Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Femme fatale

Chevrolet aveo 3v 1,4 LT

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Morda ste ga prej poznali pod drugim nazivom, kalos, kakor so se imenovali Chevroletovi modeli s prisekanimi zadki. Sedaj celotno družino označuje novo ime – aveo. Kljub drugemu imenu ne gre za tako veliko spremembo, temveč bolj za prenovo, da bo avtomobil bolj privlačen. In če bi radi, da vas opazi tudi slovenska 'femme fatale' Bernarda Žarn, ki se vozi s takšnim, le v salon na ogled.
Femme fatale
Foto: Matej Mihinjač
3. 11. 2008 ob 10:34
Komentarjev: 0

Tam vas bo pričakala že znana oblika s popolnoma spremenjeno masko, za katero bo marsikdo mislil, da so jo dodatno 'nafrizirali' v kakšni delavnici za predelave. Čeprav je sam avtomobil precej visok, to uspešno prikrivata boka, ki se dvigneta zelo visoko proti zadku v zajeten C-stebriček. Rahlo izbuljeni blatniki, nižji pragovi, spojler in le troje vrat ustvarjajo malce bolj športno podobo, ki bi jo najlepše zaokrožila še za palec večja lita platišča. Serijska oprema obsega 15-palčna, poleg paketa šport (meglenki, usnjen volan in prestavna ročica, radio s šestimi zvočniki) pa še samodejno klimatsko napravo. Prostora je v kabini glede na razred avtomobila dovolj, prav tako udobja, le na dolgih poteh boste pogrešali sedeže z več opore za hrbtenico.

Voznikovo okolje je z novo generacijo bistveno lepše in tudi na oko bolj kvalitetno sestavljeno. Plastika je seveda še vedno cenena a vse se potem pozna tudi na končni ceni. Bolj pomembna je dobra ergonomija, ker so gumbi in ostale komande logično razporejeni, po drugi strani pa je volanski obroč prevelik in sedi se visoko, kar ne bo ustrezalo vsem okusom a je zato pregled iz avtomobila boljši in vrtenje volana lažje. Zahtevni ali športni vozniki bodo po drugi strani nezadovoljni z občutkom na volanu, ker servo pri manjših hitrostih premalo pomaga, pri večjih pa preveč. Poleg tega se tudi karoserija preveč nagiba za bolj resno preganjanje med ovinki, kjer je precej očitno še siljenje nosu v ravni smeri. Aveo pač ni športen avtomobil, kar zna mlade voznike razočarati.

Primerjava z najnovejšimi dosežki na področju tehnike v avtomobilizmu bi avea postavila na dno lestvice. Realno gledano mu ne manjka nič, le konkurenca danes ponuja že toliko več. Če se zdi, da je okroglih 100 'konjev' za majhen avto veliko, se potem na cesti zdi, kot da jih ni. Vsekakor pa je potrebno motor precej priganjati, da kaj da od sebe in takrat začne postajati še moteče glasen. Verjetno bi prestava več v menjalniku s petimi stopnjami delno rešila to težavo in obenem zmanjšala porabo, ki je bila na testu daleč od tovarniško obljubljenih številk. Čeprav pri Chevroletu pravijo, da so z dodelavami na motorju dosegli za okoli 10 odstotkov manjšo porabo kot pri predhodniku, se je 45-litrski tank za gorivo v povprečju spraznil že po dobrih 500-tih kilometrih.

Nezahtevnemu vozniku se po drugi strani ne bo zdelo, da pogonskemu sklopu kaj manjka, ker avto načeloma zadovolji potrebe dnevnih voženj in hkrati prepriča z nezahtevnim upravljanjem ter mehkim podvozjem. Ne smete pozabiti, da je še vedno največja prednost avea (in chevroletov nasploh) cena, ki upraviči zaostanek v nekaterih kategorijah. Pogled v cenik namreč pokaže, da nobeden od konkurentov ne zmore ponuditi tako opremljenega avtomobila s stotimi 'konji' za 11.400 evrov. Lahko pa bolj varnega. Vsaj po testih kalosa sodeč, ki je pred dvema letoma dosegel le tri zvezdice, čeprav verjamem, da so tudi na tem področju s prenovo dosegli kaj več.

Po novem avea izdelujejo na Poljskem, da bi se bolje prodajal v Evropi, kjer je že predhodnik dosegel kar lepo številko – 440 tisoč. Če Bernarda ni preveč zahtevna voznica, se bo povsem lepo ujela z vsemi temi vozniki na stari celini in obenem pohvalila, da je ta prvi moderni chevrolet, ki je narejen tukaj. Fatalna pa z njim ne bo, kar ji zna biti celo všeč, da se ne bodo potem zaljubljali vanjo povsod, kjer se bo pojavila.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki chevrolet aveo 1,4 16V
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1399
moč v kW (KM) pri vrt./min 74 (101) pri 6400
največji navor v Nm pri vrt./min 131 pri 4200
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3920 x 1680 x 1505
medosna razdalja v mm 2480
prtljažnik v litrih 220/980
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1133 (410)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 11,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,9/4,7/5,9
poraba na testu v l/100 km 8,8
cena osnovnega vozila v EUR /
cena testnega vozila v EUR 11.400
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR /

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 7. 2019
Julij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
0809  domača premiera - mercedes-benz A limuzina, GLC in GLC kupe
10  mednarodna premiera - BMW 1
11121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 582
renault clio 504
dacia sandero 362
škoda octavia 251
renault megane 222

Podatki veljajo za junij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 41.122 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: drec
Obvestila
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 tedni  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 2 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 2 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 2 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 3 meseci  |