Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Skoraj, a ne čisto

BMW 435i xDrive M sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
Za dodaten par vrat na boku je običajno pri avtomobilih potrebno doplačati, BMW pa se je odločil, da boste več plačali za kupejevsko štirico, ki ima od limuzinske trojke par vrat manj.
Skoraj, a ne čisto
Foto: Anže Jereb
1. 12. 2014 ob 22:15
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

trilitrski šestvaljnik navdušuje s prožnostjo in z veseljem do vrtenja
zvok motorja je dovolj umirjen, da vsakodnevno ni prenaporen
notranje okolje je praktično brezhibno, udobno, a športno nastrojeno
voznik se odlično počuti za volanom
osemstopenjski samodejni menjalnik je vrhunski izdelek
kakovost izdelave in izbranih materialov je na visokem nivoju
435i je pravi kompromis med udobjem dizelske štirice in brutalnim M4
štirikolesni pogon pomaga, da je takšna štirica vedno zanesljiva in nenaporna
vseeno smo pričakovali več razburjenja, predvsem agresivnejšo zvočno silhueto
cena vozila je z nekaj opreme na ravni različice M4
zabavo in miganje z zadkom štirikolesni pogon vseeno omejuje
potovalni računalnik je le enosmeren
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (17 glasov)
video test BMW 435i xDrive M sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Poteza sprva morda deluje nejasno, a ima smisel. Kupeji niso najbolj uporabni avtomobili in kupujete jih predvsem zaradi tega, ker običajno izgledajo lepše od uporabnejših limuzin. Bolj elegantno, bolj prestižno ali pa bolj športno, vsekakor je to karoserijska oblika, ki dobro služi tudi pri poziranju. Torej, če bi želeli pozirati, plačajte več, če potrebujete zgolj uporaben avtomobil, pa manj. Za osnovno štirico 5.500 evrov več, za takšno zverino 435i xDrive pa kar 7.200 EUR več od enako motorizirane trojke.

Za vse, ki številk ne poznate najbolje, štirica je zgolj zamenjava za trojko kupe, te v novi generaciji ni več. Novi razred štiri ni dejansko nič posebej revolucionarnega, no, mogoče je za BMW, ima pa Audi takšno filozofijo že kar nekaj časa. A4 za tiste, ki iščete uporabnost, in A5 za manj uporabnosti in več poziranja. In tudi tam obstaja cenovna razlika, še celo večja je.

Tole zadevo z vrati in številkami smo torej razčistili, vas pa najbrž zanima, kaj takšen avto dela na snegu. Tole je namreč nekakšen mali M3. Nekoliko šibkejši, seveda, in manj brutalen, ampak še vedno pravi športnik. No, ta ima štirikolesni pogon xDrive, zato res nisem videl razloga, da bi ga vozil le na mokri cesti nekje v dolini. Recimo, da je to bolj 'varna' različica za vse tiste, ki jim je le zadnji pogon (in z njim povezano uhajanje zadka) prenaporen. Zato sem iskal sneg in ga na Pokljuki tudi našel.

Znotraj je štirica enaka trojki, le strop pade bolj položno in zato je občutek malce bolj športno utesnjen. Sicer pa je okolje identično, z eno besedo perfektno, sploh v primeru, ko je opreme veliko. Ampak o tem menjalniku pa občutku na volanu in ostalih stvareh itak vedno veliko govorimo oziroma le hvalimo, zato vam raje povem, kakšen je motor.

Trilitrski šestvaljnik ponudi nekaj več kot 300 'konjev' in je skoraj identičen tistemu v brutalnem 1M. Pet sekund potrebuje do stotice, navora je ogromno, predvsem pa se skoraj ne čuti, da je motor prisilno polnjen, ker je plin neverjetno odziven, motor pa se rad zavrti. In tudi zadere se konkretno, če je treba. Res vrhunsko, ni kaj. Pogon xDrive pomeni, da mu sneg ne dela težav in to je dejansko celo prednost pred M3 oziroma M4. Ali pa dvokolesno gnano različico 435i.

Na mokrem in spolzkem je ta avto bistveno bolj prijeten. Audi ima recimo vse svoje različice RS gnane preko vseh štirih koles. Meni se zdi to krasna stvar, ker je tudi v slabih pogojih avtomobil prepričljiv in manj naporen, zmore pa vseeno pomigati z zadnjico, če boste izključili elektronska pomagala. Ampak potem pozabite na deklariranih osem litrov porabe, bo prej 15.

Torej! Sistem xDrive priporočam zato, ker bo avtomobil vedno suveren, ne glede na podlago. Sicer je le zadaj gnana štirica bolj zabavna, ampak oči je treba imeti ves čas na pecljih, če boste slušajno izključili DSC. Če denarnica dopušča, pa priporočam tudi tako brutalen motor, ker ni naporen, konkretno sune, povprečno pa nam je porabil okoli 12 litrov. Takšna zabava skratka ni poceni. Vsaj šestdeset tisočakov stane 435i xDrive, takšen s paketom sport, da izgleda vsaj karakterju podobno, pa še deset več. Vsekakor veliko, ampak tule vsaj vem, čemu takšna cena, medtem ko pri testni kavaranski trojki z dizlom v nosu nisem vedel, zakaj bi plačal petdeset tisočakov. Več razburjenja pri BMW-ju znajo namreč ponuditi le tiste različice s črko M na zadku.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 435i xDrive M sport
vrsta motorja turbobencinski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2979
moč v kW (KM) pri vrt./min 225 (306) od 5.800 do 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.200 do 5.000
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4638 x 1825 x 1377
medosna razdalja v mm 2810
prtljažnik v litrih 445
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1590 (520)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 4,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,8/5,8/7,6
poraba na testu v l/100 km 11,6
cena osnovnega vozila v EUR 40.600
cena testnega vozila v EUR 60.600
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 75.011

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 2 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |