Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Fleksibilnost

Kia cee'd_sw 1,6 CRDi VGT EX europe+

Avtor prispevka: Miha Dovč
Kia je šolski primer v avtomobilski industriji, kako prisluhniti kupcem. Ne morejo se ravno pohvaliti z dolgo tradicijo proizvajanja karavanskih avtomobilov, saj je pred cee'dom_sw le en avtomobil z njihovih tekočih trakov nosil 'nahrbtnik'. In ker je trend prodaje karavanskih izvedenk v porastu, so pridni Korejci brž predstavili številko 2.
Fleksibilnost
Foto: Matej Mihinjač
17. 11. 2008 ob 20:09
Komentarjev: 0

In ta je veliko bolj dorasla vse zahtevnejšemu avtomobilskemu trgu ter razvajenim kupcem, ki jim je pomembna oblika, kakovost, opremljenost, vozne lastnosti, izbira motorjev in varnost. In v prav vseh naštetih točkah se cee'd_sw več kot dobro znajde. Že res, da ne pričakujte čudežev; za dobrih 17 tisočakov bi bila to namreč utopija. Glede oblike pa 'sidu' ne moremo prav nič očitati. Če že sprednji del spominja na Toyotino corollo, je zadek povsem samosvoj. D-stebriček je skoraj edinstveno vzporeden A-stebričku, kar sicer nima nobene uporabne vrednosti, je pa osvežitev glede na ustaljeno prakso, da D-stebriček pada proti zadku, ne pa da se dviguje. Prtljažni postor je glede na običajnega kombilimuzinskega cee'da pridobil skoraj 200 litrov, tako da v osnovi meri vsaj 534, največjo vrednost pa doseže pri vrednosti 1.664 litrov. Medosna razdalja je ostala nespremenjena, kar pomeni, da je tudi prostor zadaj sedečim odmerjen z 'isto žlico' kot pri prvem članu družine cee'd. Ko bodo zadaj sedeči spočetka prikimavali nad odmerjenim prostorom, jih bo začetna vznesenost minila ob prvem izletu po slabši podlagi pod kolesi. Podvozje je namreč precej trše nasajeno kot smo bili vajeni do sedaj s strani južnokorejskih avtomobilskih proizvajalcev. Kratki sunki, ki jih je na slovenskih cestah vse polno, tako brez ovir prihajajo do teles potnikov. Ima pa trše podvozje svoje prednosti pri vožnji skozi ovinke, kjer se kljub 'prikolici' zadaj avtomobil odlično znajde. Le z informacijami izpod koles preveč skop volanski mehanizem omili željo po hitri vožnji.

Notranjost je povsem identična kot v kombilimuzinskem ter tudi kupejevskem cee'du. Vse pohvale si zasluži avdiosistem z vtičnico za priklop zunanje naprave ter USB-vhodom, samodejna klimatska naprava dobro opravlja svoje delo tudi v tej pasji vročini. Nekoliko zmoti le premočna osvetlitev v notranjosti, sploh zaslon, ki prikazuje podatke potovalnega računalnika ter radia. Sedeži so v bolj slabo oporo hrbtenici, saj ne nudijo željene opore.

Agregat, ki se vrti pod prednjim pokrovom, je ustvarjen po željah evropskih voznikov, velikosti litra in šestih decilitrov, ki se odžeja s plinskim oljem, do večje moči pa si pomaga z variabilnim turbinskim polnilnikom. Relativno majhna prostornina motorja glede na moč, ki doseže vrednost 115, izraženo v bolj domačih konjskih silah, je razlog, da je agregat do dva tisoč vrtljajev v minuti bolj kot ne zaspan. Ko svoje delo nastopi turbina, pa se vrtljaji hipoma poženejo proti štiri tisoč, kjer mu pričakovano zopet začne zmanjkovati sape. Grajo si zasluži manjalnik, saj je kljub sodobni zasnovi vozila in motorja obdarjen zgolj s petimi prestavami. Vendar je klub temu poraba lahko vzorno nizka.

Vse, kar je cee'du ostalo azijskega, so korenine. Načrtovan in ustvarjen v Evropi ter za Evropo. Odziv kupcev je bil nad vsemi pričakovanji, tudi slovenskega uvoznika. Dolga doba splošne garancije, pet doseženih zvezdic na varnostnem testu, privlačna oblika in dobra izdelava so prepričali že številne kupce. Na žalost je sledila tudi pričakovana reakcija tovarne, ki si skuša dvigniti ugled tudi z višanjem cene.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki kia cee'd_sw 1,6 CRDi VGT
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1.582
moč v kW (KM) pri vrt./min 84,6 (115) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 255 pri 1.950 – 2.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4.480 x 1.790 x 1.490
medosna razdalja v mm 2.650
prtljažnik v litrih 534 – 1.664
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.367 (453)
največja hitrost v km/h 188
pospešek 0-100 km/h v s 11,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,7/4,2/4,7
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR /
cena testnega vozila v EUR 17.690
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR /

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 2. 2019
Februar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314  domača premiera - toyota RAV4
15  domača premiera - BMW xDrive
domača premiera - mercedes-benz B
1617
18  domača premiera - fiat 500X
192021222324
25262728010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: petravic
Obvestila
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 6 dnevi  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 3 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 3 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 3 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 4 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 5 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 5 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 5 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 6 meseci  |