Daljnovzhodne obljube
Hyundai ix35 2.0 CRDi 4x4 style

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Res je znotraj še vedno veliko trde plastike, a je robustno izdelana in brez čričkov.
Še vedno je to dobra mešanica kakovosti, cene in udobja. Res je znotraj še vedno veliko trde plastike, a je robustno izdelana in brez čričkov. Sedeži niso ravno vrhunec ergonomije, ker bi morali imeti več ledvene in bočne opore, ampak gretje ima celo zadnja klop! Opora za roko med sprednjima sedežema ni nastavljiva, ima pa spodaj veliko luknjo za drobnarije. Volanski obroč je preveč položen, ampak je sam položaj za volanom dober. Osrednji zaslon je majhen, je pa občutljiv na dotik. Za vsako negativno stvar se najde vsaj ena pozitivna!
Če upoštevate, da je prostora dovolj in da je velik prtljažnik uporaben, bo z njim zadovoljna tudi 4-članska družina. 17-centimetrska oddaljenost od tal skupaj s štirikolesnim pogonom, ki ga lahko pri manjših hitrostih 'zaklenete', vseeno omogočata dostop na kakšno težje dosegljivo točko, podobno kot pri konkurenci pa to vozniki navadno kupijo za rezervo. Nihče določenih zmogljivosti res ne potrebuje, morda pa kdaj pride do trenutka, ko bo vesel, da je lažje speljal iz kakšnega snega, zato bo z veseljem odštel 27.720 evrov s popustom. Če morate imeti križanca, je osveženi ix35 čisto dober predstavnik svojega razreda. Še prvi stik z njim je prijeten - ključ je lepši in po občutku kvalitetnejši kot pri večini avtomobilov.
tehnični podatki | hyundai ix35 2.0 CRDi 4WD FL style |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1995 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 100 (136) pri 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 320 od 1.800 do 2.500 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4410 x 1820 x 1670 |
medosna razdalja v mm | 2640 |
prtljažnik v litrih | 591 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1600 (540) |
največja hitrost v km/h | 181 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,3 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 3,9/4,7/5,5 |
poraba na testu v l/100 km | 8,7 |
cena osnovnega vozila v EUR | 19.790 |
cena testnega vozila v EUR | 27.290 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 27.720 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 domača premiera - toyota RAV4 | 15 domača premiera - BMW xDrive domača premiera - mercedes-benz B | 16 | 17 |
18 domača premiera - fiat 500X | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 | 03 |
renault clio | 282 |
renault captur | 181 |
škoda octavia | 132 |
volkswagen polo | 113 |
volkswagen golf | 107 |
Podatki veljajo za leto 2018
Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!
















