{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mehka koža

Subaru impreza 2,0 R

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Ljubiteljem pristnih avtomobilov gre vse slabše. Žal je tako, da morajo proizvajalci, če želijo slediti koraku časa in zadovoljiti vsem sodobnim varnostnim in okoljskim kriterijem, izdelovati avtomobile, ki niso več tako užitkarski, zato pa toliko bolj varni in čisti. Podobno se je zgodilo z imprezo.
Mehka koža
Foto: Matej Mihinjač
15. 10. 2008 ob 10:49
Komentarjev: 0

Avto, za katerega bi lahko rekli, da so ga kupovali navdušenci, je postal bolj mehkužen. Objektivno gledano je novi subaru impreza vsekakor boljši avtomobil. Ustvarili so ga tako, da bi ustrezal čimvečim okusom in to jim je verjetno uspelo. Ob prvem stiku z njim imate sicer občutek, da je še vedno namenjen bolj moškim, a ni več tistega naporno trdega pedala sklopke in težaškega volana. Če sem pošten, mi je bilo to pri imprezi in subarujih nasploh vedno zelo všeč, ker imaš tako boljši občutek, da si del avtomobila, sedaj pa je volan mehkejši in s tem posledično nudi manj občutka, no, sklopka pa poskrbi za prijetnejše dnevne migracije v kolonah do službe in domov.

Če ga bo že vozila ženska, bo sedaj končno lahko obula čevlje s petami. Tudi ročica menjalnika je malce mehkejša a še vedno zahteva odločne gibe, ki nudijo dober občutek, le natančnost niti zdaj ni njena vrlina, sploh, če prestavljate v vzvratno, ko morate kar parkrat poskusiti, da jo najdete. Ampak to je bilo pri subarujih že prej in ljubiteljev ne bi smelo preveč motiti. Bo jih pa motil nekam velik volanski obroč, ki ni naklonjen dinamični vožnji kot na primer okolica, ki še vedno ponuja odlično namestitev voznika. Žal je še vedno korak za tekmeci armaturna plošča, ki sicer ponuja vse kar potrebujete a po drugi strani izgleda že sedaj zastarelo in dolgočasno ter ponuja premalo uporabnih odlagalnih prostorčkov. Prav tako kvaliteta izdelave ni na zavidljivi ravni, saj je bilo v kabini že sedaj včasih slišati škripanje plastike, bo pa potnikom vsekakor všeč, da je na voljo več prostora, tako da bodo tudi daljše poti lahko udobne, če ne vozijo s seboj preveč prtljage, saj je prtljažnik precej skromen.

Pri udobju je Subaru naredil z imprezo največji preskok, da bi avtomobil približal množicam. Poglejte na primer zadek, ki je prvič prisekan, to pa zato, ker se ti avti v Evropi najbolje prodajajo. Oblika je tako postala nekakšna mešanica in je žal precej slabo prepoznavna. Naključni mimoidoči so me spraševali celo, če gre za novi daewoo, kar nikakor ni dobra popotnica, vendar se najdejo tudi takšni, ki jim je nova oblika všeč, predvsem pa takšni, ki jim je za izgled vseeno. Še dobro, da je na cestah že najmočnejši model STi, ki izgleda super, s čimer je tudi ta dobil par točk pri morebitnih kupcih, lahko pa se pohvali z LED-lučmi zadaj, da pelje v korak s časom.

In če se sedaj posvetimo bistvu tega avtomobila, ki res ni pred časom, zato pa toliko bolj učinkovito, za pristaše znamke še vedno ni razlogov za skrb. Podvozje je mehkejše a avto zaradi tega ni prav nič izgubil pri odličnih voznih lastnostih. Verjetno gre kar za najboljše serijsko podvozje ta hip med konkurenco. Če je dovolj udobno, po drugi strani ne dopušča pretiranega nagibanja karoserije, obenem pa ponuja vrhunsko vodljivost ter občutek za volanom. Subaru je vedno znal narediti dober kompromis med udobjem in športnostjo, predvsem pa odlično vodljiv avto, ki ne potrebuje veliko ovinkov, da je lahko zabaven. In najpomembnejše: štirikolesni pogon ohranja vse tiste lastnosti, po katerih Subaru slovi. Razdelitev navora je v normalnih okoliščinah polovična na obe osi, po zaslugi nizko ležečega motorja z nasproti postavljenimi valji (bokserski) pa je tudi prenos ostal simetričen. Če vas ne bo zmotilo, da ima avto še vedno le pet prestav, pa vas bosta velika poraba in zmogljivosti. Žal masa vozila in pogon zahtevata svoje, zato včasih ne gre tako hitro kot bi radi, kljub temu, da ima novi dvolitrski agregat 150 'konjev'. Potrebno ga je priganjati do rdečega polja, če želite, da gre, zato je v takšnem primeru tudi poraba okoli 11 litrov, ostaja pa krasen rezek zvok bokserja.
 
Gola primerjava s konkurenco nove impreze ne uvršča ravno na vrh lestvice, ker je naprodaj kar nekaj avtomobilov, ki so Evropejcem bližje in cenejši. Obstajajo tudi takšni, ki bistveno hitreje prepričajo z zunanjim izgledom pa zato ne skrivajo toliko veselja med kolesi. Impreza ostaja avto za poznavalce, ki cenijo imidž znamke in iznajdljivost na vseh tipih podlage, poleg tega pa gre še za ene najbolj zanesljivih avtomobilov na svetu, kar veliko šteje!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki subaru impreza 2,0
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, bokserski, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1994
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 6400
največji navor v Nm pri vrt./min 196 pri 3200
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4415 x 1740 x 1475
medosna razdalja v mm 2620
prtljažnik v litrih 300
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1355 (535)
največja hitrost v km/h 193
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 11,1/6,9/8,4
poraba na testu v l/100 km 10,6
cena osnovnega vozila v EUR /
cena testnega vozila v EUR 25.200
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR /

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 2 dnevi  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 2 dnevi  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 2 dnevi  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 2 dnevi  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 3 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 5 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 5 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  |