Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Metro

Renault captur energy dCi 90 helly hansen

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Pod kožo smo vsi enaki in marsikdo s tem očitno ni preveč zadovoljen. Kar poglejte okoli sebe pa povejte, če vidite dva enako oblečena človeka. Zdaj pa poglejte še enkrat pa povejte, če vidite dva enaka avtomobila. Grem stavit, da je drugi odgovor 'itak'.
Metro
Foto: Gašper Miš
2. 4. 2015 ob 13:40
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

nastopaška oblika pritegne mnoge poglede
veliko odlagalnih mest v notranjosti za raznorazne drobnarije
dizelski motor še vedno navdušuje z ekonomičnostjo
377-litrski prtljažnik postreže še z uporabnim dvojnim dnom
posodobljeni sistem R-link ne zmrzuje več brez razloga
dokaj udobno blaženje na slabših cestah
sistem extended grip pomaga pri speljevanju na spolzkem
velik sovoznikov predal je najbolj uporaben, ko ni sovoznika
za nišno različico capturja boste morali globoko pogledati v denarnico
nizka streha na zadnji klopi povzroča utesnjenost
neosvetljeni gumbi na prevelikem volanskem obroču
serijska napaka sprednjega odbijača, ki pada iz ležišča
pri kvaliteti izdelave in materialov ni razlike med vstopnim in najboljšim modelom
3,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.2 (29 glasov)
video test dacia duster 1,6 16V ambiance 4x2
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tukaj pridejo na vrsto posebne izvedenke, kot je Renaultov captur helly hansen! Captur že v osnovi izgleda dovolj atraktivno, ampak jih je na cestah veliko, zato mora biti še malo bolj poseben. To pomeni tudi drag, ampak razlika je opazna takoj in pridne španske ročice, ki capturja izdelujejo, so tako bolj nagrajene, kot s kupovanjem le vstopnih modelov za dobrih 14 tisočakov.

Rdeče-črna barvna kombinacija zunanjosti je marsikomu všeč. Bi rekel kar večini in verjetno je od vseh capturjev požel največ zanimanja doslej. Sicer s strani malo starejše populacije, pa vendar. Vseeno pa ne morem mimo stvari, ki me moti že od prvega testnega capturja: odbijač na sprednji levi strani ob vožnji po slabši podlagi skoči iz nosila. Podobno se je dogajalo tudi pri enem od prejšnjih in sem mislil, da je to hiba testnega vozila, očitno pa je serijska napaka, pri kateri se nekateri prodajalci kar sami znajdejo in jo po svoje popravijo, čeprav jo bo moral čimprej tudi sam Renault.

Rdeče-črna kombinacija se nadaljuje v notranjosti, kjer so sedeži z več bočne opore še kako dobrodošli. V bistvu se na njih precej bolje sedi, se pa prevlek zaradi kombinacije usnja ne da sneti in oprati, tako da hranjenje in živahne aktivnosti brez pregrinjala v avtomobilu odpadejo. Pohvalim lahko še sistem R-link z navigacijo, ki so ga očitno posodobili po tem, ko so slišali, kako tarnam nad zmrzovanjem. Tokrat je sistem deloval popolnoma brez težav, le meniji včasih kričijo po lektoriranju. Plastična notranjost se razen boljših sedežev praktično ne razlikuje od cenejših bratov. No, na volanu je namesto cenejše okrasne plastike malenkost boljša s karbonsko nalepko, ki k sreči na straneh nima ostrih robov, je pa odlagalnih površin še vedno kar 27, sovoznikov predal med drugim pogoltne velikih 11 litrov drobnarij, vendar se najlažje odpre ravno takrat, ko sovoznika sploh ni v avtomobilu. Na zadnji klopi je občutek zaradi nizke strehe malo utesnjen, preseneča pa prtljažni prostor s svojimi 377 litri prostora in dvojnim dnom, kamor elegantno spravite manjše predmete, da se ne vozijo po celem prtljažniku.

Za pogon pozerja je skrbel dobri stari 1,5-litrski turbodizelski agregat z močjo 66 kilovatov oziroma 90 'konjev', kar je za capturja popolnoma dovolj. To se pokaže tudi pri povprečni porabi, ki le stežka naraste do šestih litrov, tudi ob malo hitrejši vožnji. Tako boste sicer vozili samo na cestnih ravnicah, kjer se lepo in udobno pelje, med ovinki pa trpi za podkrmiljenjem, saj nos ves čas sili naravnost. Mogoče se boste zaradi sistema 'extended grip' večkrat zapeljali na slabo urejene ceste z bolj spolzko podlago, štirikolesnega pogona pa niti captur helly hansen ne ponuja. Večja oddaljenost od tal morebiti res nakazuje na to, vendar imajo vsi capturji še vedno samo pogon na sprednji kolesi, s sistemom extended grip pa lahko z obračanjem gumba na sredinski konzoli omogočite, da ne ostane brez sape že pri prvem vzponu.

Avtomobil v vsakem primeru ostaja zanimiv tudi v najbolj 'prestižni' izdaji, vendar bodo ravno po tej kupci najbolj redko posegli, saj se v veliki večini odločijo za srednji nivo opreme. Vseeno gre za ugoden paket, če bi v ceniku iskali podobnega z dizelskim motorjem in toliko dodatne opreme. Seveda lahko vedno izberete tudi cenejšega, ampak vrh ponudbe je nekaj posebnega in takšen captur vsaj s svojim izgledom to lepo pokaže.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault captur energy dCi 90 helly hansen
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 220 pri 1.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4122 x 1778 x 1566
medosna razdalja v mm 2606
prtljažnik v litrih 377
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1170 (559)
največja hitrost v km/h 171
pospešek 0-100 km/h v s 13,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,2/3,4/3,7
poraba na testu v l/100 km 6,3
cena osnovnega vozila v EUR 14.290
cena testnega vozila v EUR 21.090
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.440

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 11. 2017
November 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
0607  domača premiera - tiguan allspace
08  domača premiera - hyundai KONA
09  domača premiera - fiat 500L
101112
131415  domača premiera - BMW X3 in 6 gran turismo
16  domača premiera - volvo XC40
171819
2021  mednarodna premiera - mitsubishi eclipse cross
2223242526
27282930  mednarodna premiera - ford transit custom
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 387
renault clio 358
škoda octavia 201
renault megane 173
renault captur 165

Podatki veljajo za oktober 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 60.561 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na zimo?
855toplo se oblečem 854samo pnevmatike zamenjam 853za pregled si vzamem 3 ure 852nikoli ga ne pripravim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Carloss
Obvestila
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 tedni  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 1 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 3 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 4 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 5 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 5 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 5 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 5 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 5 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 6 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 7 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 8 meseci  |