Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Daljnovzhodne obljube

Hyundai ix35 2.0 CRDi 4x4 style

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Da se Hyundai zgleduje po evropski konkurenci, ni nobena skrivnost in tega niti ne zanikajo. Zato pa je napredek pri njihovih avtomobilih tako velik. Še en dokaz je osveženi ix35, ki spet obljublja veliko za vloženi denar.
Daljnovzhodne obljube
Foto: Gašper Miš
14. 11. 2014 ob 1:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izgled je še vedno dovolj svež, da ni potreboval korenite prenove
velikost avtomobila je primera za evropske ceste, skriva pa prostorno notranjost
motor je dovolj zmogljiv za štirikolesno gnan avtomobil
6-stopenjski menjalnik ima natančne gibe
s štirikolesnim pogonom je dosegljiva tudi kakšna težje dostopna točka
občutek na volanu je boljši kot pri predhodniku
notranjost je kvalitetno izdelana
volanski obroč je preveč položno postavljen
podvozje je dokaj glasno na slabih podlagah
nos v ovinkih še vedno dokaj strmo vztraja v smeri naravnost
poraba goriva bi morala biti manjša
sprednja sedeža ponujata premalo bočne in ledvene opore
3,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (24 glasov)
test-hyundai ix35 2.0 CRDi 4WD style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Hyundai ix35 je bil deležen prenove po skoraj petih letih, gre pa za enega uspešnejših modelov v Evropi, ki je očitno nora na ta segment vozil. Se pozna, da se prebivalstvo stara in želi med vožnjo sedeti malo višje, da ima boljši pregled iz vozila ter da kolena manj trpijo pri vstopanju in obratno. Z njim so tudi uvedli svoj 'fluidni dizajn' in ker se jim je zdela oblika še vedno privlačna, so denar raje namenili zmanjševanju emisij ter boljši vožnji. Kar pametno, izgleda še vedno v redu, sploh z led lučmi. Tipičen moderen križanec pač.

Res je znotraj še vedno veliko trde plastike, a je robustno izdelana in brez čričkov.

Še vedno je to dobra mešanica kakovosti, cene in udobja. Res je znotraj še vedno veliko trde plastike, a je robustno izdelana in brez čričkov. Sedeži niso ravno vrhunec ergonomije, ker bi morali imeti več ledvene in bočne opore, ampak gretje ima celo zadnja klop! Opora za roko med sprednjima sedežema ni nastavljiva, ima pa spodaj veliko luknjo za drobnarije. Volanski obroč je preveč položen, ampak je sam položaj za volanom dober. Osrednji zaslon je majhen, je pa občutljiv na dotik. Za vsako negativno stvar se najde vsaj ena pozitivna!

Pri starem sem malo pogrešal boljši občutek med vožnjo. Sploh na volanu, ki je pri večini novih hyundaijev preveč odtujen. Tukaj sem imel boljši občutek, očitno so poslušali kritike, čeprav se mi zdi funkcija 'flex steer' popolnoma nepotrebna. Z njo nastavljate trdoto krmilnega mehanizma in to je vse, niti občutka na volanu zaradi tega ne bo več. Ne pričakujte trših blažilnikov in večje odzivnosti motorja pri nastavitvi 'sport'. Čeprav je nagibanje karoserije zmerno, vas bo vožnja hitro opomnila, da ne gre za dinamičen avtomobil, in če upoštevam, da se boste z njim večinoma vozili po cesti, je vožnja v bistvu solidna. Le podvozje je dokaj glasno in veter bi lahko manj šumel okoli karoserije pri večjih hitrostih.

Z motorjem je podobna situacija, testnega je poganjal dvolitrski 'turbodizel', ki proizvede 100 kilovatov, 136 'konjev', kar je več kot dovolj. Za 1.400 evrov doplačila je sicer na voljo še za 35 kW močnejši (48 KM), ampak že ta pospešuje zvezno in navora je dovolj pri nizkih vrtljajih. Menjalnik tudi ni slab, le malo premehke gibe ima za moj okus, je pa natančen. Z enostavnim štirikolesnim pogonom, ki se vklopi, ko prvi kolesi zdrsneta, je v bistvu na voljo le ta dizelski motor, šibkejši 1,7-litrski je rezerviran za modele s sprednjim pogonom. Poraba zato ni bila majhna, na testu je znašala 8,7 litra in tukaj se konkurenca dosti bolje odreže.

Če upoštevate, da je prostora dovolj in da je velik prtljažnik uporaben, bo z njim zadovoljna tudi 4-članska družina. 17-centimetrska oddaljenost od tal skupaj s štirikolesnim pogonom, ki ga lahko pri manjših hitrostih 'zaklenete', vseeno omogočata dostop na kakšno težje dosegljivo točko, podobno kot pri konkurenci pa to vozniki navadno kupijo za rezervo. Nihče določenih zmogljivosti res ne potrebuje, morda pa kdaj pride do trenutka, ko bo vesel, da je lažje speljal iz kakšnega snega, zato bo z veseljem odštel 27.720 evrov s popustom. Če morate imeti križanca, je osveženi ix35 čisto dober predstavnik svojega razreda. Še prvi stik z njim je prijeten - ključ je lepši in po občutku kvalitetnejši kot pri večini avtomobilov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai ix35 2.0 CRDi 4WD FL style
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 100 (136) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.800 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4410 x 1820 x 1670
medosna razdalja v mm 2640
prtljažnik v litrih 591
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1600 (540)
največja hitrost v km/h 181
pospešek 0-100 km/h v s 11,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 3,9/4,7/5,5
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 19.790
cena testnega vozila v EUR 27.290
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 27.720

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 5. 2018
Maj 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - audi A7
10  mednarodna premiera - volkswagen touareg
11  domača premiera - hyundai i30 N
1213
14151617  domača premiera - mercedes benz A
181920
2122  domača premiera - BMW M5 in i8 roadster
2324252627
282930  domača premiera - 4 milijoni vozil v Revozu
31  domača premiera - nissan leaf
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 401
volkswagen polo 309
volkswagen golf 248
škoda octavia 221
renault captur 201

Podatki veljajo za april 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 26.998 novih avtov!

Anketa
Kdaj se boš prijavil na Rdeči volan?
913Sem najboljši, se ne rabim. 912V Krškem sem že dosegel najboljši čas. 911Ne bom se, ker me je strah. 910Kaj je Rdeči volan?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: monik
Obvestila
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 3 dnevi  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 2 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 2 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 2 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 2 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 2 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 6 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 7 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 7 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 8 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 8 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 9 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 9 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 9 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 10 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 10 meseci  |