike malenkost boljša s karbonsko nalepko, ki k sreči na straneh nima ostrih robov, je pa odlagalnih površin še vedno kar 27, sovoznikov predal med drugim pogoltne velikih 11 litrov drobnarij, vendar se najlažje odpre ravno takrat, ko sovoznika sploh ni v avtomobilu. Na zadnji klopi je občutek zaradi nizke strehe malo utesnjen, preseneča pa prtljažni prostor s svojimi 377 litri prostora in dvojnim dnom, kamor elegantno spravite manjše predmete, da se ne vozijo po celem prtljažniku.

Za pogon pozerja je skrbel dobri stari 1,5-litrski turbodizelski agregat z močjo 66 kilovatov oziroma 90 'konjev', kar je za capturja popolnoma dovolj. To se pokaže tudi pri povprečni porabi, ki le stežka naraste do šestih litrov, tudi ob malo hitrejši vožnji. Tako boste sicer vozili samo na cestnih ravnicah, kjer se lepo in udobno pelje, med ovinki pa trpi za podkrmiljenjem, saj nos ves čas sili naravnost. Mogoče se boste zaradi sistema 'extended grip' večkrat zapeljali na slabo urejene ceste z bolj spolzko podlago, štirikolesnega pogona pa niti captur helly hansen ne ponuja. Večja oddaljenost od tal morebiti res nakazuje na to, vendar imajo vsi capturji še vedno samo pogon na sprednji kolesi, s sistemom extended grip pa lahko z obračanjem gumba na sredinski konzoli omogočite, da ne ostane brez sape že pri prvem vzponu.

Avtomobil v vsakem primeru ostaja zanimiv tudi v najbolj 'prestižni' izdaji, vendar bodo ravno po tej kupci najbolj redko posegli, saj se v veliki večini odločijo za srednji nivo opreme. Vseeno gre za ugoden paket, če bi v ceniku iskali podobnega z dizelskim motorjem in toliko dodatne opreme. Seveda lahko vedno izberete tudi cenejšega, ampak vrh ponudbe je nekaj posebnega in takšen captur vsaj s svojim izgledom to lepo pokaže.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault captur energy dCi 90 helly hansen
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 220 pri 1.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4122 x 1778 x 1566
medosna razdalja v mm 2606
prtljažnik v litrih 377
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1170 (559)
največja hitrost v km/h 171
pospešek 0-100 km/h v s 13,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,2/3,4/3,7
poraba na testu v l/100 km 6,3
cena osnovnega vozila v EUR 14.290
cena testnega vozila v EUR 21.090
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.440

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 13. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nalim
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 tedni  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |