{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vojna zvezd

Mercedes-benz C 220 CDI AMG line

Avtor prispevka: Anže Jereb
Mercedes-Benz je pred nekaj leti mlajše kupce k sebi začel vabiti z bolj dinamično voznimi avtomobili, prvi pravi preskok pa je storil z zadnjo generacijo modela A. Sedaj enako zanimivo obliko ponuja še z novim razredom C, ki dinamične linije izjemno skladno združuje z eleganco ter uglajenostjo.
Vojna zvezd
Foto: Gašper Miš
4. 12. 2014 ob 22:10
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

navzven je C eleganten in ob paketu AMG line tudi ravno prav agresiven
notranjost je oblikovno med najlepšimi, uporabnost je dobra
notranjo eleganco dovolj dobro poživijo veliki zasloni in moderni sistemi
prostorska utesnjenost, ki je bila značilna za premijska vozila, je stvar preteklosti
samodejni menjalnik je dovolj hiter, predvsem pa zna uglajeno menjati prestave
doplačljivi led žarometi so ena bolj priporočljivih stvari med dodatki
turbodizelski agregat je dovolj prožen, povprečno uglajen in dovolj varčen
cenimo odličen občutek na volanu in predvidljivo obnašanje vozila
sistem za prepoznavo znakov deluje zelo dobro ...
... ni pa povsem zanesljiv, kakšna stvar mu uide
multimedijski vmesnik je odziven in uporaben, ima pa določene hibe pri uporabnosti
ob paketu AMG line bo nekaterim podvozje pretrdo
ni ravno minus, a k takšnemu elegantnemu okolju štirivaljni ropot res ne sodi
cena je ob bogati opremi zelo visoka
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.5 (16 glasov)
video test mercedes-benz C 220 CDI AMG line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Med tremi velikimi, po abecedi med Audijem, BMW-jem in Mercedes-Benzom, mogoče celo še četrtim, Volvom, vedno poteka oster boj za prevlado. Mercedes se od nekdaj ven meče z eleganco in to enostavno obvlada, zato je jasno, da je prav takšen tudi C. Spredaj izgleda podobno kot E, zadaj skoraj kot novi S kupe, skrajno uglajeno in bogato, obenem pa v kombinaciji s paketom AMG line deluje še ravno prav športno. Dejansko tudi mora, ker točno ta na fotografijah stane nekaj več kot 65.000 evrov, kar je seveda veliko. Ampak tudi ostali tekmeci so z lahkoto tako dragi, če imajo veliko opreme.

Zame je notranjost takšnega C-ja ena najlepših v avtomobilskem svetu in zaradi tega se boste v njem počutili bolj posebno kot v ostalih tekmecih. In to je zelo pomembno, boste vsaj ves čas vedeli, čemu ste namenili toliko denarja. Kakovost izdelave je vrhunska, materiali so skrbno izbrani, eleganca, ki jo zagotavljata les in usnje, pa je lepo prežeta z modernimi elementi, ki bodo prepričevali mlajše kupce. Pod mlajše seveda ob tej znamki štejemo bolje situirane 40-letnike, študentje odpadejo.

Sistem, s katerim upravljamo navigacijo, radio, pregledujemo informacije o stanju avtomobila in še marsikaj, je zelo prijeten, ker je zaslon velik in pregleden. Osebno me je zmotil le vmesnik, ker je v določenem pogledu neroden. Če recimo na zaslonu med merilniki pregledujem stanje potovalnega računalnika, na osrednjem pa me vodi navigacija, ne morem premakniti radijske postaje. Če prestavim na radio, pa ne vidim navigacije. Večini se to ne bo zdelo niti omembe vredno, mene moti. Ena redkih zamer, sicer pa sistem deluje brezhibno in tudi vpisovanje črk lepo prepozna.

Testni C izgleda malo bolj agresivno, ker ima paket dodatkov AMG line. V bistvu je ravno prava mešanica elegance in športnosti, je pa pretrd. S podvozjem sem tokrat imel podoben problem, kot pri modelu CLA pred časom. Čeprav ta C ni tako nesramno trd, vseeno kakšno grbino ublaži premalo uglajeno in če bi namesto zgornjih tekmecev izbrali C-ja, ker pričakujete udobje, potem tega paketa ne vzemite. Sam bi priporočil takšen izgled brez tako trdega podvozja, pa ga žal sploh ni mogoče izbrati. Ampak razumem, zakaj je v ponudbi, Mercedes-Benz nagovarja tudi mlajše in mora imeti odgovor odlično voznemu BMW-ju 3. In ga ima, s tem podvozjem se C pelje zelo suvereno, občutek na volanu je dober, predvsem pa je avtomobil lahkotno vodljiv tudi pri pretiravanju. To zelo cenim, ker vas ne bo prestrašil, če boste v ovinek pripeljali prehitro.

Ampak ne pozabite, C je predvsem uglajen avtomobil. Zato boste sedeli v nadvse udobnih sedežih, preglednost je dobra, prostor je svetel, najpomembnejše informacije pa so lepo prikazane na projekcijskem zaslonu. In še natančnost merilnika hitrosti smo preverili, ta je pri Mercedes-Benzu vedno povsem točen. Pri 130 km/h po merilniku je bila dejanska hitrost točno toliko, smo izmerili z dvema Garminovima napravama. Zgolj zanimivost, menda.

Vsekakor lahko priporočim doplačljive led žaromete, bosta zelo dobro upravičena dva tisočaka, ker znajo sami prilagajati dolg in kratek snop, zasenčiti le eno stran, kadar se vam recimo bliža avtomobil, druga luč pa ostane dolga in še kakšen trik ali dva imajo v rokavu. Bi pa lahko pogrešal sistem za prepoznavo znakov. Je dobrodošel in deluje še kar dobro, mu pa sem ter tja kakšna stvar uide in se nanj zato ni mogoče 100-odstotno zanesti.

Pod pokrovom testnega C-ja je bil daleč najbolj razširjen in najbolj pogosto izbran turbodizelski motor, ki ponuja 125 kilovatov moči. Motor je krasen in zelo lepo zmogljiv, ustreza normativom Euro 6 in ob delovanju porablja še dodatek AdBlue, ki ga porabi kakšnih 10 litrov na 10.000 kilometrov in bi ga lahko dotočili kar na Petrolu, ampak ga je dovolj, da se med servisnim intervalom z njim ne bo treba ukvarjati. Porabi okoli 6 litrov, če se boste peljali po predpisih, torej je lahko tudi varčen. Ampak nekaj me vseeno moti, njegov zvok. Ni nadpovprečno glasen, sploh ne, se pa sliši, da ima motor le 4 valje in nekako ne paše k tako elegantnemu okolju in k takšni ceni. Ni pa z njim prav nič narobe in 7-stopenjski menjalnik je vrhunski.

V takšnem znesku in med omenjenimi tekmeci je težko izbrati pravega. Pravzaprav napačnega, ker so vsi po vrsti vrhunski. Bi pa sam zelo verjetno izbral prav razred C, ker je ravno dovolj drugačen od ostalih, všeč mi je filozofija znamke, avtomobil je uglajen in eleganten, še vedno pa se odlično pelje.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz C 220 CDI bluetec AMG line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) od 3.000 do 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.400 do 2.800
menjalnik samodejni, sedemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4756 x 1839 x 1461
medosna razdalja v mm 2840
prtljažnik v litrih 480
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1570 (565)
največja hitrost v km/h 234
pospešek 0-100 km/h v s 8,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,5/3,9/4,5
poraba na testu v l/100 km 7,7
cena osnovnega vozila v EUR 32.480
cena testnega vozila v EUR 37.210
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 65.480

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MDYxMDIwMTI1OTcuanBnMTM4MzY0MTU1OA==.jpg
euro pravi:
Meni je avto zelo všeč.
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: marinka
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 tedni  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |