Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

20 sekund

BMW 428i cabrio luxury line

Avtor prispevka: Anže Jereb
V kratkem časovnem razmiku smo preizkusili tri BMW-jeve štirice. Dve sta bili zelo športno nastrojeni in nastopaški, če želite biti dobro vidni, je pa med vsemi najbolj učinkovita prav takšna s pomično streho.
20 sekund
Foto: Gašper Miš
12. 12. 2014 ob 7:25
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovno je cabrio sila skladen, če iščete to, potem vas bo osvoljil
zadnja sedeža sta pogojno celo uporabna, a le za krajše poti
spredaj je okolje vrhunsko, piš vetra ne moti niti pri večjih hitrostih
funkcija pihanja toplega zraka v zatilje je zelo prijetna, čeprav ni zdrava
trda streha pomeni, da je zvočna zatesnitev odlična, čvrstost karoserije tudi
malo je motečega zvijanja in stresanja karoserije
varnostna loka sta elegantno skrita in izskočita šele po potrebi
motor hvalim zaradi uglajenosti in zmogljivosti ter dokaj zanimivega zvoka
je pa motor preveč požrešen, poraba vsekakor ni majhna
manevriranje s streho je mogoče le do hitrosti 18 km/h
ceno ob izbiranju dodatne opreme odnese v nebo
užitek z vetrom v laseh je pogosto povezan z nastopaštvom
kabriolet je občutno težji od kupeja in s tem manj zabaven med dinamično vožnjo
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (12 glasov)
video test BMW 428i cabrio luxury line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Štirica je že sama po sebi do določene mere namenjena izražanju stila, kupejevska zasnova je namreč manj uporabna, a običajno oblikovno elegantnejša, zato ima kupe na BMW-jevem ceniku tudi višjo ceno od uporabnejše limuzinske trojke. Ampak klasična štirica je bistveno manj opazna od kabrioleta. Cenejša tudi. Slednji seveda ni namenjen zgolj poziranju, ampak predvsem uživanju z vetrom v laseh, pri nas pa nehote tudi zbiranju zavistnih pogledov. No, kakorkoli, preberite, kaj vam bo všeč in kaj vas bo morda motilo.

Takšen cabrio stane dobrih osem tisočakov več od kupeja, v zameno pa dobite trdo streho, ki jo lahko spustite in uživate v vožnji zgoraj brez. Med samim manevrom spuščanja oziroma dvigovanja sicer ne boste posebej uživali, ker je ta dvajsetsekundni manever mogoč le do hitrosti 18 km/h, kar ni posebej impresivno. Tekmeci znajo nalogo opraviti bolje, ob takšni hitrosti bi bilo pravzaprav povsem vseeno, če bi s streho lahko manevrirali le na mestu. Tudi z 18 km/h boste ovirali ves promet in je bolje, če se pač raje na primernem mestu ustavite, razlog pa je seveda trda streha, ker je le-ta težja in mehanizem s tem bolj občutljiv.

Vozniško takšna štirica kaj dosti od kupeja ne odstopa, z dvignjeno streho je zelo suverena in čvrsta, zvijanja karoserije pa praktično ne boste opazili, celo takrat ne, ko se boste v ovinke pred vami zapodili hitreje, kar pravzaprav sploh ni glavni namen nakupa kabrioletov. Čutili boste precej večjo maso in že ta vas bo odvrnila od nakupa, če je kupe in z njim športnost pri vas na prvem mestu želja. Sicer se bosta v njem udobno vozila le dva potnika, tisti zadaj bodo pri kakšni krajši vožnji že potrpeli, ampak udobno na zadnjih sedežih ni, predvsem zaradi pomanjkanja prostora za noge. Preko zadnjih sedežev boste tudi večino časa imeli razpeto vetrno zaščito, sicer vam bo pri večjih hitrostih preveč pihalo okoli glave. Zaščita je lahko razpeta preko sedežev in se s streho vseeno lahko nemoteno manevrira, pihanje vetra dejansko ni prehudo niti na avtocesti – vsaj krajše poti boste brez težav prevozili na ta način – iz vzglavnika pa lahko lepo toplo pihlja na vaš vrat, da bo izkušnja še prijetnejša.

Zato priporočam, da pri izbiri motorja v vašem cabriu kljukico dodate pri takšnem dvolitrskem turbobencinarju z oznako 428i. Potrebe po močnejšem šestvaljnem bencinskem stroju ne vidim, ker je avtomobil namenjen predvsem uživanju in ne radiranju pnevmatik v zavojih, dizelskega motorja pa zaradi ropota in smradu ne priporočam. Takšen turbobencinar je več kot dovolj zmogljiv, skoraj 250 'konjev' ima, res lepo zvezno vleče in ima dokaj zanimiv zvok, le poraba goriva ni pohvale vredna. Tudi z zgolj umirjeno uživaško vožnjo se z manj kot desetimi litri praktično nikoli ne boste vozili in to je tudi edini razlog, da z delčkom možganov vseeno premišljujem o močnejšem 435i. Zgolj zaradi ne dosti večje porabe in še bolj prijetnega brbotanja iz izpušne cevi. Prave potrebe zanj pa ni.

Pri ceni 78.000 EUR, kolikor stane takšen, naj vas poraba ne zanima, vseeno pa ne verjemite tisti, ki jo omenja BMW. Je dober? Zelo! Kljub kakšni manjši hibi, kot je manevriranje z ostrešjem le do 18 km/h. Je drag? Zelo! S takšnim paketom luxury line in nekaj dodatki kot rečeno skoraj osemdeset tisočakov. Ampak užitki so le redkokdaj poceni.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 428i cabrio luxury line
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 180 (245) od 5.000 do 6.500
največji navor v Nm pri vrt./min 350 od 1.250 do 4.800
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4638 x 1825 x 1384
medosna razdalja v mm 2810
prtljažnik v litrih 220/370
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1775 (460)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 6,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,6/5,5/6,6
poraba na testu v l/100 km 9,8
cena osnovnega vozila v EUR 51.450
cena testnega vozila v EUR 56.400
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 78.019

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
UGhvdG8gb24gMTMtMTItMTQgYXQgMTMuMTEgIzIuanBnMTQxODUwMjczMw==.jpg
petek pravi:
bmw zmaga
(pred 3 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rkuplenk
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 2 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 2 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 2 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |